HGT βελτίωση
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Alfista_Guru
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 17, 2006 10:21 am
- Τοποθεσία: Γιαννενα
- Επικοινωνία:
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Xωρις να αντιλεγω απο δυναμομετρο σε δυναμομετρο αλλαζουν τα νουμερα.Για αυτο ελπιζω ο βασιλης συντομα να ανεβασει την δυναμομετρηση..Τοαμαξι δεν φοραει παντως φιλτρο !
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
καλα ναι δεν αντιλεγω...
αλλα
σε αυτο που λεω εγω ειναι αρκετα σφικτο οσον αφορα τα νουμερα του.
και διασταυρωμενα με αλλο ενα (εκει που καναμε ενα μινι dynoday) δειχνει τα ιδια...
Επισης δεν χαριζει κανενα απο τα 2 καστανα στην ροπη.
Ας μας πει παντος λεπτομεριες να ξερουνε τι εχει γινει...
και το Βασικο πριν και μετα , γιατι κατα την τοποθετηση του Unichip το κανουνε αυτο.
αλλα
σε αυτο που λεω εγω ειναι αρκετα σφικτο οσον αφορα τα νουμερα του.
και διασταυρωμενα με αλλο ενα (εκει που καναμε ενα μινι dynoday) δειχνει τα ιδια...
Επισης δεν χαριζει κανενα απο τα 2 καστανα στην ροπη.
Ας μας πει παντος λεπτομεριες να ξερουνε τι εχει γινει...
και το Βασικο πριν και μετα , γιατι κατα την τοποθετηση του Unichip το κανουνε αυτο.
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- Alfista_Guru
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 17, 2006 10:21 am
- Τοποθεσία: Γιαννενα
- Επικοινωνία:
Βασικα οταν με το Βασιλη(fastbill) βαλαμε το φιλτρο ενα twister της Green δεν δουλευε καλα το αμαξι και δεν του αρεσε και το βγαλαμε.Εχει κανει ομως τρομερη πατεντα ο Βασιλης στο αμαξι του αλλαζοντας το μαμα χταποδι και βαζοντας ενα χταποδι που ειχα παρει εγω απο 156 μοντελο χωρις προκαταλυτες και ειναι πιο μεγαλο απο το μαμα ενω ακομα εχει βγαλει προκαταλυτες και εχει βαλει μεσαιο με στροβιλιστη ss και τελικο ss+ το οτι το αμαξι ακομα και κρυο οταν ειναι το παει πατωμα οποτε καταλαβαινεται το μοτερ εχει ανοιξει για τα καλα.Μου ειπε οτι θα ποσταρει την δυναμομετρηση.Αληθεια γιατι εδω δεν υπαρχει ενα συγκεκριμενο section μονο με ποσταρισμενες δυναμομετρησεις να τις εχετε ολες μαζεμενες εκει?skinboy έγραψε:και πολυ κακος που δεν φοραει φιλτρο παντος....
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Το twister Green δεν δουλευει σε HGT... οποτε λογικο να μην μεινει καλυμενος....Alfista_Guru έγραψε:Βασικα οταν με το Βασιλη(fastbill) βαλαμε το φιλτρο ενα twister της Green δεν δουλευε καλα το αμαξι και δεν του αρεσε και το βγαλαμε.Εχει κανει ομως τρομερη πατεντα ο Βασιλης στο αμαξι του αλλαζοντας το μαμα χταποδι και βαζοντας ενα χταποδι που ειχα παρει εγω απο 156 μοντελο χωρις προκαταλυτες και ειναι πιο μεγαλο απο το μαμα ενω ακομα εχει βγαλει προκαταλυτες και εχει βαλει μεσαιο με στροβιλιστη ss και τελικο ss+ το οτι το αμαξι ακομα και κρυο οταν ειναι το παει πατωμα οποτε καταλαβαινεται το μοτερ εχει ανοιξει για τα καλα.Μου ειπε οτι θα ποσταρει την δυναμομετρηση.Αληθεια γιατι εδω δεν υπαρχει ενα συγκεκριμενο section μονο με ποσταρισμενες δυναμομετρησεις να τις εχετε ολες μαζεμενες εκει?skinboy έγραψε:και πολυ κακος που δεν φοραει φιλτρο παντος....
Επισης επειδη και εγω τα εχω δοκιμασει ολα αυτα στο HGT Μου το συμπερασμα ητανε ενα.
Supersprint χταποδι και καθαρισες....
καλα τα μακρυτερα διχαλα χωρις προκαταλυτες αλλα λιγα. (βεβαια σε λογικο κοστος σε σχεση με ενα χταποδι)
anyway ας δουμε την δυναμομετρηση.
Δεν αντιλεγω σε ολα αυτα που λετε , απλα ως κατοχος και μιας και εχω τραβηχτει πολυ με το μοτερ αυτο λεω οτι αμα τωρα εχει Χ αλογα , 8α μπορουσε να ειναι Χ+8 αλογα ποιο πανω
Επισης HGT με 195 αλογα εχει ροπη 19,9 κιλα.
Το θεμα ειναι να μαθουμε το πριν και το μετα κερδος οπως επισης και ποιος απο ολους τους dealer του περασε το εγκεφαλακι ( ο θεμης ??? ).
Το μονο που με χαλαει στην ολη υποθεση ειναι οτι δεν μπουρουνε ακομα να επεμβουνε στον κοφτη στροφων.
Ασχετο αν ξερεις, η μπορει το παλικαρι να μας πει.
Στο throttle responce αλλαξε κατι δηλαδη μπορει το εγκεφαλακι να κανει παιχνιδι εκει ???
Δεν θιμαμαι ¨:-(
Punto HGT SC Evo
- Alfista_Guru
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 17, 2006 10:21 am
- Τοποθεσία: Γιαννενα
- Επικοινωνία:
Πηγε στο κεντρικο καταστημα του Θεμη στον Αλιμο απο οσο ξερω τωρα συγχωρεστε τον αλλα δεν κατεχει και πολυ τους υπολογιστες και δεν ξερει να ποσταρει την δυναμομετρηση.Αν ημουνα μαζι του θα τον βοηθουσα.Αν βρω φωτο θα σας δειξω τι χταποδι εβαλε.Ειναι το χταποδι που ειχαν τα πρωτα HGT χωρις προκαταλυτες.
- puntakas21
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 210
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 20, 2004 2:46 pm
- Τοποθεσία: Πάτραθήνα...
θα μπορουσε καποιος να μου στειλει ενα pm με τα τα τηλεφωνα του του μαγου -Σταθη και τησ εταιριας dastek?σε 2 εβδομαδες εχω σκοπο να βαλω αγραφο εγκεφαλο και ψαχνομαι.αν ξερει καποιος οποιαδηποτε πληροφορια πανω σε αυτον το τομεα θα παρακαλουσα να με ενημερωσει.λεω σε 2 εβδομαδες γιατι το αυτοκινητο ρεταρει τα εχουμε αλλαξει ολα πανω στο αυτοκινητο μεσα στην fiat και δεν φτιαχνει, οποτε την τριτη που μας ερχεται εχουμε κλεισει ραντεβου για να τους κανω παιδι, πιστευω θα εχουν γεννησει σε δυο εβδομαδες ή θα φερουν αλλους μαστορες.
- Fastbill5000
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 81
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 02, 2006 10:06 pm
- Τοποθεσία: Γιαννενα
Καλησπερα!ειμαστε εδω με τον P.A.D.R.C και ειμαστε πολυ προβληματισμενοι.Εβαλα στο αμαξι τον παραλληλο της DASTEK και η διαφορες ειναι πολυ μικρες.Ομως το θεμα ειναι οτι το αμαξι ειχε κοφτη στις 6800 και πλεον το αμαξι στις 6400 σαν να κοφτιαζει στιγμιαια(ενω φορτωνει.ετσι το αμαξι κοβει και μετα ξαναφορτωνει μεχρι τις 6700 περιπου).Επισης στο δυναμομετρο πανω απο τις 6000 το αμαξι δεν μπορουσε να δυναμομετρηθει.Εχει συμβει σε κανεναν τιποτα παρομοιο?Το πιο παραξενο ειναι το "κοψιμο" που κανει.Εννοειται οτι ο κοφτης δεν πειραχθηκε καθολου(αν γινοταν θα το πηγαιναμε ψηλοτερα).
- Alfista_Guru
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 17, 2006 10:21 am
- Τοποθεσία: Γιαννενα
- Επικοινωνία:
Δεν προλαβα να σας το πω απο το τηλ.Δεν μπορω να καταλαβω γιατι στην πρωτη δυναμομετρηση μας δειχνει δεδομενα στις 6500 ενω στην δευτερη οχι.Ειναι για το κοφτη που λεγαμε ε? Γιατι δεν ποσταρετε την δυναμομετρηση ρε?Fastbill5000 έγραψε:Καλησπερα!ειμαστε εδω με τον P.A.D.R.C και ειμαστε πολυ προβληματισμενοι.Εβαλα στο αμαξι τον παραλληλο της DASTEK και η διαφορες ειναι πολυ μικρες.Ομως το θεμα ειναι οτι το αμαξι ειχε κοφτη στις 6800 και πλεον το αμαξι στις 6400 σαν να κοφτιαζει στιγμιαια(ενω φορτωνει.ετσι το αμαξι κοβει και μετα ξαναφορτωνει μεχρι τις 6700 περιπου).Επισης στο δυναμομετρο πανω απο τις 6000 το αμαξι δεν μπορουσε να δυναμομετρηθει.Εχει συμβει σε κανεναν τιποτα παρομοιο?Το πιο παραξενο ειναι το "κοψιμο" που κανει.Εννοειται οτι ο κοφτης δεν πειραχθηκε καθολου(αν γινοταν θα το πηγαιναμε ψηλοτερα).
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία: