ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- mixalis
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 994
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
οταν λεω ζημια εννοω να κοβει η να μπερδεβει..εχει βγει αμεσως!!ναι το ξερω οτι θελει μελετη και σιγουρα θα γινει.(η κανεις κατι σωστα η δεν το κανεις καθολου)
Πικατσου διαλεγω εσενα
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
Σχετικά με την εξάτμιση... Αν μιλάμε μόνο για τελικό, τότε νομίζω πως πέραν του όποιου ψυχολογικού εξαιτίας του θορύβου, δεν έχει νόημα. Το μεσαίο είναι ακόμα περισσότερο χαμένα λεφτά, μιας και το μαμά δεν έχει ούτε διαφράγματα ούτε κάτι που να σε κάνει να θεωρείς το μαμά μεσαίο "πνιγμένο". Αν άλλαζες καταλύτη, σίγουρα θα απελευθέρωνες αποτελεσματικά την εξαγωγή σου, αλλά και πάλι αυτό χρειάζεται μέτρο και μελέτη (όπως και η αλλαγή διαμέτρου των σωληνώσεων) καθώς όπως αναφέρθηκε και πριν, μπορεί να βγεις χαμένος αντί για κερδισμένος. Το κακό είναι ότι αυτή τη μελέτη δε νομίζω ότι μπορεί να στην κάνει ΚΑΝΕΙΣ εξατμισάς γιατί πολύ απλά ΔΕΝ έχει το θεωρητικό backround να την κάνει. Για να προλάβω τυχόν ενστάσεις σε αυτό, είμαι απόλυτος γιατί ανέφερα τον όρο "μελέτη", ο οποίος διαφέρει πολύ από τον όρο "εμπειρία" βασισμένη στο ότι ο "Τάκης ο Πεταλούδας και ο Μπάμπης ο Σουγιάς" κάναν εξάτμιση στον χ και έμειναν ευχαριστημένοι γιατί κέρδισαν θόρυβο και 0.1 άλογα δυναμομετρημένα.
Από εκεί και πέρα, αν ήμουν στη θέση σου και είχα επενδύσει ένα χ ποσό στο υγραέριο για οικνομία και μόνο, δε θα έψαχνα τρόπο να κερδίσω 5-6 άλογα, κάνοντας το αυτοκίνητο πιο θορυβώδες και πιο βενζινοβόρο... Το πολύ πολύ να έμενα στη φτηνή και "άκακη" λύση μιας χοάνης.
Από εκεί και πέρα, αν ήμουν στη θέση σου και είχα επενδύσει ένα χ ποσό στο υγραέριο για οικνομία και μόνο, δε θα έψαχνα τρόπο να κερδίσω 5-6 άλογα, κάνοντας το αυτοκίνητο πιο θορυβώδες και πιο βενζινοβόρο... Το πολύ πολύ να έμενα στη φτηνή και "άκακη" λύση μιας χοάνης.
- mixalis
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 994
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
προς το παρον εκει μενω.αυριο θα την δοκιμασω και θα κοιταξω τι παιζει με τον ζεστο αερα..
Πικατσου διαλεγω εσενα
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
υι να παιζει ρε μιχαλακη; στα εξηγησα... ζεστος αερας σημαινει χαμηλη πυκνοτητα αερα αλλα λιγοτερο οξυγονο που χρειαζεσαι για τη καυση... γι αυτο υπαρχουν σκουπες βαρελακια κλπ κλπ κλπ βαλτη να κανεις λιγο θορυβο να χαρεις και ελα απο εβδομαδα σπιτι μου να φυιαξουμε ενα κουτι ραμ εαρ
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
Νομίζω ότι στην περίπτωσή σου δουλεύει καλά και ελευθέρας φίλτρο με στρόγγυλες τρύπες (με ποτηροτρύπανο) στο μπροστά τμήμα του παπά.
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
ναι η καλυτερη πατεντα σε gt ηταν που κανανε το μαμα φιλτροκουτι μετατροπη σε σκουπα... απλα θα πρεπει να πληρωσει κανα 60ατι για φιλτρο... ενω η χοανη του εκατσε τσαμπα... ram air και θα ειναι κουκλος... οσο για εξατμιση ενα τελικο για να κανει τον θορυβο που του αρεσει και τελος
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
Οπως ακριβως στα GTarpas έγραψε:Νομίζω ότι στην περίπτωσή σου δουλεύει καλά και ελευθέρας φίλτρο με στρόγγυλες τρύπες (με ποτηροτρύπανο) στο μπροστά τμήμα του παπά.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
αυτο ειπα ενα ποστ πιο πανω οτι καλυτερο για μκ1.. καπου εχω και σχετικη φωτο στο pc
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
συμπληρωματικα να πω μονο οτι ολα τα υγραερια καινε παραπανω απο οτι πριν λογω μιγματος.αλλιως το μοτερ θα εσπαγε..
καιει λιγο παραπανω εστω και ελαχιστα εχει χειροτερη αποδοση αλλα ειναι στη μιση τιμη.
με τα προκατ προγραμματα του αεριου το να βαλεις μια χοανη δεν παιζει κανενα απολυτως ρολο.
καιει λιγο παραπανω εστω και ελαχιστα εχει χειροτερη αποδοση αλλα ειναι στη μιση τιμη.
με τα προκατ προγραμματα του αεριου το να βαλεις μια χοανη δεν παιζει κανενα απολυτως ρολο.
- mixalis
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 994
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
το οτι αποδιδει χειροτερα αυτο δεν εισχυει το ιδιο ειναι ακριβος η τουλαχιστον ετσι μου φενετε εμενα..κωστα νομιζω πως βρηκα ram air αλλα δεν ξερω αν ειναι φτηνο η ακριβο..
Πικατσου διαλεγω εσενα
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
Όταν μιλάει για χειρότερη απόδοση ο polatov, εννοεί χειρότερη απόδοση καύσης. Δηλαδή χρειάζεται να καεί περισσότερη ποσότητα αερίου σε σχέση με τη βενζίνη για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα σε παραγόμενη από την καύση ενέργεια.
- mixalis
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 994
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
σε αυτο ναι συμφωνω..εκει που ειναι πιο οικονομικο το LPG ειναι στο οτι η τιμη του ειναι κατω τις μισης απο την βενζινη αλλα σε περιπτωση που ακριβινει κατα πολυ π.χ. παει στο 1ευρω το λιτρο τοτε δεν συμφερει το υγραεριο.αλλα αυτη τη στιγμη συμφερει κατα πολυ..
Πικατσου διαλεγω εσενα
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
Γί' αυτό πιστέυω ότι καλύτερα να μην επιμηκύνεις το χρόνο αποπληρωμής της επένδυσης που έκανες με την τοποθέτηση του αερίου.
- mixalis
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 994
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
εχω κανει αποσβεση εδω και πολυ καιρο το εχω το υγραεριο 2-3 χρονια τωρα..πριν καν βγαλω το διπλωμα πριν καν το παρω το αμαξι στα χερια μου ο πατερασ μου του ειχε βαλει αεριο.και καλα εκανε κ οπιος πει το κλασικο και ποτε θα σου καει το μοτερ.σημενει οτι δεν εχει ιδεα για την υγραεριοκινηση
Πικατσου διαλεγω εσενα
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΜΚΙ sporting-υγραέριο περιθώρια βελτίωσης
Όχι ότι δεν έχει γίνει και αυτό, αλλά αιτία ήταν μάλλον μηχανικοί που δεν είχαν ιδέα πως να τοποθετήσουν υγραεριοκίνηση.mixalis έγραψε:εχω κανει αποσβεση εδω και πολυ καιρο το εχω το υγραεριο 2-3 χρονια τωρα..πριν καν βγαλω το διπλωμα πριν καν το παρω το αμαξι στα χερια μου ο πατερασ μου του ειχε βαλει αεριο.και καλα εκανε κ οπιος πει το κλασικο και ποτε θα σου καει το μοτερ.σημενει οτι δεν εχει ιδεα για την υγραεριοκινηση