Έμφυτο ελάττωμα!
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Έμφυτο ελάττωμα!
Καλησπέρα και πάλι. Σε αυτό το θέμα θα δούμε πως μπορούμε να διορθώσουμε ορισμένα από τα κακώς κείμενα του grande και να τα βελτιώσουμε. δηλαδή λάθη στο σχεδιασμό από το εργοστάσιο τα οποία είτε έγιναν εσκεμμένως (η γνωστή τακτική της fiat « Fix It Again Tomorrow») είτε από αμέλεια. Το συγκεκριμένο εκ γενετής ελάττωμα αφορά μόνο τα grande punto και grande punto facelift one και όχι τα evo και punto 2012 καθώς σε αυτά τα μοντέλα έχει πλέον αντικατασταθεί.
Φυσικά εννοώ την υδρορροή του νεροχύτη από τη μεριά του συνοδηγού η οποία οδηγεί το νερό από τη βροχή ή το πλύσιμο από το παρμπρίζ ακριβώς πάνω στο (wait for it!!!!!) δυναμό
ναι καλά διαβάσατε , το νερό της υδρορροής πέφτει ακριβώς μέσα στο πηνίο του δυναμό.υπάρχει και σχετικό βίντεο στο fiatforum όπου ένας ρίχνει νερό στην υδρορροή και αυτή βρίσκει διέξοδο στο εξάρτημα όπου το 95% των ηλεκτρολογικών προβλημάτων ξεκινούν. προσοχή , δε λέω πως θα αντιμετωπίσετε σίγουρα κάποια βλάβη αλλά ελαχιστοποιείται έτσι την όποια πιθανότητα.
αφαιρούμε την τάπα της βίδας του υαλοκαθαριστήρα και ξεβιδώνουμε το παξιμάδι.( δύο υαλοκαθαριστήρες άρα ό,τι γράφω...επί 2.)
με πολύ επιμονή και δύναμη και δύο λεξοτανίλ βγάζουμε τους υαλοκαθαριστήρες. από το πλαστικό κάλυμμα που καλύπτει το κάτω μέρος του παρμπρίζ ξεβιδώνουμε 3 βίδες ,αφαιρούμε το στεγανωτικό λάστιχο και σιγά σιγά τραβάμε προς τα πάνω το πλαστικό κάλυμμα μέχρι να ξεκουμπώσουν τα κλιπς. μόλις τελείωσε το δύσκολο μέρος.
καθαρίστε λίγο τον νεροχύτη καθώς θα βρείτε μέχρι και κατσαρίδες εκεί. λοιπόν αυτός είναι ο νεροχύτης όπως φαίνεται από τη μεριά του συνοδηγού όταν κοιτάς τη μηχανή .
αυτό το μαύρο προς γκρίζο από τη σκόνη είναι η λαστιχένια υδρορροή. είναι πάρα πολύ κοντή και στέλνει το νερό ακριβώς μέσα στο πηνίο του δυναμό.έτσι είναι από την κάτω μεριά.
αφού την αφαιρέσουμε ο νεροχύτης μένει έτσι
τώρα ήρθε η ώρα να αντικαταστήσουμε την παλιά υδρορροή με την ανασχεδιασμένη καινούργια. προσέξτε διαφορά
και εδώ δίπλα δίπλα παλιά- νέα.
επειδή μπορεί να μην είστε ακόμη ικανοποιημένοι με το πόσο εκτρέπει το νερό η νέα υδρορροή μπορείτε με ένα κομμάτι σαμπρέλα ποδηλάτου η θερμοσυστελόμμενο να μεγαλώσετε την υδρορροή.
εννοείται πως τόσο μεγάλη δε χωράει.
αφού την τοποθετήσουμε να στρέφει το νερό μακριά από το δυναμό τα βάζουμε όλα πίσω και τελειώσαμε. έχουμε προστατέψει το δυναμό από πτώση νερού.
Φυσικά εννοώ την υδρορροή του νεροχύτη από τη μεριά του συνοδηγού η οποία οδηγεί το νερό από τη βροχή ή το πλύσιμο από το παρμπρίζ ακριβώς πάνω στο (wait for it!!!!!) δυναμό
ναι καλά διαβάσατε , το νερό της υδρορροής πέφτει ακριβώς μέσα στο πηνίο του δυναμό.υπάρχει και σχετικό βίντεο στο fiatforum όπου ένας ρίχνει νερό στην υδρορροή και αυτή βρίσκει διέξοδο στο εξάρτημα όπου το 95% των ηλεκτρολογικών προβλημάτων ξεκινούν. προσοχή , δε λέω πως θα αντιμετωπίσετε σίγουρα κάποια βλάβη αλλά ελαχιστοποιείται έτσι την όποια πιθανότητα.
αφαιρούμε την τάπα της βίδας του υαλοκαθαριστήρα και ξεβιδώνουμε το παξιμάδι.( δύο υαλοκαθαριστήρες άρα ό,τι γράφω...επί 2.)
με πολύ επιμονή και δύναμη και δύο λεξοτανίλ βγάζουμε τους υαλοκαθαριστήρες. από το πλαστικό κάλυμμα που καλύπτει το κάτω μέρος του παρμπρίζ ξεβιδώνουμε 3 βίδες ,αφαιρούμε το στεγανωτικό λάστιχο και σιγά σιγά τραβάμε προς τα πάνω το πλαστικό κάλυμμα μέχρι να ξεκουμπώσουν τα κλιπς. μόλις τελείωσε το δύσκολο μέρος.
καθαρίστε λίγο τον νεροχύτη καθώς θα βρείτε μέχρι και κατσαρίδες εκεί. λοιπόν αυτός είναι ο νεροχύτης όπως φαίνεται από τη μεριά του συνοδηγού όταν κοιτάς τη μηχανή .
αυτό το μαύρο προς γκρίζο από τη σκόνη είναι η λαστιχένια υδρορροή. είναι πάρα πολύ κοντή και στέλνει το νερό ακριβώς μέσα στο πηνίο του δυναμό.έτσι είναι από την κάτω μεριά.
αφού την αφαιρέσουμε ο νεροχύτης μένει έτσι
τώρα ήρθε η ώρα να αντικαταστήσουμε την παλιά υδρορροή με την ανασχεδιασμένη καινούργια. προσέξτε διαφορά
και εδώ δίπλα δίπλα παλιά- νέα.
επειδή μπορεί να μην είστε ακόμη ικανοποιημένοι με το πόσο εκτρέπει το νερό η νέα υδρορροή μπορείτε με ένα κομμάτι σαμπρέλα ποδηλάτου η θερμοσυστελόμμενο να μεγαλώσετε την υδρορροή.
εννοείται πως τόσο μεγάλη δε χωράει.
αφού την τοποθετήσουμε να στρέφει το νερό μακριά από το δυναμό τα βάζουμε όλα πίσω και τελειώσαμε. έχουμε προστατέψει το δυναμό από πτώση νερού.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GDRIVER την Δευ Ιαν 25, 2016 1:49 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- arisnouk86
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 86
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 13, 2012 11:23 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Έμφυτο ελάττωμα!
Παρα πολύ καλό! Μήπως έχεις και καποιο κωδικό για το ανταλλακτικό?
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Έμφυτο ελάττωμα!
Πολύ σωστός.arisnouk86 έγραψε:Παρα πολύ καλό! Μήπως έχεις και καποιο κωδικό για το ανταλλακτικό?
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Έμφυτο ελάττωμα!
επιπλέον να σας ενημερώσω πως το ίδιο συμβαίνει και από τη μεριά του οδηγού όπου το νερό πέφτει πάνω στο abs και το σερβό. εξ'ου και τα νερά στο πατάκι του οδηγού σε μερικά αυτοκίνητα όταν βρέχει. καλλίτερα να πάρετε δύο τέτοιες υδρορροές και να τις αλλάξετε και τις δυό. 24 ευρώ και οι δύο έχουν. 12 ευρώ η μία.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GDRIVER την Τρί Οκτ 02, 2018 1:39 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Έμφυτο ελάττωμα!
Οι παλιές είναι ακριβώς ίδιες με το mk2, στο οποίο εκεί που πέφτει το νερό δεν υπάρχει κάτι, αν θυμάμαι καλά.
Προφανώς έχωσαν τις ίδιες χωρίς πολύ σκέψη!!
Προφανώς έχωσαν τις ίδιες χωρίς πολύ σκέψη!!
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Έμφυτο ελάττωμα!
και ξέρεις πόσα ακόμη έχουν ανασχεδιαστεί; πριν από κάτι μήνες πήγα για στεγανοποίηση σασμάν και άλλαξα τις δύο τσιμούχες. τα ανταλλακτικά που πήρα όταν είδα τα παλιά σε σχέση με τα νέα, είπα «ωχ τώρα πήρα λάθος τισμουχάκια» , αλλά όπως μου είπαν από το συνεργείο είναι καινούρια ανασχεδιασμένα γιατί τα παλιά είχαν διαρροές. το ίδιο επίσης και για τις πλαστικές φωλιές βιδών για τις πόρτες καθώς επίσης και για τα πίσω πλαστικά καλύμματα.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: Έμφυτο ελάττωμα!
Πολυ καλο diy! Μπραβο ια την επισημανση σου!!
Οντως εχουν αλλαξει πολλα παγματα! Επειδη εχω και τα δυο αμαξια (grande punto & punto my2012) εχουν στα σημεια πολλες διαφρες, δεν εχει γινει αλλαγη μονο στο deisign.
Οντως εχουν αλλαξει πολλα παγματα! Επειδη εχω και τα δυο αμαξια (grande punto & punto my2012) εχουν στα σημεια πολλες διαφρες, δεν εχει γινει αλλαγη μονο στο deisign.
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Έμφυτο ελάττωμα!
όταν βρεις και άλλα πρόσθεσε τα να τα ξέρουμε μπας και αναβαθμίσουμε το παλιό μας με καλλίτερα υλικά!
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Έμφυτο ελάττωμα!
ώρα για επκαιροποίηση στο παρόν θέμα, καθώς προέκυψε άλλη μία καλή διαφοροποίηση. Στην προκειμένη περίπτωση, θα αναφερθώ στα στοπ ή ελατήρια των θυρών του grande punto. Σε όλα τα εργοστασιάκα , θα δείτε πως η διαδρομή με τις αυλακώσεις, που δημιουργούν αυτά τα μικρά στοπ που αποτρέπουν τον αέρα να ανοίξει απότομα μέχρι τέρμα τη θύρα, η διαδρομή είναι πλαστική. Αυτό δημιουργεί διάφορα προβλήματα. Για παράδειγμα η πλαστική διαδρομή , όσο περνάει ο καιρός αυτή στρογγυλεύει με αποτέλεσμα τα στοπ να είναι πολύ μαλακά, σχεδόν ανεπαίσθητα. Επίσης η πλαστική διαδρομή συνδέεται με τον υπόλοιπο κορμό του ελατηρίου μέσω πόντας γιατί τα υπόλοιπα μερη του ελτηρίου είναι μεταλλικά, επομένως στα σημεία των συνδέσεων, το πλαστικό μπορέι να σπάσει , αλλά όχι από το εμφανές μέρος, (θύρα-κολώνα) αλλά στη μέσα μεριά που μπαίνει μέσα στη θύρα.
Επομένως , εδώ να αναφέρω πως υπάρχουν στη αγορά, after market στοπ -ελατήρια ολόκληρα μεταλλικά αυξάνοντας κατα πολύ την ανθεκτικότητα. Το βρίσκετε βάζοντας στο google στοπ πόρτας grande punto 61.11.5423.07 .
Επομένως , εδώ να αναφέρω πως υπάρχουν στη αγορά, after market στοπ -ελατήρια ολόκληρα μεταλλικά αυξάνοντας κατα πολύ την ανθεκτικότητα. Το βρίσκετε βάζοντας στο google στοπ πόρτας grande punto 61.11.5423.07 .
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Έμφυτο ελάττωμα!
φωτογραφίες στο fb μολις με αποδεκτεί η ομάδα.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Έμφυτο ελάττωμα!
Λοιπόν. Το σοβαρότερο ελάττωμα μέχρι τώρα στο punto μόλις που ταυτοποιήθηκε και λύθηκε δεόντως. Λοιπόν είναι πολύ σοβαρό και αφορά τον ελαττωματικό σχεδιασμό των top mounts. Αυτά αντί να είναι βιδωτά στο πλαίσιο, όπως θα έπρεπε , ακολουθούν τη λογική του «καπέλου» . δηλαδή μία μεταλλική ροδέλα με λάστιχο στις άκρες που βιδώνει πάνω από το πλαίσιο. αυτό είναι εκεί μόνο για να αποτρέπει το γόνατο να φύγει από το πλαίσιο , αλλά δε στερεώνει το γόνατο σταθερά στον σκελετό , με αποτέλεσμα να κουνιέται αριστερά δεξια και να κοπανάει άσχημα. Η λύση εδώ είναι να αγοράσετε σκληρό λάστιχο ή πολυουρεθάνη (το πολύ 70 shore) να το κόψεται ίσα ίσα στις άκρες του καπέλου και να το παρεμβάλετε ανάμεσα σε αυτό και το πλάισιο, ανασηκώνοντας το λίγο προς τα πάνω, ίσα ίσα δηλαδή να μην ακουμπούν top mount και καπέλο μεταξύ τους. Αυτό έχει άμεση επίδραση στη μείωση του θορύβου από το δρόμο αλλά και καλλίτερη λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης. Δεν ξέρω αν στο club θα το δει κανείς ή όλοι πλέον ασχολούνται με το fb.Οπότε να κάνω δημοσίευση εκεί καλλίτερα.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Τετ Απρ 18, 2018 6:38 pm
Re: Έμφυτο ελάττωμα!
Αν μπορεις ανεβασε καμιά φωτό
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Έμφυτο ελάττωμα!
έγινε ξενοφώντα. θα βάλω φωτογραφίες στο fb, γιατί εδώ στο club πρέπει να βάλω από εξωτερικό σύνδεσμο.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Έμφυτο ελάττωμα!
θα κάνω παρουσίαση τα νέα top hats που σχεδίασα
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης