Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
vasilis10
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ

Fiat T-Jet vs NA FIRE engine internals τεμπ1

Δημοσίευση από vasilis10 » Τρί Φεβ 23, 2010 10:34 am

Το αν συμφερει θα φανει...
Προχειρα εχω κανει ενα Project, αλλα ακομα δεν εχω αποφασισει τπτ πριν εχω ξεκαθαρη εικονα για το αν πραγματα απο tjet-abarth μπαινουν πανω στο μ2β.
Κ για να γινω πιο συγκεκριμενος... Αναφερομαι σε σοθηκα των ανω turbo (πιστονια-μπιελες-μπιελοβιδες.. δεν νομιζω να χρειαζομαι κατι αλλο, αλλα κ να χρειαζομαι να ξερω σιγουρα οτι θα μπορω να το κουμπωσω πανω κουτι απο τα τjet-ab) κ στη συνεχεια αυτό που επίσης με ενδιαφέρει ειναι η πολλαπλη εξόδου του abarth αν μπαινει κουτι σε μενα, ωστε να βαλω κ την τουρμπινα πανω κ ολα να ναι εργοστασιο...
Απο κει κ περα, αν αυτα τα πιο περιφερειακα (πολλαπλη εξοδου-εισοδου κυριως) δεν μπαινουν στο μκ2β... τοτε τουλαχιστον να εχω το μοτερ με σωθηκα πιο ισχυρα απο τα δικα μου που αντεχουν 200+ κ μετα φτιαχνω τα υπολοιπα...
Παντως σαν project δεν εχω σκοπο να το παω πανω απο 170-180...

Αν ξεφυγει το θεμα με αναλυση των παραπανω που γραφω, παρακαλω καποιος mod να το μεταφερει σε νεο τοπικ!



Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Fiat T-Jet vs NA FIRE engine internals

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τρί Φεβ 23, 2010 3:10 pm

bill παρε μονο 4 σφυριλατα oversize για Abarth
+ ρεκτιφιε για να μπουν
εκκεντρα εχεις μεγαλυτερα απο Abarth κ αρκετα μεγαλυετερα απο 120αρια
καπακι υπερβολικα πιο ροικο απο τα T-Jet
μπιελες απο T-Jet μαμα (μεχρι 250 αλογα)
πολλαπλη εξ. μαμα T-Jet
τουρμπινα abarth
ΜΑP SS
πολλαπλη εισαγωγης απο T-Jet
μπεκ απο Τ-Jet η απο 20VT ηλεκτρογκαζο 180αρι η 150αρι fr/polo

Σ βρισκω οτι θες απο T-Jet
To project το εχω ετοιμο σχεδιασμενο κ για το ακριβως τι χρειαζεται ενα sporting
το μονο ακριβο ειναι τα 4 σφυριλατα + το ρεκτιφιε
;)

Καποιος mod ας μεταφερει τα 2 τελευταια ποστ + το δικο μ στο καταλληλο τοπικ αλλιως φτιαξτε ενα
Fiat Fire NA σε T-Jet version
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
vasilis10
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσίευση από vasilis10 » Τρί Φεβ 23, 2010 8:18 pm

Οποτε αν χωρισουμε το project στα εξης μερη: Α) ΜΟΤΕΡ, Β) ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ TURBO, Γ) ΕΞΑΤΜΙΣΗ...

Α) 1)Πιστονια (Abarth)-ρεκτιφιε, 2)Μπιελες (TJET), 3) Πολλαπλη εισαγωγης (TJET)...

B) 1) Πολλαπλη εξαγωγης (ΤJET), 2) τουρμπινα (Abarth), 3) IC, 4) σκαστρα, 5) μπεκ

Γ) 1) Downpipe (φτιαχτο), 2) Σωλήνες, 3) Τελικο καζανι

Νομιζω δεν ξεχναω κατι αλλο...

Απο κει κ περα το θεμα ειναι τι γινεται με τον εγκεφαλο του μκ2β κ αν οντως τελικα μπορει να δουλέψει ο ιδιος (χωρις αγραφο)...

Μετα ενα δισκο 4φτερο...

Υπολογίζω χοντρικά οτι θα βγει ενα abarth 1ο σταδιο (σχετικα ηπια ρυθμισμενο) 180-185 αλογα... οτι πρεπει δλδ για την καροτσα του μκ2β (σχεδον τονος)...

Απο κει κ περα δεν ξερω κατα πόσο από σασμαν-σχεσεις θα μπορεσει να ανταποκριθεί το κοντο 6ρι του μκ2β... Μηπως δλδ θα ευνοουσε ενα πιο μακρυ 5ρι...?

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσίευση από Orange » Τρί Φεβ 23, 2010 8:37 pm

Βασιλη, για τα μπαμ-μπαμ στα φαναρια και για τ' ανοιγματα που το θες, καλυτερα θα σε βολεψει το "κοντο" σαζμαν, που φορας τωρα.
Για τα ταξιδια και για ποιο ξεκουραστη λειτουργια, ισως χρειαστει, κατι ποιο μακρυ.
Το θεμα ομως ειναι οι αντοχες της υπαρχουσας μεταδοσης, ολοκληρη μαζι, με διαφορικο και ιμιαξονια.
Αν φτασει το αμαξι 180~185 αλογα, φαντασου ποσο μακρυα θα παει και απο τις εργοστασιακες τιμες και η ροπη του.
Μη κανεις τρια πατηματα και αλεστουν ολα μεσα στο κιβωτιο και στο διαφορικο, σαν στραγαλια.
Ο puntomk3 ειχε τουρμπισει το δικο του 1,4, με καλα αποτελεσματα, αλλα δεν ειχε φτασει αυτο το νουμερο ιπποδυναμης
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
vasilis10
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσίευση από vasilis10 » Τετ Φεβ 24, 2010 1:05 am

Ο Δημητρης ειχε τουρμπισει κ ειχε κ νιτρα... με τιμες ιπποδυναμης κοντα στα 190...
Αποσο θυμαμαι δεν ειχε τετοια θεματα.. απλα μονο πατιναρε επειδη δεν ειχε φτιαξει δισκο...
Επισης επαιζε κ με μαμα σωθηκα...

Το θεμα ειναι σιγουρα να μην "αλεστεί" τπτ... γιατι προφανως δεν ειμαι διαθετιμενος να κανω τοσες πολλές αλλαγές κ σε κιβωτια κ διαφορικα...

Αυτό που αναφέρεις επίσης για τα ιμιαξονια κ γενικα με την μεταδοση τι θα γινει γιατι σιγουρα απο τα 14-15 κιλα ροπης στα 25+ ειναι μεγαλη διαφορα...

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσίευση από Orange » Τετ Φεβ 24, 2010 3:57 am

Ο Δημητρης αφου ξερεις την περιπτωση, μονο με μια φλατζα, εβγαλε κοντα 150 ιππους.
Ροπη, δε θυμαμε, αλλα νομιζω καπου 20kgr.
Μετα εβαλε και νιτρο και ανεβηκε η δυναμη οπως λες.Αλλα η ροπη αφενως και δεν ανεβαινει με το νιτρο, τουλαχιστο σε ανησυχητικο επιπεδο και αφετερου, εφαρμογη του νιτρου -ποτε πατας δηλαδη για ψεκασμα- γινετε αφου εχεις πιασει καποια χιλιομετρα, με αποτελεσμα να μην επιβαρυνει την μεταδοση.
Τωρα, να ανοιγεις ενα αμαξι, με τα γραναζια και την μεταδοση σε μαμα κατασταση και την δυναμη να εχει εξφενδονιστει στα 180 αλογα, με το λιγοτερο 25kgr ροπης και απο σταση, ποσο ν' αντεξει?
Μια δυο τρεις, καποτε θα στα δωσει ολα στο χερι.

Τα ιμιαξονια συστρεφονται και πολλες φορες κοβονται και τελειως, σε βιαιες καταστασεις.
Τωρα αν εσυ το ανοιγεις νορμαλ στην πρωτη δευτερα και ψηλα του τα χωνεις, δε βλεπω να εχεις προβλημα.
Αλλα επειδη οπως πρωειπα κι εσυ, αλλα και οι περισσοτεροι απο μας, μας ενδιαφερει το μπαμ απο την αρχη -εκει ειναι και το ωραιο- θα πρεπει να σκεφτεις και καποιο επιπροσθετο κοστος για την βελτιωση της μεταδοσης.

Παντως, οπως το βλεπω εγω και για να γινει κατι καλο και συναμα αξιοπιστο, πρεπει να μπει βαθια το χερι στην τσεπη και τελικα, ισως και να μην αξιζει.

Κοστος για φρενα, αναρτηση, φυσικα και αυτα ειναι στα συν...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τετ Φεβ 24, 2010 11:43 am

bill κρατα το σασμαν εχουν φτιαχτει πολλα μκ2β τουρμπο χωρις προβλημα κ καποια Bigturbo με 28αρες!
Το σασμαν αυτο δεν αντεχει τις καρφωτες καθως εχει αδυναμα συχρονιζε, επισης εχεις κ την 6τη overdrive!

Θα βαλεις εμβολα σφυριλατα απο T-Jet οχι μαμα απο Abarth καθως ειναι μαλλον αδυνατον να κατσουν κ να μην καει 1 λιτρο λαδι ανα 100χλμ.... lol
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
punto1410
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 927
Εγγραφή: Δευ Οκτ 16, 2006 2:05 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσίευση από punto1410 » Τετ Φεβ 24, 2010 12:58 pm

Οταν λες έχουν φτιαχτεί πολλά μκ2β turbo τι εννοείς?
Εγώ μόνο για 2 έχω ακούσει!
Τουλάχιστον ελληνικά.....

Ενημερωτικά ρωτάω
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας.................θα πας εκεί που κοιτάς.......

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Φεβ 24, 2010 1:17 pm

Αναφορικα με την μεταδοση,μιας και ειναι ιδια με του μκ2 sporting ,ολα ειχανε ροπη παω απο 20 κιλα (εκτος απο τα αποτυχημενα λολ) οποτε οπως ειπε ο Δημητρης πιο πανω ,σε πατηματα ρεπριζ η μεταδοση ειναι ανθεκτικη.Σε πατηματα κοντρας απο σταση προφανως και δεν ειναι το φορτε τους,για αυτο καλο ειναι πριν την εξοδο απο το συνεργειο να σκεφτει καποιος και ενα καλο σερβις της μεταδοσης και γιατι οχι και μια κρυογονικη.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

tzagasdog
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 563
Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσίευση από tzagasdog » Τετ Φεβ 24, 2010 2:11 pm

το διαφορικο δεν ειναι το πιο επιφοβο σε μια τετοια κατάσταση?

φωτη τι εννοεις με αυτο:
"Θα βαλεις εμβολα σφυριλατα απο T-Jet οχι μαμα απο Abarth καθως ειναι μαλλον αδυνατον να κατσουν κ να μην καει 1 λιτρο λαδι ανα 100χλμ.... lol"

Άβαταρ μέλους
vasilis10
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσίευση από vasilis10 » Τετ Φεβ 24, 2010 3:14 pm

Ειναι σιγουρα ενα ενδιαφερον θεμα.. το οποιο θελει αρκετο ψαξιμο σε ολους τους τομεις ωστε να επιτιχουμε ικανοποιητικες επιδοσεις με ασφαλεια...

Οσο για φρενα κ στυσιμο.. το μκ2β μου φοραει αναρτηση bilstein sprint με ελατηρια 3,5μμ κ φρενα ηδη εχουν αγοραστει πισω δισκοφρενα απο gt3 κ οσονουπο θα κουμπωσουν...

Με 175-180 αλογα θεωρω οτι κ απο αναρτηση κ απο φρενα θα ειμαι κομπλε...

Οποτε πρεπει να δουμε ακριβως τωρα τι σωθηκα χρειαζομαστε για το μοτερ, (τα περιφερειακα turbo ειναι λιγο πολυ γνωστα κ τα βρισκουμε απο tjet-abarth) και τελος να το μελετησουμε ως προς μεταδοση/διαφορικο/ιμιαξονια....

Άβαταρ μέλους
Coach
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
Τοποθεσία: Νάουσα
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσίευση από Coach » Τετ Φεβ 24, 2010 3:48 pm

αμα ειναι να αλλαξει ολα τα σωθηκα και να βαλεις και ολα τα περιφεριακα απο T-Jet/Abarth γιατι να μιν το βαλεις ολοκληρο το μοτερ T-Jet/Abarth με το σαζμαν του και να ειναι κομπλε?
Colin McRae - Θεός

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τετ Φεβ 24, 2010 6:31 pm

Μανο το μοτερ του βασιλη εχει αρκετα χιλιομετρα κ το μπλοκ θα ειναι αρκετα ταλαιπωρημενο οποτε το να βαλεις εμβολα μαμα απο Τ-Jet τοτε μαλλον θα καιει λαδακι λογω διαφορετικων ανοχων, που σιγουρα του T-Jet θα εχουν κ μεγαλυτερες ανοχες!

Οποτε η καλυτερη λυση για να τοποθετησει εμβολα ειναι σφυριλατα απο T-Jet μαζι με ρεκτιφιε!

Εγω 3 ξερω στην Ελλαδα τουρμπατα του puntomk3, sp95 κ ενα αλλο μπιελοπιστονατο που εβγαζε 250αλογα κ καθε 2 βδομαδες αλλαζε καπακοβιδες οπως το ιδιο προβλημα ειχε κ ο Δημητρης!
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
vasilis10
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσίευση από vasilis10 » Τετ Φεβ 24, 2010 6:51 pm

Kι αυτό τοχω σκεφτεί.. απλα τελευταια ειπα μηπως δεν μπω στην διαδικασια ολικης μετατροπης...

Άβαταρ μέλους
vasilis10
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ

Re: Μετατροπή ατμοσφαιρικού 1.4 16V F.I.R.E. σε turbo (ή t-jet)

Δημοσίευση από vasilis10 » Τετ Φεβ 24, 2010 6:54 pm

Kαλα ρεκτιφιε θα εκανα ουτως η αλλως γιατι το πουντακι θα το κρατησω σιγουρα για τα επομενα 4-5 χρονια οποτε θα εμπαινα στη διαδικασια... Ηδη τωρα εχω 75000κμ κ μπορω να πω οτι δεν εχω παρατηρησει αυξηση στο λαδι που καιει... Σιγουρα ομως σε κανα 6μηνο-χρονο που σκεφτομαι να το φτιαξω θα του κανω κ ρεκτιφιε!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”