Δημοσίευση
από GDRIVER » Δευ Νοέμ 06, 2017 1:01 pm
αφού άνοιξες ήδη εσύ θέμα, γιατί να γίνει νέο. Αν και υπάρχει πολύ αμφισβήτηση για το αν πραγματικά προσφέρει κάτι η στήριξη υποπλαισίου , εν τούτοις αν αυτό υιοθετηθεί, δεν πρέπει να γίνει ανα σημείο υποπλαισίου. πρέπει να γίνει σαν ένα κομμάτι που να δένει πολλά σημεία μονομιάς. για παράδειγμα , της dna racing η λύση δεν είναι η ιδανική, καθώς είναι δύο ανεξάρτητα μπαράκια που πιάνουν σε δύο διαφορετικά σημεία. το πίσω μικρό μπαράκι δεν προσφέρει κάτι επί της ουσίας , απλώς προσθέτει βάρος. της ultra racing , είναι μια πιο ολοκληρωμένη λύση, αλλά και αυτή μισή. Έτσι , ενώ ενώνει 4 σημεία μονομιάς , διαχέοντας τις δυνάμεις στρέψης σε πολλά σημεία ταυτόχρονα, καταπονεί τις άκρες του τετραγώνου γιατί απλώς είναι ένα κενό τετράγωνο. επομένως η λύση είναι τέσσερα μπαράκια με πάχος το ίδιο με αυτά της dna racing, που όμως να πιάνουν στα σημεία που πιάνει το τραπέζι της ultra racing , συγκολλημένο ως ένα τετράγωνο αλλά και με την προσθήκη άλλων δύο μπαρών , σε χιαστή ενώνοντας τις κορυφές. έτσι έχετε ένα πακέτο που διαχέει τις δυνάμεις σε 6 σημεία , δίνοντας χώρο ανθεκτικότητας στις υπολοιπες συγκολλήσεις. και όλα αυτά χωρίς να κάνετε τρελές υποχωρήσεις στο θέμα απόσταση εδάφους μπάρας. Για καλλίτερα και ακριβέστερα αποτελέσματα πρέπει να κατέβει όλο το υποπλάισιο κάτω. Εγώ είμαι της αποψης της πλήρους custom κατασκευής, ολόκληρου νέου σωληνωτού υποπλαισίου , για όσους έχουν το βαλάντιο φυσικά, καθώς έχει πολύ μικρότερο βάρος από το εργοστασιακό και η ακαμψία του δεν έχει καμία μα καμία σχέση με το εργοστασιακό. Και μία μικρή λεπτομέρεια στο σχέδιο καθώς αυτό πολλές φορές παραβλέπεται αλλά είναι πολύ σημαντικό. οι βίδες πρέπει να είναι βυθισμένες μέσα σε κύλινδρο, ο οποίος κύλινδρος πρέπει να έχει ακριβώς τη διάμετρο της κεφαλής της βίδας. (εννοώ τη λύση της ultra racing που οι βίδες είναι μέσα σε κυκλάκια. Αυτό πρέπει να γίνει γιατί όταν «δένεις » το υποπλάσιο οι βίδες δεν πρέπει να γλιστρούν πάνω στη μπάρα, όπως γίνεται στης dna-racing γιατί καταπονούνται πολύ οι βίδες.
Για όποιον θέλει να το πάει ακόμη πιο μακριά δεν έχει παρά να κοιτάξει στο google την κατηγορία subframe connectors, καθώς και car rail reinforcement. Και όπως πάντα, δε θα δείτε ούτε ένα ευρωπαϊκό site για τις λύσεις αυτές. Όλα είναι από Η.Π.Α. μεριά.
θα έβαζα φωτογραφίες αλλά έχω ξεχάσει κωδικούς στο photo backet , και βαριέμαι να ανοίγω ακόμην έναν άλλο λογαριασμό. έχω ανοίξει ήδη 7. καλλίτερο θα ήταν το site να προσφέρει δική του gallery, όπως γίνεται πλέον σε όλες τις ιστοσελίδες.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης