Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
GiannisMS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
- Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής
Δημοσίευση
από GiannisMS » Πέμ Ιούλ 12, 2012 8:08 am
Gazofonix έγραψε:Μεχρι να αλλαξεις τα τακακια οι δισκοι σου θα εχουν ενα ποσοστο φθορας Α.Και κανονικα θα σε πηγαιναν 3 σετ τακακια (εμπειρικα παντα) .Με τα ds25000 απλα οταν θα χρειαστει να τα αλλαξεις θα αλλαξεις και δισκους 99%.Γενικα το πολυ σκληρο τακακι αντεχει στης θερμοκρασιες ΑΛΛΑ βγαζει φθορα στους δισκους.
Σε ευχαριστώ κάπως έτσι τα είχα κ εγώ στο νού μου.
Δεν μπορώ να πω πως το abarth δεν έχει καλά φρένα,ίσα-ίσα αλλά όλοι οι παράμετροι παίζουν ρόλο.
Ειδικά όταν θα πήγαινα για 3 σετ τακάκια ενώ με τα DS2500 θα θέλω κ δίσκο που κοστίζει...
Θα το ψάξω λίγο ακόμη!
christosl έγραψε:Αυριο έρχονται Ferodo ds2500 Brembo τρυπητοί και υγρα Ferodo 5.1 ....... θα σας πω λεπτομεριες μετα το στρωσιμο...
Ωραίος,καλορίζικα,αναμένουμε!
-
christosl
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 11:46 am
- Τοποθεσία: Πάτρα
Δημοσίευση
από christosl » Παρ Ιούλ 13, 2012 3:16 pm
Όπως λέει και ο Μπάμπης : Ειπαμε.Τα κιτρινα ειναι πιο γρήγορα........
Giallo HGT mk2b
-
christosl
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 11:46 am
- Τοποθεσία: Πάτρα
Δημοσίευση
από christosl » Τετ Ιούλ 18, 2012 4:26 pm
οι δισκοι έχουν 210€, τα τακάκια 150€ και τα υγρα 16€/λίτρο. αλλα εμένα είναι το hgt. εσένα λογικά θα είναι πιο ακριβά. αν δεν κανω λάθος έχεις το evo abarth ??
Όπως λέει και ο Μπάμπης : Ειπαμε.Τα κιτρινα ειναι πιο γρήγορα........
Giallo HGT mk2b
-
GiannisMS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
- Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής
Δημοσίευση
από GiannisMS » Τετ Ιούλ 18, 2012 5:42 pm
Ναι σωστά.Από Ελλάδα τα πήρες?
-
kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Δημοσίευση
από kostas013 » Τετ Ιούλ 18, 2012 7:15 pm
sparco πατρας βασικα τα πηρε
-
christosl
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 11:46 am
- Τοποθεσία: Πάτρα
Δημοσίευση
από christosl » Τετ Ιούλ 18, 2012 10:32 pm
Όχι, Κώστα δεν τα πείρα απο το Χρήστος. Τα πείρα απο τον Βασίλη Σιδέρη. είναι και εδώ στο forum το παιδί και είναι κάτοχος ενος μκ2β κίτρινου χρώματος (γιατι τα κίτρινα ειναι και τα πιο γρήγορα...). Μπορείς να μιλήσεις μαζί του και να πας να στα βάλει ο ίδιος. έχει κάνει και ένα θέμα με μετατροπή τα φρένα του sporting σε hgt. αν θες το τηλ πες μου να σου στειλω πμ.
Όπως λέει και ο Μπάμπης : Ειπαμε.Τα κιτρινα ειναι πιο γρήγορα........
Giallo HGT mk2b
-
GiannisMS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
- Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής
Δημοσίευση
από GiannisMS » Πέμ Ιούλ 19, 2012 10:15 am
Επείδη παραπάνω είχε τεθεί το θέμα πώς αν βάλω τα ds2500 τακάκια σε μαμά δίσκο ίσως τον φθείρω περισσότερο-πιο γρήγορα υπάρχει περίπτωση με το να αλλάξω κ τους δίσκους μαζί με τακάκια,να βάλω τρυπητούς brembo να μην έχω το θέμα της σύντομης φθοράς?
Επίσης αν αλλάξω τα μπροστά τακάκια κ βάλω κ τρυπητούς θα είμαι καλυμμένος? Ή να προχωρήσω κ σε αλλαγή πίσω τακάκια ferodo με τρυπητούς brembo?
Συμβουλές?
Ευχαριστώ!!!
-
ReaperX
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 289
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 12, 2008 12:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση
από ReaperX » Πέμ Ιούλ 19, 2012 12:23 pm
Η φθορά δεν πρόκειται να είναι τόσο γρήγορη όσο νομίζεις.Τα ds2500 δεν είναι τόσο "δισκοφάγα" όσο άλλα τακάκια τέτοιας κατηγορίας..
Και στο κάτω κάτω όταν και άμα σου φάει τον δίσκο,αλλάζεις τότε.Υπόψιν φυσικά ότι οι τρυπητοί πάντα έχουν μεγαλύτερη φθορά.
Πίσω δε χρειάζεται να κάνεις τπτ.Το φρενάρισμα κατά 80% γίνεται από μπροστά.Το κέρδος θα είναι μηδαμινό εν αντιθέση με τα λεφτά που θα σκάσεις.
Αν θες να κάνεις κάτι που να έχει νόημα παράλληλα με την αλλαγή μπροστά,άλλαξε τα σωληνάκια και βάλε υψηλής μπρος-πίσω.
-
lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Δημοσίευση
από lambros » Κυρ Αύγ 05, 2012 1:45 pm
Καλησπερα παιδια...τις προαλλες που αλλαξα λαστιχα στο t-jet,εκανα και ευθυγραμμιση,καθως εριχνε ο λαστιχας μια ματια στο κατω μερος του αμαξιου,ειδε την πισω αριστερη δαγκανα να "δακρυζει",ηταν λαδωμενη σε σχεση με την δεξια που ηταν στεγνη...γενικα εδω και 3.5 χρονια που εχω το αμαξι αντιμετωπιζα ενα μεταλλικο θορυβο στα πισω φρενα.....αυτο τι μπορει να ειναι?ελλατωματικα σωληνακια φρενων ειναι το πρωτο που μου ερχεται στο μυαλο...κανεις με αναλογη εμπειρια?
-
antipas
- Φωτογράφος
- Δημοσιεύσεις: 690
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 21, 2012 11:58 pm
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Δημοσίευση
από antipas » Κυρ Αύγ 05, 2012 3:43 pm
αλλαξε το σωληνακι μαλλον χανει
-
christosl
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 11:46 am
- Τοποθεσία: Πάτρα
Δημοσίευση
από christosl » Κυρ Αύγ 05, 2012 3:58 pm
και εμενα σκουζουν τα τελευταια χιλιομετρα. Σκουζουν λιγο πριν παει να σταματησει το αυτοκινητο. οταν κανω δυνατο φρεναρισμα ή με χιλιομετρα χωρις να το ακινητοποιησω δεν κανουν κιχ. τι μπορει να φταει? ds2500 φοραω.
Όπως λέει και ο Μπάμπης : Ειπαμε.Τα κιτρινα ειναι πιο γρήγορα........
Giallo HGT mk2b
-
Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Δημοσίευση
από Gazofonix » Κυρ Αύγ 05, 2012 7:37 pm
Λαμπρο μια περιπτωση ειναι να χανει το μαρκουτσι και η αλλη ειναι να χανει απο το εσωτερικο της δαγκανας.Βγαζεις ροδα και με μια προσεκτικη ματια μπορεις να καταλαβεις τι παει στραβα.Μην το αμαλησεις.
Χριστο εσενα μηπως ειναι απλα ο θορυβος που κανει το "γλυστριμα" του δισκου αναμεσα απο τα τακακια?ΕΙναι και λιγο σκληρα τα ds οποτε μπορει να ακουγετε λιιιιγο πιο εντονα.Μιλαμε παντα για φρεναρισμα κατα μπροστα.Αν λες για τον θορυβο που κανει οταν φρεναρεις με οπισθεν ειναι κατι που το κανουν τα περισσοτερα Puntakia.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
-
christosl
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 11:46 am
- Τοποθεσία: Πάτρα
Δημοσίευση
από christosl » Δευ Αύγ 06, 2012 1:33 am
Για μπροστά μιλάω και εγω μπάμπη αλλα τελικά είναι επιδεί τα τακάκια ειναι σκληρά... δεν ειναι ενοχλητικό αλλα φοβήθηκα μηπως ηταν κατι άλλο. αλλα τελικα την βρηκα την ακρη.
Όπως λέει και ο Μπάμπης : Ειπαμε.Τα κιτρινα ειναι πιο γρήγορα........
Giallo HGT mk2b
-
lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Δημοσίευση
από lambros » Δευ Αύγ 06, 2012 2:49 pm
Gazofonix έγραψε:Λαμπρο μια περιπτωση ειναι να χανει το μαρκουτσι και η αλλη ειναι να χανει απο το εσωτερικο της δαγκανας.Βγαζεις ροδα και με μια προσεκτικη ματια μπορεις να καταλαβεις τι παει στραβα.Μην το αμελησεις.
μπομπη θα το κοιταξω εως παρασκευη γιατι σαββατο ταξιδευω....ξερεις χοντρικα το κοστος σε καθε περιπτωση...στην χειροτερη αν χανει η δαγκανα τι γινεται , θελει αλλαγη?