Ροπή vs Ισχύς - και - Βέλτιστη αλλαγής ταχύτητας

Εδώ θα μαθαίνουμε πως λειτουργούν κάποια πράματα στο αμάξι μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
punto1410
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 927
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από punto1410 » Δευ Ιαν 05, 2009 2:32 am

Σε αυτο διαφωνω, σκεψου το λιγο, θα σκεφτω κι εγω αυτο που λες.


Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας.................θα πας εκεί που κοιτάς.......

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Δευ Ιαν 05, 2009 1:11 pm

Εγώ έχω να πώ, πως είναι πολύ ενδιαφέρον σε ότι έχετε αναφέρει μέχρι τώρα, και πραγματικά συνχαρητήρια σε όλους σας.
Η ερώτηση που θέτω είναι οι εξής :

Όταν βάζετε κόντρα,υπολογίζετε εκείνη την στιγμή, για το που θα αλλάξετε ταχύτητα, ειδικά όταν το άλλο αυτοκίνητο σας έχει κάνει ήδη ένα ''κένο'' και είναι μπροστά σας???
Εγώ προσωπικά όχι, και γι αυτό έχω ρίξει μεγάλη βαρύτητα στο να μήν ''χάνω'' δύναμη όσο γίνετε στο μεγαλύτερο φάσμα των στροφών μου,και να την κρατάει σταθερή απο 4000-7200 στροφές που είναι το σημείο που αλλάζω (πριν το κόφτη).
Φυσικά στο να γίνει κάτι τέτοιο θέλει μελέτη,χρήμα,μελέτη πάλι και 4 δυναμομετρήσεις στο να καταφέρεις αυτό που θέλει κάποιος και να μην σκέφτετε για το που θα πρέπει να αλλάξει εκείνη την στιγμή.

Άβαταρ μέλους
Happy_Grigio
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 31, 2008 9:00 pm

Δημοσίευση από Happy_Grigio » Δευ Ιαν 05, 2009 3:04 pm

Η ανάλυση που έκανα αφορά τον οποιοδήποτε συνδιασμό κινητήρα-αυτοκινήτου, είτε πρόκειται για εργοστασιακό-μαμά, είτε πρόκειται για βελτιωμένο.
Αυτό που ήθελα να δείξω ήταν πρώτον η συσχέτιση επιτάχυνσης-ροπής και δεύτερον πότε πρέπει να γίνονται οι αλλαγές ταχύτητας (για συγκεκριμένο αυτοκίνητο-κινητήρα-κιβώτιο-τροχούς) ώστε να πετύχουμε την καλύτερη δυνατή επίδοση.
Επίσης δεν σκέφτεται κάποιος την αλλαγή εκείνη την στιγμή, αλλά από πριν ξέρει σε ποια ταχύτητα (ή στροφές) πρέπει να κάνει την αλλαγή.
Τέλος είναι προφανές ότι αν ενισχύσεις έναν κινητήρα οι επιδόσεις θα είναι καλύτερες.

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Δευ Ιαν 05, 2009 4:58 pm

thanpap έγραψε:Η ανάλυση που έκανα αφορά τον οποιοδήποτε συνδιασμό κινητήρα-αυτοκινήτου, είτε πρόκειται για εργοστασιακό-μαμά, είτε πρόκειται για βελτιωμένο.
Αυτό που ήθελα να δείξω ήταν πρώτον η συσχέτιση επιτάχυνσης-ροπής και δεύτερον πότε πρέπει να γίνονται οι αλλαγές ταχύτητας (για συγκεκριμένο αυτοκίνητο-κινητήρα-κιβώτιο-τροχούς) ώστε να πετύχουμε την καλύτερη δυνατή επίδοση.
Επίσης δεν σκέφτεται κάποιος την αλλαγή εκείνη την στιγμή, αλλά από πριν ξέρει σε ποια ταχύτητα (ή στροφές) πρέπει να κάνει την αλλαγή.
Τέλος είναι προφανές ότι αν ενισχύσεις έναν κινητήρα οι επιδόσεις θα είναι καλύτερες.
Η ανάλυση και τα παραδείγματα που έδωσες ήταν πολύ εύστοχα και συμφωνώ μαζί σου.

Άρα σε ένα αυτοκίνητο,όπως έιχα αναφέρει και παλιότερα,δεν παίζει ρόλο η ροπή & η ιποδύναμη μόνο,αλλά και η μετάδοση (δίσκο,πλατό βολάν),ακόμα και τα λάστιχα..και κ.λ.π
Γι' αυτό ανέφερα πως για μένα προσωπικά, προσπαθεί κάποιος τα μέγιστα,στο να μην ''πέφτει'' η ΄δυναμη,αλλά τουλάχιστον να παραμένει η ίδια,λίγο πριν τον κόφτη,δίοτι μερικές φορές δεν προλαβάινει το μάτι σου να δεις το στροφόμετρό όυτε καν στην τρίτη ταχύτητα για το που θα αλλάξεις.

Άβαταρ μέλους
Happy_Grigio
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 31, 2008 9:00 pm

Δημοσίευση από Happy_Grigio » Δευ Ιαν 05, 2009 5:05 pm

+1

Άβαταρ μέλους
mixalios tjet
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 21, 2010 6:43 pm

Re: Υπολογιστής επιτάχυνσης

Δημοσίευση από mixalios tjet » Τρί Μαρ 30, 2010 12:47 am

thanpap έγραψε:
Torque Curve:
1800 28
1900 35
2000 41
2100 45
2200 47
2300 50
2400 53
2500 55
2600 58
2700 60
2800 62
2900 66
3000 69
3100 71
3200 74
3300 78
3400 84
3500 86
3600 86
3700 87
3800 87
3900 87
4000 87
4100 87
4200 88
4300 91
4400 92
4500 92
4600 92
4700 93
4800 94
4900 94
5000 95
5100 95
5200 94
5300 92
5400 92
5500 92
5600 90
5700 88
5800 87
5900 85
6000 83
6100 80
6200 78
6300 76
6400 74
είσαι πολύ μπροστά ... δε θα ήθελα να σε πετύχω σε φανάρι ... :mrgreen:

πραγματικά πολύ ωραία ανάλυση και πολύ ωραίο post ...

μήπως θα μπορούσες να μου εξηγήσεις πως να βρω τα μέγιστα που αποδίδει το tjet αλλά με πρόγραμμα ή setup abarth ...

εννοώ πως υπολόγισες το παραπάνω κατεβατό που έχει την "αποδοτικότητα" του κινητήρα ανάλογα τις στροφές ???
ευχαριστημένος/δυσαρεστημένος απο επίσημες αντιπροσωπείες ... ρωτήστε με πμ

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μάθε πως λειτουργεί”