Εδώ θα γράφουμε τίς βελτιώσεις πού έχουμε κάνει ό κάθε ένας ξεχωριστά στό αμάξι τού
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
kostas013
- Administrator

- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Δημοσίευση
από kostas013 » Τρί Οκτ 21, 2014 7:28 pm
αν σου πω οτι ο T jet κουμπωνει στο μαμα σασμαν σου? αρα ιδιο σασμαν ημιαξονια μουαγιε κλπ?
και ΝΑΙ μπαμπη γινεται!!! εχει γινει η μετατροπη!!!
-
Gazofonix
- Administrator

- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Δημοσίευση
από Gazofonix » Τρί Οκτ 21, 2014 11:13 pm
Ναι ρε Κωστα..........ο T jet ειναι ο γνωστος 1.4 (843Α1000) που φοραει και το μκ2β και το starjet με μετατροπες στην συμπιεση-πιστονια + ολα τα περιφερικα που χρειαζετε για να τουμπισει με βαση το εργοστασιο.Φαντασου οτι φορανε...........τον ιδιο ιμαντα χρονισμου και τον ιδιο συμπλεκτη.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες

-
kostas013
- Administrator

- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Δημοσίευση
από kostas013 » Τετ Οκτ 22, 2014 2:20 am
καποιος καποτε ηταν κατηγορηματικος οτι τα σασμαν ειναι τελειως διαφορετικα και δε παντρευονται

-
sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.

- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
-
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από sotirisk » Τετ Οκτ 22, 2014 8:56 am
Κι αυτό θα μου άρεσε πολύ και το ψήνω, αλλά δεν ξέρω το κόστος. Ακόμη και με τα 120 άλογα το punto θα πήγαινε φέτες.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
-
Gazofonix
- Administrator

- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Δημοσίευση
από Gazofonix » Τετ Οκτ 22, 2014 10:25 pm
kostas013 έγραψε:καποιος καποτε ηταν κατηγορηματικος οτι τα σασμαν ειναι τελειως διαφορετικα και δε παντρευονται

Το σασμαν απο το μκ2 ΔΕΝ ειναι ιδιο με το T jet.Δεν εχουν καμεια τυχη.
Αλλο το ενα και αλλο το αλλο.Μοτερ μπορεις να βαλεις απο 120αρι σε 95αρι (ακομα και 80αρι).Σασμαν........δεν παιζει.
Μπορει να σου φενετε περιεργο ΑΛΛΑ αν τα βαλεις διπλα διπλα θα καταλαβεις το γιατι.

AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες

-
kostas013
- Administrator

- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Δημοσίευση
από kostas013 » Τετ Οκτ 22, 2014 11:36 pm
ρε ξεκολλα τη ζωη σου.... εκανε παιδι τη μετατροπη εβαλε το μοτερ του τιτζετ και σασμαν το δικο μας με τα ημιαξονια τα δικα μας
παντρευονται!!!
-
Gazofonix
- Administrator

- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Δημοσίευση
από Gazofonix » Πέμ Οκτ 23, 2014 11:03 pm
ΡΕ ΚΩΣΤΑ..........διαβαζεις τι γραφεις.Μοτερ τ jet,ΣΑΣΜΑΝ ΜΚ2 και ημιαξονια (εννοειτε ) ΜΚ2.
Εγω τι σε λεω τοσα ποστ.To μοτερ θα μπει πανω στο μκ2.......το σασμαν δεν μπαινει.
Συγκεντρωσου.
ΕΙμαστε και Off topic.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες

-
sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.

- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
-
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από sotirisk » Παρ Οκτ 24, 2014 7:38 am
On topic είσαστε, μην αγχώνεστε... τη σκέφτομαι καιρό τη μόντα με τον tjet, αλλά αμφιβάλλω για το αν θα αντέξει το 6ρι... οπότε μάλλον θα πάω στα 120 άλογα αντί για 150 όταν το κάνω, αν πρέπει να κρατήσω το δικό του σασμάν...
Το selespeed μπαίνει?? Γιατί τις προάλλες πήγα να ανεβάσω στο punto από το δεξί αυτάκι και δεν είχε

Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
-
P.A.D.R.C
- Schumacher

- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
-
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από P.A.D.R.C » Παρ Οκτ 24, 2014 7:57 am
selespeed ναι αλλα με ecu(s)-πλεξουδα απο μκ2 1.2 .Οσο για το 6αρι ,βαλε 5αρι που ειναι ανθεκτικοτερο και μακρυτερο..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..

PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an
SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg
(MOTtest)
-
Gazofonix
- Administrator

- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Δημοσίευση
από Gazofonix » Παρ Οκτ 24, 2014 11:16 pm
Σωτηρη ο Κωσταντινος εχεις δικιο.
Βγαζεις το 6αρι (αν και αν το πας λιγο τρυφερα σε 1η-2αρα αντεχει) και βαζεις 5αρι απο HLX.
Πιο ανθεκτικο και φυσικα πιο μακρυ ωστε να μπορει να απλωνει στον δρομο.Με το 6αρια θα χρειαζετε παντα +1 αλλαγη στο 400αρι.
Με τον Forza που χαζοπαταμε μεταξυ μας εγω βαζω 4η και ο Forza ειναι ακομα με 3η.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες

-
forza italia
- Moderator

- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Δημοσίευση
από forza italia » Σάβ Οκτ 25, 2014 3:59 pm
Όντως το 6αρι στο 400αρι χάνει πολύ λόγο 3 αλλαγών,αλλά Μπάμπη μην ξεχνάς ότι είσαι +25 άλογα από μαμά sporting οπότε μαζεύεις χιλιόμετρα και χρειάζεσαι και άλλη σχέση,σε μαμά καταστάσεις ίσως να βγαίνει 400αρι με τρίτη και 6αρι σασμαν
Με τ_jet μοτέρ όντως το 6αρι δεν έχει καμμία τύχη...
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
-
P.A.D.R.C
- Schumacher

- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
-
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από P.A.D.R.C » Σάβ Οκτ 25, 2014 5:57 pm
ισως ενα 80αρι σπορτιγκ αν αρκειτε σε 1-2-3 ,το 95 ομως οχι.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..

PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an
SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg
(MOTtest)
-
Gazofonix
- Administrator

- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Δημοσίευση
από Gazofonix » Κυρ Οκτ 26, 2014 9:28 am
forza italia έγραψε:Όντως το 6αρι στο 400αρι χάνει πολύ λόγο 3 αλλαγών,αλλά Μπάμπη μην ξεχνάς ότι είσαι +25 άλογα από μαμά sporting οπότε μαζεύεις χιλιόμετρα και χρειάζεσαι και άλλη σχέση,σε μαμά καταστάσεις ίσως να βγαίνει 400αρι με τρίτη και 6αρι σασμαν
Με τ_jet μοτέρ όντως το 6αρι δεν έχει καμμία τύχη...
+ 25 απο ενα μαμα 95αρι.Απο το 80αρι.........πρεπει να ειμαι +40.Μπορει να χανει μια αλλαγη στο ξερο 400αρι αλλα αφηνει μια ωραια αισθηση γεμισματος οταν αποφασισεις να κινηθεις σβελτα σε επαρχιακο δρομο η ακομα και στο ταξιδι στην Ενγατια που βαζεις μια 6η και δεν ξαναασχολησε με αλλαγες.
σ.σ. Θυμασε το καλοκαιρι που αφηνε κατω την 3η στην -φρεσκοστρωμενη με ζαγρε ασφαλτο- Ολυμπιαδος?

AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες

-
sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.

- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
-
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από sotirisk » Δευ Νοέμ 17, 2014 9:08 am
Σήμερα ξύσιμο οπότε γκουκλάροντας είδα ότι μπαίνουν οι ζάντες από το Stilo:
http://www.fiatforum.com/members-motors ... o-mk2.html
και φαίνεται και ωραίο. Μένει να δούμε πώς φαίνονται στο δικό μου

Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
-
kostas013
- Administrator

- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Δημοσίευση
από kostas013 » Δευ Νοέμ 17, 2014 11:45 am
ε προφανως και μπαινουνε!! ιδιο καρε ειναι!!!
περιμενουμε φωτο