Όταν κάποιος αναλύει κάποιο θέμα, πρέπει να εξετάζει τις πλευρές του θέματος μία-μία και όχι να πηδά από επιχείρημα σε επιχείρημα, ανάλογα με το συμφέρον. Σκοπός του παραπάνω post μου ήταν πιάσουμε την πρώτη πλευρά από αυτές που αναφέρατε πιο πάνω. Όπως είχα γράψει και στο post με κεφαλαία μιλούσα για την
ΤΙΜΗ και μάλιστα σε βάθος χρόνου (βλέπε κατανάλωση). Αυτά τα δύο πάνε μαζί. Γιατί, τι να την κάνω την κατανάλωση, αν πληρώσω τα μαλλιά της κεφαλής μου σε κόστος απόκτησης. Άρα για να ξεκαθαρίσω ξανά, μιλάμε μόνο για την ΤΙΜΗ σε βάθος χρόνου.
Άρα τώρα δεν συζητώ τώρα αν είναι καλύτερο-χειρότερο, παλιό-καινούργιο ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο.
Η σύγκριση που έκανα έγινε ανάμεσα σε αντίστοιχα μοντέλα των δύο εταιριών. Δηλαδή εξετάζεται πρώτα η κατηγορία, ο αριθμός θυρών, ο κινητήρας (ισχύς άρα και επιδόσεις), και τέλος έκδοση (δηλαδή επίπεδο εξοπλισμού).
polatov έγραψε:το panda ειναι πολυμορφικο και δεν εχει καμια σχεση με το up.βγαινει και τετραποστο..
Το Panda και το up ανήκουν στο Segment A, δηλαδή στην κατηγορία Mini.
Οι διαστάσεις του Panda είναι 3653/1643/1551 ενώ του up είναι 3.540/1.641/1.489. Δηλαδή το panda είναι 11cm μακρύτερο και 6cm ψηλότερο. Μπορεί το ύψος μόνο να χαρακτηρίσει ένα μοντέλο ως πολυμορφικό; Δεν νομίζω. Άλλωστε παρόμοιο ύψος με το Panda έχουν και τα i10 (1540) (2ο σε πωλήσεις το 2012, μετά το Panda), spark (1522), Splash (1590), Ka (1505), Cuore (1530), μέχρι και ο προκάτοχος του up, το Fox (1545). Άλλωστε τα mini είναι λογικό λόγω του μειωμένου μήκους, να έχουν αυξημένο ύψος.
Τέλος η σύγκριση του Panda έγινε με την αντίστοιχη τετράπορτη έκδοση του up. Το σχόλιο για παράθυρα αναφέρεται στο 4θυρο up, το οποίο αντί για παράθυρα που ανεβοκατεβαίνουν, έχει ανακλινόμενα
πίσω πλευρικά παράθυρα, λες και πρόκειται για 3θυρο (Τόσο τραγικοί είναι οι άνθρωποι).
polatov έγραψε:το punto με το 8βαλβιδο μοτερ δεν καταλαβαινω γιατι υπαρχει ακομα.αρχαιο μοτερα σε παλια καροτσα δεν παει βημα.δεν υπαρχει στο χαρτη...
παιρνεις το polo με τα 105(121 αλογα) με ελαχιστα χρηματα 6αρι σαζμαν και καινουργιο αυτοκινητο.το punto ειναι ενα κακο face lift του 2005..εχει παλιωσει
Η μονη συγκριση παραπανω ειναι στο punto 1,3 diesel που και παλι οι επιλογες της vw ειναι περισσοτερες και αφορουν πολυ πιο νεο μοντελο.
Όπως ανάφερα και στην αρχή συγκρίνουμε αντίστοιχα μοντέλα μόνο στην ΤΙΜΗ. Περαιτέρω ανάλυση θα κάνουμε αργότερα.
polatov έγραψε:το bravo ειναι 7ετιας αμαξι σε μια εκδοση.δεν ξερω ποιο ειναι το νοημα να το συζητας φιλε μου.
το golf εχει 105 αλογα για να μην πληρωνεις σημα και καιει λιγοτερο χωρις να ειναι πιο αργο..
Βλέπε παραπάνω.
polatov έγραψε:το bravo το diesel εχει 20700!το golf 2013 20450.ψαξτο καλυτερα.
Νομίζω ότι έχω γράψει τις ίδιες ακριβώς τιμές.
polatov έγραψε:το freemont ΔΕΝ ειναι fiat και το sharan ειναι πολυμορφικο.αλλη κατηγορια
Νομίζω ότι ξεκαθάρισα ότι το Freemont είναι Αμερικάνικης κατασκευής, αλλά ανήκει στην γκάμα της Fiat, ότι και να πούμε. Με την ίδια λογική και το 500 που είναι πολωνικής κατασκευής δεν είναι Fiat.
Η πολυμορφικότητα έχει να κάνει με τις διαστάσεις, κυρίως όμως με τις θέσεις (αριθμός, αναδίπλωση, αφαίρεση, ακόμη και περιστροφή), και τον τελευταίο καιρό, τρόπο ανοίγματος θυρών. Έτσι ξεκινώντας από τις διαστάσεις το Freemont έχει 4888/1878/1745(με μπάρες) (-50mm χωρίς μπάρες) ενώ το Sharan 4.854/1.904/1.720, το μεταξόνιο είναι 2890 και 2.919 αντίστοιχα. Ελπίζω να συμφωνούμε ότι διαφορά 2-3cm σε πλάτος και ύψος, δεν παίζουν σημαντικό ρόλο. Όσον αφορά (το κυριότερο) τις θέσεις έχουν και τα δύο 7 θέσεις σε τρεις σειρές, με αντίστοιχες λειτουργίες.
polatov έγραψε:το golf plus ειναι μικρομεσαι πολυμορφικο.το 500 L (γελαει ο κοσμος) ειναι μια απομιμηση mini countryman και τιποτε αλλο.
Το 500L ανήκει στο Segment MPV, δηλαδή στα πολυμορφικά, όπως και το Golf Plus. Το Countryman ανήκει στα SUV. Οπότε καμία σχέση.
Όσον αφορά τις διαστάσεις το 500L έχει 4.147/1.784/1.660 ενώ το Golf Plus 4.204/1.759/1.621, οι χώροι είναι αντίστοιχοι, ενώ το 500L έχει περισσότερα πολυμορφικά στοιχεία από το Plus. Τώρα αν το 500L το βλέπει ο κόσμος και γελά, είναι 3ο (2ο αν βγάλουμε την Mercedes A, που είναι πλέον segment C) σε πωλήσεις στους δύο πρώτους μήνες του 2013. Το ότι δεν αρέσει σε εσένα δεν σημαίνει ότι δεν έχει κοινό. Ποιος αγοράζει μικρά MPV; Μαμάδες που θέλουν μικρό αυτοκίνητο, με χώρους, με πρακτικά στοιχεία κ.α.
polatov έγραψε:οταν συγκρινεις στοιχεια θα συγκρινεις και το ποτε βγηκε τι.
το φθηνοτερο πρεπει να ειναι πραγματικα φθηνοτερο.οχι στο ματι.
επισης υπαρχουν αλλες τοοοοσες εκδοσεις polo που δεν τις βασεις στο παιχνιδι..
και ας μη βαλουμε seat και scoda στην κουβεντα..
Όπως είπα και στην αρχή συγκρίνουμε ΤΙΜΗ. Η σύγκριση έγινε μόνο σε αντίστοιχες εκδόσεις. Δεν μπορείς να συγκρίνεις πορτοκάλια και μήλα. Νομίζω ότι μιλούσαμε για VW σε σχέση με FIAT.
Υ.Γ. Ξέχασα να αναφέρω τα διαστήματα και την τιμή των service, τα οποία επίσης παίζουν ρόλο στο κόστος σε βάθος χρόνου. Τα διαστήματα service των Fiat είναι μεγαλύτερα (Ενδεικτικά για το Punto και Bravo Αλλαγή λαδιών & Γενικό service 20.000km, ενώ για το Polo και Golf Αλλαγή λαδιών 8.000km & Γενικό service 15.000km) (Στοιχεία Autoτρίτη). Όσο για την τιμή των service των Fiat μπορεί να είναι μεγαλύτερη σε σχέση με το παρελθόν, αλλά είναι σημαντικά μικρότερη των VW.