Ελαφρωμα Βολαν

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση

Ελάφρωμα Βολάν

Αγορα aftermarket
28
56%
Ελαφρωμα του δικου μας
14
28%
Αγορα μεταχειρισμενου κ ελαφρωμα αυτου
8
16%
 
Σύνολο ψήφων: 50

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Πέμ Νοέμ 16, 2006 4:02 pm

Ναι δικιο εχεις... Αλλα αφου τοσοι το κανανε κ κανενας δεν εχει προβλημα... Θα ρισκαρω. τι να κανω... θα δειξει. αλλα στην πατρα δεν ξερω που να παω


Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
andrew
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από andrew » Πέμ Νοέμ 16, 2006 4:54 pm

αξιζει ρε συ να μπλεχτεις με τετοιες ιστοριες??και τι διαφορα να δεις πια??ασε που θα μειωθει η διαρκεια ζωης του...

ΓΙΑ ΜΕΝΑ αν ειναι να σκασεις 500 ευρω πηγαινε ψαξου να βαλεις κανα καλο προγραμματακι να γουσταρεις και να γεμιζει πιο καλα την καθε σχεση παρα να αρχισεις να <<σκαλισεις>> μοτερ...αυτα δεν ειναι για αμαξια σαν το sporting...
See you in another life . . .

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Παρ Νοέμ 17, 2006 3:41 pm

Το προγραμμα μαζι με το χταποδι ειναι στα αμεσα σχεδια μου... θα μπουν πακετο... Ομως μου εχουν πει πολλοι στην πατρα που ειναι τερατα βελτιωσης οτι αν ελαφρυνω κατα 1 κιλο το βολαν μου θα δω τεραστια διαφορα στις επιταχυνσεις, σε ρεπριζ κ ο κινητηρας θα στροφαρει σαν τρελος.... η δουλεια θα γινει... Το μεταχειρισμενο βολαν αγοραστηκε 40Ε σε τελεια κατασταση.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Παρ Νοέμ 17, 2006 3:43 pm

δεν κοστιζουν 500Ε. ειναι 40 το βολαν 50 το ελαφρωμα κ 150 να τοποθετηθει. αρα 240... πολυ καλα ειναι, γιαυτο κ θα γινει η δουλεια αφου μπει το προγραμμα κ το χταποδι
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
puntakas21
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 20, 2004 2:46 pm
Τοποθεσία: Πάτραθήνα...

Δημοσίευση από puntakas21 » Παρ Νοέμ 17, 2006 4:34 pm

εγω εχω ενα δευτερο μοτερ 1.800 cc και ειμαι κατοχος ενος HGT του 2005, ξηλωσα το βολαν απο το αλλο μοτερ το ελαφρωσα παραπανω απο οσο επαιρνε....και το τοποθετησα.οι διαφορες ειναι φοβερες!!!
1.ειναι ποιο οικονομικο το αυτοκινητο οσον αφορα τις βενζινες
2.τωρα παταω ελαχιστα το γκαζι για να εχω τις ιδιες επιδοσεις απ'οτι πριν που το πατουσα μεχρι τη μεση
3.αρκετη ροπη
4.αρπαγματα και διχνει μεγαλυτερη διαθεση στο στροφαρισμα το καταλαβαινω και απο τον ηχο του.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
εχω ακουσει διαφορα για να μην το κανω.....
ισως ημουν τυχερος και δεν εχω κανενα!!! :grin:
ο κωδικος απο το βολαν μας ειναι 60603810

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Παρ Νοέμ 17, 2006 5:52 pm

Παιδια συγνωμη για την απορια, αλλα νομιζω οτι ο κινητηρας, χανει ροπη αν ελαφρυνουμε το βολαν.Λεω μπουφλες?Αν καποιος μπορει, ας εξηγησει να μαθαινουμε και τιποτα.Ευχαριστω.

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Σάβ Νοέμ 18, 2006 3:44 pm

Ρε δημητρη ο φωτης απο πατρα ειμαι... κανουμε οδοποιια μαζι...

Orange οταν ελαφρυνεις το βολαν αυτο που καταφερνεις ειναι να του μειωσεις την μαζα του.... Επομενως ενα βολαν με μια πιο ελαφρυα μαζα θα γυρισει ευκολοτερα. Ουσιαστικα του μειωνεις την Ροπη Αδρανειας του, αρα εφοσον εχει μικροτερη ροπη αδρανειας χρειαζεται λιγοτερο γκαζ.
αν θυμαμαι καλα ο τυπος ειναι I=m*u^2
αρα οσο μειωνετε το m=μαζα τοσο μειωνετε κ το I=ροπη αδραν.

Στις ατμοσφαιρικες βελτιωσεις χρειαζομαστε ολα τα πραγματα ελαφρυτερα...πιστονια μπιελες, κουφιους εκκεντροφ, τροχαλιες... Η ατμοσφαιρα χρειαζεται στροφαρισμα κ αυτο θα το πετυχεις μονο με ελαφρωμα....
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Νοέμ 18, 2006 4:59 pm

Και τοτε γιατι τα diesel εχουν μεγαλα και βαρια βολαν,ενω δεν εχουν συνηθως τεραστια ιπποδυναμη..?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
puntakas21
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 20, 2004 2:46 pm
Τοποθεσία: Πάτραθήνα...

Δημοσίευση από puntakas21 » Σάβ Νοέμ 18, 2006 7:07 pm

γιατι στα diesel η εκρηξη γινεται απο την υψηλη συμπιεση και το μοτερ χρειαζεται μεγαλη αδρανεια προς την ακινητοποιηση και δευτερον καπως θα επρεπε να μειωσουν τους κραδασμους απο την αγρια λειτουργια του.

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Κυρ Νοέμ 19, 2006 4:10 pm

Σωστος ο μητσαρας... χαχα...

Λοιπον εκανα ενα λαθακι... Η ροπη αδρανειας σωματος οριζετε ως I=m*r^2
H ροπη αδρανειας του τροχου ειναι I=1/2*m*r^2
m=μαζα
ρ=ακτινα
Επομενως για να δουμε πιο αποτομη ροπη εχουμε 2 περιπτωσεις:
1ον) μειωνουμε την μαζα του τροχου (βολαν στην περιπτωση) αρα μειωνετε κ το I ή
2ον) μειωνουμε την ακτινα του τροχου, αλλα αυτο στο βολαν δεν γινετε

Η ροπη αδρανειας στην περιστροφικη κινηση παιζει ακριβως τον ιδιο ρολο που παιζει κ η μαζα στην ευθυγραμμη κινηση... Δηλαδη, σκεψου ενα αμαξι να ζυγιζε 1κιλο... δεν θα το εσπρωχνες με την ελαχιστη δυναμη, ενω τωρα που ζυγιζει 1 τονο λιωνεις για να το κουνησεις 1 μετρο.
Ακριβως το ιδιο ισχυει κ στην περιστροφη, οσο πιο ελαφρυ ειναι το βολαν τοσο πιο ευκολα κ αποτομα γυριζει= στροφαρισμα κινητηρα, αυξηση ροπης, => ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Νοέμ 19, 2006 6:06 pm

οσο πιο ελαφρυ ειναι το βολαν τοσο πιο ευκολα κ αποτομα γυριζει= στροφαρισμα κινητηρα, αυξηση ροπης, => ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ
Οσο πιο ελαφρυ τοσο πιο γρηγορα γυριζει.Δλδ εχει επιταχυνση.Αλλα οσο πιο ελαφρυ τοσο λιγοτερη ενεργεια εχει,δλδ ροπη .
Εκ=1/2*Ι*ω^2 (ω η γωνιακη ταχυτητα και το Ι το δωσατε παραπανω).

Αν ηταν ετσι θα παιρναμε μονοθεσια F1 με 900 αλογα! να τραβανε τα 3-αξονικα :-).
Ομως η ιπποδυναμη ειναι συναρτηση της ροπης(hp=ροπη*στροφες/7124) οποτε οσες πιο πολλες στροφες τσο πιο πολλα αλογα(..F1).
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Stratis 106
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Δευ Σεπ 25, 2006 6:30 pm
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Stratis 106 » Κυρ Νοέμ 19, 2006 9:12 pm

Προσωπικά πιστεύω ότι σε αυτοκίνητα που είναι 1ο στάδιο ή εργοστασιακά είναι ανούσιο να πετάξουμε τόσα λεφτά στο βολάν . Όσο για το ελάφρωμα των 800γραμμαρίων και του ενός κιλού δεν προσφέρει τίποτα . Στο 106 για να δει καποιος μιά διαφορά το βολάν πρέπει να κατέβει 40% του αρχικού του βάρους. Στο 106 φτιάχνονται 2.8-3.2 κιλά . Πλεονεκτεί σε στροφάρισμα , αλλά μειονεκτεί σε ταξίδι όπου χρειάζεται περισσότερο γκάζι για να διατηρήσει σταθερή ταχύτητα καθώς και σε ρελεντί που μπορεί να είναι ασταθές με σβησίματα μερικές φορές...Γενικά είναι μετατροπή που προτείνεται σε πιό προχωρημένες βελτιώσεις και όχι σε α'στάδιο ....Γενικά το βολάν αποθηκεύει ενέργεια στιγμιαία . Αυτό μας κλέβει σε νεύρο και επιτάχυνση αλλά μας ωφελεί σε σταθερή ταχύτητα και ομαλή λειτουργία!
Εικόνα
:idea: Η "δίαιτα" έχει πρωτοφανή αποτελέσματα! :idea:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Νοέμ 20, 2006 12:58 pm

Παντως νομιζω οτι ειναι καλυτερα να μειωσετε τις παρασιτικες απωλειες απο τα ενεργοβορα συστηματα του αυοκινητου,δλδ δυναμο ,αντλια νερου κτλ.

Ο φιλος Stratis 106 τα ειπε πολυ ωραια και η εξηγηση γι αυτο ειναι γιατι αυτη η ενεργεια που αποθηκευεται κατα την εκτονωση βοηθαει να γινουν οι υπολοιποι 3 "χρονοι" της μηχανης.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Δευ Νοέμ 20, 2006 2:15 pm

Οσο πιο ελαφρυ τοσο πιο γρηγορα γυριζει.Δλδ εχει επιταχυνση.Αλλα οσο πιο ελαφρυ τοσο λιγοτερη ενεργεια εχει,δλδ ροπη .
Εκ=1/2*Ι*ω^2 (ω η γωνιακη ταχυτητα και το Ι το δωσατε παραπανω).
Λαθος φιλε μου. Οσο πιο ελαφρυ, εχει λιγοτερη ενεργεια οπως λες αλλα σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι μειωνετε η ροπη... αυτο που αλλαζει λογο μειωμενης ενεργειας ειναι οτι αν αφησεις το γκαζ με ταχυτητα κ με σχεση, το βολαν δεν θα μπορει να κρατησει χιλιομετρα, δλδ η ταχυτητα θα μειωνετε πολυ γρηγοροτερα απ' οτι με ενα πιο βαρυ βολαν.

Σκεψου το κ στην ευθηγραμμη κινηση που η μαζα παιζει ακριβως τον ιδιο ρολο. εχεις το αμαξι σου κ πας βολτα μονος κ στα 100χλμ καρφωνεις φρενα, θα κοκαλωσεις π.χ σε 30μ. Αν ομως στο αμαξι εχεις 4 ατομα κ 5 βαλιτσες πισω κ απο τα 100 καρφωνεις φρενα τοτε δεν σταματας στα ιδια. πιστευω θα το εχεις νιωσει... Πρωτος νομος του νευτωνα: Νομος Αδρανειας.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Δευ Νοέμ 20, 2006 2:20 pm

Σωστός ο metal hammer... και γω έτσι ξέρω...
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”