Σελίδα 5 από 7

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 06, 2007 10:48 am
από BLUE SCORPION
ισως για να ανταποκρινονται στους ρυπους εχει γινει αυτο δεν ξερω το θεμα ειναι οτι μπαινουν κουτι στο αμαξι οποτε αυτο ειναι καλο για ενα σχετικα φθηνο προτζεκτ βελτιωσης

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 06, 2007 11:03 am
από P.A.D.R.C
Δεν με καταλαβες αλλα δεν πειραζει.Προφανως εχει σχεση με τους ρυπους και συνοδευεται απο αντιστοιχο προγραμμα αλλα πιο πριν ακουστηκε οτι μκ2 1.2 16v & μκ2Β 1.4 εχουν τους ιδιους εκκεντροφορους και μαλιστα τον εισαγωγης ιδιο.Με βαση τα νουμερα που εδωσαν προφανως και δεν εχουν.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 08, 2007 12:21 am
από hammersword@Revlimit
κωστα με πιανεις αδιαβατο. αλλα υπαρχει ενα προβλημα.
αν ειχαμε στο 14αρι το εισαγωγης του 1.2 μκ1 τοτε δεν θα μπορουσαμε να περασουμε καυσαερια Euro 4 λογω overlap, αλλα θα εχαμε κ κοφτη στις 7200 σας το μκ1.

θα μαθω αμεσα κ μεσα στις επομενες μερες θα σας τα πω ολα αναλυτικα.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 10, 2007 7:29 pm
από P.A.D.R.C
Το overlap ειναι και θεμα χρονισμου.Επισης θα επρεπε να εχουμε και τους δυο ιδιους αλλα δεν συμβαινει αυτο.Τσεκαρε το eper για να επιβεβαιωσεις τους κωδικους και μονος σου!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 11, 2007 2:09 pm
από hammersword@Revlimit
δεν μπορουμε να χρονισουμε το αμαξι μας με ρυθμιζομενα γραναζια. διοτι εχουμε εμπλεκομενα κ θελει πατεντα να τα φτιαξεις, κ αστα να πανε. Επομενως οι εκκεντροφοροι καθονται παντα στις ιδιες γραμμες,

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 05, 2008 11:25 pm
από jimm@kos
Να κάνω μία ερώτηση κι εγώ ο ταπείνος κοινός θνητός?!Μπορεί να δουλέψει ο εκκεντροφόρος του mk1 στο mk2 χωρίς πρόγραμμα,ή θα έχουμε μπουκώματα στις χαμηλες και στις μεσαίες λόγω διαφορετικού χρονισμού?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 05, 2008 11:42 pm
από BLUE SCORPION
απο οτι καταλαβα οταν το εψαχνα το θεμα θα χασει παρα πολυ στις χαμηλες αλλα ψηλα θα εχεις κερδος τωρα βεβαια οσο αφορα το θεμα μπουκωματος
προσωπικη εκτιμηση οτι χωρις προγραμμα στις χαμηλες στροφες λογω του οτι θα αργει να ανεβασει ικανοποιητικα στροφες θα μπουκωνει

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 06, 2008 12:40 am
από grhgorhsptol
Σκορπιέ μόλις ξαναδιάβασα όλο το τόπικ...Δεν λέει πουθενά ότι θα χάσει πάρα πολύ στα χαμηλα.Με πρόγραμμα ειδικά η διαφορά θα είναι μηδενική.
Το έχει δοκιμάσει κανείς να μας πεί εντυπώσεις?
Μάθατε τπτ περισσότερο?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 06, 2008 12:49 am
από hammersword@Revlimit
το 1.4 μοτερ εχει αρκετη συμπιεση απο μαμα με αποτελεσμα να μην χασει καθολου χαμηλα... κ αν ειναι να χασει λιγο δεν θα το καταλαβεις. Με προγραμμα θα παρει αρκετα γιατι θα τροποποιηθουν αρκετα τα αβανς λογω overlap κ διαφορετικων εκκ... πιστευω οτι 8-9 αλογα με τον εκκ κ προγραμμα θα τα παρει το μοτερ... αρκει να ρυθμιστει σωστα....

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:34 pm
από polatov
η διαφορα χαμηλα ειναι αμελητεα σε σχεση με αυτο που κερδιζεις γενικα.
δεν θα χει κανενα προβλημα μπουκωματος.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 09, 2008 3:26 pm
από jimm@kos
Το πρόγραμμα τοτε θα πρέπει να είναι "κονσέρβα",ή χειροποίητο?Καταλαβαίνω οτι ένα χειροποίητο θα είχε καλύτερα αποτελέσματα,αλλά θα μπορούσε το αυτοκίνητο να δουλεψει σωστά και με ένα πρόγραμμα κονσέρβα?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 09, 2008 5:02 pm
από polatov
παραπανω λεμε οτι δεν θα χρειαστεις προγραμμα.το φτιαχτο θα κανει καλυτερη δουλεια

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 12, 2008 2:22 am
από jimm@kos
Ναι,αλλά αν κατάλαβα καλα,αναφέρεστε στο 1,4(mk2b),ενώ εγώ στο 1,2(mk2).Συγγνώμη που σας πρήζω,αλλά έχω πρόβλημα με το αυτοκίνητο και θέλω να δω αν φταίει αυτο

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 12, 2008 10:52 am
από BLUE SCORPION
εχεις βαλει στο αμαξι σου 1.2 μκ2 εκεντροφορο απο μκ1 και εχει κομπιασματα και ολα τα αλλα που ανεφερες???

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 12, 2008 12:57 pm
από jimm@kos
Το αυτοκίνητο το πηρα μεταχειρισμένο και φοράει εκκεντροφόρο.Το θέμα είναι οτι μου μπουκώνει χαμηλά (μέχρι τις 2.500) πάρα πολύ όταν έχει ζέστη και λίγο λιγοτερο οταν κανει κρύο.Δεν ξέρω αν φοραει προγραμμα (δεν πρεπει να φοράει γιατι ο κόφτης δεν είναι μετατοπισμενος),αν και λογικά δεν θα είναι απο αυτο.Ρε παιδιά έχω τρελλαθει!Τι μπορει να είναι?Το έχουν κοιτάξει 2 μάστορες και δεν έχουν βρει τι έχει...Να φταίει που (μάλλον) δεν έχει πρόγραμμα?
Επίσης φοράει full εξάτμιση με χταπόδι και καταργημένο τον δεύτερο λ στον καταλυτη...Μπορεί να φταίει αυτο?Μήπως τα έχει παίξει ο άλλος λ?Τι να κανω???????