Σκάστρα multiair

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Σκάστρα multiair

Δημοσίευσηαπό kostas013 » Τετ Οκτ 11, 2017 9:48 pm

Φακελος #Multiair : ΣΚΑΣΤΡΑ

Μετα απο 2 χρονια ταλαιπωριας αλλα και συνεχους ερευνας επανω σε αυτο το μοτερ, μπορω να πω οτι εχουμε λυσει το 99% των προβληματων αλλα και εχουμε κατανοησει πληρως απο που προερχονται. Ετσι μας λυθηκαν και πολλες αποριες για το τι συμβαινει στο δρομο και για ποιο λογο συνεβαιναν διαφορα περιεργα με τις διακυμανσεις στην αποδοση.
Ενα απο τα γνωστα προβληματα ειναι η λειτουργια της σκαστρας.
-Προελευση: Τα multiair εχουν τη δυνατοτητα να ελεγχουν τη ποσοτητα εισερχομενου μειγματος απευθειας απο τις βαλβιδες. Αυτο τους δινει τη δυνατοτητα να μην χρησιμοποιουν τη πεταλουδα γκαζιου, παρα μονο σε emergency ή stand by καταστασεις. Συνεπως καθε φορα που αφηνουμε το γκαζι μετα απο σηκωμα πιεσης η πεταλουδα δεν κλεινει και ετσι δεν δημιουργειται το φαινομενο της δημιουργιας υποπιεσης μεσω της διαφορας πιεσης που επενεργει και ανοιγει το εμβολο της σκαστρας. Η υποπιεση που δημιουργειται μεσω του κλεισιματος των βαλβιδων ειναι ασταθης και ανεπαρκης πολλες φορες για να ανοιξει τη σκαστρα.
-Αποτελεσμα : Η σκαστρα ανοιγει σε τυχαιες περιπτωσεις και υπο τυχαιες συνθηκες. Αναλογως την εφαρμογη και την εκδοση του εγκεφαλου, η Ecu αντιλαμβανεται προβλημα και εμφανιζει σχετικη βλαβη χωρις ομως check engine. Σε αυτη τη περιπτωση ενεργοποιειται η πεταλουδα με τη διαφορα οτι γινεται υπερευαισθητη. Το κλεισιμο της στο 50% δε ολες τις στροφες μπορει να εμφανιστει ή το φαινομενο σταθερης πορειας με μισο γκαζι με τη σκαστρα τα παραμενει ελαφρως ανοιχτη δημιουργωντας διαρροη πιεσης.
Απο αυτο το γεγονος εξηγειται το φαινομενο που το αυτοκινητο με ιδιες ρυθμισεις στο boost controller σηκωνε ξαφνικα λιγοτερη πιεση στο τερμα γκαζι και επισης η πτωση αποδοσης ηταν αισθητη.
Μας λυθηκαν επισης οι αποριες για ποιο λογο σε καποια πατηματα το αυτοκινητο πηγαινε πολυ ικανοποιητικα και σε καποια αλλα ανεξηγητα αργα.
-Λυση: Η εργοστασιακη σκαστρα λειτουργει μονο ηλεκτρικα και με σημα εγκεφαλου κατα το αφημα του γκαζιου. Ειναι τοποθετημενη ομως επανω το αλουμινιο της εργοστασιακης τουρμπινας. Ο τροπος για να τη λειτουργησουμε τη στιγμη που κανουμε αναβαθμιση τουρμπινας ειναι μεσω ενος ειδικου ανταπτορα που εκτονωνει τον πεπιεσμενο αερα στο περιβαλλον και ετσι τη μετατρεπει ταυτοχρονα σε ανποιχτου τυπου. Συνεπως η σκαστρα μας λειτουργει μονο οταν πρεπει και η ecu ειναι παντα ικανοποιημενη.

Φωτογραφία και κειμενο του Chris SevastosΕικόνα

Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)
Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 7375
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Συναφή θέματα

Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Δ. Συζήτηση: Προγραμματισμένη Συντήρηση καί Service
Συγγραφέας: P.A.D.R.C
Απαντήσεις: 35
Multiair Ecu End of story
Δ. Συζήτηση: Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO
Συγγραφέας: kostas013
Απαντήσεις: 0
Σκαστρα turbo,γιατι δεν δουλευει??
Δ. Συζήτηση: Ερωτήσεις - Απαντήσεις
Συγγραφέας: kopsis
Απαντήσεις: 3
Check engine σε Multiair Turbo
Δ. Συζήτηση: Ερωτήσεις - Απαντήσεις
Συγγραφέας: Pani_EVO
Απαντήσεις: 35
Fiat Punto EVO 1.4 Multiair turbo
Δ. Συζήτηση: Προγραμματισμένη Συντήρηση καί Service
Συγγραφέας: P.A.D.R.C
Απαντήσεις: 1

Επιστροφή στο Βελτιωση κινητηρα Grande Abarth και EVO

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες