Βελτίωση για MK2B 1.2
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- lacatascopa
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 114
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 25, 2007 7:53 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Βελτίωση για MK2B 1.2
Λοιπόν , αφού έμαθα να κολυμπάω λέω να κάνω και κάνα μακροβούτι.
Τί βελτίωση θα μπορούσα να κάνω στο αμαξάκι μου ώστε να δίνει λίγο παραπάνω;
Μην φανταστείτε τίποτα τρελό , απλά για να την λέω στους κολλητούς μου που λένε το Puntακι αργό.
Υ.Γ. Το turbo είναι η τελευταία λύση στην περίπτωσή μου.
Τί βελτίωση θα μπορούσα να κάνω στο αμαξάκι μου ώστε να δίνει λίγο παραπάνω;
Μην φανταστείτε τίποτα τρελό , απλά για να την λέω στους κολλητούς μου που λένε το Puntακι αργό.
Υ.Γ. Το turbo είναι η τελευταία λύση στην περίπτωσή μου.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
- lacatascopa
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 114
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 25, 2007 7:53 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Κοιτώντας και σε παλαιότερα τόπικ είδα τα εξής να αναφέρονται:
Κιτ Φιλτροχοάνης , Full Εξάτμιση , Χταπόδι , Καταλύτη , Μπουζοκαλώδια , Προγραμματάκι.
Ερωτήσεις του Πανάσχετου(εμένα δηλαδή):
Αυτά μπορώ να τα βάλω κι εγώ;
Πόσα αλόγατα θα μου δώσουν;
Θα υπάρξουν φθορές στο αμάξι μου μετά των μετατροπών;
Κόστος;
Κιτ Φιλτροχοάνης , Full Εξάτμιση , Χταπόδι , Καταλύτη , Μπουζοκαλώδια , Προγραμματάκι.
Ερωτήσεις του Πανάσχετου(εμένα δηλαδή):
Αυτά μπορώ να τα βάλω κι εγώ;
Πόσα αλόγατα θα μου δώσουν;
Θα υπάρξουν φθορές στο αμάξι μου μετά των μετατροπών;
Κόστος;
- lacatascopa
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 114
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 25, 2007 7:53 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
ολόκληρη εξάτμιση (χταπόδι,καταλύτης,μεσσαίο,τελικό μαζί με τους σωλήνες) θα σου βγεί από 600Ε μέχρι 1000+Ε ανάλογα με την μάρκα.
σκούπα 120Ε
πρόγραμμα 250-500Ε ανάλογα
σύνολο:10-15 άλογα στρόφαλο
πλανιάρισμα κεφαλής=φάγωμα της κεφαλής για αύξηση συμπίεσης κυρίως...αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος
σκούπα 120Ε
πρόγραμμα 250-500Ε ανάλογα
σύνολο:10-15 άλογα στρόφαλο
πλανιάρισμα κεφαλής=φάγωμα της κεφαλής για αύξηση συμπίεσης κυρίως...αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Πλανισμα της κεφαλης κανουμε για πολλους λογους.1ος λογος ειναι οταν μας καψει φλαντζα κεφαλης ωστε να καθαριστει..αλλοι λογοι ειναι οταν θελουμε να ανεβασουμε την συμπιεση του αυτοκινητου.Συνηθως μια τετοια κινηση συνοδευεται και απο ροϊκη εξελιξη,δλδ ανοιγμα των αυλων εισαγωγης και εξαγωγης για καλυτερη ροη καθως και με την τοποθετηση αγριοτερων εκκεντροφορων..Απαξ και κανεις ολα αυτα σιγουρα χρειαζεσαι προγραμμα(δλδ ρυθμιση εκ νεου του καυσιμου μιγματος σε ολο το φασμα των στροφων).Αυτη η ιστορια κοστιζει πολλα και αποδιδει αρκετα..Ομως αν ας πουμε εχεις σκοπο να βαλεις εκκεντροφορους σε κατι μηνες ειναι κουτο φτιαξεις Φιλτρο-Προγραμμα-Εξατμιση τωρα(το γνωστο φπε) αφου θα πρεπει να αλλαξεις προγραμμα και να ξανασχεδιασεις την εξατμιση σε καποιο βαθμο.
Οσο για τις φθορες οσο αυξανουν οι απαιτησεις σου για αλογα τοσο θα αυξανουν και αυτες ,εκτος και αν ριξεις παρα πολλα λεφτα στο τουτουνι σου..Για την τοποθετηση ,εξαρταται ..Αν μιλαμε για φιλτρο αερος το βαζεις και μονος σου..για πιο πολλα μιλας με τον μηχανικο σου(ειτε βρεις καινουργιο ειτε με αυτον που συνεργαζεσαι τωρα!).
Οσο για τις φθορες οσο αυξανουν οι απαιτησεις σου για αλογα τοσο θα αυξανουν και αυτες ,εκτος και αν ριξεις παρα πολλα λεφτα στο τουτουνι σου..Για την τοποθετηση ,εξαρταται ..Αν μιλαμε για φιλτρο αερος το βαζεις και μονος σου..για πιο πολλα μιλας με τον μηχανικο σου(ειτε βρεις καινουργιο ειτε με αυτον που συνεργαζεσαι τωρα!).
