sotirisk - mk2b Sporting 1.4 16v -bluejet
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 05, 2010 10:37 pm
Το αυτοκίνητο το αγόρασα τον Ιούλιο του 2009 από τον κολλητό και είχε 61800 χιλιόμετρα.
Τώρα, 1.5 χρόνο μετά, μετράει 85000 χιλιόμετρα περίπου.
Είναι μοντέλο του 2003 (από τα πρώτα), Νοέμβρη 2003 συγκεκριμένα.
Το χρησιμοποιώ κυρίως για ταξίδια και λατρεύω την 6η ταχύτητα
Κινητήρας:
Εργοστασιακός F.I.R.E. 1.4 16v.
Φίλτρα κλπ. εργοστασιακά.
Πρόγραμμα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Τίποτα το τρελό, 2-3 άλογα παραπάνω (έχει 102 άλογα δυναμομέτρηση μεν, δεν ξέρω πόσο αξιόπιστη είναι δε
)
Βελτιώσεις ανάρτησης και φρένων:
Το αυτοκίνητο φοράει Sachs Performance, τα οποία είναι μεν καλά από άποψη κατευθυντικότητας και αίσθησης / στριψίματος, είναι όμως πολύ σκληρά για τα γούστα μου. Παρ' όλ' αυτά, τα θεωρώ αξιόπιστα, και η αξιοπιστία είναι το #1 που κοιτάω να έχω. Σε πρόσφατη αμορτισερομέτρηση (πέρασα ΚΤΕΟ προχθές) έχουν 78% απόδοση οπότε την παλεύουν ακόμη
Αισθητικές βελτιώσεις:
Το αυτοκίνητο πέραν του εργοστασιακού πακέτου sporting έχει:
πλαινά μαρσπιέ abarth (αρκετά όμορφα ομολογουμένως)
αεροτομή abarth (τη διακριτική)
Hχοσύστημα
Έχω την εργοστασιακή πηγή.
Το αυτοκίνητο είχε subwoofer - κιβώτιο στο port bagaz και το άλλαξα με το εργοστασιακό για να πέφτουν τα πίσω καθίσματα.
Άλλες βελτιώσεις:
1. Λεβιεδάκι δερμάτινο fiat (αυτό το έβαλα είναι εύκολο)
2. Τιμόνι δερμάτινο με τα χειριστήρια (το οποίο δεν το έχω τοποθετήσει ακόμη)
3. Εργοστασιακό Blaupunkt mp3 player το οποίο ούτε αυτό έχω τοποθετήσει ακόμη (το πήρα πολύ πρόσφατα).
Αλλαγές που θα γίνουν:
1. Δίσκοι - τακάκια. Τακάκια έχω τα Ferodo Premium, και δίσκους θα βάλω μάλλον απλούς brembo. Τώρα φοράω εργοστασιακούς δίσκους και ανύπαρκτα τακάκια μάρκας γαλλικού υπερμάρκετ (δεν θυμάμαι καν),
αλλά παρ'όλ' αυτά φρενάρει ικανοποιητικά.
2. Υγρά φρένων Ferodo dot4 (όχι τόσο βελτίωση, όσο αλλαγή τύπου service).
3. Υποβραχιόνιο (armster ή αντίστοιχο)
Αλλαγές που θέλω να γίνουν αλλά δεν ξέρω αν θα τις κάνω:
1. Προσθήκη Cruise Control, αλλά με όσο το δυνατόν λιγότερες καγκουριές.
2. Φίλτρο K&N στο μαμά φιλτροκούτι
Και κάποιες φωτογραφίες εμπρός / πίσω / πλάι, από διάφορα μέρη στα οποία έχω ταξιδέψει με το αμαξάκι μου
Μούρη στο λιμάνι της Πάτρας:

Πλάι στο Πήλιο δίπλα σε μικρότερο ιταλικό αδερφάκι:

Οπίσθιο μέρος στην Πράγα, παρκαρισμένο δίπλα σε μεγαλύτερο ιταλικό αδερφάκι:

Εσωτερικό (χωρίς το δερμάτινο λεβιεδάκι, είναι παλιότερη φωτό):

Στην Autostrada με καθυστερούσε μια M5 station . . . (
)

Εν δράσει:

Uploaded with ImageShack.us
Τώρα, 1.5 χρόνο μετά, μετράει 85000 χιλιόμετρα περίπου.
Είναι μοντέλο του 2003 (από τα πρώτα), Νοέμβρη 2003 συγκεκριμένα.
Το χρησιμοποιώ κυρίως για ταξίδια και λατρεύω την 6η ταχύτητα

Κινητήρας:
Εργοστασιακός F.I.R.E. 1.4 16v.
Φίλτρα κλπ. εργοστασιακά.
Πρόγραμμα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Τίποτα το τρελό, 2-3 άλογα παραπάνω (έχει 102 άλογα δυναμομέτρηση μεν, δεν ξέρω πόσο αξιόπιστη είναι δε

Βελτιώσεις ανάρτησης και φρένων:
Το αυτοκίνητο φοράει Sachs Performance, τα οποία είναι μεν καλά από άποψη κατευθυντικότητας και αίσθησης / στριψίματος, είναι όμως πολύ σκληρά για τα γούστα μου. Παρ' όλ' αυτά, τα θεωρώ αξιόπιστα, και η αξιοπιστία είναι το #1 που κοιτάω να έχω. Σε πρόσφατη αμορτισερομέτρηση (πέρασα ΚΤΕΟ προχθές) έχουν 78% απόδοση οπότε την παλεύουν ακόμη

Αισθητικές βελτιώσεις:
Το αυτοκίνητο πέραν του εργοστασιακού πακέτου sporting έχει:
πλαινά μαρσπιέ abarth (αρκετά όμορφα ομολογουμένως)
αεροτομή abarth (τη διακριτική)
Hχοσύστημα
Έχω την εργοστασιακή πηγή.
Το αυτοκίνητο είχε subwoofer - κιβώτιο στο port bagaz και το άλλαξα με το εργοστασιακό για να πέφτουν τα πίσω καθίσματα.
Άλλες βελτιώσεις:
1. Λεβιεδάκι δερμάτινο fiat (αυτό το έβαλα είναι εύκολο)
2. Τιμόνι δερμάτινο με τα χειριστήρια (το οποίο δεν το έχω τοποθετήσει ακόμη)
3. Εργοστασιακό Blaupunkt mp3 player το οποίο ούτε αυτό έχω τοποθετήσει ακόμη (το πήρα πολύ πρόσφατα).
Αλλαγές που θα γίνουν:
1. Δίσκοι - τακάκια. Τακάκια έχω τα Ferodo Premium, και δίσκους θα βάλω μάλλον απλούς brembo. Τώρα φοράω εργοστασιακούς δίσκους και ανύπαρκτα τακάκια μάρκας γαλλικού υπερμάρκετ (δεν θυμάμαι καν),
αλλά παρ'όλ' αυτά φρενάρει ικανοποιητικά.
2. Υγρά φρένων Ferodo dot4 (όχι τόσο βελτίωση, όσο αλλαγή τύπου service).
3. Υποβραχιόνιο (armster ή αντίστοιχο)
Αλλαγές που θέλω να γίνουν αλλά δεν ξέρω αν θα τις κάνω:
1. Προσθήκη Cruise Control, αλλά με όσο το δυνατόν λιγότερες καγκουριές.
2. Φίλτρο K&N στο μαμά φιλτροκούτι
Και κάποιες φωτογραφίες εμπρός / πίσω / πλάι, από διάφορα μέρη στα οποία έχω ταξιδέψει με το αμαξάκι μου

Μούρη στο λιμάνι της Πάτρας:

Πλάι στο Πήλιο δίπλα σε μικρότερο ιταλικό αδερφάκι:

Οπίσθιο μέρος στην Πράγα, παρκαρισμένο δίπλα σε μεγαλύτερο ιταλικό αδερφάκι:

Εσωτερικό (χωρίς το δερμάτινο λεβιεδάκι, είναι παλιότερη φωτό):

Στην Autostrada με καθυστερούσε μια M5 station . . . (


Εν δράσει:

Uploaded with ImageShack.us