βελτιωση σε T-JET βοηθεια
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- tuono
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 13, 2013 1:50 am
βελτιωση σε T-JET βοηθεια
καλησπέρα παιδια.θελω να κανω μια ερωτηση σχετικα με ένα t-jet 120.ελω να του κανω μια βελτιωση περιπου στα 180-190 αλογα και εκτος από την εξατμιση που είναι δεδομενη ελεγα να τοποθετησω μια vl36 από το abarth γιατι το αυτοκινητο είναι αποκλειστικα και μονο για μακρινες διαδρομες .το ερωτημα είναι ότι βρεθηκαν καποια ατομα που μου ειπαν ότι vl36 μην βαλεις και γενικως ihi γιατι ραγιζουν στην πλευρα του wastegate σε εργοστασιακη μορφη φαντασου να τις ζορισεις κιολας.τι τουρμινα ρε παιδια μου συστήνετε να βαλω χωρις να βαλω ένα σωρο περιφερειακα για να την δουλεψω.θελω δηλαδή μια σχεδόν εργοστασιακη μετατροπή.25αρα τουρμπινα στα αλογα αυτά δουλευει?ας απαντησουν καλυτερα οι ειδικοι.και να μου προτεινουν τι μπορω να βαλω.
ευχαριστω για την ζαλαδα.
ευχαριστω για την ζαλαδα.
- george21
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 17, 2012 11:15 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: βελτιωση σε T-JET βοηθεια
Αυτο το σεταπ που θες ηθελα και εγω ακριβος.με μια vl36 προγραμμα φιλτρο και εξατμηση εισαι στα 180 αλογα με φιλαγμενο προγραμμα και οχι στα ορια(με κατοσταρα ΠΑΝΤΑ) και οσο πιο εργοστασιακος γινεται! αυτα που σου λενε για την τουρμπινα μην ακους τιποτα.κανει απο μονη της ραγισμα αλλα μενει οσ εχει και δεν εχεισ ΚΑΝΕΝΑ απολιτοσ προβλημα. εγω και τη μαμα που εβγαλα και την vl36 που εβαλα ειχαν ενα μικρο ραγισμα και δουλευουν ακομα αψογα.ετσι ειναι απο κατασκευης.ειναι το πιο οικονομικο σεταπ που μπορεισ να κανεις και δεν αλλαζεισ και απο περιφεριακα τπτ.
- tuono
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 13, 2013 1:50 am
Re: βελτιωση σε T-JET βοηθεια
γιατι όμως να κανει το ραγισμα.εχω ρωτησει τουρμπινα και μου εχει πει ότι αν ραγισει η τουρμπινα είναι αχρηστη γιατι μπορει ανα πασα στιγμη να ανοιξει τελειως.ελεγα να βαλω την gt1446 από το giulietta η το ss αλλα είναι πανακριβη.η vl36 εχει κινουρια 570 η gt1446 900 είναι μεγαλη διαφορα.αλλιως μια 25αρα και θα την δουλεψω οσο χρειαστει για 180-190 αλογα.δεν ξερω τι νακανω.την φοβάμαι την vl36.
- AKIS P
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3527
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: βελτιωση σε T-JET βοηθεια
εγω θα σου προτεινα να το βαλεις το σετ απ......οτι ραγιζουν απο μονες τους οι ihi πρωτη φορα το ακουω....παντως ειναι οτι πιο safe μπορεις να κανεις σε t-jet αυτο το σετ απ
WE RIDE TILL WE DIE!!!!
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: βελτιωση σε T-JET βοηθεια
Και βεβαια αν ξεφυγεις απο το μαμα χταποδι-σεταπ θα πρεπει να υπολογισεις κανα 250 μαζι με την τουρμπινα επιπλεον (αν οχι και παραπανω).
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 609
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am
Re: βελτιωση σε T-JET βοηθεια
H πιο οικονομικη κ διαδεδομενη λυση ειναι η vl36 που μαζι με φιλτρο και προαιρετικα εξατμιση με ενα προγραμμα 100αρας θα σου δωσουν 180-185 καθημερινα αλογα.Απο κει και περα η μεγαλυτερη τουρμπινα θα χρειαστει και περιφερειακα(πλακακια,ρακορ,εκκεντρα) κατι που σημαινει αυξηση του κοστους,ασυμφορη λυση για την εποχη που διανυουμε.
