Πλήρη ανακατασκευή κινητήρα στα 101.000 χλμ
Συμπιεση 9.3
Μπουζι NGK laser Iridium
Τουρμπινα ihi vl7
Ολοσωμη εξατμηση 60mm τελειως ελευθερη με μονο ενα τελικο καζανακι
Φιλτροχοανη Green
Σκαστρα απο VW Golf Gti mk4 κλειστου τυπου (η οποια εχει μεινει ανοιχτη)
Intercooler απο Punto GT
Water Injection στo intercooler
Τρομπα βενζινης για παροχη μεχρι 450whp
Εxtra μπεκ sard 600cc
Διαχειριση
Παραλληλος εγκεφαλος Dastek unichip Q με εξτρα map (προς το παρον)
Φρένα
Μπροστα-εργοστασιακα (προς το παρον)
Πισω-εργοστασιακα (προς το παρον)
Aνάρτηση
εργοστασιακη (προς το παρον)
Τροχοί
Ζάντες εργοστασιακες αλουμινιου 15' με λάστιχα Τοyo R1-R 195-50-15
Εσωτερικό
εργοστασιακο (με μια βαση στην κολωνα του οδηγου http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f=8&t=18769 )
Μπαρομετρο Autogauge
Πολυοργανο Apexi (a/f meter,O2 meter,volt meter,turbo timer)
Aισθητικές βελτιώσεις
full look abarth
debadged πισω μερος
πορτες χωρις τα διακοσμητικα συριτια
καθρεπτες στο χρωμα του αυτοκινητου
Hxoύστημα
Δεν χρειαζεται
η τελευταια δυναμομετρηση εδειξε 114,1hp με πιεση 0,3bar θα γινει και κανουρια δυναμομετρηση μετα το στρωσιμο του κινητηρα με νεο εγκεφαλο και προγραμμα και πιεση περιπου 0,8bar








