Βελτίωση για MK2B 1.2
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Spartiatis No2
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 705
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 22, 2006 7:02 pm
- Τοποθεσία: Σπάρτη
Φίλε και πατριώτη, δεν χάνεις πουθενά με αυτήν την αλλαγή. Δεν θα καταλάβεις διαφορά, μόνο καλύτερο πάτημα. Εγώ είχα τα Pirelli P6000 που φόραγε εξ'αρχής σε διάσταση 185/55/15, και όταν άλλαξα έβαλα pilot exalto 2 σε διάσταση 195/50/15 και το αμάξι είναι χαρτί. Το καλό βέβαια οτι το λάστικο πλέον προεξέχει της ζάντας και δεν την τρώω στα παρκαρίσματα.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Oυτε με το pirelli τρωγονταν..Και οσον αφορα την διασταση ,οπως το εχω ξαναπει ,τουλαχιστον για την δικη μου οδηγηση ,δεν μου αρεσει η πληροφορηση που δινει (οχι παντα,αλλα μερικες φορες).Ισως να φταιει και η αναρτηση μου,αλλα συνηθως το καταλαβαινω σε σημεια που δεν ζοριζεται!Spartiatis No2 έγραψε:Φίλε και πατριώτη, δεν χάνεις πουθενά με αυτήν την αλλαγή. Δεν θα καταλάβεις διαφορά, μόνο καλύτερο πάτημα. Εγώ είχα τα Pirelli P6000 που φόραγε εξ'αρχής σε διάσταση 185/55/15, και όταν άλλαξα έβαλα pilot exalto 2 σε διάσταση 195/50/15 και το αμάξι είναι χαρτί. Το καλό βέβαια οτι το λάστικο πλέον προεξέχει της ζάντας και δεν την τρώω στα παρκαρίσματα.
Οσον αφορα τον tarantula ,απ΄οσο ξερω εχει 60αρι(trofeo) οποτε καλο ειναι να πεσει σε διασταση..ειδικα σε φαρδος!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Kανεις πολυ μεγαλο λαθος για 2 λογους..polatov έγραψε:το ξαναλεω γιατι τα μπερδευετε....185/55/14 και οχι! 15!ειναι η καταληλοτερη διασταση για μενα για 80αρι και 60αρι...οποιαδηποτε αλλη επιφερει αρνητικο αποτελεσμα....
1ον τα μκ2Β trofeo εχουν 15αρα ζαντα..
2ον 185 σε 60αρι ειναι θανατος,ποσο μαλλον μεγαλυτερο φαρδος!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
- vdsracing
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 870
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm
Εχω το 60αρι και μετά απο 3 αλλαγές σε διάσταση και με γνώμονα πάντα την απόδοση αποκλειστικά(επιτάχυνση-φρένα-κράτημα) και οχι την εμφάνιση εχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα.Η καλύτερη διάσταση για το 8v είναι η 175-65-14 σε 5,5χ14 ζάντα.Το αυτοκίνητο είναι πολύ ικανοποιητικό με αυτή την διάσταση.P.A.D.R.C έγραψε: Kανεις πολυ μεγαλο λαθος για 2 λογους..
1ον τα μκ2Β trofeo εχουν 15αρα ζαντα..
2ον 185 σε 60αρι ειναι θανατος,ποσο μαλλον μεγαλυτερο φαρδος!
Τώρα φοράω 185-60-14 σε ζάντα sporting με αποτέλεσμα ελάχιστα χειρότερες επιταχύνσεις,ίδια τελική,λίγο καλύτερο κράτημα και καλύτερο έλεγχο στα φρένα.Καλή δοκιμή θα ηταν η 185-55-14 με σκοπό να κοντύνει λίγο η τελική σχέση μετάδοσης μιας και εχω πολύ μακρύ σασμάν αλλά δεν το εχω δοκιμάσει.
Η 15άρα σε 60αρι δεν είναι σωστή,είναι απλά ωραία.Όπως και η 17αρα στο gpSporting αλλά...
-Βαγγέλης-