Punto T-jet TD04..
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
- tuono
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 13, 2013 1:50 am
Re: βελτιωση σε T-JET βοηθεια
καινουρια μια vl36 στον αντιπροσωπο εχει 570 ευρω.μεταχειρο την δινουν 350 προτιμω καινουρια.αλλα και οι δυο μεταχειρισμένες εχουν αυτό το μικρο ραγισματακι στο wastegate.
- george21
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 17, 2012 11:15 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: βελτιωση σε T-JET βοηθεια
εγω την πειρα 190 και ο προγραμματιστης μου ειπε οτι ειναι τελεια στα πατηματα που καναμε.βαλε αφοβα την vl36.ανεβαινεις πολυ σε λεφτα σε οποιοδιποτε αλλο setup οπωσ πολυ σωστα σου λενε τα παιδια.απλα ψαξε ωστε να βρεισ μια που να εχει κανα μικρο ραγισματακι και με νορμαλ χρηση(δεν εννοω να μην το πατας) δεν θα παθει τιποτα!!!
- tuono
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 13, 2013 1:50 am
Re: βελτιωση σε T-JET βοηθεια
παιδια βρηκα μια vl38 αλλαγη σχεδιου σε πολύ ξεφτιλα τιμη.να την παρω είναι το ιδιο σε αποδοση και αντοχή?ξερει κανενας.ειναι από ΜΙΤΟ 150.μου δινει και τα μπεκ μαζι.ειναι τα ιδια με του abarth?
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: βελτιωση σε T-JET βοηθεια
Μονο το τουρμπο παρε. τα μπεκ ειναι ιδια...
οι VL στα TJET ξεκινανε να κανουν ριγμα απο τα πρωτα 20,000χλμ της ζωης τους ειτε ειναι μαμα το προγραμμα ειτε aftermarket tuned....
Ακομη και εργοστασιακα 120αρια με AFR 10.5:1 θα κανουν ριγμα.
Το αν το ριγμα θα εινα σαν τριχα ή σαν κορδωνι σε αυτο ευθυνεται αποκλειστικα η χρηση και το τελικιασμα...
Καθε τελικιασμα σημαινει + στο ριγμα...
Εαν το ριγμα ειναι σαν τριχα δν θα εχεις κανενα προβλημα, αλλα εαν ειναι μεγαλο κ διαμπερες τοτε θα εχεις ασταθεια ελεγχου πιεσης και λιγοτερη πιεση μεσαια και ψηλα!
οι VL στα TJET ξεκινανε να κανουν ριγμα απο τα πρωτα 20,000χλμ της ζωης τους ειτε ειναι μαμα το προγραμμα ειτε aftermarket tuned....
Ακομη και εργοστασιακα 120αρια με AFR 10.5:1 θα κανουν ριγμα.
Το αν το ριγμα θα εινα σαν τριχα ή σαν κορδωνι σε αυτο ευθυνεται αποκλειστικα η χρηση και το τελικιασμα...
Καθε τελικιασμα σημαινει + στο ριγμα...
Εαν το ριγμα ειναι σαν τριχα δν θα εχεις κανενα προβλημα, αλλα εαν ειναι μεγαλο κ διαμπερες τοτε θα εχεις ασταθεια ελεγχου πιεσης και λιγοτερη πιεση μεσαια και ψηλα!
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2011 10:45 pm
Re: βελτιωση σε T-JET βοηθεια
Παιδια να ρωτησω κατι,
Η vl36 κουμπωνει ετσι απλα στην θεση της vl37?Εννοω,ξεβιδωνεις την 37 και βιδωνεις την 36?
Με την td04 ισχυει το ιδιο η θελει πλακακι?
Η vl36 κουμπωνει ετσι απλα στην θεση της vl37?Εννοω,ξεβιδωνεις την 37 και βιδωνεις την 36?
Με την td04 ισχυει το ιδιο η θελει πλακακι?