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
- lacatascopa
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 114
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 25, 2007 7:53 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Μάλλον το έπιασα.
Βάση λογικής λοιπόν θα πάω στα χαμηλά.
Εννοώντας "Φίλτρο-Πρόγραμμα-Εξάτμιση" και ότι χρειάζεται αλλαγή λόγω αυτών και ο Θεός βοηθός.
Αυτά σε κάνα δίμηνο αφού αυτή τη στιγμή τα φράγκα δεν είναι διαθέσιμα.
Ευχαριστώ παιδιά για την βοήθεια ελπίζω να τα καταφέρω και να δω το Punto μου να "μεγαλώνει".
Βάση λογικής λοιπόν θα πάω στα χαμηλά.
Εννοώντας "Φίλτρο-Πρόγραμμα-Εξάτμιση" και ότι χρειάζεται αλλαγή λόγω αυτών και ο Θεός βοηθός.
Αυτά σε κάνα δίμηνο αφού αυτή τη στιγμή τα φράγκα δεν είναι διαθέσιμα.
Ευχαριστώ παιδιά για την βοήθεια ελπίζω να τα καταφέρω και να δω το Punto μου να "μεγαλώνει".
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Φ-Π-Ε ειναι καλα και δεν θα εχεις προβλημα αξιοπιστιας..Για αυτο ψαξε εδω μεσα να διαβασεις πιο φιλτρακι κανει πιο καλα την δουλεια του και ξεκινα απο αυτο..Μετα χταποδι-καταλυτης-μεσαιο-τελικο(χωρις κατ'αναγκη να κανει φασαρια:-P) και στο τελος προγραμμα..Μαζι με αυτα θα προσεθετα και ενα καλο σετ μπουζοκαλωδια (γυρω στα 60 ευρω) αν σου περισσευουν μερικα ευρω ακομη...
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Ατμοσφαιρική βελτίωση με Φίλτρο(σκούπα ή βαρελάκι),φούλ εξάτμιση αλλά από σοβαρό εξατμισά που να ξέρει τί πρέπει να βάλεις και τέλος ένα πρόγραμμα...
Πρώτα αυτά.Μετά για τα μπουζωκαλώδια πιστεύω είναι δευτερεύον θέμα.Εγώ ψήνομαι για τα Beru powercables τα οποία βγαίνουν για mk2b για τύπο μοτέρ 188Α5000.Πρόσφατα επικοινώνησα με την beru λλά και με τους εισαγωγείς και έχω κάποια ενδεικτική τιμή γύρω στα 50 ευρώ...Πλανάρισμα δεν θα το έκανα στο αμάξι μου φίλε...
Τώρα για το σασμάν το 6άρι πιστεύω η καλύτερη κύση είναι από mk2a sporting αλλά η μετατροπ'η του σασμάν θα σου πάρει 500 ευρώ περίπου.
Για Φ.Π.Ε οι τιμές είναι αυτές που λέει και ο grhgorhsptol...
Πρώτα αυτά.Μετά για τα μπουζωκαλώδια πιστεύω είναι δευτερεύον θέμα.Εγώ ψήνομαι για τα Beru powercables τα οποία βγαίνουν για mk2b για τύπο μοτέρ 188Α5000.Πρόσφατα επικοινώνησα με την beru λλά και με τους εισαγωγείς και έχω κάποια ενδεικτική τιμή γύρω στα 50 ευρώ...Πλανάρισμα δεν θα το έκανα στο αμάξι μου φίλε...
Τώρα για το σασμάν το 6άρι πιστεύω η καλύτερη κύση είναι από mk2a sporting αλλά η μετατροπ'η του σασμάν θα σου πάρει 500 ευρώ περίπου.
Για Φ.Π.Ε οι τιμές είναι αυτές που λέει και ο grhgorhsptol...
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- lacatascopa
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 114
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 25, 2007 7:53 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
Αν θες να κάνεις μια καλή επένδυση στο αμάξι σου (ειδικά αν γουστάρεις τις στροφές) βάλ'του αναρτήσεις και λάστιχα....και γενικά θα σου πρότεινα πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε επέμβαση του κινητήρα να κοιτάξεις πρώτα το στήσιμό του αμαξιού σου (αναρτήσεις,λάστιχα,φρένα είναι τα κυριότερα).
Άντε καλή σου αρχή!!!!
Άντε καλή σου αρχή!!!!
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Αυτο κατα την δικη μου αποψη ειναι τελειως λαθος..Βεβαιως οταν μιλαμε για 5-10-15 αλογα δεν εχει σημασια αλλα οταν μιλαμε για μεγαλυτερη αυξηση(πχ 50-70 αλογων) τοτε πρωτα τελειωνεις με το μοτερ και μετα διαλεγεις φρενα και αναρτησεις στα μετρα σου!και γενικά θα σου πρότεινα πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε επέμβαση του κινητήρα να κοιτάξεις πρώτα το στήσιμό του αμαξιού σου (αναρτήσεις,λάστιχα,φρένα είναι τα κυριότερα).
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm