Σελίδα 3 από 7

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 18, 2007 4:27 am
από hammersword@Revlimit
Παιδια αφοβα γινετε η μοντιφα. κ με ενα ΦΠΕ το αμαξι ανετα βγαζει 120 αλογα. παραπανω με τιποτα.
το μκ2β εχει σοβαρο προβλημα στη εισαγωγη. θελει οπωσδηποτε αλλη πεταλουδα κ αλλη πολλαπλη εισαγωγης...... χωρις αυτα θα αρκεστουμε στα 120 αλογα. με αυτα μπορουμε να τα ξεπερασουμε λιγο κ να τσιμπισουμε κ αρκετη ροπουλα...............
Οσο για την μοντιφα, αξιζει τρελα να γινει. 100% αξιοπιστη.
ο εκκεντροφορος καθεται στο δικο μας γραναζι....

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 29, 2007 5:58 pm
από m0rf3as
τελικα για να συνοψισουμε, ποσο κερδιζει το 80αρι 1.2 16V και ποσο το 1.4?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 29, 2007 8:54 pm
από Arf
Εμένα πάντως έβγαλε 116 άλογα και 14 κιλά ροπής. Μοτέρ 1,4 16v β' στάδιο, χωρίς πρόγραμμα και με μαμά συμπίεση...

Ο εισαγωγής του μκ1 είναι όντως πιο άγριος, τσεκαρισμένο. Εγώ φοράω colombo, που είναι ακόμα πιο άγριοι, road medium.

Πάντως να ξέρετε ότι ο εγκέφαλός μας παίζει πολύ άσχημα παιχνίδια με το αβανς, και επιβάλλεται ένα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ πρόγραμμα. Πιστεύω η λύση του προγραμματος-κονσέρβας δεν αποδίδει...

Αν κάποιος χρειάζεται εκκ/ρο από mk2 16v ή 1,4 16v ας μου στείλει pm, υπάρχουν και τα δυο ζευγάρια...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 29, 2007 8:57 pm
από Arf
m0rf3as έγραψε:τελικα για να συνοψισουμε, ποσο κερδιζει το 80αρι 1.2 16V και ποσο το 1.4?
εγώ κατάφερα να το φτάσω μέχρι 100 άλογα, με φπε-εκκεντροφόρους-μπουζί. Βέβαια το δυναμόμετρο ήταν λίγο ότι να'ναι, αλλά σφαζόμουν με τα 14άρια. Μου έφευγαν πολύ λίγο...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 29, 2007 9:11 pm
από grhgorhsptol
Arf έγραψε:Εμένα πάντως έβγαλε 116 άλογα και 14 κιλά ροπής. Μοτέρ 1,4 16v β' στάδιο, χωρίς πρόγραμμα και με μαμά συμπίεση...

Ο εισαγωγής του μκ1 είναι όντως πιο άγριος, τσεκαρισμένο. Εγώ φοράω colombo, που είναι ακόμα πιο άγριοι, road medium.
Πόσα άλογα είχες πριν και έβγαλες 116 μετά?
Όταν λες β στάδιο τι εννοείς?
Στα ψιλά χωρίς πρόγραμα δεν στέγνωνες?
Τί συμπίεση έχεις μαμά?
Οι colombo πόσο έκαναν?
Στα χαμηλά κρέμαγες πολύ?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 30, 2007 4:52 pm
από Arf
grhgorhsptol έγραψε: Πόσα άλογα είχες πριν και έβγαλες 116 μετά?
Όσα έχει ένα μαμά 1,4 16v. Δεν το είχα μετρήσει μαμα
grhgorhsptol έγραψε:Όταν λες β στάδιο τι εννοείς?
φίλτρο, εξάτμιση(ολόκληρη 50άρα, καταλύτη, χταπόδι 4-1), εκκεντοφόροι, γειώσεις και κάτι άλλα ψιλολόγια και είμαι stand by για άγραφο...
grhgorhsptol έγραψε:Στα ψιλά χωρίς πρόγραμα δεν στέγνωνες?
Στεγνώνω και πολύ μάλιστα. Γι'αυτό είπα πριν ότι χρειάζεται ΚΑΛΟ πρόγραμμα αυτό το μοτέρ για να δείξει τα δόντια του
grhgorhsptol έγραψε:Τί συμπίεση έχεις μαμά?
11:1
grhgorhsptol έγραψε:Οι colombo πόσο έκαναν?
1200Ε απέραστοι
grhgorhsptol έγραψε:Στα χαμηλά κρέμαγες πολύ?
όχι ιδιαίτερα, αλλά το αμάξι ανοίγει καλά μετά τις 4000

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 30, 2007 6:44 pm
από andrew
Arf έγραψε:Εμένα πάντως έβγαλε 116 άλογα και 14 κιλά ροπής. Μοτέρ 1,4 16v β' στάδιο, χωρίς πρόγραμμα και με μαμά συμπίεση...

Ο εισαγωγής του μκ1 είναι όντως πιο άγριος, τσεκαρισμένο. Εγώ φοράω colombo, που είναι ακόμα πιο άγριοι, road medium.

Πάντως να ξέρετε ότι ο εγκέφαλός μας παίζει πολύ άσχημα παιχνίδια με το αβανς, και επιβάλλεται ένα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ πρόγραμμα. Πιστεύω η λύση του προγραμματος-κονσέρβας δεν αποδίδει...

Αν κάποιος χρειάζεται εκκ/ρο από mk2 16v ή 1,4 16v ας μου στείλει pm, υπάρχουν και τα δυο ζευγάρια...
μπραβο φιλε!!!εγω προσωπικα δεν εχω ξανακουσει αλλη τετοια μετατροπη στο club...για το προγραμμα που λες εχεις δικιο...η κονσερβα απορριπτεται...παρ΄ολα αυτα το δυναμομετρο(dynodrome) Σαλιας φτιαχνει πανω στο δυναμομετρο προγραμματα για τον 1.4 16ν!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 30, 2007 6:48 pm
από grhgorhsptol
BLUE SCORPION έγραψε:αρφ μιλας παντα για στιλο ετσι οχι για πουντο σωστα?
Toυ stilo και του punto οι 1.4 παρόμοιοι δεν είναι?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 30, 2007 6:55 pm
από P.A.D.R.C
Ιδιοι.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 30, 2007 11:21 pm
από BLUE SCORPION
οκ δεν το ηξερα αυτο παιδια νομιζα οτι ηταν διαφορετικη κινητηρες το μονο που μενει να μαθουμε στα σιγουρα ειναι για το 1.2 ποσο θα αποδοσει και περιπου το κοστος του ολου εγχειρηματος γιατι κατι ακουσα για προγραμμα και απο οτι μπορω να συμπερανω το ολο θεμα παει στο χαλαρο στο 1000€

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 01, 2007 1:23 am
από grhgorhsptol
Για πρώτο στάδιο με εκκεντροφόρο χρειάζεται πάνω από 1000€.

Εξάτιση από χταπόδι μέχρι τελικό περίπου 1000€ (Supersprint πχ)
Σκούπα περίπου 160€
Εκκεντροφόρος εισαγωγής από το μκ1 με τα 85hp περίπου 200€ (Σύμφωνα με τα λεγόμενα του hammersword)
Και πρόγραμμα περίπου 250€
Σύνολο 1610€

Βάλε και ένα οργανάκι για θερμοκρασία λαδιού (να ξέρουμε τι μας γίνεται) +100€ περίπου

Του Arf όπως λέει έβγαλε +16άλογα και +1 κιλό ροπής χωρίς πρόγραμμα.
Οπότε με πρόγραμμα θα είμαστε γύρω στα +20hp και +2-2,5kg ροπής.

Καλά τα λέω?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 01, 2007 1:35 am
από P.A.D.R.C
Εδω το θεμα ειναι μονο οι εκκεντροφοροι"Know How - Punto Sporting Cams" .καλυτερα να τα πειτε αλλου.Παντως για το μκ2 με εκκντροφορους+ροϊκη κομπλε κερδιζεις 20-25 αλογα συνολικα (αναφερομαι σε φυσιολογικο εκκεντροφορο και οχι "μπαμπουλα" με μηχανικα ωστηρια)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 01, 2007 1:39 am
από BLUE SCORPION
αναφερομαι σε φυσιολογικο εκκεντροφορο και οχι "μπαμπουλα" με μηχανικα ωστηρια)
κανε μου μια διευκρινηση σε παρακαλω πανω στο μπαμπουλα που λες γιατι δεν σε καταλαβα
την ερωτηση σχετικα με την εξατμιση την εκανα για να καταλαβω κατα ποσο ειναι "υποχρεωτικο" να μπει ολοσωμη αν δηλαδη λογω του πιο αγριου εκεντροφορου υπαρχει καποιο προβλημα στις σωληνωσεις για πχ
γενικα εαν ειναι κατα καποιο τροπο υποχρεωτικη αυτη η τοποθετηση

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 01, 2007 1:48 am
από P.A.D.R.C
Oσο πιο αγριοι ειναι οι εκκντροφοροι τοσο πιο πολλα αλογα βγαζουν αλλα στα ψηλα με αποτελεσμα να μην εχεις φυσιολογικο ρελαντι,αρυθμιες & μπερδεματα, ακαυστες κτλ.Αυτη την στιγμη το αμαξι σου εχει υδραυλικα ωστηρια:αν ηθελες δυναμη και στροφαρισμα σαν type-r θα εβαζες "μπαμπουλες" καταργωντας ταυτοχρονα τα υδραυλικα ωστηρια ενω θα αυξανες και την συμπιεση σου αρκετα (12-12,5:1 ή και παραπανω)Επισης χρησιμοποιουνται και ρυθμιζομενα γραναζια εκκεντροφορων.Το full συστημα εξατμισης επιβαλλεται αν θελεις να αξιοποιησεις στο επακρο καθε euro της βελτιωσης σου αφου επιβαλλεται να εχεις την καλυτερη δυνατη ροη καυσαεριων.

grhgorhsptol απο την στιγμη που μιλαμε για ροϊκη/εκκεντροφορους ειμαστε πλεον στο Β' σταδιο.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 01, 2007 1:57 am
από BLUE SCORPION
δηλαδη εαν καποιος βαλει απλα εκεντροφορους μκ1 πιθανων να εχει αρυθμιες και μπερδεματα στα χαμηλα σωστα?
γιαυτο το λογω ομως δεν βαζεις και προγραμμα ετσι ωστε να λειτουργησει σωστα το αμαξι σου με τους πιο αγριους εκεντροφορους ?
υγ δεν βγαινουμε οφ γιατι πολυ απλα αυτα που ρωταω ειναι αλυλενδετα μεταξυ τους και πρεπει να ξερει καποιος που θα το τολμησει τι πρεπει να κανει ωστε να λειτουργει σωστα το αμαξι του μετα απο αλλαγη εκκεντροφορων