Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
Twins
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 19, 2004 10:26 am
Δημοσίευση
από Twins » Σάβ Φεβ 10, 2007 3:30 am
CRAB έγραψε:
...
επισης δυναμομετρηση με ανεμιστηρα και ανοιχτο καπο κλεβει προς τα πανω....δλδ δειχνει περισσοτερα αλογα αποσα τελικα ειναι....
...
Γιατι ????
-
polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Δημοσίευση
από polatov » Σάβ Φεβ 10, 2007 4:45 am
κλεβει γιατι γινεται με ανοιχτο καπο και ρουφαει πολυ αερα το αυτοκινητο απο πανω...στον δρομο οταν κλισεις καπο η ποσοτητα αερα αλλαζει!
-
P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
-
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από P.A.D.R.C » Σάβ Φεβ 10, 2007 11:01 am
κλεβει γιατι γινεται με ανοιχτο καπο και ρουφαει πολυ αερα το αυτοκινητο απο πανω...στον δρομο οταν κλισεις καπο η ποσοτητα αερα αλλαζει!
Mπορει να ρουφαει πιο πολυ αερα αλλα ειναι με 50 χλμ...Ενω στον δρομο οταν αυξανει η ταχυτητα αυξανει και η πιεση με την οποια εισερχεται ο αερας..Για αυτο και κανει δουλεια η σκουπα!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an
SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg
(MOTtest)
-
andrew
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
- Τοποθεσία: Athens
Δημοσίευση
από andrew » Σάβ Φεβ 10, 2007 11:21 am
συμφωνω, στο δρομο μπορει να αποδιδει περισσοτερο!!αυτο παρατηρειται και σ΄ αλλα αυτοκινητα οπως το s2000 που η εισαγωγη αερα στο δυναμομετρο δεν αποδιδει τα αναμενομενα σε σχεση με το δρομο!!
ακομα και με ανοιχτο καπω και με τον ανεμιστηρα στο δυναμομετρο δεν μπορουμε να επιτυχουμε την πιεση του αερα οπως στο δρομο οταν τρεχεις με 100 χιλ. για παραδειγμα!
See you in another life . . .
-
BLUE SCORPION
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3018
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ
Δημοσίευση
από BLUE SCORPION » Σάβ Φεβ 10, 2007 3:23 pm
μετα απο μια πολυ συντομη συζητηση και ενω σκεφτομουν για φιλτρο ή βαρελακι μου ειπαν καποια παιδια απο εδω μεσα για σκουπα το θεμα ειναι οτι εχω το 1.2 16βαλβιδο μκ2 και ειναι μαμα αξιζει να μπει σκουπα ή φιλτρο ή βαρελακι ???
βασικα αξιζει τον κοπο ??
-
panos_mk2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 299
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 03, 2004 9:46 pm
- Τοποθεσία: pathsia
Δημοσίευση
από panos_mk2 » Σάβ Φεβ 10, 2007 3:36 pm
το φίλτρο είναι το ιδανικό για το αμάξι σου.τώρα όμως αν σε νοιάζει ο ήχος τότε βάλε σκούπα που έχει το αρνητικό σε σχέση με το ελέυθερο φίλτρο ότι θα στεγνώνει από καύσιμα στις ψιλές ταχύτητες.πάντως οι διαφορές που θα δεις πιστευω πως θα είναι μηδενικές.
-
BLUE SCORPION
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3018
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ
Δημοσίευση
από BLUE SCORPION » Σάβ Φεβ 10, 2007 3:53 pm
ο ηχος με ενδιαφερει αλλα επειδη δεν μαρεσει να να ακουγομαι και παρα πολυ απο την αποψη οτι θα παταω το γκαζι και ακομα στο ιδιο σημειο θα ειμαι μαλλον θα προτιμησω το φιλτρο εχει κανεις ιδεα ποσο κανει το hkn φιλτρο δεν μπορω να το βρω και στα μαγαζια που εχω παει μονο γκριν βρισκω και δεν ξερω εαν ειναι καλο δεν την ξερω την εταιρια κιολας
-
panos_mk2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 299
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 03, 2004 9:46 pm
- Τοποθεσία: pathsia
Δημοσίευση
από panos_mk2 » Σάβ Φεβ 10, 2007 4:03 pm
και το green ειναι καλό βασικά όλα τα ίδια είναι.υπολόγισε γύρω στα 60-70euro.πάντως αν ψάξεις μέσα στο forum στην ενότητα βελτίωση κινητήρα θα δεις ότι έχουμε αναλύσει αρκετά το θέμα σκούπα η φίλτρο.
-
BLUE SCORPION
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3018
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ
Δημοσίευση
από BLUE SCORPION » Σάβ Φεβ 10, 2007 4:25 pm
ναι μολις το προσεξα αυτο ειδα για ενα παιδι με παρομοιο θεμα απλως ειχε το 8βαλβιδο
-
P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
-
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από P.A.D.R.C » Τρί Μάιος 27, 2008 9:59 pm
Μετα απο καιρο ειπα να ξαναφερουμε το τοπικ στην επικαιροτητα αφου λογικα σε κανα μηνα θα τοποθετησω αυτην και εγω.Το ερωτημα μου ειναι το εξης,δεδομενου οτι ειναι universal με στανταρ μεγεθος φιλτρου
οποτε τα παλαιοτερα ποστ σχετικα με το μεγεθος και τον κινητηρα δεν εχουν καμμια σημασια, ποιο κουφαρι ειναι φαρδυτερο ως προς την μετωπη χωροταξικα.Του 106 ή του 206 (ο φιλος skinboy ηδη μιλησε για το 206gti).Θεωρω οτι του 106 ,αν ειναι φαρδυτερο ,ειναι καλυτερο για τα δικα μας punto και κυριως για το 1.4 με τους προφυλακτηρες απο sporting.
Eπισης για οποιον ενδιαφερεται υπαρχει και αντιστοιχη τοποθετηση στο clubibiza.gr :
http://www.ibizaclub.gr/forum/index.php ... 12330&st=0
μεσα απο το οποιο μπορει να δει κανεις τι περιλαμβανεται στο πακετο
!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an
SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg
(MOTtest)
-
panos2
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 988
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
- Τοποθεσία: xalandri
Δημοσίευση
από panos2 » Πέμ Σεπ 09, 2010 3:14 pm
πηγα να αγορασω σκουπα βρηκα μια για 106 ραλλυ αλλα ο σωληνας ηταν 60mm διατομη που πηγαινει για την πεταλουδα.αν βαλω μετατροπη σε 50mm για την πεταλουδα θα παιξει?πρεπει να αλλαξω ολο το σωληνα με 50mm διατομη?
-
P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
-
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από P.A.D.R.C » Πέμ Σεπ 09, 2010 3:20 pm
Με 60αρι σωληνα (55 εσωτερικη διαμετρο) το αμαξι θα αποκτησει μεγαλυτερη τελικη αλλα στα αρπαγματα θα μπουκωνει.Καλυτερα για εμενα να βαλεις 55αρι σωληνα (50 χλστ εσωτερικη διαμετρο) .Ετσι θα πιανει καλα στην πεταλουδα και απλως στο λαιμο της σκουπας θα κανεις μια πατεντα ωστε να ερθει εκει που το θελεις σε παχος.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an
SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg
(MOTtest)
-
panos2
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 988
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
- Τοποθεσία: xalandri
Δημοσίευση
από panos2 » Πέμ Σεπ 09, 2010 3:57 pm
σωληνα τετοιο απο που να βρω?εχουν τα υδραυλικα?γιατι στο μαγαζι που ρωτησα δεν ειχε.
-
P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
-
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από P.A.D.R.C » Πέμ Σεπ 09, 2010 4:07 pm
Εξαρταται.Αν μιλαμε για πλαστικο σπιραλ σωληνα,ναι στα θερμουδραυλικα .Αν μιλαμε για λαστιχενιο κολλαρο,σε καταστημα με ανταλλακτικα .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an
SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg
(MOTtest)
-
panos2
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 988
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
- Τοποθεσία: xalandri
Δημοσίευση
από panos2 » Κυρ Σεπ 12, 2010 11:41 am
με 50 εσωτερικη και σκουπα θα δωσει σε υψηλες στροφες η χαμηλες στροφες?