Know How - Punto Sporting Cams
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
Αν πρόκειται να μπουν ο εκκεντροφόροι απο το μκ1 δεν χρειάζεται αναγκαστικά αλλαγή εξάτμισης...μπορούν να μπούν και μόνοι τους αλλά δε θα δίνουν τα μέγιστα της απόδοσης τους...
Δεν είναι πολύ μεγάλοι σε σχέση με αυτούς που φοράμε για να δημιουργήσουν αρυθμιες.
Μπορεί να μη χρειάζεται ούτε καν πρόγραμμα...
Δεν είναι πολύ μεγάλοι σε σχέση με αυτούς που φοράμε για να δημιουργήσουν αρυθμιες.
Μπορεί να μη χρειάζεται ούτε καν πρόγραμμα...
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Αρυθμιες εχεις οταν ειναι πολλοι αγριοι οι εκκεντροφοροι και μαλιστα οσο πιο αγριος τοσο πιο εντονες.Το προγραμμα 1ον και κυριον το βαζεις γιατι ο εκκεντροφορος φροντιζει να ανοιγοκλεινει τις βαλβιδες.Αν εσυ δεν βαλεις εξτρα καυσιμο μιγμα,δεν κερδιζεις τιποτα ουσιαστικα.Με εκκεντροφορους απο μκ1 δεν πιστευω οτι θα εχεις την παραμικρη αρυθμια γιατι (προφανως απο τα λεγομενα των παιδιων) ειναι λιγο πιο αγριοι απο τους μαμα αλλα οχι και κατι το ιδιαιτερο.
Και αν καταλαβα καλα το concept του μκ1 εκκεντροφορου ειναι απλως να αντικαταστησεις τον μαμα και να βαλεις και ενα προγραμμα ,δλδ μια ηπια ΚΑΙ οικονομικη βελτιωση και οχι ενα καλο Β σταδιο.
Και αν καταλαβα καλα το concept του μκ1 εκκεντροφορου ειναι απλως να αντικαταστησεις τον μαμα και να βαλεις και ενα προγραμμα ,δλδ μια ηπια ΚΑΙ οικονομικη βελτιωση και οχι ενα καλο Β σταδιο.
- BLUE SCORPION
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3018
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ
γιαυτο ρωτησα Γρηγορη γιατι μου φανηκε πολυ περιεργο να εχω αρυθμιες με εκκεντροφορους που στην ουσια ειναι ελαχιστα πιο αγριοι απο αυτους που ηδη φοραει το αμαξι τωρα φυσικα ναι αν θες τα μεγιστα δυνατα αποτελεσματα πας για ολοσωμη αλλα οχι οτι δεν θα δεις διαφορα στις ψηλες στροφες απο οτι πριν
+ το οτι με μια φιλτροχοανη η μια σκουπα και τελικο μπορει να πηγαινει λιγο πιο καλα απο οτι με μαμα φιλτρο και εξατμιση αυτος ο εκκεντροφορος
+ το οτι με μια φιλτροχοανη η μια σκουπα και τελικο μπορει να πηγαινει λιγο πιο καλα απο οτι με μαμα φιλτρο και εξατμιση αυτος ο εκκεντροφορος
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
- BLUE SCORPION
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3018
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ
να προσθεσω οτι ειναι μια πολυ καλη λυση ( ετσι ακουγεται ) σε θεμα κοστους αποδοσης για καποιον που ζηταει απλα λιγο πιο πολυ γκαζι στα ψηλα αλλα δεν θελει να δωσει και τα τρελα χρηματα για μετατροπεςΚαι αν καταλαβα καλα το concept του μκ1 εκκεντροφορου ειναι απλως να αντικαταστησεις τον μαμα και να βαλεις και ενα προγραμμα ,δλδ μια ηπια ΚΑΙ οικονομικη βελτιωση και οχι ενα καλο Β σταδιο.
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
- Arf
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 59
- Εγγραφή: Τετ Απρ 05, 2006 3:59 am
- Επικοινωνία:
Αν τα παραπάνω θεωρούνται off topic, μπορείτε να τα μεταφέρετε. Να προσθέσω επίσης ότι υπάρχει δυνατότητα να κάνετε reprofile τους εργοστασιακούς εκκεντροφόρους(boubis) με τα χαρακτηριστικά των colombo. Κι αυτή είναι μια καλή και σχετικά οικονομική λύση. Όμως το αμάξι για να βγάλει δύναμη πρέπει να δουλέψει ψηλά. Το 12άρι μου είχε βγάλει μέγιστη στις 7000(με κόφτη στις 7250) και το 14άρι προς το παρον βγάζει δύναμη στον κόφτη(6400 μιας που δεν έχει πρόγραμμα). Οι καμπύλες του 14αριού είναι πολύ καλές, μετά τις 6 κρατάει όλη του τη δύναμη...
Stilo 1.2 5D
http://www.stiloclub.gr
http://www.stiloclub.gr
- Arf
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 59
- Εγγραφή: Τετ Απρ 05, 2006 3:59 am
- Επικοινωνία:
Όχι, φοράω τους γνήσιους(που είναι και πανάλαφροι και βοηθάνε στο στροφάρισμα)...
Stilo 1.2 5D
http://www.stiloclub.gr
http://www.stiloclub.gr
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Πληροφοριες κ στοιχεια εκκεντροφορων 1.2 μκ1 κ 1.2-1.4 μκ2.
μκ1 εισαγωγης: 7.7μμ βυθισμα με 224 μοιρες διαρκεια
εξαγωγης: 7.9μμ βυθισμα με 226 μοιρες διαρκεια
μκ2 εισαγωγης: 7.5μμ βυθισμα με 212 μοιρες διαρκεια
εξαγωγης: 7.9μμ βυθισμα με 226 μοιρες διαρκεια
βλεπετε οτι ο εξαγωγης ειναι πιο αγριος απο τον εισαγωγης κ στα 2 μοντελα. Δεν ειναι τυπογραφικο λαθος, απλα επειδη εχουν συμπιεση αρκετη τα μοτερ 1.2/1.4 -> 10,6:1/11:1 χρειαζεται καλη εξαγωγη της συμπιεσης κ γι αυτο τοποθετηθηκε αγριος εκκεντροφορος εξαγωγης.
Με το να τοποθετησουμε τον εισαγωγης του μκ1 στο μκ2 κερδιζουμε +0,2μμ βυθισμα +12 μοιρες διαρκεια κ στο χρονισμα δημιουργειται ενα overlap 2 μοιρων που σημαινει οτι στροφαρουμε ψηλοτερα κ κρεμαμε λιγο χαμηλα (ανεπαισθητο το κρεμασμα) τους εκκεντροφορους τους μετρησα στον Σεβδαλή!
Με μια πολυ καλη εξατμηση με 300αρη καταλυτη + χταποδι (προτεινω Supersprint) κ ενα προγραμμα (προτεινω Tuning Faster -> 250E) με κοφτη στις 7500 για να απλωνει λιγο, γιατι θα στροφαρει ανετα 7ρες μετα, το αμαξακι πεταει.
+++ Ελαφρωμα Βολαν κατα 1 κιλο. Η διαφορα ειναι τρομακτικη. στροφαρισμα..............
Απο αποψη ελατηριων, ριτεινερ κ ωστηριων απολυτως κανενα προβλημα ειναι γιγαντες. σκαρφαλωνει ανετα πολυ περισσοτερες στροφες αυτο το καπακι.
πιστευω οτι τα 120+ αλογακια θα τα βγαλει το 14αρι.
Οσο για το αν θα δουλεψει χωρις προγραμμα?! ανετα κ χωρις κανενα προβλημα. δεν παθαινει τιποτα. σας το υπογραφω διοτι το γνωριζω απο πρωτο χερι.
Σε λιγες μερες θα γραψω κ ενα τοπικ για μια πληρη ατμοσφαιρικη βελτιωση για το 1.4 16ν μοτερακι του Sporting!
Αυτα απο μενα!
μκ1 εισαγωγης: 7.7μμ βυθισμα με 224 μοιρες διαρκεια
εξαγωγης: 7.9μμ βυθισμα με 226 μοιρες διαρκεια
μκ2 εισαγωγης: 7.5μμ βυθισμα με 212 μοιρες διαρκεια
εξαγωγης: 7.9μμ βυθισμα με 226 μοιρες διαρκεια
βλεπετε οτι ο εξαγωγης ειναι πιο αγριος απο τον εισαγωγης κ στα 2 μοντελα. Δεν ειναι τυπογραφικο λαθος, απλα επειδη εχουν συμπιεση αρκετη τα μοτερ 1.2/1.4 -> 10,6:1/11:1 χρειαζεται καλη εξαγωγη της συμπιεσης κ γι αυτο τοποθετηθηκε αγριος εκκεντροφορος εξαγωγης.
Με το να τοποθετησουμε τον εισαγωγης του μκ1 στο μκ2 κερδιζουμε +0,2μμ βυθισμα +12 μοιρες διαρκεια κ στο χρονισμα δημιουργειται ενα overlap 2 μοιρων που σημαινει οτι στροφαρουμε ψηλοτερα κ κρεμαμε λιγο χαμηλα (ανεπαισθητο το κρεμασμα) τους εκκεντροφορους τους μετρησα στον Σεβδαλή!
Με μια πολυ καλη εξατμηση με 300αρη καταλυτη + χταποδι (προτεινω Supersprint) κ ενα προγραμμα (προτεινω Tuning Faster -> 250E) με κοφτη στις 7500 για να απλωνει λιγο, γιατι θα στροφαρει ανετα 7ρες μετα, το αμαξακι πεταει.
+++ Ελαφρωμα Βολαν κατα 1 κιλο. Η διαφορα ειναι τρομακτικη. στροφαρισμα..............
Απο αποψη ελατηριων, ριτεινερ κ ωστηριων απολυτως κανενα προβλημα ειναι γιγαντες. σκαρφαλωνει ανετα πολυ περισσοτερες στροφες αυτο το καπακι.
πιστευω οτι τα 120+ αλογακια θα τα βγαλει το 14αρι.
Οσο για το αν θα δουλεψει χωρις προγραμμα?! ανετα κ χωρις κανενα προβλημα. δεν παθαινει τιποτα. σας το υπογραφω διοτι το γνωριζω απο πρωτο χερι.
Σε λιγες μερες θα γραψω κ ενα τοπικ για μια πληρη ατμοσφαιρικη βελτιωση για το 1.4 16ν μοτερακι του Sporting!
Αυτα απο μενα!
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Λυστε μια απορια...Γιατι στα μκ2Β τα 1.4 οι εκκεντροφοροι εχουν κωδικους 46434593(εισαγωγης αν κρινω καλα) και 46815065 ή 55196047 για εξαγωγης ενω για το 1.2 46622371 και 46522372 ΕΝΩ του μκ1 16V ο εισαγωγης ειναι 46434593 και ο εξαγωγης 46434594 συμφωνα με το eper.Αν ηταν ιδιοι δεν θα ειχαν τους ιδιους κωδικους..?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Το θεμα καθαρίστηκε όσο μπορούσε.Παρακαλώ μένετε εντός θέματος που είναι Know how-Punto Sporting Cams.Eυχαριστώ.
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- BLUE SCORPION
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3018
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ
κωσταντινε δεν ειναι η ιδιοι για το μκ2 με το μκ1 εχουν διαφορετικο lag γιαυτο και το μκ1 εχει 85 αλογα και το μκ2 80 στην ουσια ειναι 2 διαφορετικοι εκκεντροφοροι που ταιριαζουν σε 3 διαφορετικα μοντελα ( μκ1,μκ2,μκ2β)
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Εγω τι ειπα δλδ?Μονο που το 1.2 μκ2/Β εχει διαφορετικο και απο του μκ2Β 1.4 και εισαγωγης και εξαγωγης ,ενω ιδιος εισαγωγης ειναι του 1.4 με το μκ1.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)