Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Δημοσίευση από forza italia » Παρ Ιούλ 03, 2015 3:46 pm

Από όλες αυτές τις δοκιμές που έκανες το αποτέλεσμα ήταν χειρωτερο και μόνο σε μια ίσως λίγο καλύτερο που μπορεί να σε ξεγελάει ο ήχος βέβαια,γνώμη μου μην σκαλίζεις τπτ,ούτε καν φίλτρο ελευθέρας δεν αξίζει στην ατμόσφαιρα,αν δεν μπορέσεις με κάποιο τρόπο να πρεσαρεις αέρα στην εισαγωγή (σκούπα) δεν θα δεις κανένα αξιόλογο αποτελεσμα


η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Δημοσίευση από kostas013 » Σάβ Ιούλ 04, 2015 7:58 pm

οτι ειπε και ο φορτσα... μπες στο θεμα του αυτοκινητου μου, καποτε που ηταν 1.2 φοραγα σκουπα
το μονο που αξιζει ;)
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

bananahop
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Τετ Σεπ 10, 2014 6:25 pm

Re: Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Δημοσίευση από bananahop » Κυρ Ιούλ 05, 2015 7:03 pm

Η σκούπα ρε παιδιά κάνει ένα σκασμό λεφτά, απλώς έπαιξα λίγο να σκοτώσω την ώρα μου και ίσως να έβγαινε και κάτι. Έτσι είναι όταν δεν πας σε δοκιμασμένες λύσεις. 99% απογοήτευση
Και όπως βλέπω τη μετωπη μου, που σκατά θα πάρει αέρα;

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Ιούλ 07, 2015 1:21 am

πανω απο το ψυγειο νερου
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
gieboue
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 165
Εγγραφή: Κυρ Απρ 29, 2007 9:51 pm
Τοποθεσία: Ζωγράφου

Re: Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Δημοσίευση από gieboue » Τρί Ιούλ 21, 2015 11:33 pm

GDRIVER έγραψε:στο 95 αρί grande punto ,όταν δοκίμασα αυτό που δημοσίευσε ο hammersword στην πρωτη σελίδα δούλεψε με πολύ καλά αποτελέσματα. άφησα πάνω το καπάκι και με ντρέμελ έκοψα σχεδόν ένα μεγάλο τετράγωνο που κάλυπτε σχεδόν όλο το μπροστινό κάλυμμα από το "κασσελάκι" και βγήκε ο πνίχτης. το αυτοκίνητο δε μεταμορφώθηκε αλλά ήταν πιο πρόθυμο. ευτυχώς ο ενοχλητικός θόρυβος αυξήθηκε λίγο αλλά σε γενικές γραμμές παρέμεινε εργοστασιακός. και φυσικά δε μιλάμε για ψυχολογική βελτίωση αλλά αισθητή. πιο νευρικό το αυτοκίνητο και πιο πρόθυμο να ανεβάσει στροφές. στις υψηλές ταχύτητες τραβούσε ακόμη καλλίτερα. εάν βρώ το φιλτροκούτι θα σας βάλω φωτογραφίες να δείτε πως το είχα κοψει.
Ο πνίχτης ποιος είναι?ανοιξα το κουτι αλλα δεν ειδα κατι!!

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Ιούλ 22, 2015 5:50 pm

μπορεις να μου βγαλεις μια φωτογραφια να στον δειξω?
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
gieboue
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 165
Εγγραφή: Κυρ Απρ 29, 2007 9:51 pm
Τοποθεσία: Ζωγράφου

Re: Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Δημοσίευση από gieboue » Τετ Ιούλ 22, 2015 6:50 pm

kostas013 έγραψε:μπορεις να μου βγαλεις μια φωτογραφια να στον δειξω?
ευκαιρη εχω μια εξωτερικη. αυριο που θα κατεβω στο αμαξι και θα το λυσω θα σου βαλω φωτο μεσα απο το φιλτρο
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Ιούλ 22, 2015 7:56 pm

λοιπον βγαλε εκει που ενωνει ο σωληνες που ειναι πισ απο το φαναρι απο το φιλτροκουτι... ξεκουμπωντας το θα βγει και ενα μακρυναρι απο μεσα... το κοβεις τοσο ωστε απλα να πιανει εκει ο σωληνας και τιποτα αλλο...
και λυγιζεις τον σωληνα μπροστα ωστε να βγει στο χαρτονι διπλα απο το ψυγειο
το χαρτονι θα το λυγισεις και ετσι θα ρουφαει κρυο αερα ;)
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
gieboue
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 165
Εγγραφή: Κυρ Απρ 29, 2007 9:51 pm
Τοποθεσία: Ζωγράφου

Re: Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Δημοσίευση από gieboue » Τετ Ιούλ 22, 2015 8:30 pm

ααα αυτός ήταν? το εκοψα προχθές γιατί είδα οτι ήταν λιγο πιο λεπτός ο σωληνας σε εκεινο το σημειο σε σχεση με τον υπολοιπο και τον έκοψα σχεδόν μέχρι την ένωση. Το κουτί που υπάρχει απο την αλλη μερια του σωλήνα σε τι χρειαζεται?

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Ιούλ 22, 2015 10:26 pm

πρακτικα τιποτα, ο γιωργος που γραφει παραπανω πρεπει να το εχει κοψει και αυτος.. κοψιμο και γυρω γυρω μονωτικη...
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
gieboue
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 165
Εγγραφή: Κυρ Απρ 29, 2007 9:51 pm
Τοποθεσία: Ζωγράφου

Re: Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Δημοσίευση από gieboue » Τετ Ιούλ 22, 2015 10:31 pm

ook thanks Κώστα :D :D :D

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Πέμ Αύγ 06, 2015 9:42 pm

Το εχω κοψει και εγω αφηνοντας μεσα στο φικτροκουτι εναν ποντο. Μαζι με το ελευθερο φιλτρο, ειδα διαφορα στον ηχο.
Επισης εκοψα ενα πλαστικο μεσα στο φιλτροκουτι που ειχε στο σημειο πανω δεξια οπως παει ο αερας αποντο φικτροκουτι προς την μηχανη, για να ρουφαει ακομα πιο πολυ αερα
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Δημοσίευση από arpas » Σάβ Αύγ 08, 2015 11:06 pm

Γιωργος punto έγραψε:Το εχω κοψει και εγω αφηνοντας μεσα στο φικτροκουτι εναν ποντο. Μαζι με το ελευθερο φιλτρο, ειδα διαφορα στον ηχο.
Επισης εκοψα ενα πλαστικο μεσα στο φιλτροκουτι που ειχε στο σημειο πανω δεξια οπως παει ο αερας αποντο φικτροκουτι προς την μηχανη, για να ρουφαει ακομα πιο πολυ αερα
Και είδες να αλλάζει κάτι εκτός από τον ήχο;

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Κυρ Αύγ 16, 2015 1:57 am

Νιωθω οτι η 3η τραβαει καλυτερα, σηκωνει λιγο πιο προθυμα στροφες.
Αξιζει σαν αγορα, επισης ειδα καλυτερη οικονομιανκαυσιμου σε ταξιδι, οταν πηγαινα εννοειται σταθερα χωρις να παταω για να ακουσω ηχο :p.
ΕικόναΕικόναΕικόνα

bananahop
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Τετ Σεπ 10, 2014 6:25 pm

Re: Πως δουλευουν τα φιλτρα+βελτιωση εισαγωγης σε μαμα με 0Ευρω

Δημοσίευση από bananahop » Κυρ Φεβ 14, 2016 8:17 pm

Δεησα να πετάξω πάνω μια χοάνη που πήρα πριν κανα μήνα από μέλος εδώ. Το αμάξι είναι όλο μαμά. Η αλήθεια είναι ότι βλέπω μόνο ένα ψιλοδισταγμο μέχρι τις 2.500 όχι κάτι αξιοσημείωτο. Ψηλά ψοφαει μετά τις 5.500-5-700 ενώ προηγουμένως μετά τις 5 κ αυτές βαριά δεν είχε νόημα. Ήχος τα σπάει! Εντυπώσεις εν καιρό πιο σοβαρές

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”