Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Spartiatis No2
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 705
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 22, 2006 7:02 pm
- Τοποθεσία: Σπάρτη
- TOLAROS
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2276
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
- Τοποθεσία: Ρόδος
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 28, 2007 8:39 pm
OXI πολυ σταθερο φρεναρισμα και ευθεια χωρις κανε να τραβηγμα.
Ισως πρεπει να τσεκαρεις την ευθυγραμιση σου λιγο.
Τωρα πιστευω οτι οτι επρεπε να τα βαλουν απο την αρχη τα 284.
Ειναι οντως τα φρενα που αξιζουν σε αυτο το σκαφος.
Ευτυχως που τα βαλανε στο 120αρι , αν και ισως εκεινο να ηθελε και λιγο
μεγαλυτερα.
Ισως πρεπει να τσεκαρεις την ευθυγραμιση σου λιγο.
Τωρα πιστευω οτι οτι επρεπε να τα βαλουν απο την αρχη τα 284.
Ειναι οντως τα φρενα που αξιζουν σε αυτο το σκαφος.
Ευτυχως που τα βαλανε στο 120αρι , αν και ισως εκεινο να ηθελε και λιγο
μεγαλυτερα.
- TOLAROS
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2276
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
- Τοποθεσία: Ρόδος
Θα μου το κάνουνε στη Fiat ή πρέπει να πάω σε ειδικό ''ευθυγραμμιάρη'';PUNTOF1 έγραψε:OXI πολυ σταθερο φρεναρισμα και ευθεια χωρις κανε να τραβηγμα.
Ισως πρεπει να τσεκαρεις την ευθυγραμιση σου λιγο.
Τωρα πιστευω οτι οτι επρεπε να τα βαλουν απο την αρχη τα 284.
Ειναι οντως τα φρενα που αξιζουν σε αυτο το σκαφος.
Ευτυχως που τα βαλανε στο 120αρι , αν και ισως εκεινο να ηθελε και λιγο
μεγαλυτερα.
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 28, 2007 8:39 pm
Εξαρταται ποσο καλοι ειναι εκει στην φιατ.
Παντως εδω στην Αθηνα ειναι ασχετοι και μονο για ανεκδοτο ειναι οταν
πει καποιος οτι πηγε στην φιατ για ευθυγραμιση.
Βρες εναν καλο μαστορα και πες του να στο κοιταξει και μπρος και πισω.
Επισης προσπαθησε να δεις αν οι δισκοι σου εχουν ομοιομορφη φθορα
δεξια με αριστερα. Μπορει να οφειλεται επισης απο κακης ποιοτητα ανομοιομορφης παστας στα τακακια της δεξιας πλευρας.
Παντως εδω στην Αθηνα ειναι ασχετοι και μονο για ανεκδοτο ειναι οταν
πει καποιος οτι πηγε στην φιατ για ευθυγραμιση.
Βρες εναν καλο μαστορα και πες του να στο κοιταξει και μπρος και πισω.
Επισης προσπαθησε να δεις αν οι δισκοι σου εχουν ομοιομορφη φθορα
δεξια με αριστερα. Μπορει να οφειλεται επισης απο κακης ποιοτητα ανομοιομορφης παστας στα τακακια της δεξιας πλευρας.
- TOLAROS
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2276
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
- Τοποθεσία: Ρόδος
Σε λίγες μέρες θα βάλω το kit της Fiat για το τρίξιμο των πίσω φρένων κατά την όπισθεν.Στο 20 μήνα ένας μάστορας μου είχε φάει με τον τροχό λίγο από την περιφέρεια των πίσω τακακιών και για 1-2 μήνες σταμάτησε το πρόβλημα.Μετά όμως ξανά θόρυβος.Λες αυτό το φάγωμα να επηρρέασε το φρενάρισμα;;PUNTOF1 έγραψε:Εξαρταται ποσο καλοι ειναι εκει στην φιατ.
Παντως εδω στην Αθηνα ειναι ασχετοι και μονο για ανεκδοτο ειναι οταν
πει καποιος οτι πηγε στην φιατ για ευθυγραμιση.
Βρες εναν καλο μαστορα και πες του να στο κοιταξει και μπρος και πισω.
Επισης προσπαθησε να δεις αν οι δισκοι σου εχουν ομοιομορφη φθορα
δεξια με αριστερα. Μπορει να οφειλεται επισης απο κακης ποιοτητα ανομοιομορφης παστας στα τακακια της δεξιας πλευρας.
- TOLAROS
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2276
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
- Τοποθεσία: Ρόδος
- TOLAROS
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2276
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
- Τοποθεσία: Ρόδος
Στα ξαφνικά,όχι πάντα με πάρα πολλά χλμ.Σε κατηφόρα είναι χειρότερο.Δεν έχω δοκιμάσει να κλωτσήσω το πεντάλ όταν το καταλαβαίνω,μικροδιωρθώσεις κάνω με τιμόνι κρατώντας σταθερή την πίεση στο πεντάλ(δεν είναι ότι δεν εμπιστεύομαι το ESP,απλά δε θέλω να εξαρτώμαι απ'αυτό).Όταν σταθεροποιηθεί,τότε πιέζω περισσότερο.Καμμιά ιδέα;PUNTOF1 έγραψε:Πιθανον. εχεις ασταθεια κυριωσ στα μικρα φρεναρισματα η και στα πιο δυνατα? Αν συνεχισεις να επιμενεις πατωντας τερμα το πενταλ καθεται
καλυτερα? Σε κατηφορα σου τραβαει λιγοτερο απο οτι στην ευθεια?
- Jim-Armao
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 04, 2007 12:32 pm
- Τοποθεσία: Ν. Επιβάτες - Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Είχα ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Στην 1η προσπάθεια μου κάναν ευθυγράμμιση χωρίς να αλλάξει κάτι. Στη 2η μου αλλάξαν τα 2 μπροστινά αμορτισέρ και έστρωσε. Μου είπαν ότι το δεξί χωρίς να έχει κάποιο εμφανές πρόβλημα φθοράς, ήταν λίγο πιο μαλακό από το αριστερό...TOLAROS έγραψε: Στα ξαφνικά,όχι πάντα με πάρα πολλά χλμ.Σε κατηφόρα είναι χειρότερο.Δεν έχω δοκιμάσει να κλωτσήσω το πεντάλ όταν το καταλαβαίνω,μικροδιωρθώσεις κάνω με τιμόνι κρατώντας σταθερή την πίεση στο πεντάλ(δεν είναι ότι δεν εμπιστεύομαι το ESP,απλά δε θέλω να εξαρτώμαι απ'αυτό).Όταν σταθεροποιηθεί,τότε πιέζω περισσότερο.Καμμιά ιδέα;
Όλα αυτά στην αντιπροσωπία και μέσα στην εγγύηση.
Μια ζωή Fiatάκιας.
85-91 Fiat 1800 ( Μοντέλο 1959 )
91-97 Fiat Morreti ( Μια παραλαγή του Amico - 127 )
97-06 Fiat Bravo SX 1.4 ( Αν δεν ρουφούσε τόση βενζίνη θα ήταν άριστο )
06-ΧΧ Fiat Grande Punto Sporting Multijet 130
85-91 Fiat 1800 ( Μοντέλο 1959 )
91-97 Fiat Morreti ( Μια παραλαγή του Amico - 127 )
97-06 Fiat Bravo SX 1.4 ( Αν δεν ρουφούσε τόση βενζίνη θα ήταν άριστο )
06-ΧΧ Fiat Grande Punto Sporting Multijet 130
- TOLAROS
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2276
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
- Τοποθεσία: Ρόδος
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
To ποιο μαλακο αμορτισερ ,ισως να εχει τετοια συμπεριφορα αλλα πρεπει να ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα των 2 μπροστινων, δεδομενου οτι ποτε δεν εχουν την ιδια σκληροτητα!Ειχα κι εγω αυτο αυτο προβλημα γιατι το αμαξι μου ηταν ανευθυγραμμιστο!!TOLAROS τσεκαρε την ευθυγραμμιση μπροστα, σε καποιον που να ξερει και φροντισε να σου φτιαξει την συγκλιση(εγω ειχα προβλημα και στα 2 αλλα αυτος που μου επιδιορθωσε τα καμπερ δεν ασχοληθηκε με την συγκλιση..ας ειναι καλα ο φιλος μου ο βασιλης).Επισης πλεον ενα κακοφαγωμενο λαστιχο μπορει να σου τραβαει την μουρη!
PUNTOF1 με το συμπαθειο κιολας, αλλα δεν της εχεις βαλει χερι ακομα..???Μαλιστα το χρειαστηκε ηδη σε μερικα ακαριαια φρεναρισματα της τελευταιας στιγμης- απο αυτα που ξεχασε να φεναρει
γιατι μιλουσε στο κινητο ή εβαζε κραγιον μπροστα στον καθρεφτη.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία: