αφου είναι εργαλεία τα Bravo ρε...!!!!Sonicboom έγραψε: Για το bravo αυτο είχα διαβάσει κι εγώ και έμεινα λίγο m@l@k@s από τους χρόνους που έβγαλε..
FIAT Punto Sporting Mk2 turbo ?
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- goku_oahazaru
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2005 5:19 pm
Tα βήματα είναι τα εξής
-Πολλαπλή εξαγωγής,τουρμπίνα*,down pipe,καταλύτης,εξάτμιση. 1500Ε
-Σωληνώσεις intercooler. 350Ε
-ψυγείο λαδιού. 200Ε
-Μετταλική φλάντζα (μείωση λόγου συμπίεσης). 300Ε
-Μπλιντ (αναλογικο boost controller για να ρυθμίσεις τη πίεση) 50Ε
-Προγραμμα(AVANCE και ΚΑΥΣΙΜΟ"τα υπαρχον μπεκ και τρομπα σε καλύπτουν"). 350Ε
-1 βαθμό πιο ψυχρά μπουζί. 50Ε
-ΑIR FUEL/RATIO(τιμη αισθητηρα Λ) 100Ε
-Μπαρόμετρο 50Ε
Σύνολο 2950Ε.
Γνωμη μου ειναι να υοθετήσεις μια τουρμπίνα* σε διαστάσεις Τ22 ή απο AUDI (kkk K03) ή απο 200sx (garret T25 με A/R 0,46) η ακόμα και μια IHI VL7 απο τον ΜΠΑΜΠΑ GT.Επίσης με πιεσούλα γύρω στα 0.8bar και χαρη στις 16βαλβιδουλες σου θα τα βαρέσεις τα 140ps και αρκετα αξιόπιστα.Απλα να θυμάσαι η όλη ιστορία είναι το μίγμα σου το οποίο θα το ελέγχεις απο το AIR FUEL/RATIO, αν δουλεύει απο στοιχιομετρικό και πάνω και ρυθμίσεις και σωστά τη σχέση συμπίεσης (γνώμη μου 8,8:1) δεν θα έχεις προβλήματα και τρύπουλες στα πιστονάκια σου,επιπλέον σου προτείνω αμόλυβδη 100 οκτανίων για ακομη μεγαλύτερη αξιοπιστία και απόδοση. Τωρα δίσκο πλατο και σασμάν δεν θα χρειαστείς μεχρι εδώ και αν θες βεβαια να ενυσχύσεις το χτενι στο πλατό σου υπαρχουν πολλοι που την κάνουν αυτή τη δουλειά με περιπου 150Ε. Τωρα η τιμη που σου δίνω είναι στα πλαίσια της λογικής παντως δεν χρειάζεσαι παρα πολλα λεφτά οπως βλέπεις για να γινεις τουρμπάτος.
ΦΙΛΙΚΑ
GOKU
-Πολλαπλή εξαγωγής,τουρμπίνα*,down pipe,καταλύτης,εξάτμιση. 1500Ε
-Σωληνώσεις intercooler. 350Ε
-ψυγείο λαδιού. 200Ε
-Μετταλική φλάντζα (μείωση λόγου συμπίεσης). 300Ε
-Μπλιντ (αναλογικο boost controller για να ρυθμίσεις τη πίεση) 50Ε
-Προγραμμα(AVANCE και ΚΑΥΣΙΜΟ"τα υπαρχον μπεκ και τρομπα σε καλύπτουν"). 350Ε
-1 βαθμό πιο ψυχρά μπουζί. 50Ε
-ΑIR FUEL/RATIO(τιμη αισθητηρα Λ) 100Ε
-Μπαρόμετρο 50Ε
Σύνολο 2950Ε.
Γνωμη μου ειναι να υοθετήσεις μια τουρμπίνα* σε διαστάσεις Τ22 ή απο AUDI (kkk K03) ή απο 200sx (garret T25 με A/R 0,46) η ακόμα και μια IHI VL7 απο τον ΜΠΑΜΠΑ GT.Επίσης με πιεσούλα γύρω στα 0.8bar και χαρη στις 16βαλβιδουλες σου θα τα βαρέσεις τα 140ps και αρκετα αξιόπιστα.Απλα να θυμάσαι η όλη ιστορία είναι το μίγμα σου το οποίο θα το ελέγχεις απο το AIR FUEL/RATIO, αν δουλεύει απο στοιχιομετρικό και πάνω και ρυθμίσεις και σωστά τη σχέση συμπίεσης (γνώμη μου 8,8:1) δεν θα έχεις προβλήματα και τρύπουλες στα πιστονάκια σου,επιπλέον σου προτείνω αμόλυβδη 100 οκτανίων για ακομη μεγαλύτερη αξιοπιστία και απόδοση. Τωρα δίσκο πλατο και σασμάν δεν θα χρειαστείς μεχρι εδώ και αν θες βεβαια να ενυσχύσεις το χτενι στο πλατό σου υπαρχουν πολλοι που την κάνουν αυτή τη δουλειά με περιπου 150Ε. Τωρα η τιμη που σου δίνω είναι στα πλαίσια της λογικής παντως δεν χρειάζεσαι παρα πολλα λεφτά οπως βλέπεις για να γινεις τουρμπάτος.
ΦΙΛΙΚΑ
GOKU
- Gallatin
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 3632
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
- Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
- Επικοινωνία:
φιλε σε βρισκω καπου "αδιαβαστο"......
ο εγκεφαλος στο σπορτινγκ πως θα μετρισει πιεση για να δωσει το καυσιμο??? απλα δεν παιζει...
μονο με παραλληλο και 5ο μπεκ.
οσο για το σασμαν θα στην "κανει" την λαδια δεν αντεχει τα παραπανω κιλα ροπης (μπολικα παραπανω)
ο εγκεφαλος στο σπορτινγκ πως θα μετρισει πιεση για να δωσει το καυσιμο??? απλα δεν παιζει...
μονο με παραλληλο και 5ο μπεκ.
οσο για το σασμαν θα στην "κανει" την λαδια δεν αντεχει τα παραπανω κιλα ροπης (μπολικα παραπανω)
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
- goku_oahazaru
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2005 5:19 pm
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 390
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 13, 2004 1:59 pm
Όλα αργά η γρήγορα θα παραδώσουν πνεύμα. Ή κάνεις κάτι σωστά ή δε το κάνεις καθόλου. Για να μη κάνεις προσευχές κάθε φορά που τουρμπίζεις μάλλον θα χρειαστείς πιστόνια, μπιέλες, ζύγισμα στροφάλου και βολάν, κιβώτιο, έξτρα μπεκ και εγκεφαλάκι, ίσως βαλβίδες, σίγουρα ροϊκή και μια μεταλλική πολλαπλή εισαγωγής γιατί η πλαστική θα πει το ποίημα. Άραγε αξίζει;
- goku_oahazaru
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2005 5:19 pm
Δε νομίζω πως μιλας για light turbo αυτη η βελτιωση που αναφέρεις μαζι με αλλα περιφεριακα αγγιζει τα 10000+ δεν θελει 250 αλογα ο ανθρωπος.Καπου πρεπει να έχεις μπερδευτεί πάντος φιλε μου γιατι αυτα που λες μου δεινουν την εντυπωση οτι δεν πρεπει να το εχεις ψαξει παρα πολύ.Όλα αργά η γρήγορα θα παραδώσουν πνεύμα. Ή κάνεις κάτι σωστά ή δε το κάνεις καθόλου. Για να μη κάνεις προσευχές κάθε φορά που τουρμπίζεις μάλλον θα χρειαστείς πιστόνια, μπιέλες, ζύγισμα στροφάλου και βολάν, κιβώτιο, έξτρα μπεκ και εγκεφαλάκι, ίσως βαλβίδες, σίγουρα ροϊκή και μια μεταλλική πολλαπλή εισαγωγής γιατί η πλαστική θα πει το ποίημα. Άραγε αξίζει;
ΦΙΛΙΚΑ
GOKU
- goku_oahazaru
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2005 5:19 pm
- CHRIS 20V TURBO
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 59
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 14, 2005 4:39 pm
- Τοποθεσία: AΛΜΥΡΟΣ
λοιπον,συμφωνω με τον goku,αλλα μιας και ειχα καποτε ενα mk2 sporting turbo,θα πω δυο βασικα πραγματακια,που θα βοηθησουν τον φιλο μας.
5ο μπεκ,μονο 550 παροχη,γιατι θα στεγνωνεις,και θα βαρας 1000+ βαθμους στο πυρομετρο.ακομη καλυτερα αντι για 5ο μπεκ,ειναι ο εγκεφαλος της autodelta,μεχρι 1 βαρ υποστηριζει,και εχεις το κεφαλη σου ησυχο.
