BMC CDA ή σκουπα σε Sporting mk2b?

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

BMC CDA ή σκουπα σε Sporting mk2b?

BMC CDA Βαρελακι...
28
49%
Σκουπα...
29
51%
 
Σύνολο ψήφων: 57

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Παρ Φεβ 02, 2007 4:51 pm

επειδη ειδα σημερα ενα μκ2β 1.2 16ν και εχει εντελως διαφορετικη εισαγωγη απο το δικο μου και μεγαλυτερα ανοιγματα στη μετωπη.αρα σωστα εχει τοποθετηθει η σκουπα σε σας.σε μενα ομως τα πραγματα ειναι αλλιως.ακομη ρωτησα(επιτελους σε μαγαζι και μου ειπαν οτι το δικο μου δεν περνει σκουπα,δε θα δουλευει μου ειπαν.ειναι και 1.2 μου λεει,μην το σκεφτεσαι καν.


"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Παρ Φεβ 02, 2007 4:54 pm

καλως.... οκ φιλε..... τοτε η ελευθερο ή φιλτροχοανη σε σημειο που να τραβαει κρυο αερα
Εγω σου προτεινω φιλτροχοανη!
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Παρ Φεβ 02, 2007 6:56 pm

Το θέμα με τις δυναμομετρήσεις έχει δικό του topic με όνομα δυναμομετρήσεις στις βελτιώσεις κινητήρα το οποίο δημιουργήθηκε σήμερα το μεσημέρι επειδή είδαμε ότι ψ'ινονται πολλοί .

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Φεβ 02, 2007 9:24 pm

Η διαφορα ειναι στον πνιχτη.Στα 1.2 πηγαινει πισω απο το δεξι φαναρι ενω στα 1.4 πανω απο το βεντιλατερ,στα αριστερα.

F.I.R.E=H Θρυλικη γενια των αξιοπιστων κινητηρων της FIAT που σημαινει fully intergrated robotized engines !
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Σάβ Φεβ 03, 2007 12:35 am

P.A.D.R.C έγραψε:Η διαφορα ειναι στον πνιχτη.Στα 1.2 πηγαινει πισω απο το δεξι φαναρι ενω στα 1.4 πανω απο το βεντιλατερ,στα αριστερα.

F.I.R.E=H Θρυλικη γενια των αξιοπιστων κινητηρων της FIAT που σημαινει fully intergrated robotized engines !
και στα 1.2 μκβ παλι πανω απο το βεντιλατερ...
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Φεβ 03, 2007 5:38 pm

Λαθος μου γιατι δεν ειδα το β!Οσο για τα ανοιγματα της μετωπης δεν νομιζω να εχουν διαφορα ειτε ειναι μκ2, ειτε ειναι μκ2Β.Αυτοπου κανει μεγαλη διαφορα ειναι οι εισαγωγες στον προφυλακτηρα,και κυριως του σπορτινγκ.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
jodin
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Τετ Φεβ 14, 2007 10:49 am
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευση από jodin » Παρ Μαρ 02, 2007 10:04 pm

Για sporting mk1 86 Hp τι προτείνεται για το θέμα;

Άβαταρ μέλους
DMITS
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Παρ Μάιος 05, 2006 8:40 am
Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

Δημοσίευση από DMITS » Παρ Μαρ 09, 2007 10:33 am

andrew έγραψε:η σκουπα τοποθετηθηκε!!ο ηχος super και γεμιζει καλυτερα το αμαξι,ειδικα μετα τις 4000...τωρα περισσοτερα θα δειξουν οι δοκιμες!

ιδου μια φωτο κατα την διαρκεια της τοποθετησης(λοιπει το φιλτρακι των αναθυμιασεων την στιγμη που την τραβηξα!):
Παιδιά καλημέρα. Θέλω τη βοήθειά σας σχετικά με τοποθέτηση σκούπας στο punto μου (μκ2β sporting). Είμαι απο τη Χίο και σε μαγαζιά που ρωτάω μου λένε ότι δεν υπάρχει σκούπα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και μόνο με παντέντα μπαίνει, με αποτέλεσμα κανείς να μην κάνει τίποτα. Υπάρχει κάποιος τύπος συγκεκριμένης μάρκας για να τους πω να μου τη φέρουν? Όλοι μου λένε ότι δεν τερείαζει η διάμετρος. Αυτό είναι τόσο δύσκολο να αντιμετωπιστεί? Δεν υπάρχει κάποιος σωλήνας ώστε να τροποοιηθεί η διάμετρος? Τα ίδια μου λένε και για βαρελάκι.

Άβαταρ μέλους
andrew
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από andrew » Παρ Μαρ 09, 2007 1:18 pm

φιλε μου αυτο ειναι περιεργο...αν το προβλημα ειναι μονο η διατομη του σωληνα τοτε μου φαινεται αστειο γιατι φανταζομαι πως δεν εχουν σκουπα και στο λενε σαν δικαιολογια!

μπορει καλλιστα να μετρησει τη διατομη και να βρειτε ενα ευκαμπτο σωληνα ή εναν αλουμινενιο και να στην τοποθετησει.


η green εχει σκουπα για το πουντακι μας!

εγω εβαλα μια της σιμοτα που ταιριαζει σε αρκετα αμαξια!

πατεντες δεν χρειαζεται,κανα λαμακι μονο και κανα tire up για καλυτερη στηριξη!


να υπολογιζεις γυρω στα 150-160 ευρω,συν τα μεταφορικα(αν την παραγγελεις εκτος χιου!).
:)
See you in another life . . .

Άβαταρ μέλους
DMITS
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Παρ Μάιος 05, 2006 8:40 am
Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

Δημοσίευση από DMITS » Παρ Μαρ 09, 2007 1:47 pm

andrew έγραψε:φιλε μου αυτο ειναι περιεργο...αν το προβλημα ειναι μονο η διατομη του σωληνα τοτε μου φαινεται αστειο γιατι φανταζομαι πως δεν εχουν σκουπα και στο λενε σαν δικαιολογια!

μπορει καλλιστα να μετρησει τη διατομη και να βρειτε ενα ευκαμπτο σωληνα ή εναν αλουμινενιο και να στην τοποθετησει.


η green εχει σκουπα για το πουντακι μας!

εγω εβαλα μια της σιμοτα που ταιριαζει σε αρκετα αμαξια!

πατεντες δεν χρειαζεται,κανα λαμακι μονο και κανα tire up για καλυτερη στηριξη!


να υπολογιζεις γυρω στα 150-160 ευρω,συν τα μεταφορικα(αν την παραγγελεις εκτος χιου!).
:)
Αυτό νομίζω κι εγώ. Πιστεύω ότι αυτά που λένε είναι παρηγοριά στον άρρωστο. Τα ίδια μου έκαναν και με την εξάτμιση και τελικά την αγόρασα μόνος μου μέσω internet. Τη διάμετρο πρ΄΄επει να έχει ο σωλήνας για να τεριάξει η σκούπα?

Άβαταρ μέλους
andrew
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από andrew » Παρ Μαρ 09, 2007 3:36 pm

δεν θυμαμαι ακριβως,η διαμετρος της πεταλουδας ειναι νομιζω 50mm αλλα δεν ειμαι σιγουρος,ψαξε σε παλια ποστ μηπως εχει αναφερθει καπου!

βασικα αν παρεις το κιτακι εχει και σωληνωσεις μαζι!
See you in another life . . .

Άβαταρ μέλους
dbDRAG
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Τρί Αύγ 03, 2004 3:32 am
Τοποθεσία: Athens-Pefki

Δημοσίευση από dbDRAG » Παρ Μαρ 09, 2007 6:04 pm

jodin έγραψε:Για sporting mk1 86 Hp τι προτείνεται για το θέμα;
Λοιπον...κατοπιν δοκιμων πολλων στην εισαγωγη πριν μερικα χρονια σε ενος φιλου το μκ1 αυτο που δουλεψε πολυ ωραια ειναι :Τρυπες στο φιλτροκουτι στην μετωπη οπως στα GT μαζι με καταργηση του υποτιθεμενου παπα που στο αμαξι σου παιζει ρολο αντηχειου.Βαζεις ενα φιλτρο ελευθερας μεσα στο τρυπημενο φιλτροκουτι και στην τρυπα που εβγαινε ο εισερχομενος αερας για τον παπα βαζεις σωληνα 5,5cm αν δεν κανω λαθος που παει απ ευθειας στην πεταλουδα!
PUNTO SPORTING 1.4 95hp Rulezzz!

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Σάβ Μαρ 10, 2007 4:14 pm

DMITS έγραψε:
andrew έγραψε:η σκουπα τοποθετηθηκε!!ο ηχος super και γεμιζει καλυτερα το αμαξι,ειδικα μετα τις 4000...τωρα περισσοτερα θα δειξουν οι δοκιμες!

ιδου μια φωτο κατα την διαρκεια της τοποθετησης(λοιπει το φιλτρακι των αναθυμιασεων την στιγμη που την τραβηξα!):
Παιδιά καλημέρα. Θέλω τη βοήθειά σας σχετικά με τοποθέτηση σκούπας στο punto μου (μκ2β sporting). Είμαι απο τη Χίο και σε μαγαζιά που ρωτάω μου λένε ότι δεν υπάρχει σκούπα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και μόνο με παντέντα μπαίνει, με αποτέλεσμα κανείς να μην κάνει τίποτα. Υπάρχει κάποιος τύπος συγκεκριμένης μάρκας για να τους πω να μου τη φέρουν? Όλοι μου λένε ότι δεν τερείαζει η διάμετρος. Αυτό είναι τόσο δύσκολο να αντιμετωπιστεί? Δεν υπάρχει κάποιος σωλήνας ώστε να τροποοιηθεί η διάμετρος? Τα ίδια μου λένε και για βαρελάκι.
Γεια σου φιλε! Για το αμαξι μας οντως καμια εταιρια δεν βγαζει σκουπα! Πρεπει να παρεις αλλη κ να την τροποποιησεις!

Εγω πηρα την σκουπα απο Punto GT Simota αλλα δεν δουλευε σωστα διοτι καθοταν πολυ μακρυα απο την μετοπη κ ειχε μικρη σχισμη εισερχομενου αερα!
Ετσι την εδωσα 100Ε κ πηρα με 100Ε την σκουπα της Green απο Ibiza, με την εξης διαφορα! την εκοψα σε 1 σημειο για να περναει απο το ψυγειο κ της εχω τοποθετησει σιλικονενιο-συρματινο φιλτρο της Simota! Με αποτελεσμα να κολαει στην μετοπη κ να πιανει ολη την σχισμη μπροστα!
Οσο για το φιλτρο? ειναι τοσο ελευθερο ασο κ η σιτα που εχεις σπιτι σ για τις μυγες κ τα κουνουπια! Απ' οτι ειδα δουλευει καλυτερα απο την Simota!

Εαν ερθεις ποτε πατρα παρε με τηλ να στην φτιαξω εγω την σκουπα να σ κανω κ τις τροποποιησεις! 100Ε θα σ στοιχισει περιπου!
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
staikos
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 634
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 01, 2006 12:04 am
Τοποθεσία: Πειραιάς-Αίγιο

Δημοσίευση από staikos » Κυρ Μαρ 11, 2007 12:05 pm

Φώτη βάλε φωτό να την θαυμάσουμε!
ΕικόναΕικόνα

__________________________________________________

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Μαρ 11, 2007 11:26 pm

Φιλε DMITS η Green ειναι η εταιρια που βγαζει κουφαρια που ταιριαζουν..Στις πιο πισω σελιδες υπαρχει και η αντιστοιχη φωτο,οποτε ψαξε λιγο :-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτιωση κινητηρα MkII και MkIIb”