Rotrex υπερτροφοδοτηση σε HGT και G Sporting!
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- staikos
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 634
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 01, 2006 12:04 am
- Τοποθεσία: Πειραιάς-Αίγιο
- STAVROSHGT
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 22, 2009 5:48 pm
Re: Rotrex υπερτροφοδοτηση σε HGT και G Sporting!
τελικα εχει μπει ροτρεχ σε HGT η οχι??? εκτος απ'το θεμα εγκεφαλου γνωριζει κανεις ποσο κανει το κιτ κομπλε για HGT η και αν δινονται μεμονομενα κομματια οπως (κομπρεσσορας,βαση στηρηξης,συστημα λιπανσης) δλδ χωρις σωλινωσεις και ιντερκουλλερ.
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Rotrex υπερτροφοδοτηση σε HGT και G Sporting!
Rotrex εχει μπει σε HGT, αλλα δυστηχος, οχι απο εδω μεσα και ειδικοτερα, οχι στον Ελλαδικο χωρο, απ' οσο το εχω ψαξει.
Τα χρηματα ειναι σε λογικο επιπεδο, καπου λιγο παραπανω απο χιλιαρικο αν δεν απατωμαι, αλλα το κιτ δεν περιλαμβανει ic και σωληνωσεις.
Μονο το κομπρεσερ, τη βαση του, καθως και το συστημα λιπανσης του, με ψυχτρα-ψυγειακι.
Τα χρηματα ειναι σε λογικο επιπεδο, καπου λιγο παραπανω απο χιλιαρικο αν δεν απατωμαι, αλλα το κιτ δεν περιλαμβανει ic και σωληνωσεις.
Μονο το κομπρεσερ, τη βαση του, καθως και το συστημα λιπανσης του, με ψυχτρα-ψυγειακι.
- BLUE SCORPION
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3018
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ
Re: Rotrex υπερτροφοδοτηση σε HGT και G Sporting!
πετρο με το ολο κοστος το δικο σου κατα προσωπικη μου αποψη να ξεπερνα τα 5000 € για ποσα αλογα παραπανω μιλαμε ?
και μια ερωτηση που ενδιαφερει πιο πολυ παιδια που εχουν το 1.2 και 1.4 και σκεφτονται για μετατροπες
τι θα χρειαστει να αλαχθει απο το αμαξι τι θα πρεπει να γινει στο κινητηρα για να τοποθετηθει κομπρεσορας και να δουλεψει σωστα και τι ιπποδυναμη υπολογιζεται οτι θα εχει επειτα το αμαξι ?
αν εχω διαβασει σωστα το κιτ για hgt πηγαινει στα 4000 € αλλα ο κομπρεσορας αυτος ειναι μεγαλος για εμας οποτε θα χρειαστουμε μικροτερο ποσο πιστευεται οτι εκτιμαται το κοστος?
και μια τελευταια ερωτηση για να τουρμπισει καποιος το αμαξι του ( εστω και light ) πρεπει να ΕΧΕΙ ΚΑΤΩ απο 100.000 χλμ το ιδιο ισχυει και στο κομπρεσορα σωστα?
και μια ερωτηση που ενδιαφερει πιο πολυ παιδια που εχουν το 1.2 και 1.4 και σκεφτονται για μετατροπες
τι θα χρειαστει να αλαχθει απο το αμαξι τι θα πρεπει να γινει στο κινητηρα για να τοποθετηθει κομπρεσορας και να δουλεψει σωστα και τι ιπποδυναμη υπολογιζεται οτι θα εχει επειτα το αμαξι ?
αν εχω διαβασει σωστα το κιτ για hgt πηγαινει στα 4000 € αλλα ο κομπρεσορας αυτος ειναι μεγαλος για εμας οποτε θα χρειαστουμε μικροτερο ποσο πιστευεται οτι εκτιμαται το κοστος?
και μια τελευταια ερωτηση για να τουρμπισει καποιος το αμαξι του ( εστω και light ) πρεπει να ΕΧΕΙ ΚΑΤΩ απο 100.000 χλμ το ιδιο ισχυει και στο κομπρεσορα σωστα?
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Rotrex υπερτροφοδοτηση σε HGT και G Sporting!
Αχ βρε Κωστα μ', Κωστα μ', ποιον Πετρο ρωτας???
Ολες οι πληροφοριες, διδονται στην αρχη του θεματος, μαζι με τις τιμες.
Κοντολογης, για την δικια σας διευκολυνση -αν και καλο ειναι να διαβαζουμε το ολο θεμα που μας ενδιαφερει- το ιδιο "κιτ" που περνει το HGT παει και στον 1,4 του group, ειτε ειναι MkII, ειτε ειναι Grande.
Ολικο κοστος αγορας, τοποθετησης και σεταρισματος, καπου στα 4000 πανω κατω.
Αποδοση καπου στα 170 hp κατα τις αναφορες της εταιριας, σε διαφορες ιδιες εφαρμογες, που αναφερει στο site τους.
Τωρα στον 1,2, παει ο μικρος κομπρεσορας, με αποδοση καπου στα 130 αλογα και τιμη ολικη περιπου 3500.
Για θεμα ανωτατου οριου χιλιομετρων, σαφως και δεν τηθετε κανενα προβλημα.
Χαρακτηριστικο ειναι, οτι σε καμια εφαρμογη, δεν ειναι αναγκαιο, η οποιαδηποτε αλλαγη στα εντοσθια των κινητηρων, ουτε καν στη φλατζα κεφαλης.
Διαφοροποιητε αρκετα η αρχη λειτουργιας του κομπρεσσορα, με αυτο του στροβιλοσυμπιεστη εξατμισης, με σαφως καλυτερη αξιοπιστια, του πρωτου.
Απο την αλλη, η χαμηλη περισια πιεση εισαγωγης (0,5bar) σε ολες τις περιπτωσεις που αναφερουμε, με τιποτα δε θα προβληματησει το μοτερ, αν αναλογιστουμε μαλιστα, οτι στην περιπτωση του κομπρεσσορα, δεν εχουμε τη θερμοτητα των καυσαεριων, να μας προβληματιζουν στον αερα της εισαγωγης και γι' αυτο δεν κρινετε και απαραιτητο, η χρηση ic.
Ολα αυτα, οπως που τα ειπαν οι ανθρωποι dealer της Rotrex, που κανουν και την τοποθετηση.
Ολες οι πληροφοριες, διδονται στην αρχη του θεματος, μαζι με τις τιμες.
Κοντολογης, για την δικια σας διευκολυνση -αν και καλο ειναι να διαβαζουμε το ολο θεμα που μας ενδιαφερει- το ιδιο "κιτ" που περνει το HGT παει και στον 1,4 του group, ειτε ειναι MkII, ειτε ειναι Grande.
Ολικο κοστος αγορας, τοποθετησης και σεταρισματος, καπου στα 4000 πανω κατω.
Αποδοση καπου στα 170 hp κατα τις αναφορες της εταιριας, σε διαφορες ιδιες εφαρμογες, που αναφερει στο site τους.
Τωρα στον 1,2, παει ο μικρος κομπρεσορας, με αποδοση καπου στα 130 αλογα και τιμη ολικη περιπου 3500.
Για θεμα ανωτατου οριου χιλιομετρων, σαφως και δεν τηθετε κανενα προβλημα.
Χαρακτηριστικο ειναι, οτι σε καμια εφαρμογη, δεν ειναι αναγκαιο, η οποιαδηποτε αλλαγη στα εντοσθια των κινητηρων, ουτε καν στη φλατζα κεφαλης.
Διαφοροποιητε αρκετα η αρχη λειτουργιας του κομπρεσσορα, με αυτο του στροβιλοσυμπιεστη εξατμισης, με σαφως καλυτερη αξιοπιστια, του πρωτου.
Απο την αλλη, η χαμηλη περισια πιεση εισαγωγης (0,5bar) σε ολες τις περιπτωσεις που αναφερουμε, με τιποτα δε θα προβληματησει το μοτερ, αν αναλογιστουμε μαλιστα, οτι στην περιπτωση του κομπρεσσορα, δεν εχουμε τη θερμοτητα των καυσαεριων, να μας προβληματιζουν στον αερα της εισαγωγης και γι' αυτο δεν κρινετε και απαραιτητο, η χρηση ic.
Ολα αυτα, οπως που τα ειπαν οι ανθρωποι dealer της Rotrex, που κανουν και την τοποθετηση.
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Rotrex υπερτροφοδοτηση σε HGT και G Sporting!
Dimitri,
καλημερα
να σας πω ενα τρικ για τους ροτρεξ που δεν το λενε κ δεν το ξερουνε πολλοι.
1) δεν μπορεις να το πηγαινεις παντοφλα (πχ εναα HGT να ταξιδευει με 210 σταθερα) μετα...(με μαμα εντοστια κ λιπανση)
2) στα πατηματα η διαφορα που εχεις με πριν (αν ειχες οργανα να την παρατηρησεις) ειναι οτι αυξομειωνει γρηγορα τα λαδια σαν θερμοκρασια κ την θερμοκρ καυσαεριων σου
το αμαξι δουλευει πανεμορφα σαν συνολο (αλλα τα HGT που δεν εχουνε remap σε ελληνικο dealer εχουνε θεματα με καταλληλοτητα χαρτων καυσιμου)
Γενικα ειναι οκ βελτιωση, ειδικα θελει δουλεια για να γινει σωστη (αλλα ηλεκτρικα στην περιπτωση του HGT)
Εγω το προχωρησα το θεμα με τον ροτρεξ.
