Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Vicepresident
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1960
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Έβαλα 500άρη πρώτον και κυριότερων γιατί από 300€ που κάνει καινούριος
τον πείρα μεταχείρο στα 50€
αλλά τον προτίμησα γιατί έχω καταργήσει το μεσαίο καζανάκι
και το τελικό είναι λιγουλάκι ξερό και μετά θα είχα πρόβλημα ΣΙΓΟΥΡΑ.......
τον πείρα μεταχείρο στα 50€
αλλά τον προτίμησα γιατί έχω καταργήσει το μεσαίο καζανάκι
και το τελικό είναι λιγουλάκι ξερό και μετά θα είχα πρόβλημα ΣΙΓΟΥΡΑ.......
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Σήμερα προέκυψε πρόβλημα με τη μίζα. Αύριο περιμένω να ακούσω τη λυπητερή.. Από κάτι τέτοιες αφορμές, (σίγουρα είναι ψιλοπράγματα) αρχίζω να συνειδητοποιώ ότι το φιατάκι έχει αρχίσει να γερνάει
- Vicepresident
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1960
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Έφτασα αισίως τα 140Κ και αλλάζω κόντρα βάση για δεύτερη φορά...
Ένας μικρός τζόγος στην κρεμαγιέρα εδώ και 2 περίπου χρόνια
και ο θόρυβος που κάνει η κολόνα τιμονιού
είναι τα προβλήματα που έχει το αμάξι
κ που δεν πρόκειται να φτιάξω αν δεν υπάρξει σοβαρός λόγος.(ασφάλεια)
Τελικά η FIAT από εμένα μπήκε μέσα..
Μικροπροβλήματα και χαζομάρες που πραγματικά δημιουργούν κακό
όνομα στα αυτοκίνητα χωρίς λόγο.
Ένας μικρός τζόγος στην κρεμαγιέρα εδώ και 2 περίπου χρόνια
και ο θόρυβος που κάνει η κολόνα τιμονιού
είναι τα προβλήματα που έχει το αμάξι
κ που δεν πρόκειται να φτιάξω αν δεν υπάρξει σοβαρός λόγος.(ασφάλεια)
Τελικά η FIAT από εμένα μπήκε μέσα..
Μικροπροβλήματα και χαζομάρες που πραγματικά δημιουργούν κακό
όνομα στα αυτοκίνητα χωρίς λόγο.
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Αν κάνω κι εγώ μια σύνοψη, από το 2003 οπότε και αγοράστηκε καινούριο, τα άξια λόγου προβλήματα ήταν:
1) Θερμοστάτης στα 3 χρόνια που οδήγησε σε καμμένη φλάτζα κεφαλής
2) Μηχανισμός υαλοκαθαριστήρων μπροστά (αντικαταστάθηκε με καινούριο, αλλά θα μπορούσε να φτιαχτεί εύκολα).
3) Αντλία νερού στα 6 χρόνια που οδήγησε σε καμμένη φλάτζα κεφαλής.
4) Σινεμπλόκ πίσω άξονα στα 8 χρόνια (αλλάχτηκε ολόκληρος ο πίσω άξονας κακώς φυσικά..).
5) Μίζα.
6) Μια κόντρα βάση (την πρώτη φορά αντικαταστάθηκε, τη δεύτερη 'επισκευάστηκε').
7) Βάση μηχανής (ναι, αυτή που βρίσκεται στον αριστερό θόλο...).
Σερπαντίνα αερόσακου.
9) Καμμένος αισθητήρας λ στα 120k χμ.
1) Θερμοστάτης στα 3 χρόνια που οδήγησε σε καμμένη φλάτζα κεφαλής
2) Μηχανισμός υαλοκαθαριστήρων μπροστά (αντικαταστάθηκε με καινούριο, αλλά θα μπορούσε να φτιαχτεί εύκολα).
3) Αντλία νερού στα 6 χρόνια που οδήγησε σε καμμένη φλάτζα κεφαλής.
4) Σινεμπλόκ πίσω άξονα στα 8 χρόνια (αλλάχτηκε ολόκληρος ο πίσω άξονας κακώς φυσικά..).
5) Μίζα.
6) Μια κόντρα βάση (την πρώτη φορά αντικαταστάθηκε, τη δεύτερη 'επισκευάστηκε').
7) Βάση μηχανής (ναι, αυτή που βρίσκεται στον αριστερό θόλο...).
Σερπαντίνα αερόσακου.
9) Καμμένος αισθητήρας λ στα 120k χμ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος arpas την Δευ Μαρ 04, 2013 8:46 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
118.000 και αντικαθιστουμε και τους 4 πολλαπλασιαστες(delphi αυτοκολλητο,champion απο κατω οπως οι εργοστασιακοι) αφαιρωντας ταυτοχρονα 160 ευρω απο την τσεπη μας
Περιττο να πω πως η αιτια καταστροφη τους ειναι αγνωστη αφου δεν εχουν ηλεκτρονικα μερη,παρα ειναι ενα μεγαλο πηνιο μονο
Περιττο να πω πως η αιτια καταστροφη τους ειναι αγνωστη αφου δεν εχουν ηλεκτρονικα μερη,παρα ειναι ενα μεγαλο πηνιο μονο
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- panoramix3519
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 25, 2012 9:51 pm
- Τοποθεσία: θηβα-μανδρα
- Επικοινωνία:
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Σιγα σιγα λογο θερμοκρασιας ξεραινεται και διαβρωνεται η μονωση τους αυτο παθαινουν συνηθως
Η αρχη
http://www.youtube.com/watch?v=_P0LiWrZx3E
συνεχεια
http://www.youtube.com/watch?v=b6bCeb1H-Zw
και το αποτελεσμα μεχρι στιγμης
http://www.youtube.com/watch?v=GBN5OpSP_BU
http://www.youtube.com/watch?v=9AemjhgqP-k
Γιατι να περιοριζομαι στο αυτοματο η στο χειροκινητο αφου μπορω να τα εχω και τα δυο συγχρονος?
http://www.youtube.com/watch?v=_P0LiWrZx3E
συνεχεια
http://www.youtube.com/watch?v=b6bCeb1H-Zw
και το αποτελεσμα μεχρι στιγμης
http://www.youtube.com/watch?v=GBN5OpSP_BU
http://www.youtube.com/watch?v=9AemjhgqP-k
Γιατι να περιοριζομαι στο αυτοματο η στο χειροκινητο αφου μπορω να τα εχω και τα δυο συγχρονος?
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
To παραξενο ειναι οτι δεν χαλανε μια και εξω αλλα σιγα σιγα (τουλαχιστον οι 3 δικοι μου) για αυτο και δεν εχουν συνεχεια απωλεια σπινθηρα.Και ισως μαζι με την διαβρωση που περιγραφεις να "μετατοπιζονται" εσωτερικα τα πηνια τους και να χανεται το ηλεκτρομαγνητικο πεδιο.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 988
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
- Τοποθεσία: xalandri
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
P.A.D.R.C. τι συμπτωματα ειχες?P.A.D.R.C έγραψε:To παραξενο ειναι οτι δεν χαλανε μια και εξω αλλα σιγα σιγα (τουλαχιστον οι 3 δικοι μου) για αυτο και δεν εχουν συνεχεια απωλεια σπινθηρα.Και ισως μαζι με την διαβρωση που περιγραφεις να "μετατοπιζονται" εσωτερικα τα πηνια τους και να χανεται το ηλεκτρομαγνητικο πεδιο.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Τον πρωτο τον αλλαξα γιατι δουλευε με 3 κυλινδρους.Απλα και καθαρη διαγνωση.Τους αλλους 3 ποτε ρεταρε ο ενας ,ποτε ο αλλος (αφου ειχα ηδη αντικαταστησει και τον 3ο προληπτικα )και δεδομενου πως οσο περναγαν τα χλμ γινονταν πιο εντονες οι διακοπες,αλλαχθηκαν και οι αλλοι δυο .
Σημειωτεον πως δεν κραταγε βλαβη στα λιγα αναβοσβυσματα της "κιτρινης" λυχνιας(δλδ στο φορτιο) ,παρα μονο οταν εμενε αναμμενο με engine failure
Σημειωτεον πως δεν κραταγε βλαβη στα λιγα αναβοσβυσματα της "κιτρινης" λυχνιας(δλδ στο φορτιο) ,παρα μονο οταν εμενε αναμμενο με engine failure
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Αυτή τη στιγμή το EVO της γυναίκας μου είναι σε αντιπροσωπεία του Πειραιά, λόγω έντονου ρεταρίσματος. Σίγουρα είναι μόνο ένας κύλινδρος και ελπίζω να είναι πολλαπλασιαστής.
Συνέβη στο 12μηνο με 9300 χλμ.
Συνέβη στο 12μηνο με 9300 χλμ.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Και επειδή δεν είναι τίποτα από τα εύκολα και προφανή, το αμάξι θα μείνει μέσα στο συνεργείο για σήμερα και αύριο θα συνεχίσουν το ψάξιμο για το ρετάρισμα, αφού μπορεί να οφείλεται σε 1002 λόγους πέραν μπουζί ή πολλαπλασιαστή.
Περί αξιοπιστίας το ανάγνωσμα, έτος 1ο, χιλιόμετρα 9300 - άρχισαν τα όργανα!
Περί αξιοπιστίας το ανάγνωσμα, έτος 1ο, χιλιόμετρα 9300 - άρχισαν τα όργανα!
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
το ιδιο αυτοκινητο που φωλιαζαν τα ποντικια δν ειναι?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Ναι, το ίδιο. Δεν το έχω βγάλει εντελώς από το μυαλό μου βέβαια αυτό που σκέφτεσαι, αλλά δε θέλω να το πω απευθείας γιατί ότι και να έχει, εκεί θα αποδοθεί.
Update: Πήρα τώρα τηλέφωνο στο συνεργείο και τους το θύμισα το συμβάν με το ποντίκι. Όντως μπορεί να βρεθεί κάτι, αν και μου είπαν ότι από τα συμπτώματα αυτό είναι δύσκολο να σχετίζεται.
Τους έδωσα και κάποια στοιχεία που σε έναν έμπειρο μάστορα μπορεί να λένε πολλά, μπορεί και τίποτα: Το αμάξι έκανε ελαφρύ ρετάρισμα εχθές το απόγευμα και μόνο στο ρελαντί. Το Σάββατο που έκανα κάμποσα χιλιόμετρα δεν έκανε τίποτα. Σήμερα το πρωί όταν ξεκίνησα, ρέταρε πάλι ελαφρά στο ρελαντί αλλά μέσα σε 15 λεπτά άρχισε να ρετάρει και στην πορεία και άναβε σποραδικά το check engine. Αυτό σημαίνει πως το ότι είχε το αμάξι εμφανίστηκε εχθές και επιδεινώθηκε σημαντικά και γρήγορα σήμερα το πρωί. Σημειώνω ότι το αμάξι το Σαββατοκύριακο δεν ήταν παρκαρισμένο στη δουλειά της γυναίκας μου, που είχαμε 2 κρούσματα ποντικιού στο παρελθόν αλλά στο γκαράζ μου. Άρα είναι μάλλον απίθανο να έκανε πάλι βρωμοδουλειά ποντίκι από το Σάββατο και μετά.
Πάντως το αμάξι έχει πρόβλημα στον 4ο κύλινδρο και έχουν αποκλείσει μπουζί, μπεκ και πολλαπλασιαστές που έκαναν τις δοκιμές και τις αλλαγές τους.
Update: Πήρα τώρα τηλέφωνο στο συνεργείο και τους το θύμισα το συμβάν με το ποντίκι. Όντως μπορεί να βρεθεί κάτι, αν και μου είπαν ότι από τα συμπτώματα αυτό είναι δύσκολο να σχετίζεται.
Τους έδωσα και κάποια στοιχεία που σε έναν έμπειρο μάστορα μπορεί να λένε πολλά, μπορεί και τίποτα: Το αμάξι έκανε ελαφρύ ρετάρισμα εχθές το απόγευμα και μόνο στο ρελαντί. Το Σάββατο που έκανα κάμποσα χιλιόμετρα δεν έκανε τίποτα. Σήμερα το πρωί όταν ξεκίνησα, ρέταρε πάλι ελαφρά στο ρελαντί αλλά μέσα σε 15 λεπτά άρχισε να ρετάρει και στην πορεία και άναβε σποραδικά το check engine. Αυτό σημαίνει πως το ότι είχε το αμάξι εμφανίστηκε εχθές και επιδεινώθηκε σημαντικά και γρήγορα σήμερα το πρωί. Σημειώνω ότι το αμάξι το Σαββατοκύριακο δεν ήταν παρκαρισμένο στη δουλειά της γυναίκας μου, που είχαμε 2 κρούσματα ποντικιού στο παρελθόν αλλά στο γκαράζ μου. Άρα είναι μάλλον απίθανο να έκανε πάλι βρωμοδουλειά ποντίκι από το Σάββατο και μετά.
Πάντως το αμάξι έχει πρόβλημα στον 4ο κύλινδρο και έχουν αποκλείσει μπουζί, μπεκ και πολλαπλασιαστές που έκαναν τις δοκιμές και τις αλλαγές τους.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Στο δικό μου με παρόμοια συμπτώματα η διάγνωση ήταν καμμένος αισθητήρας λ.. Εύχομαι σε κάθε περίπτωση να μην είναι κάτι πολυέξοδο, αν και φαντάζομαι πως έτσι κι αλλιώς σε καλύπτει η εγγύηση.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Ολες τις απλες περιπτωσεις τις καλυπτει ο ελεγχος μεσα απο το διαγνωστικο.Καμμια σοφια & κανενας ιδρωτας.
Δυστυχως ομως καποιες φορες δν εχουν το απαραιτητο (ακομα και το πιο απλο)ανταλλακτικο .Ενδεχεται στην δικη σου περιπτωση να μην εχουν 4 καινουργιους πολλαπλασιαστες (για δοκιμη).
Δυστυχως ομως καποιες φορες δν εχουν το απαραιτητο (ακομα και το πιο απλο)ανταλλακτικο .Ενδεχεται στην δικη σου περιπτωση να μην εχουν 4 καινουργιους πολλαπλασιαστες (για δοκιμη).
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)