υπερκυβισμος mk2 16v
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 06, 2013 10:43 pm
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Ενα μοτερ t-jet ποσο μπορει να κοστισει;επισης κομπρεσορας απο μοντελα οπως eaton απο. Μercedes?
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
εγω φιλε εχω ενα HGT κομπρεσσορατο , με Rotrex (κ δεν επιλεχτηκε τυχαια αυτος απο ολους μιας κ η χρηση του ειναι για αγωνιστικο)
πρεπει να κανεις διαφορα πραγματα για να δουλεψει με βασικο το να μπορεις να προγραμματισεις πληρως κ καλα το αμαξι (απο θεμα διαχειρησης)
ειναι ποιο ευκολη λυση απο το να κανεις ενα ατμοσφαιρικο μοτερ τουρμπο (χωρις να τα αλλαξεςι ολα μεσα) αλλα δεν ειναι τελειος ευκολη.
για πιεσης μεχρι 0.5 μπορεις κ να μην εχεις IC αν κανεις συμβιβασμο στα ζορια λιγο, αλλα δεν ειναι κ καποιος κοπος το να εχεις ουτε καποιο ιδιαιτερο κοστος.
θα χρειαστεις οπωσδηποτε αλλα μπεκ αλλη εξατμιση (ολοκληρη) σωληνωσεις IC κ το κιτ πχ του rotrex το οποιο ειναι στα 1500ε (κομπρεσσορας σωληνωσεις λαδιου φιλτρο λαδιου κανιστρο κ λαδι μαζι με ψηγειο της Mocal) ειναι ελαιοψηκτος με αυτονομο κυκλωμα.
ειναι ο μονος κομπρεσσορας που σε αγωνιστικο αμαξι με μαμα πιστονια, κ 0.62 πιεση στις 7500 αντεχει να ειναι καλοκαιρι σε πιστα τερμα 10 γυρους χωρις προβληματα , δοκιμασμενο στα ελληνικα εδαφη.
απο εκει κ περα πρεπει να ασχοληθεις με την ψηξη των ψηγειων σου, κ για να γινει αυτο σε ενα μκ2 πχ (ανεξαρτητος μοτερ) πρεπει να ανοιξεις τα παντα μπροστα κ να ειναι ΟΛΑ σε ροη αερα , δεν πρεπει να εχεις πανω απο 2 ψηγεια σε σαντουιτς (ειναι 8εμα το Air condition Που κανονικα πρεπει να καταργησεις για να εχεις σωστη ψηξη)
θελει ψαγμενο (στο μυαλο) μηχανικο, κ καλον να στο προγραμματισει.
προσωπικα, σε μοτερ μικροτερο απο 1.4 16V δεν θα ασχολουμουνα
πρεπει να κανεις διαφορα πραγματα για να δουλεψει με βασικο το να μπορεις να προγραμματισεις πληρως κ καλα το αμαξι (απο θεμα διαχειρησης)
ειναι ποιο ευκολη λυση απο το να κανεις ενα ατμοσφαιρικο μοτερ τουρμπο (χωρις να τα αλλαξεςι ολα μεσα) αλλα δεν ειναι τελειος ευκολη.
για πιεσης μεχρι 0.5 μπορεις κ να μην εχεις IC αν κανεις συμβιβασμο στα ζορια λιγο, αλλα δεν ειναι κ καποιος κοπος το να εχεις ουτε καποιο ιδιαιτερο κοστος.
θα χρειαστεις οπωσδηποτε αλλα μπεκ αλλη εξατμιση (ολοκληρη) σωληνωσεις IC κ το κιτ πχ του rotrex το οποιο ειναι στα 1500ε (κομπρεσσορας σωληνωσεις λαδιου φιλτρο λαδιου κανιστρο κ λαδι μαζι με ψηγειο της Mocal) ειναι ελαιοψηκτος με αυτονομο κυκλωμα.
ειναι ο μονος κομπρεσσορας που σε αγωνιστικο αμαξι με μαμα πιστονια, κ 0.62 πιεση στις 7500 αντεχει να ειναι καλοκαιρι σε πιστα τερμα 10 γυρους χωρις προβληματα , δοκιμασμενο στα ελληνικα εδαφη.
απο εκει κ περα πρεπει να ασχοληθεις με την ψηξη των ψηγειων σου, κ για να γινει αυτο σε ενα μκ2 πχ (ανεξαρτητος μοτερ) πρεπει να ανοιξεις τα παντα μπροστα κ να ειναι ΟΛΑ σε ροη αερα , δεν πρεπει να εχεις πανω απο 2 ψηγεια σε σαντουιτς (ειναι 8εμα το Air condition Που κανονικα πρεπει να καταργησεις για να εχεις σωστη ψηξη)
θελει ψαγμενο (στο μυαλο) μηχανικο, κ καλον να στο προγραμματισει.
προσωπικα, σε μοτερ μικροτερο απο 1.4 16V δεν θα ασχολουμουνα
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 06, 2013 10:43 pm
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Το χω δει απο fotos τ hgt σ κσι ειναι αξιοζηλευτο.απλα δεν εχω καταλαβει ο κομπρεσορας της. Rotrex πιυ ειναι τυπου roots πως λειτουργει.μοιαζει με σαλιγκαρι αλλα λογικα δεν πρεπει να κινηται με καυσαερια.η μαλλον οχι;εχω διαβασει για ενα αγωνιστικο 106 με δυλιτρο μοτερ απο 206 και εβαλε κομπρεσορα απο μερσεντες τον γνωστο eaton.αυτος τι λεει;ξερει κανεις;
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
κοιτα βαζοντας βασει λογικης σε μαμα 1,2 κομπρεσορα απο 2λιτρο...
δε νομιζω να αντεξει το μοτερ σου για πανω απο.... 50 μετρα...
δε νομιζω να αντεξει το μοτερ σου για πανω απο.... 50 μετρα...
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
H δικια μου παρατηρηση απο την λιγη εμπειρια που ειχα ηταν οτι το αμαξι χωρις το IC πηγαινε καλα μεχρι να ζεσταθει .Μετα σκετη αποτυχια. Οποτε για εμενα ΝΑΙ στην τοποθετηση του ακομα και 0.5bar να θελουμε να δουλεψουμε (το οποιο μεταφραζεται αντιστοιχα σε ~0.7 χωρις IC δλδ,αναλογως της τοποθετησης) .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Aναλογος σχεδιασμου, μπορεις να δουλεψεις (με ροτρεξ) κ 0.5 σε καθημερινο αμαξι χωρις IC , οκ καλο ειναι να βαλεις , αλλα γινετε κ να μην βαλεις
αν τωρα πας σε ενα μκ2 να βαλεις πχ ενα ροτρεξ κ δεν τροποποιησεις την μουρη για ψηξη κ γενικα τα βαλεις ολα το ενα εμπρος απο το αλλο ετσι απλα τοτε μετα απο λιγο ναι, ζεστενετε
αν τα κανεις ομως σωστα κ δροσιζετε το μονο που θα πρεπει να προσεχεις ειναι το 5ι τερμα γκαζι κ τερμα στροφες ταξιδι. τπτ αλλο.
και παλι σε συνδιασμο με σωστο προγραμμα κτλ. (εγω ειμαι με αγραφο οποτε δεν με απασχολησε αυτο ποτε)
το 106 (του GRT που αναφερεις, ειχε θεματα με αποδοση κ λειτουργια, ο eaton ειναι περιεργος..)
Οπως κ να εχει για να "δροσιζετε σωστα" πρεπει να κανεις διαφορα.
εμενα το αμαξι με τον κομπρεσσορα δουλευει σε ολα , (νερο λαδι) ποι χαμηλες θερμοκρασιες απο οτι σαν ατμοσφαιρικο
και εχει αντεξει ειδη ΠΟΛΥ
επειδη ο ροτρεξ τοποθετητε "σχεδον αντι για το Air condition" σε θεση, κ επειδη ειναι ελαιοψηκτος απο μονος του, μπορεις να κανεις διαφορα αν ασχοληθεις σωστα
ο ροτρεξ μοιαζει με τουρμπινα , αλλα πισω στον κολο του εχει βαση κ περνει τροχαλια κ αυτο τον στροφαρει (συνδεδεμενα με το μοτερ) χτιζει γραμικα κ δεν εχει κανενα κενο δινει μια ροπη καλη σε απλωμενο φασμα ειναι σαν ενα πολυ δυνατο μοτερ σε ατμοσφαιρικη λυση ακραια αλλα χωρις ζορια κ στα ζορια με πολλα αλογα. αναλογα τι θα επιλεξεις μπορεις να κανεις διαφορα
δεν εχει να κανει με καυαερια δεν ειναι τουρμπινα
το να παντρεψεις ενα κομπρεσσορα σε ενα μοτερ ειναι μια μιξη ατμοσφαιρικης με τουρμο λειτουργια μαζι, σε ολα , συμπιεση , στροφες ολα πρεπει να γινουνε σωστα για να παριες το καλυτερο , με την λιγοτερη κοπωση στο μοτερ
αν τωρα πας σε ενα μκ2 να βαλεις πχ ενα ροτρεξ κ δεν τροποποιησεις την μουρη για ψηξη κ γενικα τα βαλεις ολα το ενα εμπρος απο το αλλο ετσι απλα τοτε μετα απο λιγο ναι, ζεστενετε
αν τα κανεις ομως σωστα κ δροσιζετε το μονο που θα πρεπει να προσεχεις ειναι το 5ι τερμα γκαζι κ τερμα στροφες ταξιδι. τπτ αλλο.
και παλι σε συνδιασμο με σωστο προγραμμα κτλ. (εγω ειμαι με αγραφο οποτε δεν με απασχολησε αυτο ποτε)
το 106 (του GRT που αναφερεις, ειχε θεματα με αποδοση κ λειτουργια, ο eaton ειναι περιεργος..)
Οπως κ να εχει για να "δροσιζετε σωστα" πρεπει να κανεις διαφορα.
εμενα το αμαξι με τον κομπρεσσορα δουλευει σε ολα , (νερο λαδι) ποι χαμηλες θερμοκρασιες απο οτι σαν ατμοσφαιρικο
και εχει αντεξει ειδη ΠΟΛΥ
επειδη ο ροτρεξ τοποθετητε "σχεδον αντι για το Air condition" σε θεση, κ επειδη ειναι ελαιοψηκτος απο μονος του, μπορεις να κανεις διαφορα αν ασχοληθεις σωστα
ο ροτρεξ μοιαζει με τουρμπινα , αλλα πισω στον κολο του εχει βαση κ περνει τροχαλια κ αυτο τον στροφαρει (συνδεδεμενα με το μοτερ) χτιζει γραμικα κ δεν εχει κανενα κενο δινει μια ροπη καλη σε απλωμενο φασμα ειναι σαν ενα πολυ δυνατο μοτερ σε ατμοσφαιρικη λυση ακραια αλλα χωρις ζορια κ στα ζορια με πολλα αλογα. αναλογα τι θα επιλεξεις μπορεις να κανεις διαφορα
δεν εχει να κανει με καυαερια δεν ειναι τουρμπινα
το να παντρεψεις ενα κομπρεσσορα σε ενα μοτερ ειναι μια μιξη ατμοσφαιρικης με τουρμο λειτουργια μαζι, σε ολα , συμπιεση , στροφες ολα πρεπει να γινουνε σωστα για να παριες το καλυτερο , με την λιγοτερη κοπωση στο μοτερ
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
επισης υπαρχει κ η λυση (αν κ δεν πολυ βολευει σε τετοια αμαξια) του Chargecooler
Punto HGT SC Evo
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 06, 2013 10:43 pm
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Απ οτι εχω διαβασει βοηθαει μονο σε μικρες διαδρομες οπως το dragster και οχι σε μεγαλες οπως ταξιδια.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Τι θα πει "ταξιδι"?Αυξημενη γραμικη δυναμη εχεις με τον κομπρεσσορα.Απλα δεν εχεις τοσο μεγαλη ροπη γιατι στις χαμηλες στροφες δεν εχεις μεγαλη πιεση υπερπληρωσης σε αντιθεση με την τουρμπινα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
φιλε o skinboy νομιζω θα σε καλυψει πληρως στο θεμα υπερσυμπιεστη..!
η δικη μου γνωμη ειναι να ψαχτεις με το 2.0 το 16v αν κανεις κατι...με σασμαν κλπ..
η δικη μου γνωμη ειναι να ψαχτεις με το 2.0 το 16v αν κανεις κατι...με σασμαν κλπ..
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 06, 2013 10:43 pm
Re: υπερκυβισμος mk2 16v
Δεν θελω να παω σε 2λυτρο .κατι με υπερσυμπιεστη θελω να φτιαξω