Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284...όπως λέει και ο τίτλος του τόπικ και αφορά την αλλαγή των φρένων
του Grande Punto Sporting από 257 σε 284x22 από 1.9 Multijet (Diesel)..
ας πάρουμε τα πράγματα με τη σωστή σειρά, ψάχνοντας να βρούμε φρένα 284 για το Grande μάθαμε ότι από αντ/πεία
τα κομμάτια που φαίνονται στην πρώτη φωτό που είναι και αυτά που χρειαζόμαστε κοστίζουν ούτε λίγο ούτε πολύ
κάτι περισότερο από 1000ευρώ!!!
οπότε αναγκαστικά ακολουθήσαμε άλλο δρόμο...
τα εξαρτήματα είναι: δισκόπλακες Brembo από Grande 1.9 Multijet (αντι για τις γνήσιες της Fiat που είναι πάλι Brembo),
τακάκια Ferodo και δαγκάνες Grande 1.9 Multijet μετ/νες..ναι αυτές που βλέπετε είναι μεταχειρισμένες..
τα στανταρ 257x22 του Grande με πολύ λίγα χιλιόμετρα στην πλάτη τους..
τα νέα φρένα την νέα τους κατοικία...
του Grande Punto Sporting από 257 σε 284x22 από 1.9 Multijet (Diesel)..
ας πάρουμε τα πράγματα με τη σωστή σειρά, ψάχνοντας να βρούμε φρένα 284 για το Grande μάθαμε ότι από αντ/πεία
τα κομμάτια που φαίνονται στην πρώτη φωτό που είναι και αυτά που χρειαζόμαστε κοστίζουν ούτε λίγο ούτε πολύ
κάτι περισότερο από 1000ευρώ!!!
οπότε αναγκαστικά ακολουθήσαμε άλλο δρόμο...
τα εξαρτήματα είναι: δισκόπλακες Brembo από Grande 1.9 Multijet (αντι για τις γνήσιες της Fiat που είναι πάλι Brembo),
τακάκια Ferodo και δαγκάνες Grande 1.9 Multijet μετ/νες..ναι αυτές που βλέπετε είναι μεταχειρισμένες..
τα στανταρ 257x22 του Grande με πολύ λίγα χιλιόμετρα στην πλάτη τους..
τα νέα φρένα την νέα τους κατοικία...
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
και μία πιο αποκαλυπτική πόζα από τα τοποθετημένα 284...
..ζανταρισμένα...
η διαφορά της διαμέτρου του μεγαλύτερου δίσκου είναι αισθητή και έξω από τη ζάντα όμως δεν ήταν αυτό το ζητούμενο,
τα λίγο ισχυρότερα φρένα από τα στανταρ του Sporting και ο μεγαλύτερος ρυθμός επιβράδυνσης, η προοδευτικότητα
κατα το φρενάρισμα, η μεγαλύτερη αντοχή και διάρκεια ζωής των μεγαλύτερων φρένων ακόμα και σε ένα αυτοκίνητο σαν
το GrandePunto Sporting που έχει πολύ καλα φρένα από τη μαμά του έιναι κάποιοι καλοί λόγοι να κάνει κανείς μία τέτοια αναβάθμιση,
επίσης να πω ότι το κόστος έμεινε λίγο (αρκετά) κάτω από τα μισά της τιμής που μάθαμε από αντ/πεία..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Βασίλης Σιδέρης την Πέμ Φεβ 23, 2012 12:49 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- grandeBILL
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2291
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 27, 2006 10:42 pm
- Επικοινωνία:
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- TOLAROS
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2276
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
- Τοποθεσία: Ρόδος
- it-R
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 21, 2005 12:55 am
- Τοποθεσία: Ρεθυμνο/Κρητη
- Επικοινωνία:
Βασιλη θα ηθελα αν μπορεις να εισαι ποιο συγκεκριμενος με τις διαστασεις.
Βλεπουμε στις φωτο οτι οι δαγκανες του 1.9 Multijet γραφουν FN54/22,αρα εχουν 54mm εμβολο και ειναι για 22mm παχος δισκου.
Οι δαγκανες που βγαλατε τι ηταν?
Οι νεοι δισκοι ειναι σαν του coupe (39,4mm) ή εχουν αλλο ''offset''???
Βλεπουμε στις φωτο οτι οι δαγκανες του 1.9 Multijet γραφουν FN54/22,αρα εχουν 54mm εμβολο και ειναι για 22mm παχος δισκου.
Οι δαγκανες που βγαλατε τι ηταν?
Οι νεοι δισκοι ειναι σαν του coupe (39,4mm) ή εχουν αλλο ''offset''???
- it-R
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 21, 2005 12:55 am
- Τοποθεσία: Ρεθυμνο/Κρητη
- Επικοινωνία:
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
φίλε it-R οι μαμά δαγκάνες του Grande Sporting εχουν επίσης 54χιλ. έμβολο και 22 πάχος δίσκου αλλά νομίζωit-R έγραψε:Βλεπουμε στις φωτο οτι οι δαγκανες του 1.9 Multijet γραφουν FN54/22,αρα εχουν 54mm εμβολο και ειναι για 22mm παχος δισκου.
Οι δαγκανες που βγαλατε τι ηταν?
οτι δεν το γράφουν πάνω τους, η διαφορά είναι στα μεγαλύτερα τακάκια και στους μεγαλύτερους δίσκους..
οι δίσκοι του Grande 1.9 Multijet είναι σαν του Coupe 16V Turbo (και όχι 39,4χιλ σαν του ατμoσφαιρικού Coupe) αλλάit-R έγραψε:Οι νεοι δισκοι ειναι σαν του coupe (39,4mm) ή εχουν αλλο ''offset''???
λίγο διαφορετικοί και με 100 καρέ..
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
ξέρω-ξέρω, θα τα ανεβάσω σε μερικές ημέρες στο τόπικ "βελτίωση φρένων-αρνητικά g" με τους πλευστούς G8
(με 8 χαράξεις) ρότορες διαστάσεων 380x32χιλ. να πάθουμε πλάκα γιατι οι φώτο που έχεις δει ειναι με
ρότορες 356χιλ μόνο και δεν θα μας σοκάρουν καθόλου...
...μέχρι τότε ας δούμε τους "μικρούς" μη μας έρθουν απότομα οι μεγάλοι..
ap racing pro 5000+ σημαίνει "καθαρά" αγωνιστική εφαρμογή και πολλά από τα προιόντα αυτής της "σειράς"
της ap racing είναι λίγο πανάκριβα...skin αφιερωμένο.....
(με 8 χαράξεις) ρότορες διαστάσεων 380x32χιλ. να πάθουμε πλάκα γιατι οι φώτο που έχεις δει ειναι με
ρότορες 356χιλ μόνο και δεν θα μας σοκάρουν καθόλου...
...μέχρι τότε ας δούμε τους "μικρούς" μη μας έρθουν απότομα οι μεγάλοι..
ap racing pro 5000+ σημαίνει "καθαρά" αγωνιστική εφαρμογή και πολλά από τα προιόντα αυτής της "σειράς"
της ap racing είναι λίγο πανάκριβα...skin αφιερωμένο.....