WV..........Das Auto

Κάντε εδώ τα σχόλια σας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Δευ Μαρ 25, 2013 5:53 pm

polatov έγραψε: που ειναι μπροστα ρε Γιωργο??πραγματικα αν θες fiat μονο μεταχειρισμενο...
πες μου συγκεκριμενη εκδοση που θεωρεις οτι ειναι πιο αξιοπιστη αυτη τη στιγμη με τα δεδομενα που ξερουμε αναμεσα στις 2 εταιριες.
σου ειπα... θεωρω πολυ πιο αξιοπιστο ενα t-jet ή ενα multiair απο ενα μοτερ tsi... γιατι δεν εχουν βγαλει τις ιδιες ζημιες... ψαξε να βρεις τι θεματα εχουν βγαλει π.χ. οι t-jet και τι οι tsi και αν ειναι της ιδιας βαρυτητας και τοσες πολλες οσες των tsi!


ενω vw θα επαιρνες καινουργιο? ενα tsi dsg7?? εγω οχι παντως! εχω ακουσει και διαβασει πολλα... και την εχω πατησει σε ζημιες με το fabia... με ζημιες που ειναι γνωστες σε πολλους κατοχους polo/fabia/ibiza... και ειμαι ετσι κατα των vw γιατι χωρις υπερβολη, οσες φορες ειχαμε στην οικογενεια καναμε γνωριμιες με μηχανικους!
ο ξαδερφος μου που μου το εφτιαχνε το fabia ειχε βαρεθει πλεον να με βλεπει καθε μηνα! χωρις υπερβολες!


ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από polatov » Δευ Μαρ 25, 2013 11:26 pm

fiat 1.3 diesel 75 ιππους 19 kg ροπης 112 ρυπους
85 20 90
95 20 104
1.6 105 29 138
120 30 125(σε 6ετιας αμαξι το bravo)
vw 1.6 105 25 119
99(στο 2013)
1,2 75 18 99 ή 89(polo)
1.6 90 23 96(polo)
2.0 140 32 139
3.0 240 55 195
δες τα νουμερα και συνεχιζουμε την κουβεντα t -jet δεν βγαινουν πλεον ουτε multiair 135
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Happy_Grigio
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 31, 2008 9:00 pm

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Happy_Grigio » Τρί Μαρ 26, 2013 2:38 am

Συγνώμη αλλά τόση πολλή συζήτηση χωρίς στοιχεία. Έκανα τον κόπο να κάνω συγκρίνω ΤΙΜΕΣ σε αντίστοιχα μοντέλα (κατηγορία, πόρτες, κινητήρας, έκδοση) της FIAT και της VW. Τα στοιχεία είναι από τα site των εταιριών.

Στα ΜΙΝΙ:
Panda 1.2 8v 69hp Pop 10500€ (5.2l/100km)
move up! 1.0 60PS 4D € 10.650,00 (4.5l/100km)
-150€ στην τιμή και έχεις +9PS, ποιότητα, χώρους και το κυριότερο πίσω παράθυρα που ανεβοκατεβαίνουν!. Μείον η κατανάλωση, που για 10.000km το έτος μεταφράζεται σε 120€.

Στα SUPERMINI:
PUNTO 1.2 8v 69hp Pop 3π 11500€ (5.2-5.4l/100km)
POLO 1.2 70PS TRENDLINE 3D € 12.090,00 (5,5l/100km)
-600€ και μικρότερη κατανάλωση

PUNTO 0.9 85hp Twinair 5π 13800€ (4.2l/100km)
POLO 1.2 TSI 90PS TRENDLINE 5D € 13.390,00(5.3l/100km)
ΟΚ είναι +410€ πιο ακριβό, αλλά λόγω μικρότερης κατανάλωσης κάνεις απόσβεση μετά από 22.000km.

PUNTO 1.4 16v 105hp MULTIAIR Lounge 5π 15200€ (5.7l/100km)
POLO 1.2 TSI 105PS R-LINE 5D € 16.370,00 (5.3l/100km)
-1170€ που για τα κάνει απόσβεση το POLO λόγω κατανάλωσης πρέπει να κάνει 172000km.

PUNTO 1.3 8v 75hp MTJ Pop 3π 13700€ (4.1l/100km)
POLO 1.2 TDI 75PS TRENDLINE 3D € 13.870,00 (3.8l/100km)
Στα ίδια τιμή και κατανάλωση.

PUNTO 1.3 16v 85hp MTJ Easy 5π 15300€ (3.5l/100km)
POLO 1.6 TDI BMT 90PS TRENDLINE 5D € 16.000,00 (3.7l/100km)
-700€ και μικρότερη κατανάλωση.

Στα Μικρομεσαία:
Bravo 1.4 16v MULTIAIR 140hp EASY 18500€ (5.7l/100km)
NEO GOLF 1.4 TSI 140PS BMT ACT GENERATION 5D 1.400 140PS € 21.250,00 (4.8l/100km)
-2750€ που για τα κάνει απόσβεση το GOLF λόγω κατανάλωσης πρέπει να κάνει 180.000km.

Bravo 1.6 16v MULTIJET 120hp EASY 20700€ (4.8l/100km)
NEO GOLF 1.6 TDI 105PS BMT DESIGN 5D 1.600 / 105PS € 20.450,00 (3.8l/100km)
Το παράδειγμα το έβαλα για εγκυκλοπαιδικούς λόγους. +15PS (οπότε η σύγκριση είναι άτοπη) και +1l/100km το Bravo.

Στα Μικρομεσαία Πολυμορφικά:
500L 0.9 105hp POP STAR 17900€ (4.8l/100km)
GOLF PLUS 1.2 TSI 105PS TRENDLINE BMT € 19.300,00 (5.5l/100km)
Εδώ τα πράγματα είναι ξεκάθαρα -1400€ και -0,7l/100km.

500L 1.6 MTJ 105hp POP STAR 20950€ (4.5l/100km)
GOLF PLUS 1.6 TDI 105PS TRENDLINE € 22.750,00 (4.8l/100km)
Ομοίως -1800€ και -0,3l/100km.

Στα Μεγάλα Πολυμορφικά:
FREEMONT 2.0 MTJ 170hp 4x2 URBAN 32900€ (6.4l/100km)
ΝΕΟ SHARAN 2.0 TDI 140PS BMT € 36.200,00 (5.5l/100km)
ΟΚ το FREEMONT είναι αμερικανιά, αλλά +30PS και -3300€. Η αυξημένη κατανάλωση ισοσκελίζει την διαφορά τιμής σε μόλις 262.000km, δηλαδή το SHARAN πρέπει να κάνει τα 2/3 της απόστασης Γης-Σελήνης.

Συμπέρασμα για τις τιμές:
- Το Panda είναι στην ίδια τιμή με το up!
- Το Punto σε σύγκριση με το Polo έχει μικρότερη τιμή (ως 1170€), εκτός από τον Twinair, του οποίου η κατανάλωση ισοφαρίζει την διαφορά σε λιγότερο από δύο χρόνια.
- Το βενζινοκίνητο Bravo είναι 2750€ πιο φθηνό από το αντίστοιχο Golf.
- Το 500L είναι περίπου 1500€ πιο φθηνό από το Golf Plus.
- Το Freemont είναι 3300€ πιο φθηνό από το Sharan.

Νομίζω ότι το γενικό συμπέρασμα είναι ότι στην ΤΙΜΗ τα FIAT είναι φθηνότερα των VW.

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από polatov » Τρί Μαρ 26, 2013 9:01 pm

το panda ειναι πολυμορφικο και δεν εχει καμια σχεση με το up.βγαινει και τετραποστο..
το punto με το 8βαλβιδο μοτερ δεν καταλαβαινω γιατι υπαρχει ακομα.αρχαιο μοτερα σε παλια καροτσα δεν παει βημα.δεν υπαρχει στο χαρτη...
παιρνεις το polo με τα 105(121 αλογα) με ελαχιστα χρηματα 6αρι σαζμαν και καινουργιο αυτοκινητο.το punto ειναι ενα κακο face lift του 2005..εχει παλιωσει
το bravo ειναι 7ετιας αμαξι σε μια εκδοση.δεν ξερω ποιο ειναι το νοημα να το συζητας φιλε μου.
το golf εχει 105 αλογα για να μην πληρωνεις σημα και καιει λιγοτερο χωρις να ειναι πιο αργο..
το freemont ΔΕΝ ειναι fiat και το sharan ειναι πολυμορφικο.αλλη κατηγορια
το golf plus ειναι μικρομεσαι πολυμορφικο.το 500 L (γελαει ο κοσμος) ειναι μια απομιμηση mini countryman και τιποτε αλλο.
το bravo το diesel εχει 20700!το golf 2013 20450.ψαξτο καλυτερα.
Η μονη συγκριση παραπανω ειναι στο punto 1,3 diesel που και παλι οι επιλογες της vw ειναι περισσοτερες και αφορουν πολυ πιο νεο μοντελο.
οταν συγκρινεις στοιχεια θα συγκρινεις και το ποτε βγηκε τι.
το φθηνοτερο πρεπει να ειναι πραγματικα φθηνοτερο.οχι στο ματι.
επισης υπαρχουν αλλες τοοοοσες εκδοσεις polo που δεν τις βασεις στο παιχνιδι..
και ας μη βαλουμε seat και scoda στην κουβεντα..
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Μαρ 26, 2013 9:07 pm

πωπωωωω το εχετε κουρασει πραγματικα το θεμα
αλλο ηθελε να δειξει το αρχικο ποστ
αλλο λεει ο καθενας
αλλο απανταει ο αλλος...
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Gazofonix » Τρί Μαρ 26, 2013 9:09 pm

kostas013 έγραψε:πωπωωωω το εχετε κουρασει πραγματικα το θεμα
αλλο ηθελε να δειξει το αρχικο ποστ
αλλο λεει ο καθενας
αλλο απανταει ο αλλος...
+100 PDT_Armataz_01_06
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Τρί Μαρ 26, 2013 10:06 pm

@polatov μιλαμε για τα μοντελα που εχει η καθε εταιρια τωρα...



και θελω να θεσω αλλο ενα ερωτημα και εγω τελειωνω με αυτη την κουβεντα... οσοι λενε οτι η fiat εχει μεινει πισω, που για εμενα το 2κυλινδρο μοτερ και οι multijet ειναι μια χαρα μπροστα...
βρειτε μου ποσα βραβεια εχει παρει η fiat στα diesel και ποσα η vw...

και για τα μικρα diesel σας ειπα, ειναι ταφος τα tdi... οδηγειστε το polo π.χ. με το 1.2 κυλινδρο 12V μοτερ (πολυ μπροστα, το 8v της fiat μας φταιει) και μετα το 500/ypsilon κλπ με το 1.3 95ps... εκει να δειτε διαφορα και ποιος ειναι πισω...


και κατι αλλο... ειχα και το 1200αρη της vw ατμοσφαιρα το 3κυλινδρο και εχω να πω οτι το 8v fire της fiat και καταναλωσεις πολυ καλες εχει και παει καλυτερα απο το 12v της vw...
για να μην μιλησω για τις καταναλωσεις... με ιδιο τροπο οδηγησης το χαμηλοτερο που εχω δει στον fire ειναι 5,7 l/100km ενω το 1.2 της vw δεν ειχα δει κατω απο 6.8 ποτε...
και για 1200αρη μια χαρα νευρο εχει το fire, δειτε αλλα ατμοσφαιρικα στα ιδια κυβικα πως πανε και θα καταλαβετε...

για εμενα μεγαλη βλακια που σταματησε το 1200 16v με τα 85 αλογα... φυσαγε το αμαξι και δεν καταλαβα γιατι το σταματησαν και κρατησαν το 8v... PDT_Armataz_01_33
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Pani_EVO » Τρί Μαρ 26, 2013 11:43 pm

Εγώ θα σας δώσω μία άλλη διάσταση: Eχω ταξιδέψει σε πολλές χώρες. Σε χώρες όπως το Abu Dhabi, Dubai, ΗΠΑ, Μαυρίκιο, δεν είδα ούτε ένα FIAT. Και πριν πείτε ότι εκεί έχουν υψηλό κυβισμό, σας βεβαιώνω ότι είδα πολλά SWIFT, YARIS και CLIO Φυσικά VW Golf βρίσκεις παντού, λίγα Passat, λίγα Tiguan και αρκετά Tuareg. Εννοείται και πάρα πολλά Audi.
Ομοίως και στη Γαλλία, που κατακλύζεται από Γαλλικά αμάξια, τα VW και Audi έχουν ισχυρή παρουσία, όπως και στις Σκανδιναβικές χώρες.
Παρόλα αυτά, στο puntoclub τα βγάζουμε άχρηστα και ασύμφορα οικονομικά...
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Μαρ 26, 2013 11:49 pm

αν συνεχιστει αυτο το βιολιο το θεμα θα κλειδωθει... επαναλαμβανω ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΤΕ το αρχικο ποστο του Gazofonix ειστε εντελως off topic που για τους περισσοτερους εχει καταντησει κουραστηκο... εγω θεωρω αξιοπιστα τα φιατ
ο γκαζοφονιξ τα ρενο
ο ακης τα ντεσεβο (μαυρο παντα)
ο καθενας εχει την γνωμη του και οσα και να λετε μονο τους αλλους κουραζετε....

παρακαλω λιγη κατανοηση :D
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Happy_Grigio
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 31, 2008 9:00 pm

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Happy_Grigio » Τρί Μαρ 26, 2013 11:56 pm

Όταν κάποιος αναλύει κάποιο θέμα, πρέπει να εξετάζει τις πλευρές του θέματος μία-μία και όχι να πηδά από επιχείρημα σε επιχείρημα, ανάλογα με το συμφέρον. Σκοπός του παραπάνω post μου ήταν πιάσουμε την πρώτη πλευρά από αυτές που αναφέρατε πιο πάνω. Όπως είχα γράψει και στο post με κεφαλαία μιλούσα για την ΤΙΜΗ και μάλιστα σε βάθος χρόνου (βλέπε κατανάλωση). Αυτά τα δύο πάνε μαζί. Γιατί, τι να την κάνω την κατανάλωση, αν πληρώσω τα μαλλιά της κεφαλής μου σε κόστος απόκτησης. Άρα για να ξεκαθαρίσω ξανά, μιλάμε μόνο για την ΤΙΜΗ σε βάθος χρόνου.

Άρα τώρα δεν συζητώ τώρα αν είναι καλύτερο-χειρότερο, παλιό-καινούργιο ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο.
Η σύγκριση που έκανα έγινε ανάμεσα σε αντίστοιχα μοντέλα των δύο εταιριών. Δηλαδή εξετάζεται πρώτα η κατηγορία, ο αριθμός θυρών, ο κινητήρας (ισχύς άρα και επιδόσεις), και τέλος έκδοση (δηλαδή επίπεδο εξοπλισμού).
polatov έγραψε:το panda ειναι πολυμορφικο και δεν εχει καμια σχεση με το up.βγαινει και τετραποστο..
Το Panda και το up ανήκουν στο Segment A, δηλαδή στην κατηγορία Mini.
Οι διαστάσεις του Panda είναι 3653/1643/1551 ενώ του up είναι 3.540/1.641/1.489. Δηλαδή το panda είναι 11cm μακρύτερο και 6cm ψηλότερο. Μπορεί το ύψος μόνο να χαρακτηρίσει ένα μοντέλο ως πολυμορφικό; Δεν νομίζω. Άλλωστε παρόμοιο ύψος με το Panda έχουν και τα i10 (1540) (2ο σε πωλήσεις το 2012, μετά το Panda), spark (1522), Splash (1590), Ka (1505), Cuore (1530), μέχρι και ο προκάτοχος του up, το Fox (1545). Άλλωστε τα mini είναι λογικό λόγω του μειωμένου μήκους, να έχουν αυξημένο ύψος.
Τέλος η σύγκριση του Panda έγινε με την αντίστοιχη τετράπορτη έκδοση του up. Το σχόλιο για παράθυρα αναφέρεται στο 4θυρο up, το οποίο αντί για παράθυρα που ανεβοκατεβαίνουν, έχει ανακλινόμενα PDT_Armataz_01_05 πίσω πλευρικά παράθυρα, λες και πρόκειται για 3θυρο (Τόσο τραγικοί είναι οι άνθρωποι).
polatov έγραψε:το punto με το 8βαλβιδο μοτερ δεν καταλαβαινω γιατι υπαρχει ακομα.αρχαιο μοτερα σε παλια καροτσα δεν παει βημα.δεν υπαρχει στο χαρτη...
παιρνεις το polo με τα 105(121 αλογα) με ελαχιστα χρηματα 6αρι σαζμαν και καινουργιο αυτοκινητο.το punto ειναι ενα κακο face lift του 2005..εχει παλιωσει

Η μονη συγκριση παραπανω ειναι στο punto 1,3 diesel που και παλι οι επιλογες της vw ειναι περισσοτερες και αφορουν πολυ πιο νεο μοντελο.
Όπως ανάφερα και στην αρχή συγκρίνουμε αντίστοιχα μοντέλα μόνο στην ΤΙΜΗ. Περαιτέρω ανάλυση θα κάνουμε αργότερα.
polatov έγραψε:το bravo ειναι 7ετιας αμαξι σε μια εκδοση.δεν ξερω ποιο ειναι το νοημα να το συζητας φιλε μου.
το golf εχει 105 αλογα για να μην πληρωνεις σημα και καιει λιγοτερο χωρις να ειναι πιο αργο..
Βλέπε παραπάνω.
polatov έγραψε:το bravo το diesel εχει 20700!το golf 2013 20450.ψαξτο καλυτερα.
Νομίζω ότι έχω γράψει τις ίδιες ακριβώς τιμές.
polatov έγραψε:το freemont ΔΕΝ ειναι fiat και το sharan ειναι πολυμορφικο.αλλη κατηγορια
Νομίζω ότι ξεκαθάρισα ότι το Freemont είναι Αμερικάνικης κατασκευής, αλλά ανήκει στην γκάμα της Fiat, ότι και να πούμε. Με την ίδια λογική και το 500 που είναι πολωνικής κατασκευής δεν είναι Fiat.
Η πολυμορφικότητα έχει να κάνει με τις διαστάσεις, κυρίως όμως με τις θέσεις (αριθμός, αναδίπλωση, αφαίρεση, ακόμη και περιστροφή), και τον τελευταίο καιρό, τρόπο ανοίγματος θυρών. Έτσι ξεκινώντας από τις διαστάσεις το Freemont έχει 4888/1878/1745(με μπάρες) (-50mm χωρίς μπάρες) ενώ το Sharan 4.854/1.904/1.720, το μεταξόνιο είναι 2890 και 2.919 αντίστοιχα. Ελπίζω να συμφωνούμε ότι διαφορά 2-3cm σε πλάτος και ύψος, δεν παίζουν σημαντικό ρόλο. Όσον αφορά (το κυριότερο) τις θέσεις έχουν και τα δύο 7 θέσεις σε τρεις σειρές, με αντίστοιχες λειτουργίες.
polatov έγραψε:το golf plus ειναι μικρομεσαι πολυμορφικο.το 500 L (γελαει ο κοσμος) ειναι μια απομιμηση mini countryman και τιποτε αλλο.
Το 500L ανήκει στο Segment MPV, δηλαδή στα πολυμορφικά, όπως και το Golf Plus. Το Countryman ανήκει στα SUV. Οπότε καμία σχέση.
Όσον αφορά τις διαστάσεις το 500L έχει 4.147/1.784/1.660 ενώ το Golf Plus 4.204/1.759/1.621, οι χώροι είναι αντίστοιχοι, ενώ το 500L έχει περισσότερα πολυμορφικά στοιχεία από το Plus. Τώρα αν το 500L το βλέπει ο κόσμος και γελά, είναι 3ο (2ο αν βγάλουμε την Mercedes A, που είναι πλέον segment C) σε πωλήσεις στους δύο πρώτους μήνες του 2013. Το ότι δεν αρέσει σε εσένα δεν σημαίνει ότι δεν έχει κοινό. Ποιος αγοράζει μικρά MPV; Μαμάδες που θέλουν μικρό αυτοκίνητο, με χώρους, με πρακτικά στοιχεία κ.α.
polatov έγραψε:οταν συγκρινεις στοιχεια θα συγκρινεις και το ποτε βγηκε τι.
το φθηνοτερο πρεπει να ειναι πραγματικα φθηνοτερο.οχι στο ματι.
επισης υπαρχουν αλλες τοοοοσες εκδοσεις polo που δεν τις βασεις στο παιχνιδι..
και ας μη βαλουμε seat και scoda στην κουβεντα..
Όπως είπα και στην αρχή συγκρίνουμε ΤΙΜΗ. Η σύγκριση έγινε μόνο σε αντίστοιχες εκδόσεις. Δεν μπορείς να συγκρίνεις πορτοκάλια και μήλα. Νομίζω ότι μιλούσαμε για VW σε σχέση με FIAT.

Υ.Γ. Ξέχασα να αναφέρω τα διαστήματα και την τιμή των service, τα οποία επίσης παίζουν ρόλο στο κόστος σε βάθος χρόνου. Τα διαστήματα service των Fiat είναι μεγαλύτερα (Ενδεικτικά για το Punto και Bravo Αλλαγή λαδιών & Γενικό service 20.000km, ενώ για το Polo και Golf Αλλαγή λαδιών 8.000km & Γενικό service 15.000km) (Στοιχεία Autoτρίτη). Όσο για την τιμή των service των Fiat μπορεί να είναι μεγαλύτερη σε σχέση με το παρελθόν, αλλά είναι σημαντικά μικρότερη των VW.

Άβαταρ μέλους
Happy_Grigio
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 31, 2008 9:00 pm

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Happy_Grigio » Τετ Μαρ 27, 2013 12:00 am

kostas013 έγραψε:αν συνεχιστει αυτο το βιολιο το θεμα θα κλειδωθει... επαναλαμβανω ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΤΕ το αρχικο ποστο του Gazofonix ειστε εντελως off topic που για τους περισσοτερους εχει καταντησει κουραστηκο... εγω θεωρω αξιοπιστα τα φιατ
ο γκαζοφονιξ τα ρενο
ο ακης τα ντεσεβο (μαυρο παντα)
ο καθενας εχει την γνωμη του και οσα και να λετε μονο τους αλλους κουραζετε....

παρακαλω λιγη κατανοηση :D
Νομίζω ότι μετά από 200post δικαιούμαι και εγώ καναδυό.

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από polatov » Τετ Μαρ 27, 2013 12:08 am

οι κινητηρες ειναι για αυτοκινητα που ειναι αυητη τη στιγμη στην αγορα
Βρε Γιωργο με αυτα που λες πεφτεις μονος σου σε αντιφασεις.το polo το 1.6 το diesel εχει 90 αλογα ειναι 600 ευρω πιο ακριβο απο το punto και μιλαμε για ενα καινουργιο αυτοκινητο που ειναι πιο δυνατο και πολυ πιο ολοκληρωμενο.το 1,2 το diesel ειναι αποκλειστικα για χρηση τωρα.
πολης οπως και το punto με τα 75 αλογα το diesel.
το 1242 16v το εκαναν 80 μετα για να περναει το euro 3(δε θυμαμαι ακριβως)
το 8v ειναι οντως πολυ οικονομικο για αυτα που προσφερει για αυτο και πουλαει ακομα και στο στην ford..
ειναι απλο η fiat ειδε οτι το punto δεν πουλαει και περιμενει να βγαλει κανα πατωμα με την GM καποια στιγμη για να αλλαξει το punto.
ΔΕΝ μπορει να κρατας 9 χρονια την ιδια καροτσα και να χεις φτασει να καταργησεις ΟΛΕΣ τις εκδοσεις το 2013..αν δεν μπορεις να καταλαβεις αυτο δεν εχει νοημα να συζηταμε.
και το multiair 0,8 στο punto ειναι χαλια.το αμαξι ειναι ταφος σε σχεση με το 105 το ατμοσφαιρικο (που δεν βγαινει και σε τριπορτο)
και η opel εχει τεραστια γκαμα στο corsa που ειναι για μενα αρκετα καλυτερο εξαρχης κατασκευαστικα και εχει και 6 χρονια εγγυηση(οχι εργοστασιακη).τωρα εβγαλε (βγαλανε μαζι..)το adam.
μειωση στις πωλησεις του fiat 500 λοιπον
αντε να δω ποτε θα ΞΥΠΝΗΣΕΙ η fiat να πλασαρει ενα punto απο την αρχη..
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από polatov » Τετ Μαρ 27, 2013 12:18 am

οκ καντε οτι θελετε παιδια.αν θελετε να λεμε οτι το fiat 500 ειναι στην ιδια κατηγορια με το panda και το i 10 spark splash modus κλπ..δηλαδη οι εταιριες ειναι τρελλες που εχουν το panda και το fiat 500 και η vw που εχει golf golf plus passat sharan κλπ.οκ..
το οτι το sx4 ειναι suzuki ολοκληρο θα το πω fiat δηλαδη??σαν να λεμε οτι ford Κα ειναι ford και οχι fiat 500.το freemont δεν εχει καμια σχεση με τη fiat.
Για να μην φωναζει και ο Κωστας ΞΑΝΑΛΕΩ τα στοιχεια που ειναι παραπανω τα διαβασε κανεις??
ΠΟΥΘΕΝΑ δεν εχει βγει fiat πιο αξιοπιστο απο vw.ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
Κατεπέκταση με ΣΤΟΙΧΕΙΑ η fiat παει κατα διαολου περα απο fiat 500 και panda μεσα στο 2012 που και παλι ειναι ΠΙΣΩ απο VW σε πωλησεις συμφωνα με τις ταξινομησεις οτυ 2012!
βγηκαμε Off γιατι καποιοι δεν τα δεχονται αυτα και λενε οχι τα fiat ειναι μια χαρα και πουλανε και ειναι αξιοπιστα και ολα καλα.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από polatov » Τετ Μαρ 27, 2013 12:22 am

και αλλο ενα στοιχειο που θα ΞΑΝΑΠΩ.Στην Κυπρο που ειμαι αυτο το διαστημα εχει κατα βαση γερμανικα ολου του group.Μονο giullieta θα δεις απο Ιταλικο και αυτο σπανιοτατο.δεν μιλαω για υπεραυτοκινητα.και εδω φανταστειτε οτι φερνεις απο Ιαπωνια οτι θες.
τι να πεις και εδω τρελλοι.
δεν ειμαι οικονομολογος αλλα ολα ειναι θεμα τιμης και του τι προσφερεις.σκετη τιμη πουλαγανε καποτε οι Κορεατες.αυτα τελειωσαν.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Happy_Grigio
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 31, 2008 9:00 pm

Re: WV..........Das Auto

Δημοσίευση από Happy_Grigio » Τετ Μαρ 27, 2013 12:28 am

Όσον αφορά την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, δεν είμαι μέσα στο χώρο, οπότε δεν γνωρίζω πολλά.

Από τι μία όμως έχω την έρευνα της Warranty Direct, από την οποία εξαρτάτε αν θα βγάλει κέρδος ή θα έχει χασούρα:

http://www.telegraph.co.uk/motoring/new ... urvey.html

Και από την άλλη την έρευνα του Γερμανικού TUV:

http://www.anusedcar.com/

Εσείς ποιον θα εμπιστευόσασταν. :idea:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Σχόλια”