HGT... ατμοσφαιρα ή turbo ???
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- HauntedPunto
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 5941
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
- Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!
- Sonicboom
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3153
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Τουρμπίνα και πάλι τουρμπίνα... Αλλα ξέχνα το φθηνό τούρμπισμα. Φθηνό και κάλο δεν πάνε μαζί όταν θες να βαλεις τουρμπίνα σε ατμοσφαιρικό αμάξι. Αν θες να φτιάξεις κάτι καλό έχεις σαν δεδομένο έναν άγραφο εγκέφαλο, 1500 ευρά περιπού μπορεί και παραπάνω. Μια 28αρα είναι μια χαρά για να στροφάρει από χαμηλά χωρίς ξεσπάσματα...και αν θες να το προχωρήσεις και πιο πέρα το κάνεις και 2λιτρο με τα εσωτερικά του coupe.
- tsioufff
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2304
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 03, 2005 8:02 pm
- gyubrush
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 5:56 pm
- Τοποθεσία: Πειραιας
Αν και οπως οι περισσοτεροι ξερετε οτι ειμαι απο τους extreme fan της φτερωτης,στην περιπτωση του hgt θα προτιμουσα την ατμοσφαιρικη λυση που προτεινει ο skin.Βεβαια δεν συμφωνω οτι θα στριβει καλυτερα απο ενα τουρμπισμενο,ουτε θα ειναι πολυ πιο αξιοπιστο απο ενα τουρμπατο αλλα αυτο ειναι μια αλλη μεγαλη ιστορια.Οπως και να το κανουμε 220 ατμοσφαιρικα ζωντανα αλογα ειναι μεγαλη υποθεση και το στροφαρισμα στις 9000+ μοναδικο...Μοναδικα βεβαια ειναι και τα χρηματα που θα ριξεις αφου πρεπει να υπολογιζεις αλλο ενα hgt σε αξια...
- gyubrush
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 5:56 pm
- Τοποθεσία: Πειραιας
Απο την αλλη εαν αποφασισεις τουρμπο,λυσεις του τυπου "βαζω μια τουρμπινα και δουλευω 0.6 με μια παχια φλατζα" ειναι μειωμενης αξιοπιστιας και αποδοσης.Εαν θελεις τουρμπισμα καντο σωστα και με πολυ χρημα.Οπως και να εχει και στις 2 περιπτωσεις πρεπει να βρεις εναν μηχανικο γνωστη που να εχει κανει σε ενα ιδιο αυτοκινητο την μετατροπη που θα επιλεξεις για να μην γινεις εσυ το πειραματοζωο του.Καλη επιτυχια σε οτι και αν επιλεξεις.
- ValDog
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1142
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 05, 2005 3:02 pm
- Τοποθεσία: Λάρισα
- Επικοινωνία:
Παναγιώτη κακά τα ψέμα όσο κ@υλα και να είναι το tsioufff της σκάστρας (κι εγώ μαζί σου) τίθεται πάντα το θέμα αξιοπιστίας.
Μπορεί με τα ίδια χρήματα να έχεις 220 ατμοσαφαιρικά ή 350 τουρμπάτα. Το θέμα είναι πόσο θα σου κοστίσουν μετά από 10, 20, 50 χιλιάδες χλμ.
Κι εγώ πάντως,για το συγκεκριμένο αμάξι θα πρότεινα την ατμοσφαιρική βελτίωση.
Μπορεί με τα ίδια χρήματα να έχεις 220 ατμοσαφαιρικά ή 350 τουρμπάτα. Το θέμα είναι πόσο θα σου κοστίσουν μετά από 10, 20, 50 χιλιάδες χλμ.
Κι εγώ πάντως,για το συγκεκριμένο αμάξι θα πρότεινα την ατμοσφαιρική βελτίωση.
Puntoclub! Δεν αφήνουμε τίποτα όρθιο στο πέρασμά μας!
- tsioufff
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2304
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 03, 2005 8:02 pm
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 90
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 19, 2004 12:29 pm
- Τοποθεσία: Λάρισα
λοιπον οσο αναφορα το τουρμπισμα συμφωνω με τον sonicboom μονο που το ξαναλεω με τα ηλεκτρικα του hgt θα σου σπασουν τα νευρα.συγκεκριμενα με 28/40,σφυρηλατα wiseco,4 mpek 440 rc,αγραφο εγκεφαλο eyro 1 απο την axion,μεταλλικη φλατζα με o-rings,συμπιεση 8,6 και πίεση 1,1 bar ποτε μα ποτε το αμαξι δεν δουλεψε κανονικα.ασε που με τισ βασεισ τις μηχανεσ τις εκοβα για πλακα.οσο για το κοστοσ μαζι με τα υπολοιπα πραγματα εφτασε και ξεπερασε τα 7000 ευρω.αμα ειναι καποιοσ να δωσει τοσα λεφτα για τουρμπισμα και να μην λειτουργει 100% σωστα με το hgt μοτερ μια ειναι η λυση το μοτερ του 16v coupe.σχεδον 200 αλογα μαμα και απο προβληματα αξιοπιστιασ και αλλα κουλα κανενα.το μοναδικο πουντο με τετοια μετατροπη το ξερουν καποια ατομα εγω στο φορουμ οποτε δεν χρειαζεται να το αναφερω.οσο αναφορα το κοστος επειδη μπηκα στην διαδικασια να το κανω και εγω αλλα αποφασισα να δωσω το πουντο μου θα μου εβγαιωε γυρω στα 4500-5000 ευρω κομπλε με full service μηχανης,air contition,πατεντεσ για τα ηλεκτρικα για να δουλεψουν οπωσ πρεπει.η μονη παραφωνια οτι δεν δουλευει το στροφομετρο.ολα τα αλλα δουλευουν κανονικα.οσο αναφορα για το αν δηλωνετε ενα τετοιο μοτερ στο πουντο δεν δηλωνεται κατευθειαν αλλα υπαρχει παραθυρο και μπορεισ να το δηλωσεις.επειδη πολλα λεγονται και ακουγονται αλλα κανενασ δεν εχει δοκιμασει να κανει κατι αντιστοιχης εκτασης μετατροπη και επειδη τα εχω πληρωσει γιαφτο και τα λεω ετσι.
α μην ξεχασω ενα πουντο hgt απο την πατρα τουρμπισμενο με 28αρα και πιεση 0,8 μονο με 5ο και φλατζα και ελεγε οτι εβγαζε 210 ps δεν πηγαινε βημα. πιστεω οτι ενα Hgt του 01 με φπα και κανενα σετακι εκκεντροφορων που να παζει στα 160 Ps θα του αλλαζε τα φωτα σε μια κοντρα 0-400 ι και λίγο παραπάνω.
αυτα τα ολιγα...
α μην ξεχασω ενα πουντο hgt απο την πατρα τουρμπισμενο με 28αρα και πιεση 0,8 μονο με 5ο και φλατζα και ελεγε οτι εβγαζε 210 ps δεν πηγαινε βημα. πιστεω οτι ενα Hgt του 01 με φπα και κανενα σετακι εκκεντροφορων που να παζει στα 160 Ps θα του αλλαζε τα φωτα σε μια κοντρα 0-400 ι και λίγο παραπάνω.
αυτα τα ολιγα...
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Ολοσωστος ο Βαγγελης...
αγραφος εγκεφαλος για HGT ειναι 2500ε + (εκτος και αν κανεις αλχημειες και παρεις ποιο φθηνο μοντελο)
Βαγγελη το λεω οτι θα στριβει καλυτερα απο την αποψη οτι θα ειναι ποιο ευκολο οδηγητο και προβλεψημο ενω θα εχει δυναμη να βιδωσει κατω οταν θα υπερστρεφει....
Οτι το κοστος θα ειναι αλλο ενα HGT ναι αυτο να λεγεται !!!
Οι λυσεις του light turbo στο HGT 3 εχουνε γινει που ξερω και εχουνε σπασει ολα....
Υπαρχει και ενα ακομα ασιμενιο θεσσαλονικη το οποιο απο οσο ξερω ξει και βασιλευει σε αυτο το επιπεδο...
Αλλα οταν βελτιωνεις ενα Ν/Α μοτερ σε τουρματο τοτε οι λυσεις Light συνηθως ειναι μουφα...
θελει υποδομη.
αγραφος εγκεφαλος για HGT ειναι 2500ε + (εκτος και αν κανεις αλχημειες και παρεις ποιο φθηνο μοντελο)
Βαγγελη το λεω οτι θα στριβει καλυτερα απο την αποψη οτι θα ειναι ποιο ευκολο οδηγητο και προβλεψημο ενω θα εχει δυναμη να βιδωσει κατω οταν θα υπερστρεφει....
Οτι το κοστος θα ειναι αλλο ενα HGT ναι αυτο να λεγεται !!!
Οι λυσεις του light turbo στο HGT 3 εχουνε γινει που ξερω και εχουνε σπασει ολα....
Υπαρχει και ενα ακομα ασιμενιο θεσσαλονικη το οποιο απο οσο ξερω ξει και βασιλευει σε αυτο το επιπεδο...
Αλλα οταν βελτιωνεις ενα Ν/Α μοτερ σε τουρματο τοτε οι λυσεις Light συνηθως ειναι μουφα...
θελει υποδομη.
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- tsioufff
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2304
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 03, 2005 8:02 pm
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
tsiouff ειναι κοφτης στις 9000 στροφες πλεον και οχι οπως τωρα...
mikepts
του 01 με προγραμμα εκκεντροφορους και ροικη παιζει στα 180 πλεον αλογακια , 155 αλογα πας με το πρωτο full σταδιο...
180 με το δευτερο (+/- 3 αλογα)
195 με το τριτο (+/-5 αλογα)
220 με το τετραπεταλουδο και παιζει εκει το θεμα (+/-10 αλογακια)
Λυσεις υπαρχουνε πολλες...
και το μοτερ απο coupe παιζει πολυ στην μπαλα μιας και παιζει και η αποσβεση χρηματος απο το δικο σου οπου σου δινει την δυνατοτητα να βαλεις και αγραφο και να μην ασχοληθεις με στροφομετρα και παντρεματα 2 εγκεφαλον διαφορετικης οικογενειας.....
Οσο για το δηλωμα , παιζουνε ναι πολλα ,, αλλα δεν πολυφαινεται κ η διαφορα σκεψου οτι ειναι με 1800αρα αδεια
mikepts
του 01 με προγραμμα εκκεντροφορους και ροικη παιζει στα 180 πλεον αλογακια , 155 αλογα πας με το πρωτο full σταδιο...
180 με το δευτερο (+/- 3 αλογα)
195 με το τριτο (+/-5 αλογα)
220 με το τετραπεταλουδο και παιζει εκει το θεμα (+/-10 αλογακια)
Λυσεις υπαρχουνε πολλες...
και το μοτερ απο coupe παιζει πολυ στην μπαλα μιας και παιζει και η αποσβεση χρηματος απο το δικο σου οπου σου δινει την δυνατοτητα να βαλεις και αγραφο και να μην ασχοληθεις με στροφομετρα και παντρεματα 2 εγκεφαλον διαφορετικης οικογενειας.....
Οσο για το δηλωμα , παιζουνε ναι πολλα ,, αλλα δεν πολυφαινεται κ η διαφορα σκεψου οτι ειναι με 1800αρα αδεια
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 90
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 19, 2004 12:29 pm
- Τοποθεσία: Λάρισα
επειδη ειχα βαρεθει να πειραματιζομαι μια με το σασμαν μια μετα ηλεκτρικα μια γιατι εχω πυρομετρο 900 στα 180κμ σταθερα και αλλα γιαφτο λεω ατμοσφαιρα στο Hgt.δεν μπορω να χωνεψω το γεγονος να εχω 250 ps κατω απο το καπο και να μην μπορω να παω πορεια με 180 σταθερα ασε που στα 230 με 5ι κοφταρεις.οσο αναφορα να ανεβει ο κοφτης παραπανω απο τις 7000 με τουρμπινα απλα ξεχαστετο.το vfd κανει τα δικα του