Πλεον εχουμε βρει κομπρεσσορα υπαρχει βαση κ τροχαλια (για εμενα που δεν εχω A/C ετοιμη σχεδον) σωληνωσεις δεν μας ενοχλουνε φτιαχνουμε ψυγεια χωριτικοτητες κτλ ολα οκ.
αναμενω να δω τι θα γινει με την νεα κατηγορια (formula saloon στο Πρωταθλ. ταχυτητος, οπου μπορω να συμετασχω πλεον κ το κυνηγαω σαν τρελος αυτο τωρα) να τρεξει η σεζον κ να κατεβασουμε το μοτερ μου για να δεθει ολοκληρο με σφυριλατα πλεον μπιελες κτλ.
μιλαμε για 0.6 -0.7 πιεση με συμπιεση σωστη κ κινητηρα στα 250 αλογα !! ο οποιος καλειτε να δουλεψει 15 γυρους τερμα σε συνθηκες αγωνα....
κρατω επιφυλαξη , γιατι ναι μεν η κατηγορια ειναι Open στο μοτερ, αλλα θελω να δω οτι θα μεινει κιολας Open , Μην την φαω !
+ οτι με φρεναρει οτι μιλαμε για πολλα λαστιχα κ σλικ πλεον .
Γενικα ενω πηγαινα για αλογα στο μοτερ... μας εκατσε κατηγορια κ challenge τρελο..
καλημερα
να σας πω ενα τρικ για τους ροτρεξ που δεν το λενε κ δεν το ξερουνε πολλοι.
1) δεν μπορεις να το πηγαινεις παντοφλα (πχ εναα HGT να ταξιδευει με 210 σταθερα) μετα...(με μαμα εντοστια κ λιπανση)
2) στα πατηματα η διαφορα που εχεις με πριν (αν ειχες οργανα να την παρατηρησεις) ειναι οτι αυξομειωνει γρηγορα τα λαδια σαν θερμοκρασια κ την θερμοκρ καυσαεριων σου
το αμαξι δουλευει πανεμορφα σαν συνολο (αλλα τα HGT που δεν εχουνε remap σε ελληνικο dealer εχουνε θεματα με καταλληλοτητα χαρτων καυσιμου)
Γενικα ειναι οκ βελτιωση, ειδικα θελει δουλεια για να γινει σωστη (αλλα ηλεκτρικα στην περιπτωση του HGT)
Εγω το προχωρησα το θεμα με τον ροτρεξ.
Πλεον εχουμε βρει κομπρεσσορα υπαρχει βαση κ τροχαλια (για εμενα που δεν εχω A/C ετοιμη σχεδον) σωληνωσεις δεν μας ενοχλουνε φτιαχνουμε ψυγεια χωριτικοτητες κτλ ολα οκ.
αναμενω να δω τι θα γινει με την νεα κατηγορια (formula saloon στο Πρωταθλ. ταχυτητος, οπου μπορω να συμετασχω πλεον κ το κυνηγαω σαν τρελος αυτο τωρα) να τρεξει η σεζον κ να κατεβασουμε το μοτερ μου για να δεθει ολοκληρο με σφυριλατα πλεον μπιελες κτλ.
μιλαμε για 0.6 -0.7 πιεση με συμπιεση σωστη κ κινητηρα στα 250 αλογα !! ο οποιος καλειτε να δουλεψει 15 γυρους τερμα σε συνθηκες αγωνα....
κρατω επιφυλαξη , γιατι ναι μεν η κατηγορια ειναι Open στο μοτερ, αλλα θελω να δω οτι θα μεινει κιολας Open , Μην την φαω !
+ οτι με φρεναρει οτι μιλαμε για πολλα λαστιχα κ σλικ πλεον .
Γενικα ενω πηγαινα για αλογα στο μοτερ... μας εκατσε κατηγορια κ challenge τρελο..
Punto HGT SC Evo
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Rotrex υπερτροφοδοτηση σε HGT και G Sporting!
Πετρο, ωραια και ενδιαφεροντα ολα αυτα.
Στο θεμα επαναπρογραμματισμου, μιλαω με φλασαρισμα της δικια μου ecu, στην Ιταλια και οχι εδω.
Ετσι εμαθα κι εγω, για προβληματα, αν γινει remap εδω.
Για ηλεκτρικα, δε μου εγινε καμια αναφορα, αλλα για την αποδοση 170~185hp, δε θεωρητε αναγκαιο.
Τωρα σε σενα, σαφως θα μπει μεγαλυτερος κομπρεσσορας, συν επιπροσθετα τα σφυρηλατα, που θα αυξησουν εστω και λιγο χωρητικοτητα, με πτωση φυσικα της συμπιεσης, αρα και λογικα, μεγαλυτερο οριο πιεσης, στην εισαγωγη.
Φυσικα η αποδοση των 250hp που αναφερεις, ξεφευγει παααρα πολυ, απο ιπποδυναμεις που αναφερω και δε γνωριζω για τις προσθετες αλλαγες που λες.
Παντως καλα κανεις και τα λες, τα μας δωσεις ψωμη για σκεψη.
Ευχομε τα καλυτερα, στην νεα εμπλοκη σου, με τον μηχανοκινητο αθλητισμο.
Στο θεμα επαναπρογραμματισμου, μιλαω με φλασαρισμα της δικια μου ecu, στην Ιταλια και οχι εδω.
Ετσι εμαθα κι εγω, για προβληματα, αν γινει remap εδω.
Για ηλεκτρικα, δε μου εγινε καμια αναφορα, αλλα για την αποδοση 170~185hp, δε θεωρητε αναγκαιο.
Τωρα σε σενα, σαφως θα μπει μεγαλυτερος κομπρεσσορας, συν επιπροσθετα τα σφυρηλατα, που θα αυξησουν εστω και λιγο χωρητικοτητα, με πτωση φυσικα της συμπιεσης, αρα και λογικα, μεγαλυτερο οριο πιεσης, στην εισαγωγη.
Φυσικα η αποδοση των 250hp που αναφερεις, ξεφευγει παααρα πολυ, απο ιπποδυναμεις που αναφερω και δε γνωριζω για τις προσθετες αλλαγες που λες.
Παντως καλα κανεις και τα λες, τα μας δωσεις ψωμη για σκεψη.
Ευχομε τα καλυτερα, στην νεα εμπλοκη σου, με τον μηχανοκινητο αθλητισμο.
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Rotrex υπερτροφοδοτηση σε HGT και G Sporting!
katse να καταφερω να συμετασχω πρωτα ειναι πολλα τα λεφτα κ μεγαλα τα ρισκα,
αυτο με την ecu για αυτο στο ειπα , επειδη θα στο κανουνε Ιταλια (το ξερω) κ εκει με εδω ειναι λιγο διαφορετικα τα πραγματα , συνηθως τετοιες ρυθμισεις δεν ειναι απολυτα σωστες (χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν δουλευει η οτι δεν θα το χαρεις)
ειναι λιγο τρικυ κατασταση, κ γνωστο απο παλια ολο αυτο το θεμα
Γενικα στο ΗGT σου, ενα κιτ με ενα μικρο ροτρεξ (το μικροτερο οπως τον δινει ο οποιος βασικα απο οσο ξερω βγαινει ακομα..) θα πας για +50hp στο 0.5 . ευκολο το ολο αυτο επιχειρημα.
αυτο με την ecu για αυτο στο ειπα , επειδη θα στο κανουνε Ιταλια (το ξερω) κ εκει με εδω ειναι λιγο διαφορετικα τα πραγματα , συνηθως τετοιες ρυθμισεις δεν ειναι απολυτα σωστες (χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν δουλευει η οτι δεν θα το χαρεις)
ειναι λιγο τρικυ κατασταση, κ γνωστο απο παλια ολο αυτο το θεμα
Γενικα στο ΗGT σου, ενα κιτ με ενα μικρο ροτρεξ (το μικροτερο οπως τον δινει ο οποιος βασικα απο οσο ξερω βγαινει ακομα..) θα πας για +50hp στο 0.5 . ευκολο το ολο αυτο επιχειρημα.
Punto HGT SC Evo
- Achilleas GT
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1516
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2004 2:10 pm
- Τοποθεσία: Vrilissia
Re: Rotrex υπερτροφοδοτηση σε HGT και G Sporting!
Ρε παιδια ωραια οσα γραφεται αλλα νομιζω οτι για την περιπτωση του δημητρη που ουτε σε αγωνες τρεχει ουτε κοντρες κανει γιατι να μπει σε τετοια εξοδα και να μη βρει λυση σε μια light turbo κατασκευή με 2.5αρα που δε θα εχει σχεδον καθολου lag logo κυβικων και συμπιεσης και θα καθαρισει με ποιο λιγα χρηματα και πιθανον πολυ καλυτερη λειτουργεια για τη χρηση που το εχει?Δε θελω να χαλασω το Topic αλλα για καθε ανθρωπο ειναι και διαφορετικες οι αναγκες!
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Rotrex υπερτροφοδοτηση σε HGT και G Sporting!
Αχιλλευς, εχεις καπου δικιο, αλλα απ' οσο κοιταγα τη λυση του τουρμπο, αλλο τοσο με απομακρυναν αυτα που μαθαινα.
Αρχιζω με τον κινητηρα, που δεν ενδικνειτε για τοποθετηση τουρμπο, χωρις να γινουν σημαντικες εναλαγες, οι οποιες δε θα περιοριζονται απλα στην φλαντζα κεφαλης.
Σιγουρα θα παω για εμβολα και μιας και θα ανοιχτει, μετα λες, αλλαξε και μπιελες, αλλαξε και στροφαλο και γενικα πας για καθολικο rebuild.
Μετα το κοστος μου ανεβαζε κι αλλο, η τελικη ροπη, που θα εφτανε ψηλα (καπου 30+kgr) με το ποιο ψαγμενο συστημα μεταδοσης, με αρχικα αλλο δισκο πλατο και σιγουρα καποια επιπλεον επεξεργασια η και εναλλαγη, στα ημιαξονια.
Εχω φτασει δηλαδη για πλακα στα 5~6 χιλιαρικα κι αυτο με καλες τιμες και ακομα χωρις να βαλω κοστος αγορας-τοποθετησης και σεταρισματος τουρμπινας, συν επιπροσθετων περιφεριακων (πολλαπλη εισαγωγης-εξαγωγης, ic+σωληνωσεις) κι οτι αλλο βγει στην πορεια.
Ολα αυτα, φυσικα για να παρψ κατι καλο και σχετικα αξιοπιστο κι οχι να βρισκομαι καθε δυο μηνες, στο συνεργιο.
Σιγουρα η αποδοση θα ηταν πολυ μεγαλυτερη και ωμη και θα παταγα στο κεφαλι, πολλα αμαξια.Αλλα το φοβομουν αρκετα ο ολο εγχειρημα, συν το επιπροσθετο κοστος, το οποιο στην ουσια ποτε δε θα επερνα πισω και οταν φτασει η ωρα να δωσω το αμαξι, θα επρεπε να τα ξηλωσω ολα απο πανω του.Κι αλλα λεφτα δηλαδη.
Με το κοπρεσερ, ειδικα αν βαλεις παραλληλο για την διαχειρηση μονο του μοτερ, απλα βγαζεις δυο σωληνες, ξεβιδωνεις πεντε εξι βιδες, αλλαζεις μια φυσα και τα εχεις ολα στο χερι σου, σε μιση ωρα και το αυτοκινητο, σε εργοστασιακη κατασταση.
Αρχιζω με τον κινητηρα, που δεν ενδικνειτε για τοποθετηση τουρμπο, χωρις να γινουν σημαντικες εναλαγες, οι οποιες δε θα περιοριζονται απλα στην φλαντζα κεφαλης.
Σιγουρα θα παω για εμβολα και μιας και θα ανοιχτει, μετα λες, αλλαξε και μπιελες, αλλαξε και στροφαλο και γενικα πας για καθολικο rebuild.
Μετα το κοστος μου ανεβαζε κι αλλο, η τελικη ροπη, που θα εφτανε ψηλα (καπου 30+kgr) με το ποιο ψαγμενο συστημα μεταδοσης, με αρχικα αλλο δισκο πλατο και σιγουρα καποια επιπλεον επεξεργασια η και εναλλαγη, στα ημιαξονια.
Εχω φτασει δηλαδη για πλακα στα 5~6 χιλιαρικα κι αυτο με καλες τιμες και ακομα χωρις να βαλω κοστος αγορας-τοποθετησης και σεταρισματος τουρμπινας, συν επιπροσθετων περιφεριακων (πολλαπλη εισαγωγης-εξαγωγης, ic+σωληνωσεις) κι οτι αλλο βγει στην πορεια.
Ολα αυτα, φυσικα για να παρψ κατι καλο και σχετικα αξιοπιστο κι οχι να βρισκομαι καθε δυο μηνες, στο συνεργιο.
Σιγουρα η αποδοση θα ηταν πολυ μεγαλυτερη και ωμη και θα παταγα στο κεφαλι, πολλα αμαξια.Αλλα το φοβομουν αρκετα ο ολο εγχειρημα, συν το επιπροσθετο κοστος, το οποιο στην ουσια ποτε δε θα επερνα πισω και οταν φτασει η ωρα να δωσω το αμαξι, θα επρεπε να τα ξηλωσω ολα απο πανω του.Κι αλλα λεφτα δηλαδη.
Με το κοπρεσερ, ειδικα αν βαλεις παραλληλο για την διαχειρηση μονο του μοτερ, απλα βγαζεις δυο σωληνες, ξεβιδωνεις πεντε εξι βιδες, αλλαζεις μια φυσα και τα εχεις ολα στο χερι σου, σε μιση ωρα και το αυτοκινητο, σε εργοστασιακη κατασταση.
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Rotrex υπερτροφοδοτηση σε HGT και G Sporting!
h διαδικασια ειναι ιδια, με μονη διαφορα την φλατζα.
με το ροτρεξ μενει ως εχει δεν αλλαζει δηλαδη 10.3:1
με το turbo light or not, πρεπει να πεσει η συμπιεση.
το μοτερ του δημητρη (με 2μπουζι διαταξη απο τα αδερφια μας) εχει δουλεψει απροβληματισμα 0.65 πιεση με ροτρεξ (με Ic φυσικα) για πανω απο 80.000κμ σε ταξιδια με σερβις ιδια με το μαμα (+τα λαδια απο το κομπρεσσερακι ανα τα προβλεπομενα χλμ)
το μονο θεμα σε ενα HGT, ειναι ενα.
η διαχειρηση !
κανενα αλλο.
η σχεδιαση ενος N/A πιστονιου δεν κανει καλο θαλαμο καυσης για turbo κινητηρα, του HGT δε εχει τσεπες κ δεν "βολευει" σαν θαλαμος για κατι τετοιο.
οκ ,
για αρπα κολα δουλεια κ οσο βγαλει κ οσο παει, τοτε οκ ειναι το ιδιο.
δηλαδη με 0.5 πιεση θα ειναι οκ, αλλα επιφανειακα, οχι λειτουργικα.
το κοστος ειναι ιδιο +/-250ε στα 3000, δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα σε τετοια ποσα κ τετοιες αποφασεις
με το ροτρεξ μενει ως εχει δεν αλλαζει δηλαδη 10.3:1
με το turbo light or not, πρεπει να πεσει η συμπιεση.
το μοτερ του δημητρη (με 2μπουζι διαταξη απο τα αδερφια μας) εχει δουλεψει απροβληματισμα 0.65 πιεση με ροτρεξ (με Ic φυσικα) για πανω απο 80.000κμ σε ταξιδια με σερβις ιδια με το μαμα (+τα λαδια απο το κομπρεσσερακι ανα τα προβλεπομενα χλμ)
το μονο θεμα σε ενα HGT, ειναι ενα.
η διαχειρηση !
κανενα αλλο.
η σχεδιαση ενος N/A πιστονιου δεν κανει καλο θαλαμο καυσης για turbo κινητηρα, του HGT δε εχει τσεπες κ δεν "βολευει" σαν θαλαμος για κατι τετοιο.
οκ ,
για αρπα κολα δουλεια κ οσο βγαλει κ οσο παει, τοτε οκ ειναι το ιδιο.
δηλαδη με 0.5 πιεση θα ειναι οκ, αλλα επιφανειακα, οχι λειτουργικα.
το κοστος ειναι ιδιο +/-250ε στα 3000, δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα σε τετοια ποσα κ τετοιες αποφασεις
Punto HGT SC Evo
- Achilleas GT
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1516
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2004 2:10 pm
- Τοποθεσία: Vrilissia
Re: Rotrex υπερτροφοδοτηση σε HGT και G Sporting!
Κατα τη δικη μου γνωμη και μιας και οι τεχνολογιες αλλαζουν και στις τουρμπινες και στα υλικα αν ημουν στη θεση του δημητρη το μονο που θα με ανυσηχουσε θα ηταν η πλαστικη εισαγωγη, με μια καλη μεταλλικη φλατζα και μια 2554 στο 0.8 με σωστο μειγμα και τη συμπιεση κοντα στο 9
νομιζω οτι θα εκμεταλλευοταν ολο το ευρος του τουρμπο και χωρις να εχει το σφιξιμο του μοτερ να προσπαθει να γυρισει τον κομπρεσορα,τωρα αν θα εβλεπε 180,200 η και παραπανω ειναι αλλη ιστορια που εχει να κανει με το ποσο βαθια θελει να βαλει το χερι στην τσεπη, Αλλωστε η μονη διαφορα δημητρη ειναι στην πολλαπλη εξαγωγης για την τουρμπινα.
Για την ιστορια εχουμε δει τουρμπακια με 2.5αρα παλιου τυπου και προχειροδουλεια να βγαζει 185 στο 0.5 για αρκετα χρονια.
νομιζω οτι θα εκμεταλλευοταν ολο το ευρος του τουρμπο και χωρις να εχει το σφιξιμο του μοτερ να προσπαθει να γυρισει τον κομπρεσορα,τωρα αν θα εβλεπε 180,200 η και παραπανω ειναι αλλη ιστορια που εχει να κανει με το ποσο βαθια θελει να βαλει το χερι στην τσεπη, Αλλωστε η μονη διαφορα δημητρη ειναι στην πολλαπλη εξαγωγης για την τουρμπινα.
Για την ιστορια εχουμε δει τουρμπακια με 2.5αρα παλιου τυπου και προχειροδουλεια να βγαζει 185 στο 0.5 για αρκετα χρονια.
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Rotrex υπερτροφοδοτηση σε HGT και G Sporting!
Ok , οπως νομιζει κανεις πρατει
(η πλαστικη εισαγωγη γινεται αλουμηνενια με 100-150ε) κ αν ο δημητρης προβληματιζεται για την αντοχη πχ της πολλαπλης της πλαστικιας του δινω κ μια εγω αριστη να εχει καβα δωρο
τωρα να δω πως θα ρυθμισεται τα κλαπετα στην εισαγωγη να ανοιγουνε οπως θα πρεπει μετα γιαα να αφηνουνε να περασει ο αερας μεσα.. μιας κ ο Hitachi δεν μπορει να τροποποιηθει εκει περα...(κατι που προφανος δεν εχει σκεφτει κανεις)
θα φουσκωνει το τουρμπακι , κ τα κλαπετα θα ειναι κλειστα διαλεγοντας το long route για να βαλουνε τον αερα μεσα στο θαλαμο (ενω πχ θα επρεπε να ειναι sort route εκεινη την στιγμη) γιατι η οδηγηση τους γινεται για να πληρωθει "μαμα" το αμαξι κ δεν ειναι σχεδιασμενο για μεγαλες κ αποτομες ποσοτητες αερα.
Προβλημα που αντιμετωπισα κ εγω σε N/A μορφη οταν πχ μας εκοβε τον αερα σε σημεια στροφων...
κ πχ παραλληλος δεν τα οδηγει αυτα, γιατι απλα δεν ξερει κανεις πως να τα κανει να δουλεψουνε μιας κ δεν εχουνε την "μαμα λειτουργια τους"
δεν ειναι ολα τα πραγματα οσα απλα δειχνουνε .
Σιγουρα μια 25αρα οπως κ να την πεταξεις πανω σε αλογα 8α βγαλει 185 ευκολα. οπως κ οτιδηποτε σε κομπρεσσερ
το θεμα ειναι ποιο θα ειναι ποιο ομοιογενες κ σωστα λειτουργισιμο καθημερινα
(η πλαστικη εισαγωγη γινεται αλουμηνενια με 100-150ε) κ αν ο δημητρης προβληματιζεται για την αντοχη πχ της πολλαπλης της πλαστικιας του δινω κ μια εγω αριστη να εχει καβα δωρο
τωρα να δω πως θα ρυθμισεται τα κλαπετα στην εισαγωγη να ανοιγουνε οπως θα πρεπει μετα γιαα να αφηνουνε να περασει ο αερας μεσα.. μιας κ ο Hitachi δεν μπορει να τροποποιηθει εκει περα...(κατι που προφανος δεν εχει σκεφτει κανεις)
θα φουσκωνει το τουρμπακι , κ τα κλαπετα θα ειναι κλειστα διαλεγοντας το long route για να βαλουνε τον αερα μεσα στο θαλαμο (ενω πχ θα επρεπε να ειναι sort route εκεινη την στιγμη) γιατι η οδηγηση τους γινεται για να πληρωθει "μαμα" το αμαξι κ δεν ειναι σχεδιασμενο για μεγαλες κ αποτομες ποσοτητες αερα.
Προβλημα που αντιμετωπισα κ εγω σε N/A μορφη οταν πχ μας εκοβε τον αερα σε σημεια στροφων...
κ πχ παραλληλος δεν τα οδηγει αυτα, γιατι απλα δεν ξερει κανεις πως να τα κανει να δουλεψουνε μιας κ δεν εχουνε την "μαμα λειτουργια τους"
δεν ειναι ολα τα πραγματα οσα απλα δειχνουνε .
Σιγουρα μια 25αρα οπως κ να την πεταξεις πανω σε αλογα 8α βγαλει 185 ευκολα. οπως κ οτιδηποτε σε κομπρεσσερ
το θεμα ειναι ποιο θα ειναι ποιο ομοιογενες κ σωστα λειτουργισιμο καθημερινα
Punto HGT SC Evo
- Achilleas GT
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1516
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2004 2:10 pm
- Τοποθεσία: Vrilissia
Re: Rotrex υπερτροφοδοτηση σε HGT και G Sporting!
Δηλαδη ρε πετρο αν βαλεις κομπρεσορα πως το λυνεις αυτο το προβλημα?Επισης οταν λες κλαπετα τι εννοεις?Μονοπεταλουδο με ντιζα δεν ειναι??Εκτος αν αναφερεσαι στο μοντελο με το ηλεκτρογκαζο.
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Re: Rotrex υπερτροφοδοτηση σε HGT και G Sporting!
den to luneis,
απλα ακολουθεις την εργοστασιακη φιλοσοφια λειτουργια.
ο rotrex χτυζει πιεση με τις στροφες, οσο ανεβαινουνε "φουσκωνει"
σαν Ν/Α το μοτερ κανει το ιδιο , το κλαπετο μεταβαλονται με τις στροφες (κ αλλου συνδιασμους πχ φορτιο γωνια πεταλουδα ταχ. αερα κτλ τα οποια ελεγχονται απο τον Hitachi με κλειδωμενη λειτουργια) κ αλλαζουνε την διαδρομη του αερα στο πλαστικο πλενουμ με σκοπο να παρεχεται ροπη χαμηλα σε συνδιασμο με ιπποδυναμη ψηλα.
στα spec's αυτου του κινητηρα περαν απο το μετβλητο εισαγωγης εκκεντροφορου, ειναι κ μεταβλητοι αυλοι εισαγωγης (αυτο ειναι αυτο που λεω).
