1899/1910
Η Fiat ιδρύθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1800 - περίοδο γεμάτη με μεγάλες πρωτοβουλίες, εφευρετικό πνεύμα και νέες ιδέες - και προορίζεται να γίνει γρήγορα ένας από τους κορυφαίους βιομηχανικούς ομίλους στον κόσμο.
1899: Στις 11 Ιουλίου, υπογράφηκε η πράξη σύστασης με την οποία γεννήθηκε η Società Anonima Fabbrica Italiana di Automobili Torino - F.I.A.T. Το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε είναι το 4 HP.
1900:εγκαινιάζεται το πρώτο εργοστάσιο και η παραγωγή φτάνει τα 24 αυτοκίνητα το χρόνο.
1902: Ο Giovanni Agnelli γίνεται Διευθύνων Σύμβουλος.
1903: η εταιρεία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο και αρχίζει να παράγει τα πρώτα της οχήματα για μεταφορά εμπορευμάτων.
1906: από συνολικά 8 εκατομμύρια λιρέτες σε ετήσιες πωλήσεις, οι εξαγωγικές πωλήσεις φτάνουν τα 6 εκατομμύρια λιρέτες. Η αυτόματη παραγωγή επεκτείνεται με την προσθήκη των μοντέλων 8, 10, 12, 24, 60, 100 και 130 HP. Η εταιρεία αρχίζει επίσης να κατασκευάζει φορτηγά, λεωφορεία, τραμ και θαλάσσιους κινητήρες.
1908: η εταιρεία ξεκινάει την κατασκευή κινητήρων αεροσκαφών: η πρώτη ανεπτυγμένη είναι η SA 8/75 των 50 ίππων, η οποία ενσωματώνει την εμπειρία που αποκτήθηκε από τους αγώνες αυτοκινήτων.
1910/1920
Στην Ευρώπη, καθώς ξεδιπλώνεται ο νέος αιώνας, συνεχίζεται η σημαντική οικονομική και επιστημονική πρόοδος. Αλλά η έκρηξη του Μεγάλου Πολέμου έχει σημαντικό αντίκτυπο στη βιομηχανική δραστηριότητα καθώς μετασχηματίζεται για να στηρίξει τη στρατιωτική προσπάθεια της χώρας.
1910: 6 νεα μοντέλα λανσάρονται στην αγορά τα 12-15HP, 15-20 HP, 20-30 HP, 30-45 HP και τα Type 5 και Type 6.
1912-1914: Τα αυτοκίνητα της Fiat κερδίζουν μια σειρά από διεθνείς αγώνες, όπως το American Grand Prize, το Indianapolis 500-Mile Race και το Gothenburg-Stockholm Winter Cup. Το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής μικρών αποστάσεων, το Fiat Zero, δημιουργείται.
1914:Λόγω του πολέμου, παράγονται σχεδόν 20.000 μονάδες του φορτηγού 18BL και, κατά τα επόμενα χρόνια, διάφοροι κινητήρες αεροσκαφών
1915-1917:η κατασκευή ξεκινάει από το εργοστάσιο του Lingotto, το μεγαλύτερο στην Ευρώπη την εποχή εκείνη. Ο Όμιλος εισέρχεται στους τομείς του χάλυβα και των σιδηροδρόμων
1919: Αμέσως μετά το πόλεμο η Fiat βγάζει τα 501 "economy", 505 και 510 καθώς και το πρώτο τρακτέρ το 702.
1920/1930
Η ζωή στη μεταπολεμική Ιταλία χαρακτηρίζεται από έντονες πολιτικές και κοινωνικές συγκρούσεις. Αυτά είναι δύσκολα χρόνια για την Εταιρεία που απαιτούν αυστηρή προσοχή στη διαχείριση του κόστους. Το 1923, με την κρίση, το εργοστάσιο του Lingotto εγκαινιάστηκε και έγινε το σύμβολο της Fiat, του οποίου το μέλλον είναι πλέον άρρηκτα συνδεδεμένο με την έννοια της βιομηχανοποιημένης παραγωγής. Μέσα στο εργοστάσιο εισάγεται η γραμμή συναρμολόγησης και οι μεθόδοι εργασιών εξελίσσονται
1920: O Giovanni Agnelli γίνεται πρόεδρος της Fiat.
1922: το αεροπλάνο AL, το πρώτο αεροσκάφος πολιτικής αεροπορίας της Fiat, κάνει την πρώτη του πτήση. Την ίδια χρονιά, η εταιρεία ιδρύει τη Grandi Motori για την κατασκευή θαλάσσιων κινητήρων.
1921-1929:Αυτή η δεκαετία βλέπει την κυκλοφορία πολλών μοντέλων, όπως η εκτόξευση του SuperFiat, του 519, ενός πολυτελούς αυτοκινήτου έξι κυλίνδρων, του 509 και του 503. Το 1927, το 520 προσφέρεται και ως αριστεροτίμονο και το 1928, ενώ υιοθετήθηκε σε μοντέλα αυτοκινήτων παραγωγής η κατασκευή κεφαλών μηχανής απο αλουμίνιο που παγκόσμια πρωτοπορεία. Το 1929 βλέπει την άφιξη του οικονομικού 514 και του κομψού 525. Το 1014 έχουμε και την άφιξη του πρώτου van: με έξι τροχούς, διπλό κιβώτιο ταχυτήτων και αρθρωτό πλαίσιο, αυτό το όχημα είναι ασυναγώνιστο εκτός δρόμου
1930/1940
Για τη Fiat, οι αρχές της δεκαετίας του '30 σηματοδοτούνται από την ενοποίηση της παραγωγικής βάσης και τη σημαντική επέκταση στο εξωτερικό: από τη Γαλλία στην Ισπανία, την Πολωνία και την USSR.
1930: Παρουσιάστηκε η "Littorina", το πρωτο παγκοσμίως σιδηροδρομικό αμαξίδιο.
1932: Παρουσιάστηκε το 700C τρακτέρ
1930-1935: Η Fiat κυκλοφορεί 15 ακόμα μοντέλα. Μερικοί θα γίνουν ορόσημα στην ιστορία των αυτοκινήτων: το δημοφιλές 508 Balilla, το deluxe 518 και το 527 Ardita, το αεροδυναμικό 1500, το οικονομικό 500 Topolino και το 1100 "Musone".
1934: Ο Francesco Agello φτάνει τα 709,209 χιλιόμετρα ανά ώρα σε ένα Macchi-Castoldi M.C.72 που τροφοδοτείται από έναν κινητήρα Fiat AS6, ο οποίος θέτει ένα παγκόσμιο ρεκόρ για υδροπλάνο με έλικα που παραμένει αήττητο.
1937: η κατασκευή ξεκινάει στο εργοστάσιο του Mirafiori. Εγκαινιασμένο δύο χρόνια αργότερα, εισάγει τις πιο προηγμένες μεθόδους εργασίας στην Ιταλία.
1940/1950
Με την είσοδο στον πόλεμο, η Fiat πρέπει να μετατρέψει την παραγωγή σε στρατιωτικούς σκοπούς. Η εταιρεία μειώνει δραματικά την παραγωγή αυτοκινήτων, ενώ η παραγωγή φορτηγών πενταπλασιάζεται . Παράγονται επίσης θωρακισμένα οχήματα, αεροπλάνα και μηχανές πλοίων
1940: Η ατμομηχανή Fiat 016 υπερβαίνει τα 160 χιλιόμετρα την ώρα, σπάζοντας την παγκόσμια ταχύτητα στην κατηγορία των κινητήρων ντίζελ.
1942: Λανσάρισμα του τροχοφόρου τρακτέρ 700D και του μοντέλου "50", του πρώτου πετρελαιοκίνητου ανιχνευτή πετρελαίου. Το τελευταίο είναι κρυμμένο από το φόβο ότι θα ζητηθεί από τους Γερμανούς. Ανακτάται στο τέλος του πολέμου και αρχίζει η μαζική παραγωγή.
1945-1947: Ο γερουσιαστής Agnelli πεθαίνει στις 16 Δεκεμβρίου 1945 και ο Vittorio Valletta γίνεται πρόεδρος. Η μεγάλης κλίμακας παραγωγή αυτοκινήτων συνεχίζεται, με μοντέλα όπως το 500B berlinetta και estate, τα ανανεωμένα 1100 και 1500 και το σπορ 1100S. Μαζί με αυτά είναι στη παραγωγή φορτηγά και λεωφορεία, ελκυστήρες υψηλής ισχύος τρακτέρ, αεροπλάνα και μεγάλοι κινητήρες πλοίων.
1949: ο αριθμός των εργαζομένων ξεπερνά τις 71.000 και η εταιρεία επιστρέφει στην άνοδο
1950/1960
Η Ιταλία βρίσκεται σε μια περίοδο οικονομικής ανάπτυξης και η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους κύριους κινητήριους μοχλούς έντονης ανάπτυξης: ένα αυτοκίνητο για κάθε 96 κατοίκους το 1949 γίνεται ένα για κάθε 28 κατοίκους το 1958 και ένας για τους 11 κατοίκους μέχρι το 1963. Η Fiat έχει πλέον από 85.000 εργαζόμενους και η παραγωγή αυτοκινήτων εξαπλασιάστηκε μεσα στη δεκαετία
1951: Το υπερατλαντικό Giulio Cesare, που τροφοδοτείται από κινητήρα Fiat, μπαίνει στη κυκλοφορία ενώ και το πρώτο ιταλικό αεροσκάφος, το Fiat G.80, πραγματοποιεί τη πρώτη του πτήση.
1952: το υψηλών επιδόσεων σπορ αυτοκίνητο της Fiat 8V φτάνει τα 200 χιλιόμετρα την ώρα και παρουσιάζεται το ελικόπτερο μοντέλο 7002. Την ίδια χρονιά, η παραγωγή ξεκινά με το φορτηγό 682Ν που παράγεται για περισσότερο από ένα τέταρτο του αιώνα και αποτελεί ορόσημο στην ιστορία των μεταφορών
1953: Eχουμε τη κυκλοφορία του 1400, του πρώτου επιβατηγού αυτοκινήτου με κινητήρα ντίζελ της Ιταλίας.
1955: άφιξη του δημοφιλούς 600, του πρώτου επιβατικού αυτοκινήτου Fiat με πίσω κίνηση. Η εταιρεία Impresit, μια εταιρεία ειδικευμένη με υπηρεσίες πολιτικού μηχανικού που ιδρύθηκε το 1929, κατασκευάζει δρόμους, σήραγγες, γέφυρες και φράγματα, όπως το φράγμα Kariba στον ποταμό Zambesi.
1956: τα νέα 500 και η Autobianchi Bianchina παρουσιάζονται. Το Fiat G.91 επιλέχθηκε ως τακτικό μαχητικό για το ΝΑΤΟ και χρησιμοποιήθηκε ως το 1995.
1960/1970
Η δεκαετία ξεκινά με ένα γενικό πνεύμα αισιοδοξίας και το οικονομικό θαύμα συνεχίζεται στην Ιταλία. Η Fiat αντιμετωπίζει δραματική αύξηση του όγκου παραγωγής: ο αριθμός των κατασκευαζόμενων αυτοκινήτων ανά έτος από 425.000 σε 1.741.000. Στα φορτηγά από 19.000 στα 64.800. Στα τρακτέρ από 22.637 στα 50.558. Και στα χωματουργικά από 3.000 στα 6.255. Η Fiat διπλασιάζει τον αριθμό των υπαλλήλων σε σχεδόν 171.000
1964: Παρουσίαση του 2πορτου 5θέσιου Fiat 850 Sedan
1966: Ο Giovanni Agnelli, εγγονός του ιδρυτή, γίνεται πρόεδρος. Υπογράφεται μια σημαντική συμφωνία για την κατασκευή του εργοστασίου Vaz στο Togliattigrad της Ρωσίας, το οποίο θα παράγει δύο χιλιάδες επιβατικά αυτοκίνητα Zigulì ημερησίως
1967: Ο Βιτόριο Βαλέτα πεθαίνει. Η παραγωγή αρχίζει στο εργοστάσιο της Rivalta. Η Fiat αποκτά πλειοψηφικό μερίδιο στη Magneti Marelli. Το 124 ονομάζεται "Αυτοκίνητο της Χρονιάς" και το Fiat Dino Coupé παρουσιάστηκς με κινητήρα της Ferrari.
1969: η εταιρεία αποκτά τη Lancia και αγοράζει το 50% της Sefac-Ferrari. Την ίδια χρονιά, η Fiat Ferroviaria σχεδιάζει και παράγει το Pendolino, η πρωτη αμαξοστοιχία με κλίση στον κόσμο
1970: Παρουσιάζεται το 128, το πρώτο προσθιοκίνητο που έγινε και αυτοκίνητο της χρονιάς.
1970/1980
Προς τα τέλη της δεκαετίας του 1960, υπάρχει μια μακρά περίοδο διαμαρτυριών και κοινωνικών ταραχών που αφορούν επίσης τη Fiat και έχουν σημαντικές επιπτώσεις στον όμιλο. Παρά τις δυσκολίες αυτές, ο όμιλος επενδύει έντονα στο νότο της Ιταλίας και ξεκινά την κατασκευή εργοστασίων που βρίσκονται στα Termini Imerese, Cassino, Termoli, Sulmona, Vasto, Bari, Lecce και Brindisi. Κατά την ίδια περίοδο, η Fiat ξεκινά τη διαδικασία της αποκέντρωσης των λειτουργικών της δραστηριοτήτων, μετατρέποντας την εταιρεία σε βιομηχανία. Μεταξύ των πρώτων εταιριών που δημιουργήθηκαν ήταν η Fiat Macchine Movimento Terra, η Fiat Engineering και η Iveco
1971: Παρουσίαση του 127 που πραγματοποιεί εξαιρετική επιτυχία και το επόμενο έτος κερδίζει το βραβείο "Αυτοκίνητο της Χρονιάς". Η ιστορική Abarth γίνεται μέρος του Ομίλου
1972: Η Lancia ξεκινά την παραγωγή της Beta, η οποία ακολουθείται στα επόμενα χρόνια από τα Stratos, Gamma και Delta. Την ίδια χρονιά, η Lancia κερδίζει το πρωτάθλημα World Rally Constructors 'Championship και παίρνει τον τίτλο και πάλι το 1974, το 1975 και το 1976. Το Fiat παίρνει το τίτλο το 1977 και το 1978.
1975: Η Ferrari κερδίζει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Φόρμουλα 1. Ο θρίαμβος αυτός επαναλαμβάνεται το 1977 και το 1979.
1976: Ιδρύεται το Centro Ricerche της Fiat
1978: Το καινοτόμο σύστημα συναρμολόγησης πλαισίου του αυτοκινήτου, το "Robogate", είναι εγκατεστημένο σε μερικά εργοστάσια. Ταυτόχρονα, κατασκευάζονται νέα εργοστάσια στην Ιταλία και τη Βραζιλία. Η Comau και η Teksid ιδρύωνται
1979: Η Fiat Auto αναπτύσσεται και τελικά συγκεντρώνει τις μάρκες Fiat, Lancia, Autobianchi και Ferrari
1980/1990
Στη δεκαετία του ογδόντα, ο βιομηχανικός κόσμος υπέστη σημαντικές αλλαγές, που συνδέονται κυρίως με την ανάπτυξη ηλεκτρονικών και νέων υλικών. Η προσοχή για το περιβάλλον αυξάνεται επίσης και η Fiat αποδεικνύει την ευαισθησία της δημιουργώντας οχήματα με ηλεκτρικό και φυσικό αέριο και δημιουργώντας το έργο Fare για την ανακύκλωση των αυτοκινήτων που προορίζονται για καταστροφή.
1980: Λανσάρισμα του Panda που γίνεται αμέσως βασικό αμάξι της οικονομικής κατηγορίας
1983: στο Cape Canaveral στη Φλόριντα, η Fiat Auto παρουσιάζει το νέο Uno, ένα σύμβολο της καινοτομίας και της τεχνολογικής αναγέννησης για την εταιρεία. Συνεχίζει να κερδίζει το βραβείο "Αυτοκίνητο της Χρονιάς" το 1984
1984: Η Alfa Romeo γίνεται κομμάτι του Grouppo
1985: Ξεκινάει η παραγωγή του καινοτόμου μοτέρ FIRE (Fully Integrated and Robotized Engine)
1987: κατασκευάζεται ο πρώτος παγκοσμίως κινητήρας ντίζελ άμεσου ψεκασμού για επιβατικά αυτοκίνητα
1988: το πρωτοποριακό ερευνητικό κέντρο Elasis ιδρύεται με πρωτοβουλία του Ομίλου. Την ίδια χρονιά, το Fiat Tipo ονομάζεται "Αυτοκίνητο της Χρονιάς". Άλλα αυτοκίνητα που είναι επιτυχημενα αυτή τη δεκαετία είναι το Fiat Regata και η Croma, η Lancia Delta, η Thema και η Y10, η Alfa Romeo 164, η Ferto GTO, η Testarossa και η F40, καθώς και τα εμπορικά οχήματα Fiorino και Ducato
1990/2000
Ανταποκρινόμενος στον όλο και πιο σκληρό διεθνή ανταγωνισμό, ο όμιλος Fiat υιοθετεί μια στρατηγική πολλαπλών επιπέδων: από τη μια πλευρά, επενδύει στην καινοτομία προϊόντων και διαδικασιών και στην αναζήτηση νέων αγορών εκτός Ευρώπης με υψηλό αναπτυξιακό δυναμικό και, από την άλλη, εφαρμόζει ένα σχέδιο για περιορισμό του κόστους και εσωτερική αναδιοργάνωση
1990: Παρουσίαση του Panda Elettra το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής
1993: H Εταιρεία αποκτά την αναγνωρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία Maserati και επίσης εισάγει την Progetto Autonomy για να διευκολύνει την κινητικότητα των ατόμων με ειδικές ανάγκες
1995, 1996 & 1998: Έχουμε τα Fiat Punto, Fiat Bravo και Brava και το Alfa Romeo 156 που ανακυρήχθηκε Αυτοκίνητο της χρονιάς.
1997: το Alfa Romeo 156 γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που διαθέτει κινητήρα ντίζελ με σύστημα άμεσου ψεκασμού, το οποίο μέσα σε λίγα χρόνια φέρνει την επανάσταση στην αγορά για αυτοκίνητα με κινητήρα ντίζελ
1998: Τα Fiat Multipla και Lania Lybra βγαίνουν στην αγορά
1999: Το νέο Fiat Punto και το πρώτο αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο (Selespeed) στον κόσμο μπαίνουν στη μαζική παραγωγή. Κατά το ίδιο έτος, η CNH-Case New Holland ιδρύθηκε για να δημιουργήσει έναν κορυφαίο παγκόσμιο παράγοντα στον αγροτικό και τον κατασκευαστικό εξοπλισμό.
2000/2011
Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας, ο Όμιλος διέρχεται μια βαθιά πολιτισμική αλλαγή και επαναπροσδιορίζει τις δραστηριότητές του για να επικεντρωθεί στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Όλες οι μάρκες ξεκινούν νέα μοντέλα: η Fiat παρουσιάζει μια αναδιαμόρφωση του Punto, της νέας ιδέας, του Bravo και επαναφέρει το εικονικό 500. Η Alfa Romeo κάνει το ντεμπούτο των 159, 166, MiTo και Giulietta. για την 100η επέτειό της, η Lancia εγκαινιάζει το νέο Ypsilon. από το Maranello, η παραγωγή ξεκινά με το πρωτοποριακό Ferrari F430 και το 599 GTB Fiorano. και, Maserati βγαίνει με τα μαγευτικά GranSport και GranTurismo coupés
2000:
Δημιουργείται μια βιομηχανική συμμαχία με τη General Motors, η οποία θα διαλυθεί το 2005. Η Alfa Romeo παρουσιάζει το 147 το οποίο εκλέγεται το "Αυτοκίνητο της Χρονιάς" το επόμενο έτος.
2001: Η Fiat παρουσιάζει το Stilo και το επόμενο έτος η Lancia την Thesis τη νέα ναυαρχίδα της στη πολυτελή κατηγορία.
2003: μετά από σχεδόν μισό αιώνα στο τιμόνι της εταιρείας, ο Giovanni Agnelli πεθαίνει και ο αδελφός του Umberto αναλαμβάνει ως πρόεδρος. Η Fiat εφευρίσκει την τεχνολογία MultiJet και την SDE, το μικρότερο πετρελαιοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που παράγεται ποτέ. Στη Βραζιλία, η εταιρεία εισάγει τεχνολογία flexfuel, η οποία επιτρέπει την ανάμειξη δύο διαφορετικών καυσίμων (π.χ. βενζίνης και αιθανόλης) στο ίδιο ρεζερβουάρ.
2004: Ο Umberto Agnelli πεθαίνει και διορίζονται οι νέοι ηγέτες του Ομίλου: ο Luca Cordero di Montezemolo ως Πρόεδρος, ο John Elkann ως Αντιπρόεδρος και ο Sergio Marchionne ως Διευθύνων Σύμβουλος. Το Panda κερδίζει το βραβείο "Αυτοκίνητο της Χρονιάς".
2005: Ο Όμιλος Fiat επιστρέφει στην κερδοφορία και ο κινητήρας MultiJet 16v 1.3 ονομάζεται "Κινητήρας της Χρονιάς". Οι τεχνολογίες κινητήρων FPT δημιουργούνται
2006: έναρξη του συστήματος TetraFuel για τα εναλλακτικά καύσιμα
2007: στα τέλη Ιανουαρίου, η Fiat εγκαινιάζει το νέο Bravo. Τον Μάρτιο, ένα από τα πιο αναγνωρισμένα σήματα σπορ αυτοκινήτων στην ιστορία, η Abarth, ξεκίνησε εκ νέου με την εξέλιξη του Grande Punto. Στις 4 Ιουλίου, το νέο Fiat 500 μπαίνει την αγορά και γίνεται αμέσως επιτυχία. Το 2008, ονομάζεται "Αυτοκίνητο της Χρονιάς
2008: Το νέο Lancia Delta, η Alfa 8C Spider, το 500 Abarth και το Fiorino παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Λίγους μήνες αργότερα, η Fiat εγκαινιάζει τον "Free space" Qubo και την Grande Punto Natural Power
2009: στις 10 Ιουνίου, ο Όμιλος Fiat και η Chrysler Group LLC ανακοινώνουν ότι έχουν υπογράψει μια παγκόσμια στρατηγική συμμαχία. Την ίδια χρονιά, ο FPT εισάγει το MultiJet II καθώς και το MultiAir, ένα επαναστατικό ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ελέγχου βαλβίδων. Τον Δεκέμβριο, φτάνει το νέο Doblò. Επιπλέον, η Fiat S.p.A αναγνωρίζεται ως ηγέτης βιωσιμότητας και εισέρχεται στους δείκτες Dow Jones Sustainability World και Dow Jones Sustainability STOXX.
2010: Ο John Elkann γίνεται Πρόεδρος της Fiat. Η εταιρεία ξεκινάει δύο σημαντικές καινοτομίες, την τεχνολογία TCT (Twin Clutch Transmission) και την TwinAir, τον πρώτο στον κόσμο μοτέρ δύο κυλίνδρων. Τον Απρίλιο, κυκλοφορεί το ντεμπούτο της Alfa Romeo Giulietta και το νούμερο 500.000 των νέων 500 βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής. Στις 16 Σεπτεμβρίου, οι μέτοχοι εγκρίνουν το σχέδιο για τον διαχωρισμό των βιομηχανικών δραστηριοτήτων της Fiat S.p.A. και τη δημιουργία ενός νέου ομίλου με επικεφαλής τη Fiat Industrial S.p.A
2011: ο διαχωρισμός τίθεται σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου. Στο πλαίσιο της νέας δομής, η Fiat αποτελείται από τις τεχνολογίες FGA, Ferrari, Maserati, Magneti Marelli, Teksid, Comau και Fiat Powertrain Technologies (the “Passenger & Commercial Vehicles” powertrain business). Η νέα ομάδα με επικεφαλής τη Fiat Industrial S.p.A., η οποία είναι εισηγμένη στο Borsa Italiana, αποτελείται από CNH, Iveco και FPT Industrial (με την “Industrial & Marine”).