Know How - Punto Sporting Cams

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Σάβ Δεκ 01, 2007 2:03 am

Αν πρόκειται να μπουν ο εκκεντροφόροι απο το μκ1 δεν χρειάζεται αναγκαστικά αλλαγή εξάτμισης...μπορούν να μπούν και μόνοι τους αλλά δε θα δίνουν τα μέγιστα της απόδοσης τους...
Δεν είναι πολύ μεγάλοι σε σχέση με αυτούς που φοράμε για να δημιουργήσουν αρυθμιες.
Μπορεί να μη χρειάζεται ούτε καν πρόγραμμα...



Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Δεκ 01, 2007 2:04 am

Αρυθμιες εχεις οταν ειναι πολλοι αγριοι οι εκκεντροφοροι και μαλιστα οσο πιο αγριος τοσο πιο εντονες.Το προγραμμα 1ον και κυριον το βαζεις γιατι ο εκκεντροφορος φροντιζει να ανοιγοκλεινει τις βαλβιδες.Αν εσυ δεν βαλεις εξτρα καυσιμο μιγμα,δεν κερδιζεις τιποτα ουσιαστικα.Με εκκεντροφορους απο μκ1 δεν πιστευω οτι θα εχεις την παραμικρη αρυθμια γιατι (προφανως απο τα λεγομενα των παιδιων) ειναι λιγο πιο αγριοι απο τους μαμα αλλα οχι και κατι το ιδιαιτερο.

Και αν καταλαβα καλα το concept του μκ1 εκκεντροφορου ειναι απλως να αντικαταστησεις τον μαμα και να βαλεις και ενα προγραμμα ,δλδ μια ηπια ΚΑΙ οικονομικη βελτιωση και οχι ενα καλο Β σταδιο.

Άβαταρ μέλους
BLUE SCORPION
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3018
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευση από BLUE SCORPION » Σάβ Δεκ 01, 2007 2:08 am

γιαυτο ρωτησα Γρηγορη γιατι μου φανηκε πολυ περιεργο να εχω αρυθμιες με εκκεντροφορους που στην ουσια ειναι ελαχιστα πιο αγριοι απο αυτους που ηδη φοραει το αμαξι τωρα φυσικα ναι αν θες τα μεγιστα δυνατα αποτελεσματα πας για ολοσωμη αλλα οχι οτι δεν θα δεις διαφορα στις ψηλες στροφες απο οτι πριν
+ το οτι με μια φιλτροχοανη η μια σκουπα και τελικο μπορει να πηγαινει λιγο πιο καλα απο οτι με μαμα φιλτρο και εξατμιση αυτος ο εκκεντροφορος
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Σάβ Δεκ 01, 2007 2:12 am

Αν πρόκειται να μπεί μόνο ο εκκεντροφόρος από το μκ1 γιατί χρειάζεται και πρόγραμμα?,αφού δεν είναι πολύ άγριος.
Τα περιθώρια του εγκεφάλου μας δεν φτάνουν για να ρίξει περισσότερο καύσιμο?

Άβαταρ μέλους
BLUE SCORPION
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3018
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευση από BLUE SCORPION » Σάβ Δεκ 01, 2007 2:12 am

Και αν καταλαβα καλα το concept του μκ1 εκκεντροφορου ειναι απλως να αντικαταστησεις τον μαμα και να βαλεις και ενα προγραμμα ,δλδ μια ηπια ΚΑΙ οικονομικη βελτιωση και οχι ενα καλο Β σταδιο.

να προσθεσω οτι ειναι μια πολυ καλη λυση ( ετσι ακουγεται ) σε θεμα κοστους αποδοσης για καποιον που ζηταει απλα λιγο πιο πολυ γκαζι στα ψηλα αλλα δεν θελει να δωσει και τα τρελα χρηματα για μετατροπες
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Δεκ 01, 2007 2:20 am

Αμφιβαλω αν δινει τοσα αλογα αυτος εκκεντροφορος..Και βεβαια η ροϊκη δεν ξερω κατα ποσο θα αξιζε να γινει δεδομενου οτι απλως αντικαθιστας τους εκκεντροφορους ενω με την ροϊκη λυνεις και την κεφαλη..
Το προγραμμα ΕΙΝΑΙ απαραιτητο εισαι κατι παραπανω απο ΦΠΕ(που μπαινει προγραμμα) .

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Σάβ Δεκ 01, 2007 2:30 am

Στα χαμηλά δεν θα χάσεις αν μπεί και πρόγραμμα.
Για κτεο απλά βάζεις την μαμά εξάτμιση και πας.
Δεν είναι πολύ άγριος ο εκκεντροφόρος για να σου δημιουργήσει πρόβλημα με τα καυσαέρια.

Άβαταρ μέλους
Arf
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Τετ Απρ 05, 2006 3:59 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Arf » Κυρ Δεκ 02, 2007 4:37 am

Αν τα παραπάνω θεωρούνται off topic, μπορείτε να τα μεταφέρετε. Να προσθέσω επίσης ότι υπάρχει δυνατότητα να κάνετε reprofile τους εργοστασιακούς εκκεντροφόρους(boubis) με τα χαρακτηριστικά των colombo. Κι αυτή είναι μια καλή και σχετικά οικονομική λύση. Όμως το αμάξι για να βγάλει δύναμη πρέπει να δουλέψει ψηλά. Το 12άρι μου είχε βγάλει μέγιστη στις 7000(με κόφτη στις 7250) και το 14άρι προς το παρον βγάζει δύναμη στον κόφτη(6400 μιας που δεν έχει πρόγραμμα). Οι καμπύλες του 14αριού είναι πολύ καλές, μετά τις 6 κρατάει όλη του τη δύναμη...

