exete alaksei filtro aera se barchetta 1.8 ?

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Moderator: Puntoclub.gr moderators

skinboy
Schumacher
Schumacher

Post by skinboy » Tue Oct 04, 2005 8:57 am

8a deis diafora xamila k mesaia k se anoigmata 1-2-3 , alla 4-5 kamia diafora , telikes de 8a einai xeirotero apo mama....
Sto 1747cc VFD moter den douleuei kala k to kerdos se HP einai peripou3-3.5 aloga (den 8imamai poso eida sto Dyno me to BMC-CDA epanw.
To swsto noumero BMC-CDA gia to moter auto einai to "70-150" kai ama tou valeis k swlina empros na fernei apeu8eias aera apo ton profylaktira exeis ta ejeis:
1) terastio provlima me nera.
2) mpoukwma trelo meta ta 160km (xeiroteres apodoseis 4-5 taxytita)
3) Ligotero jero k wraio ixo apo na einai sketo...
4) pernane polla sk@t@ k skones ktl mesa tou k pane stin petalouda me apotelesma na exeis polles ari8mies sto relanti apo to relanti k pros ta katw...oriaka, meta apo 10.000-15.000km , opou ekei 8elei ka8arisma h petalouda sou AMESA.

filika..
;-)

Punto HGT SC Evo

mozart
Νικολάκης
Νικολάκης

Post by mozart » Tue Oct 04, 2005 1:16 pm

toulaxiston tha to dikimaso na mou figei i aporia mias kai sto 2 o mou amaksi ekane thavmata kai meta to bgazo an den m aresei mono pou exw to 80 kai oxi to 70 kai prepei na balw antaptora apo 80 se 70 alla auto den tha nai toso kako giati apo megali diatomi se mikroteri auksanete ligo i piesi giauto oso makriteros solinas isagogis toso mikroteros kai oso pio kontos toso pio xontros .....sto crx eixa allaksei ki egw peri tis 6 me 7 isagoges kai kateliksa se cai pou ebgaze ti xoanh mpros ston profilaktira mesa ston tholo ......ta nera ontos thelan prosoxh
......esy ti foras twra skin ?

skinboy
Schumacher
Schumacher

Post by skinboy » Wed Oct 05, 2005 8:47 am

Ramair+filtroxoani
Punto HGT SC Evo

Post Reply

Return to “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”