Know How - Fiat Punto GT Cams

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Know How - Fiat Punto GT Cams

Δημοσίευση από L.R.C. » Τετ Απρ 06, 2005 3:58 pm

Στο excel βλέπουμε ότι ο εκκεντροφόρος του GT είναι αρκετά ήπιος...

όλοι στο μυαλό μας έχουμε την αντικατάσταση του...

αλλά το θέμα είναι... ποίος κάνει για το αμάξι μας???


Σε μαμά GT (το πολύ πρώτο στάδιο) πιστεύω ότι καλύτερος είναι ο Κent.

H μεγάλη διαφορά είναι στην εισαγωγή, αφού μεγαλώνει πάρα πολύ ο χρόνος να "γεμίσουμε" τους κυλίνδρους καθώς και το overlap είναι το μικρότερο από όλους τους άλλους...

Το κακό με τους Kent είναι (ακούγεται τουλάχιστον) ότι είναι reprofile... κάτι που άμα ισχύει είναι καταστροφικό για την τσέπη μας... καθώς το GT πονάει σε αυτόν τον τομέα... (δεν ανεβάζει αμέσως λάδι στην κυλινδροκεφαλή με αποτέλεσμα να φθείρεται ο εκκεντροφόρος, ο οποίος θα είναι ήδη "φαγωμένος")

Σε Τ25 ποιο πολύ ταιριάζει ο C&B Stradale και ο Piper FRC...
O C&B Stradale έχει ποιο άγρια εξαγωγή από τον Piper FRC (Fast Road Cam) σχεδόν όμοια εισαγωγή, μικρότερο Overlap και μεγαλύτερο Cam Timing (διάρκεια που η βαλβίδα εισαγωγής είναι στο μέγιστο βύθισμα).
Το βύθισμα είναι ελάχιστα ποιο μικρό στον Stradale αλλά το εξισορροπεί με το μεγαλύτερο Cam Timing.

Σε Τ28 προτείνω τον Piper R/RC (Road/Rally Cam) στα χαρτιά μοιάζει με τον C&B Corsa αλλά...
ο PIper έχει ποιο άγρια εξαγωγή και αρκετά μικρότερο Overlap και σημαντικά ποιο μεγάλο Cam Timing.
O Corsa μπορεί να μας βοηθήσει μόνο αν θέλουμε να δουλέψουμε με μεγάλη συμπίεση, υψηλή πίεση και πολλές στροφές (λόγο του μεγάλου Overlap μειώνεται η συμπίεση στις υψηλές στροφές) αλλιώς δεν νομίζω να είναι καλύτερος από τον R/RC... ίσα-ίσα που θα χάσουμε φοβερά στα χαμηλά...

Ο Piper RC (Rally Cam) χρειάζεται μόνο σε κυβικομένα PuntoKIllers... το Overlap φτάνει το 49... (πάρε άκαφτες και για το σπίτι) όταν πας για κάρτα καυσαερίων θα γελάει και το μηχάνημα... το ρελαντί υπάρχει μόνο στο λεξικό...και παίρνουμε χαμπάρι ότι δουλεύουμε μόνο 5500-9000!!!!

Στοιχεία (συγκεκριμένα) για τον "Παλιό" Corsa δεν έχω... οι κακές γλώσσες μιλούν για εκκεντροφόρο ακόμα ποιο άγριο και από τον Piper RC με μεγαλύτερα βυθίσματα...

Οί ποιο διάσημοι εκκεντροφόροι είναι οι C&B, στην Αγγλία οι Piper είναι μονοπώλιο και οι Kent ακούγονται μόνο στους γάλλους...

Εκκεντροφόρους "1ου σταδίου" βγάζει και η Νovitec Και η Mariani... αλλά δεν δίνουν στοιχεία πέρα από ένα ξερό 272....

Μην ξεχνάμε ότι σημαντικός παράγοντας είναι και το χρήμα... οι "Ιταλοί" έχουν 500€ ενώ ο "Άγγλος" κάνει 500€ μαζί με το γρανάζι του....

Μελετήστε προσεχτικά τον πίνακα... και διαλέξτε ποιος σας κάνει...

Το άρθρο είναι αποκλειστικά δικιά μου γνώμη...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος L.R.C. την Τετ Απρ 06, 2005 5:08 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
Gallatin
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3632
Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Gallatin » Τετ Απρ 06, 2005 4:56 pm

για novitec χτες εμαθα οτι στην ουσια ειναι C&B :o
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Τετ Απρ 06, 2005 5:07 pm

Gallatin έγραψε:για novitec χτες εμαθα οτι στην ουσια ειναι C&B :o
Γενικώς δεν έχει σχεδόν τπτ δικό της... όλα είναι άλλων και τα πουλαέι σαν novitec
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Δευ Σεπ 19, 2005 10:02 am

Std Cam Specs

GT1&GT2

Διάρκεια - 238/222

Βυθισμα - 9,5/8,8

Overlap - 20

Full Lift after TDC - 105

GT3

Διάρκεια - 223/223

Βυθισμα - 9,5/8,8

Overlap - 3

Full Lift after TDC - 111,5
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
PERRY-MGTF
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Παρ Μαρ 11, 2005 11:02 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF » Δευ Σεπ 19, 2005 12:16 pm

Sto GT me toy ekkentroforoys FastRoad ths Pipercams exeis +15 bhp kai me toys UltimateRoad exeis +20bhp.

Mia xara pisteyw......
MGTF Anniversary Edition #869 of 1600
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ngt
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 421
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 20, 2004 10:56 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από ngt » Δευ Σεπ 19, 2005 2:19 pm

Το γουργουρητο που κάνουν ορισμένα puntakia και πιο πολυ ορισμενα ουνακια εξαρτάται απο τη κατασκευή της εξάτμισης η είναι απο εκκεντροφορο πχ σαν τον kent ?
Those who follow money, immitate. Those who follow their passion innovate.
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein -
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Δευ Σεπ 19, 2005 2:30 pm

PERRY-MGTF έγραψε:Sto GT me toy ekkentroforoys FastRoad ths Pipercams exeis +15 bhp kai me toys UltimateRoad exeis +20bhp.

Mia xara pisteyw......
Ωραία νουμερα αλλα βγαινουν μονο υπο προυποθεσεις.... :wink:
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
PERRY-MGTF
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Παρ Μαρ 11, 2005 11:02 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF » Δευ Σεπ 19, 2005 2:31 pm

Gia pies proypotheseis les?
MGTF Anniversary Edition #869 of 1600
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Δευ Σεπ 19, 2005 2:31 pm

ngt έγραψε:Το γουργουρητο που κάνουν ορισμένα puntakia και πιο πολυ ορισμενα ουνακια εξαρτάται απο τη κατασκευή της εξάτμισης η είναι απο εκκεντροφορο πχ σαν τον kent ?
Οι παραγοντες ειναι 4:

1 - Κατασκευη εξατμισης

2 - Εκκεντροφορος και πως ειναι ρυθμισμενος

3 - Μεγεθος Turbo

4 - Συμπίεση
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Δευ Σεπ 19, 2005 4:51 pm

PERRY-MGTF έγραψε:Gia pies proypotheseis les?
ΠΧ. παρε ενα μαμα GT και βαλτου τον UltimateRoad.... αμα παρει +20hp θα στον πληρωσω εγώ...

αυτα τα νουμερα θελουν και τα αντιστοιχα περιφερειακα... (προγραμμα-εξατμιση, ίσως Τ25....)
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

Άβαταρ μέλους
PERRY-MGTF
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Παρ Μαρ 11, 2005 11:02 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF » Δευ Σεπ 19, 2005 7:17 pm

Kala programma me mapping on the road sigoyra tha thes gia na kaneis sobarh doyleia.
MGTF Anniversary Edition #869 of 1600
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
L.R.C.
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...

Δημοσίευση από L.R.C. » Δευ Οκτ 17, 2005 1:54 pm

Hörmann Motorsport


Sport Cam Specs

Διάρκεια - 272/260

Βυθισμα - 10.3/8.9

Overlap - 34

Full Lift after TDC - 116

Lift @ TDC (with clearance) - 1.3/0.8

Προτεινόμενο διάκενο (valve clearance) - 0,45 / 0,50mm
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916

Punto GT2 in progress...

chris21
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 12:47 pm
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από chris21 » Τρί Μάιος 09, 2006 4:25 pm

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΣΤΑΔΙΟ ΤΡΙΑ ? ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ?
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΧΩ ΕΛΑΦΡΩΜΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ΒΟΛΑΝ . ΡΟΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΡΙ . ΠΙΟ ΝΑ ΒΑΛΩ?

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Τρί Μάιος 09, 2006 4:30 pm

chris21 έγραψε:ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΣΤΑΔΙΟ ΤΡΙΑ ? ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ?
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΧΩ ΕΛΑΦΡΩΜΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ΒΟΛΑΝ . ΡΟΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΡΙ . ΠΙΟ ΝΑ ΒΑΛΩ?
Σε παρακαλώ γράφε με μικρά Ελληνικά, έτσι είναι σαν να φωνάζεις...
Ευχαριστώ!!
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

chris21
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Μάιος 08, 2006 12:47 pm
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από chris21 » Τετ Μάιος 10, 2006 11:18 am

γιατι να βαλεισ το σταδιο 1 και να μην βαλεις με την μια σταδιο 3 ? τι διαφορα εχει?
το δικο μου που το gt εχει ελαφρωμα στροφαλου με βολαν και ροικι εξελιξη στο κεγαλαρι . πιο να βαλω?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”