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Κυρ Δεκ 02, 2007 8:24 pm

εσυ τους εχεις κανει reprofile ??το θεμα ειναι η αξιοπιστια και οχι η αποδοση για μενα..προσωπικη αποψη..
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Arf
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Τετ Απρ 05, 2006 3:59 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Arf » Τρί Δεκ 04, 2007 10:38 am

Όχι, φοράω τους γνήσιους(που είναι και πανάλαφροι και βοηθάνε στο στροφάρισμα)...

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τετ Δεκ 05, 2007 7:19 pm

Πληροφοριες κ στοιχεια εκκεντροφορων 1.2 μκ1 κ 1.2-1.4 μκ2.
μκ1 εισαγωγης: 7.7μμ βυθισμα με 224 μοιρες διαρκεια
εξαγωγης: 7.9μμ βυθισμα με 226 μοιρες διαρκεια

μκ2 εισαγωγης: 7.5μμ βυθισμα με 212 μοιρες διαρκεια
εξαγωγης: 7.9μμ βυθισμα με 226 μοιρες διαρκεια

βλεπετε οτι ο εξαγωγης ειναι πιο αγριος απο τον εισαγωγης κ στα 2 μοντελα. Δεν ειναι τυπογραφικο λαθος, απλα επειδη εχουν συμπιεση αρκετη τα μοτερ 1.2/1.4 -> 10,6:1/11:1 χρειαζεται καλη εξαγωγη της συμπιεσης κ γι αυτο τοποθετηθηκε αγριος εκκεντροφορος εξαγωγης.

Με το να τοποθετησουμε τον εισαγωγης του μκ1 στο μκ2 κερδιζουμε +0,2μμ βυθισμα +12 μοιρες διαρκεια κ στο χρονισμα δημιουργειται ενα overlap 2 μοιρων που σημαινει οτι στροφαρουμε ψηλοτερα κ κρεμαμε λιγο χαμηλα (ανεπαισθητο το κρεμασμα) τους εκκεντροφορους τους μετρησα στον Σεβδαλή!

Με μια πολυ καλη εξατμηση με 300αρη καταλυτη + χταποδι (προτεινω Supersprint) κ ενα προγραμμα (προτεινω Tuning Faster -> 250E) με κοφτη στις 7500 για να απλωνει λιγο, γιατι θα στροφαρει ανετα 7ρες μετα, το αμαξακι πεταει.
+++ Ελαφρωμα Βολαν κατα 1 κιλο. Η διαφορα ειναι τρομακτικη. στροφαρισμα..............

Απο αποψη ελατηριων, ριτεινερ κ ωστηριων απολυτως κανενα προβλημα ειναι γιγαντες. σκαρφαλωνει ανετα πολυ περισσοτερες στροφες αυτο το καπακι.

πιστευω οτι τα 120+ αλογακια θα τα βγαλει το 14αρι.

Οσο για το αν θα δουλεψει χωρις προγραμμα?! ανετα κ χωρις κανενα προβλημα. δεν παθαινει τιποτα. σας το υπογραφω διοτι το γνωριζω απο πρωτο χερι.

Σε λιγες μερες θα γραψω κ ενα τοπικ για μια πληρη ατμοσφαιρικη βελτιωση για το 1.4 16ν μοτερακι του Sporting!

Αυτα απο μενα!
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Δεκ 05, 2007 7:40 pm

Λυστε μια απορια...Γιατι στα μκ2Β τα 1.4 οι εκκεντροφοροι εχουν κωδικους 46434593(εισαγωγης αν κρινω καλα) και 46815065 ή 55196047 για εξαγωγης ενω για το 1.2 46622371 και 46522372 ΕΝΩ του μκ1 16V ο εισαγωγης ειναι 46434593 και ο εξαγωγης 46434594 συμφωνα με το eper.Αν ηταν ιδιοι δεν θα ειχαν τους ιδιους κωδικους..?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GRIGIO » Πέμ Δεκ 06, 2007 8:58 am

Το θεμα καθαρίστηκε όσο μπορούσε.Παρακαλώ μένετε εντός θέματος που είναι Know how-Punto Sporting Cams.Eυχαριστώ.

Άβαταρ μέλους
BLUE SCORPION
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3018
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευση από BLUE SCORPION » Πέμ Δεκ 06, 2007 10:38 am

κωσταντινε δεν ειναι η ιδιοι για το μκ2 με το μκ1 εχουν διαφορετικο lag γιαυτο και το μκ1 εχει 85 αλογα και το μκ2 80 στην ουσια ειναι 2 διαφορετικοι εκκεντροφοροι που ταιριαζουν σε 3 διαφορετικα μοντελα ( μκ1,μκ2,μκ2β)
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Δεκ 06, 2007 10:44 am

Εγω τι ειπα δλδ?Μονο που το 1.2 μκ2/Β εχει διαφορετικο και απο του μκ2Β 1.4 και εισαγωγης και εξαγωγης ,ενω ιδιος εισαγωγης ειναι του 1.4 με το μκ1.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”