Ελαφρωμα Βολαν

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση

Ελάφρωμα Βολάν

Αγορα aftermarket
28
56%
Ελαφρωμα του δικου μας
14
28%
Αγορα μεταχειρισμενου κ ελαφρωμα αυτου
8
16%
 
Σύνολο ψήφων: 50

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Ελαφρωμα Βολαν

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Πέμ Νοέμ 16, 2006 1:45 am

Λοιπον... Ενα θεμα που πρεπει να μας απασχολησει ειναι το βολαν...
Το βολαν μπορει να παιξει σημαντικο ρολο στο στροφαρισμα του κινητηρα...

Ενα πιο ελαφρομενο βολαν απο το μαμα κανει τον κινητηρα να στοφαρει, επωμενος του δινει ροπες κ επιταχυνσεις. Ομως με ενα πιο ελαφρυ Βολαν ο κινητηρας δεν θα μπορει να κρατησει τα χιλιομετρα του λογο της μειωμενης μαζας του βολαν κ μικροτερης στροφορμης L=m*u*r... Δηλαδη με το ελαφρυ βολαν οταν πας με 100χλμ κ αφησεις το γκαζ τα χλμ θα μειωθουν γρηγοροτερα απ' οτι με το βαρυτερο μαμα.
Για εμας ομως που θελουμε να εχουμε ροπες κ γρηγορα στροφαρισματα των μοτερ καλο θα ηταν να βαλουμε ενα ελαφρυτερο βολαν. Ετσι εχουμε 3 περιπτωσεις:

1η) αγορα aftermarket ελαφρυτερου βολαν γυρω στα 300Ε+150Ε εργατικα...
2η) ελαφρωνουμε το δικο μας βολαν αφαιρωντας περιπου 800γραμ με 50Ε+150 εργατικα*
3η) αγορα μεταχειρισμενου βολαν ιδιου με του μαμα μας σε καλη κατασταση κ αμμεση ελαφρωση αυτου, μετα το τοποθετουμε κ αν μας δημιουργησει προβλημα** τοποθετουμε το παλιο.

*εργατικα = να κατεβει κ να ξανατοποθετηθει το σασμαν στη θεση του
** προβλημα = με το να ελαφρυνουμε το βολαν μας κ να το τοποθετησουμε μπορει να δημιουργησουμε προβλημα στην συμλεξη διοτι ο συμπλεκτης μπορει να λειτουργει με σκαλες... λιγο πιο αποτομα

Τελικο συμπερασμα... Αν θελουμε γκαζακια, πιο αμεσες αποκρισεις της ροπης, γρηγορα στροφαρισματα του μοτερ να μπει ελαφρυτερο βολαν...
Αλλιως, αν θελουμε να οδηγουμε οπως ο παππους μας ας αφησουμε το βαρυ βολαν για να κραταει τα χιλιομετρα πιο σταθερα οταν αφηνουμε γκαζ...

Προτεινω την 3η περιπτωση


Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Futura
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1505
Εγγραφή: Δευ Αύγ 07, 2006 9:12 am

Δημοσίευση από Futura » Πέμ Νοέμ 16, 2006 3:09 am

Kατα την γνωμη μου αγορα aftermarket ασυζητητη..Γιατι αν το πας να στο ελα
φρωσει δεν θα σου εγγυατε το αποτελεσμα..Μπορει να στο φτιαξει και σε λιγο
καιρο να τα περνεις ολα στα χερια ενα ενα..Βεβαια μπορει να σου κανει και
καλη δουλεια αλλα εγω προσοπικα δεν θα επαιρνα το ρισκο.. ;)
Εικόνα
1994 Fiat Punto GT wannabe veyron λεει ρε..!

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Πέμ Νοέμ 16, 2006 3:33 am

αν και θεωρω πολλα τα λεφτα,οταν κανω κατι θελω να ειναι μελετημενο και εγγυημενο.προτιμω την πρωτη περιπτωση λοιπον.αναρωτιεμαι ομως, στο sporting μου ποια θα ειναι η σχεση τιμης-αποδοσης σε μια τετοια αγορα?
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Πέμ Νοέμ 16, 2006 10:18 am

Είναι καλή βελτίωση και θα συμφωνήσω και γώ.. aftermarket..
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

chris21
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 12:47 pm
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από chris21 » Πέμ Νοέμ 16, 2006 12:47 pm

εχω εχω κανει τα μαμα ελαφρωμα στροφαλο βολαν και ζυγοσταθμιση και δεν εχω κανενα προβλημα !

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Πέμ Νοέμ 16, 2006 12:51 pm

αν μπορείς δώσε μας κάποιες παραπάνω πληροφορίες..δηλαδή, επιδόσεις, διαφορά στον δρόμο, κόστος..σε ευχαριστώ

chris21
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 12:47 pm
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από chris21 » Πέμ Νοέμ 16, 2006 1:01 pm

το κοστος ειναι κοντα στα 250Ε ολα μαζι στροφαλος βολαν και η ζυγοσταθμιση που εχει γινει .ξεχωριστα τα εργατικα του συνεργειου και το 'χω κανει στην Αθηνα .Πιστευω πως το αυτοκινητο στροφαρει ευκολοτερο πριν τουρπισει μετα το τουρπισμα σκηλιαζει καλητερα!!

chris21
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 12:47 pm
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από chris21 » Πέμ Νοέμ 16, 2006 1:02 pm

το κοστος ειναι κοντα στα 250Ε ολα μαζι στροφαλος βολαν και η ζυγοσταθμιση που εχει γινει .ξεχωριστα τα εργατικα του συνεργειου και το 'χω κανει στην Αθηνα .Πιστευω πως το αυτοκινητο στροφαρει ευκολοτερο πριν τουρπισει μετα το τουρπισμα σκηλιαζει καλητερα!!

brotherfiat128
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 498
Εγγραφή: Πέμ Απρ 06, 2006 12:33 pm

Δημοσίευση από brotherfiat128 » Πέμ Νοέμ 16, 2006 2:19 pm

εχω ελαφρωσει το βολαν, ειδα πιο πολυ στροφαρισμα, οχι τρελλα πραγματα μην νομιζεις ομος...

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Πέμ Νοέμ 16, 2006 3:43 pm

Λοιπον βρηκα ενα μεταχειρισμενο βολαν 40Ε με 15000χλμ χρηση. Θα το αγορασω θα το ελαφρωσω κ θα το βαλω πανω στο αμαξι μου... Εαν υπαρξει προβλημα βαζω παλι το παλιο κ ολα οκ....

Ενας φιλος μου εχει το HGT εδω στην πατρα κ περναγε το 800 με 180χλμ... Οταν ελαφρωσε το βολαν περασε με 190χλμ.... Απο το μαμα βολαν αφαιρεσε 1 κιλο.... Αυτος ηταν κ ο λογος που με εκανε να ψαχτω τοσο...
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Πέμ Νοέμ 16, 2006 3:45 pm

Ξερει κανενας κανα λινκ για aftermarket βολαν για Sporting mk2b?
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

brotherfiat128
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 498
Εγγραφή: Πέμ Απρ 06, 2006 12:33 pm

Δημοσίευση από brotherfiat128 » Πέμ Νοέμ 16, 2006 3:50 pm

πηγαινε το βολαν σε αυτος που κανουν ρεκτιφιε την μηχανη, κ θα στο ελαφρωσουν... ξερουν ποσο αυτοι... εχουν ελαφροσει πολα οχι 1 και 2!

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Πέμ Νοέμ 16, 2006 3:50 pm

Απ' ότι κατάλαβες τα εργατικά είναι πιο πολλά από το ίδιο το βολάν που θα αγοράσεις... οπότε το βάλε βγάλε θα σου κοστίσει..
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Πέμ Νοέμ 16, 2006 3:55 pm

Το ξερω ειναι 150Ε τα εγατικα. γι'αυτο δεν θελω να παρω aftermarket, διοτι το 500αρικο δεν το γλιτωνω. ενω με ενα μετεχειρισμενο που βρηκα 40Ε+50Ε το ελαφρωμα +150Ε εργατικα= 240Ε, λιγοτερα κι απ' τα μισα! σωστα? κ δεν μενεις κ χωρις αμαξι, διοτι αν ειναι να ελαφρυνεις το δικο σου τοτε το αμαξι σου θα ειναι off για κανα 3αρι μερες.... Σωστος?
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Πέμ Νοέμ 16, 2006 3:58 pm

Ναι το αμάξι μένει μέσα, αν όχι 3, κάτι λιγότερο..
Εγώ στο λέω επειδή είπες ότι αν δε μου αρέσει ξαναβάζω το μαμά..
Είναι άλλα 150... μανίκι..
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”