το εχουνε ολα τα 1747 μοτερ με πλαστικο πλενουμ.
τα Barchetta px δεν το εχουνε, ουτε το 18αρι coupe (aloy plenum)
στην ουσια αυτο που κανουνε ειναι να μικραινουνε κ να αυξανουνε την διαδρομη που πρεπει να ακολουθησει ο αερας μεχρι να μπει στον θαλαμο .
olo αυτο δενει με rotrex ποιο σωστα.
πχ για να μιλησω με νουμερα, μιας κ απο οσο βλεπω αυτα ενδιαφερουνε, σε 18αρα αλφα με ροτρεξ κ με τουρμπο (παρομοια ιπποδυναμη σχεδον) κ μαμα ηλεκτρικα με προγραμμα (μιας κ περνουνε τα bosch) τα κλαπετα κοβουνε , 2.5κιλα ροπης στις 4000 στο turbo μοτερ ενω στο κομπρεσσορατο η ροπη ειναι ιδια με αυτα σε λειτουργια η οχι κ μονη διαφορα ειναι οτι με αυτα ενεργα δεν στροφαρει 7000-7500 το ιδιο καλα το μοτερ (χανει εκει 5 αλογα σε αυτο το φασμα).
γενικα αυτα εχουνε σχεδιαστει για συγκεκριμενο σκοπο..
η ποιο λογικη λυση ειναι να καταργηθουνε.
δεν μπορεις να τα καταργησεις ομως με τον Hitachi σε λειτουργια, δεν δουλευει σωστα.
Ολα αυτα θα ειχανε αλλη εννοια αν μιλουσαμε για aftermarket ECU's
jana λεω ομως κ παλι , its free να δοκιμασει κανεις οτι νομιζει καλυτερο
Εγω δεν ξερω ποιο ειναι καλυτερο, απλα λεω λειτουργικα ποιο ειναι ποιο σωστο.
απλα ακολουθεις την εργοστασιακη φιλοσοφια λειτουργια.
ο rotrex χτυζει πιεση με τις στροφες, οσο ανεβαινουνε "φουσκωνει"
σαν Ν/Α το μοτερ κανει το ιδιο , το κλαπετο μεταβαλονται με τις στροφες (κ αλλου συνδιασμους πχ φορτιο γωνια πεταλουδα ταχ. αερα κτλ τα οποια ελεγχονται απο τον Hitachi με κλειδωμενη λειτουργια) κ αλλαζουνε την διαδρομη του αερα στο πλαστικο πλενουμ με σκοπο να παρεχεται ροπη χαμηλα σε συνδιασμο με ιπποδυναμη ψηλα.
στα spec's αυτου του κινητηρα περαν απο το μετβλητο εισαγωγης εκκεντροφορου, ειναι κ μεταβλητοι αυλοι εισαγωγης (αυτο ειναι αυτο που λεω).
το εχουνε ολα τα 1747 μοτερ με πλαστικο πλενουμ.
τα Barchetta px δεν το εχουνε, ουτε το 18αρι coupe (aloy plenum)
στην ουσια αυτο που κανουνε ειναι να μικραινουνε κ να αυξανουνε την διαδρομη που πρεπει να ακολουθησει ο αερας μεχρι να μπει στον θαλαμο .
olo αυτο δενει με rotrex ποιο σωστα.
πχ για να μιλησω με νουμερα, μιας κ απο οσο βλεπω αυτα ενδιαφερουνε, σε 18αρα αλφα με ροτρεξ κ με τουρμπο (παρομοια ιπποδυναμη σχεδον) κ μαμα ηλεκτρικα με προγραμμα (μιας κ περνουνε τα bosch) τα κλαπετα κοβουνε , 2.5κιλα ροπης στις 4000 στο turbo μοτερ ενω στο κομπρεσσορατο η ροπη ειναι ιδια με αυτα σε λειτουργια η οχι κ μονη διαφορα ειναι οτι με αυτα ενεργα δεν στροφαρει 7000-7500 το ιδιο καλα το μοτερ (χανει εκει 5 αλογα σε αυτο το φασμα).
γενικα αυτα εχουνε σχεδιαστει για συγκεκριμενο σκοπο..
η ποιο λογικη λυση ειναι να καταργηθουνε.
δεν μπορεις να τα καταργησεις ομως με τον Hitachi σε λειτουργια, δεν δουλευει σωστα.
Ολα αυτα θα ειχανε αλλη εννοια αν μιλουσαμε για aftermarket ECU's
jana λεω ομως κ παλι , its free να δοκιμασει κανεις οτι νομιζει καλυτερο
Εγω δεν ξερω ποιο ειναι καλυτερο, απλα λεω λειτουργικα ποιο ειναι ποιο σωστο.
Punto HGT SC Evo