20ν,η πλαστικη πολαπλη εισαγωγης,ειναι πλαστικη,ναι,αλλα εγω το φυσουσα 1-1,2 και δεν ειχα παθει το παραμικρο.
αρα εσυ αν το φυσας 0,8-0,9 μην φοβασαι τιποτα!
το σασμαν δεν παθαινει επισης τιποτα,εγω το ειχα μετρησει 167 αλογα,με μαμα δισκο!!!!!!!μετα λογικο,παρεδωσε πνευμα!ενας ενυσχυμενος ειναι απαραιτητος.
και τελος η τουρμπινα.
μια 25αρα ρουλεμανατη,ειναι οτι καλυτερο!
οτιδηποτε αλλο,ειναι απλα λιγο.
σου μιλαω εκ πειρας,
ελπιζω να πετυχεις οτι καλυτερο!!!
φιλικα
χρηστος
5ο μπεκ,μονο 550 παροχη,γιατι θα στεγνωνεις,και θα βαρας 1000+ βαθμους στο πυρομετρο.ακομη καλυτερα αντι για 5ο μπεκ,ειναι ο εγκεφαλος της autodelta,μεχρι 1 βαρ υποστηριζει,και εχεις το κεφαλη σου ησυχο.
20ν,η πλαστικη πολαπλη εισαγωγης,ειναι πλαστικη,ναι,αλλα εγω το φυσουσα 1-1,2 και δεν ειχα παθει το παραμικρο.
αρα εσυ αν το φυσας 0,8-0,9 μην φοβασαι τιποτα!
το σασμαν δεν παθαινει επισης τιποτα,εγω το ειχα μετρησει 167 αλογα,με μαμα δισκο!!!!!!!μετα λογικο,παρεδωσε πνευμα!ενας ενυσχυμενος ειναι απαραιτητος.
και τελος η τουρμπινα.
μια 25αρα ρουλεμανατη,ειναι οτι καλυτερο!
οτιδηποτε αλλο,ειναι απλα λιγο.
σου μιλαω εκ πειρας,
ελπιζω να πετυχεις οτι καλυτερο!!!
φιλικα
χρηστος
- Sonicboom
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3153
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Θα διαφωνήσω σχετικά με το σασμαν... Το 6αρι ειδικά δεν είναι για πολλά. Στα 20000 χιλιομετρα έβαλα τουρμπίνα και στα 50000 περίπου είχε γίνει κομματάκια. Οχι δεν είμαι κανίβαλος, όχι δεν βαράω καρφωτές! Το 5αρι παραδόξως δεν έχει βγάλει πρόβλημα, αυτό που βγάζει πρόβλημα πλέον είναι το διαφορικό...και διαφορικό μόνο του λίγο δύσκολο να βρεις.
Δίσκο οπωσδήποτε θέλει ενισχυμένο αλλά και πάλι αν είναι να το πηγαίνεις τσίτες συχνά μην περιμένεις να βγάλει πολλά χιλιόμετρα.
Οσό αξιόπιστο έχει βγει το μοτέρ, αλλα τόσα προβλήματα μου έχει βγάλει η μετάδοση.
Αν ήταν ντε και καλά να το ξανατούρμπιζα τώρα, με όλα αυτά που γνωρίζω, πάνω από 120 άλογα δεν θα το πήγαινα.
Δίσκο οπωσδήποτε θέλει ενισχυμένο αλλά και πάλι αν είναι να το πηγαίνεις τσίτες συχνά μην περιμένεις να βγάλει πολλά χιλιόμετρα.
Οσό αξιόπιστο έχει βγει το μοτέρ, αλλα τόσα προβλήματα μου έχει βγάλει η μετάδοση.
Αν ήταν ντε και καλά να το ξανατούρμπιζα τώρα, με όλα αυτά που γνωρίζω, πάνω από 120 άλογα δεν θα το πήγαινα.
- CHRIS 20V TURBO
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 59
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 14, 2005 4:39 pm
- Τοποθεσία: AΛΜΥΡΟΣ
- CHRIS 20V TURBO
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 59
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 14, 2005 4:39 pm
- Τοποθεσία: AΛΜΥΡΟΣ
- KLYR
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 58
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 04, 2004 10:39 pm
- Τοποθεσία: ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
- Επικοινωνία:
- Gallatin
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 3632
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
- Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
- Επικοινωνία:
φιλε γραφε με μικρα γραμματα σε παρακαλω.
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off