Know How - Punto Sporting Cams
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- L.R.C.
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1806
- Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2004 5:57 pm
- Τοποθεσία: Πάντα μπροστά...
Know How - Punto Sporting Cams
To κακό είναι ότι έχω περιορισμένα στοιχεία για τους συγκεκριμένους εκκεντροφόρους δυστηχώς δεν έχω βυθισμα.
Καιρό τώρα όλοι λένε ότι οι εκκεντροφόροι απο το ΜΚ1 85 16v είναι ποιο άγριοι από του MK2 80...
αλλά πόσο????
έχουν μεγάλη διαφορά??? θα βγάζει κάρτα μετά το αμάξι???
Λοιπόν...
το ΜΚ2 80 έχει: εκκε. εισ. 212 _ εκκε. εξ. 212
το ΜΚ1 85 έχει: εκκε. εισ. 224 _ εκκε. εξ. 212
στον παραπάνω πίνακα βλέπουμε ότι το 85αρι έχει έχει μόνο ποιο άγριο εισαγωγής από το 80...
ΑΛΛΑ το μυστικό κρύβεται στον χρονισμό των εκκεντροφόρων....
το ΜΚ2 80 έχει μηδενικό overlap (οverlap = ανοιχτες και οι 2 βαλβιδες (εισ. + εξ.), άρα άκαφτες)
και το ΜΚ1 85 έχει 8μοίρες οverlap...
Άλλο ένα κομμάτι που μας ενδιαφέρει είναι το για πόσο μένει ανοιχτή η βαλβίδα στο μέγιστο βυθισμα (Cam Timing)...
80 -> 106μοίρες
85 -> 110μοίρες
αυτο κύριοι σημαίνει ότι με τους εκκεντροφόρους του 85 σε 80 πέρνουμε αρκετή δύναμη (ειδικά ψηλά) , χάνουμε χαμηλά (χρειάζεται μεγαλύτερη συμπίεση λόγο του οverlap) και οι ρύποι εκτυνάσωντε (πάλι λόγο του οverlap) ....
Ένα πάντρεμα εισ. από το 85 με εξ. από το 80 ακούγεται πολύ καλό (θα έχουμε overlap "μόνο" 2μοίρες) καθώς θα έχουμε και πάλι Cam Timing -> 110
Όλα αυτα όμως είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ θεωριτικά αφού δεν έχω ακριβή στοιχεία για το βύθισμα.... κάτι που μπορεί να ανατρέψει όλα τα αποτελέσματα....
Ελπίζω σύντομα να βρώ και το βυθισμα και το άρθρο να ολοκληρωθεί...
Καιρό τώρα όλοι λένε ότι οι εκκεντροφόροι απο το ΜΚ1 85 16v είναι ποιο άγριοι από του MK2 80...
αλλά πόσο????
έχουν μεγάλη διαφορά??? θα βγάζει κάρτα μετά το αμάξι???
Λοιπόν...
το ΜΚ2 80 έχει: εκκε. εισ. 212 _ εκκε. εξ. 212
το ΜΚ1 85 έχει: εκκε. εισ. 224 _ εκκε. εξ. 212
στον παραπάνω πίνακα βλέπουμε ότι το 85αρι έχει έχει μόνο ποιο άγριο εισαγωγής από το 80...
ΑΛΛΑ το μυστικό κρύβεται στον χρονισμό των εκκεντροφόρων....
το ΜΚ2 80 έχει μηδενικό overlap (οverlap = ανοιχτες και οι 2 βαλβιδες (εισ. + εξ.), άρα άκαφτες)
και το ΜΚ1 85 έχει 8μοίρες οverlap...
Άλλο ένα κομμάτι που μας ενδιαφέρει είναι το για πόσο μένει ανοιχτή η βαλβίδα στο μέγιστο βυθισμα (Cam Timing)...
80 -> 106μοίρες
85 -> 110μοίρες
αυτο κύριοι σημαίνει ότι με τους εκκεντροφόρους του 85 σε 80 πέρνουμε αρκετή δύναμη (ειδικά ψηλά) , χάνουμε χαμηλά (χρειάζεται μεγαλύτερη συμπίεση λόγο του οverlap) και οι ρύποι εκτυνάσωντε (πάλι λόγο του οverlap) ....
Ένα πάντρεμα εισ. από το 85 με εξ. από το 80 ακούγεται πολύ καλό (θα έχουμε overlap "μόνο" 2μοίρες) καθώς θα έχουμε και πάλι Cam Timing -> 110
Όλα αυτα όμως είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ θεωριτικά αφού δεν έχω ακριβή στοιχεία για το βύθισμα.... κάτι που μπορεί να ανατρέψει όλα τα αποτελέσματα....
Ελπίζω σύντομα να βρώ και το βυθισμα και το άρθρο να ολοκληρωθεί...
Kartodromo(old) Lap: 0:59,916
Punto GT2 in progress...
Punto GT2 in progress...
- dbDRAG
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 160
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 03, 2004 3:32 am
- Τοποθεσία: Athens-Pefki
Το θεμα ειναι οτι απο οτι εχω δει και το 1,4 φοραει τους εκκεντροφορους του 1,2(80hp). Θα ηταν λοιπον πολυ ενδιαφερον να δοκιμαστουν οι εκκεντροφοροι του mk1 στο mk2b...
Τι θα κανω ρε γμτ που δεν προλαβα να δηλωσω συμμετοχη στο dyno day λογω απουσιας μου στην επαρχια?????
Τι θα κανω ρε γμτ που δεν προλαβα να δηλωσω συμμετοχη στο dyno day λογω απουσιας μου στην επαρχια?????
PUNTO SPORTING 1.4 95hp Rulezzz!
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
εισαι σιγουρος γιαυτο που λες?dbDRAG έγραψε:Το θεμα ειναι οτι απο οτι εχω δει και το 1,4 φοραει τους εκκεντροφορους του 1,2(80hp). Θα ηταν λοιπον πολυ ενδιαφερον να δοκιμαστουν οι εκκεντροφοροι του mk1 στο mk2b...
Τι θα κανω ρε γμτ που δεν προλαβα να δηλωσω συμμετοχη στο dyno day λογω απουσιας μου στην επαρχια?????
Δηλαδη το 14αρι εχει τους ιδιους ακριβως εκκεντροφορους με το 1200 μκ2???
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
το πρόβλημα λύθηκε
οι εκκεντροφόροι μας είναι ακριβώς οι ίδιοι με την διαφορα ότι ο εισαγωγής του mk1 είναι πιο άγριος.
Μπορείτε άφοβα να αγοράσετε από την Fiat με 180E περίπου τον εκκεντροφόρο k να τον τοποθετήσετε πάνω στο 14ari μοτέρ σας κερδίζοντας αρκετά στα ψιλά... k με ένα προγραμματάκι "στροφαρετε" άφοβα 7200 - 7300
180 ο εκκεντροφόρος k 250 το πρόγραμμα k 150 μια σκούπα εξάτμιση = 600E
Aρα εμείς θα λέμε σκούπα εκκεντροφόρος πρόγραμμα!!!
οι εκκεντροφόροι μας είναι ακριβώς οι ίδιοι με την διαφορα ότι ο εισαγωγής του mk1 είναι πιο άγριος.
Μπορείτε άφοβα να αγοράσετε από την Fiat με 180E περίπου τον εκκεντροφόρο k να τον τοποθετήσετε πάνω στο 14ari μοτέρ σας κερδίζοντας αρκετά στα ψιλά... k με ένα προγραμματάκι "στροφαρετε" άφοβα 7200 - 7300
180 ο εκκεντροφόρος k 250 το πρόγραμμα k 150 μια σκούπα εξάτμιση = 600E
Aρα εμείς θα λέμε σκούπα εκκεντροφόρος πρόγραμμα!!!
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- BLUE SCORPION
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3018
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ
ωραια για το 1.4 στο 1.2 ομως μκ2 τι θα χρειαστει???
ωστε να περναει και ΚΤΕΟ λογω ρυπων και τελικα ποσα αλογα και τι πρεπει να κανουμε ωστε να μην χασουμε αρκετα στα χαμηλα ?
ωστε να περναει και ΚΤΕΟ λογω ρυπων και τελικα ποσα αλογα και τι πρεπει να κανουμε ωστε να μην χασουμε αρκετα στα χαμηλα ?
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
- Dreamcatcher
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 980
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 20, 2006 5:40 pm
- Τοποθεσία: Salonica
- Επικοινωνία:
βασικα το μκ1 16v τραβαει πολυ δυνατα ψηλα (μετα τις 4.000) θυμαμαι.. βοηθαει βεβαια το γεγονος οτι εχει πιο κοντο κιβωτιο συν το οτι στροφαρε ανετα 7αρες απο το μκ2, οποτε οτι χασουρα υπηρχε χαμηλα την αντισταθμιζε ετσι.. τωρα για φαση κοπια μοτερ μκ1 (δηλαδη μκ2 με εκκεντροφορους) και μκ2 κιβωτιο δεν ξερω τι γινεται.. αλλα νομιζω με καλο προγραμμα ολα λυνονται;)
Red like passion!!
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία: