Know How - Punto Sporting Cams

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
BLUE SCORPION
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3018
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευση από BLUE SCORPION » Πέμ Δεκ 06, 2007 10:48 am

ισως για να ανταποκρινονται στους ρυπους εχει γινει αυτο δεν ξερω το θεμα ειναι οτι μπαινουν κουτι στο αμαξι οποτε αυτο ειναι καλο για ενα σχετικα φθηνο προτζεκτ βελτιωσης


και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Δεκ 06, 2007 11:03 am

Δεν με καταλαβες αλλα δεν πειραζει.Προφανως εχει σχεση με τους ρυπους και συνοδευεται απο αντιστοιχο προγραμμα αλλα πιο πριν ακουστηκε οτι μκ2 1.2 16v & μκ2Β 1.4 εχουν τους ιδιους εκκεντροφορους και μαλιστα τον εισαγωγης ιδιο.Με βαση τα νουμερα που εδωσαν προφανως και δεν εχουν.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Σάβ Δεκ 08, 2007 12:21 am

κωστα με πιανεις αδιαβατο. αλλα υπαρχει ενα προβλημα.
αν ειχαμε στο 14αρι το εισαγωγης του 1.2 μκ1 τοτε δεν θα μπορουσαμε να περασουμε καυσαερια Euro 4 λογω overlap, αλλα θα εχαμε κ κοφτη στις 7200 σας το μκ1.

θα μαθω αμεσα κ μεσα στις επομενες μερες θα σας τα πω ολα αναλυτικα.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Δεκ 10, 2007 7:29 pm

Το overlap ειναι και θεμα χρονισμου.Επισης θα επρεπε να εχουμε και τους δυο ιδιους αλλα δεν συμβαινει αυτο.Τσεκαρε το eper για να επιβεβαιωσεις τους κωδικους και μονος σου!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τρί Δεκ 11, 2007 2:09 pm

δεν μπορουμε να χρονισουμε το αμαξι μας με ρυθμιζομενα γραναζια. διοτι εχουμε εμπλεκομενα κ θελει πατεντα να τα φτιαξεις, κ αστα να πανε. Επομενως οι εκκεντροφοροι καθονται παντα στις ιδιες γραμμες,
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

jimm@kos
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Σάβ Απρ 14, 2007 3:33 am

Δημοσίευση από jimm@kos » Παρ Δεκ 05, 2008 11:25 pm

Να κάνω μία ερώτηση κι εγώ ο ταπείνος κοινός θνητός?!Μπορεί να δουλέψει ο εκκεντροφόρος του mk1 στο mk2 χωρίς πρόγραμμα,ή θα έχουμε μπουκώματα στις χαμηλες και στις μεσαίες λόγω διαφορετικού χρονισμού?

Άβαταρ μέλους
BLUE SCORPION
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3018
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευση από BLUE SCORPION » Παρ Δεκ 05, 2008 11:42 pm

απο οτι καταλαβα οταν το εψαχνα το θεμα θα χασει παρα πολυ στις χαμηλες αλλα ψηλα θα εχεις κερδος τωρα βεβαια οσο αφορα το θεμα μπουκωματος
προσωπικη εκτιμηση οτι χωρις προγραμμα στις χαμηλες στροφες λογω του οτι θα αργει να ανεβασει ικανοποιητικα στροφες θα μπουκωνει
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Σάβ Δεκ 06, 2008 12:40 am

Σκορπιέ μόλις ξαναδιάβασα όλο το τόπικ...Δεν λέει πουθενά ότι θα χάσει πάρα πολύ στα χαμηλα.Με πρόγραμμα ειδικά η διαφορά θα είναι μηδενική.
Το έχει δοκιμάσει κανείς να μας πεί εντυπώσεις?
Μάθατε τπτ περισσότερο?

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Σάβ Δεκ 06, 2008 12:49 am

το 1.4 μοτερ εχει αρκετη συμπιεση απο μαμα με αποτελεσμα να μην χασει καθολου χαμηλα... κ αν ειναι να χασει λιγο δεν θα το καταλαβεις. Με προγραμμα θα παρει αρκετα γιατι θα τροποποιηθουν αρκετα τα αβανς λογω overlap κ διαφορετικων εκκ... πιστευω οτι 8-9 αλογα με τον εκκ κ προγραμμα θα τα παρει το μοτερ... αρκει να ρυθμιστει σωστα....
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Σάβ Δεκ 06, 2008 11:34 pm

η διαφορα χαμηλα ειναι αμελητεα σε σχεση με αυτο που κερδιζεις γενικα.
δεν θα χει κανενα προβλημα μπουκωματος.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

jimm@kos
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Σάβ Απρ 14, 2007 3:33 am

Δημοσίευση από jimm@kos » Τρί Δεκ 09, 2008 3:26 pm

Το πρόγραμμα τοτε θα πρέπει να είναι "κονσέρβα",ή χειροποίητο?Καταλαβαίνω οτι ένα χειροποίητο θα είχε καλύτερα αποτελέσματα,αλλά θα μπορούσε το αυτοκίνητο να δουλεψει σωστά και με ένα πρόγραμμα κονσέρβα?

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Τρί Δεκ 09, 2008 5:02 pm

παραπανω λεμε οτι δεν θα χρειαστεις προγραμμα.το φτιαχτο θα κανει καλυτερη δουλεια
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

jimm@kos
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Σάβ Απρ 14, 2007 3:33 am

Δημοσίευση από jimm@kos » Παρ Δεκ 12, 2008 2:22 am

Ναι,αλλά αν κατάλαβα καλα,αναφέρεστε στο 1,4(mk2b),ενώ εγώ στο 1,2(mk2).Συγγνώμη που σας πρήζω,αλλά έχω πρόβλημα με το αυτοκίνητο και θέλω να δω αν φταίει αυτο

Άβαταρ μέλους
BLUE SCORPION
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3018
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευση από BLUE SCORPION » Παρ Δεκ 12, 2008 10:52 am

εχεις βαλει στο αμαξι σου 1.2 μκ2 εκεντροφορο απο μκ1 και εχει κομπιασματα και ολα τα αλλα που ανεφερες???
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8

jimm@kos
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Σάβ Απρ 14, 2007 3:33 am

Δημοσίευση από jimm@kos » Παρ Δεκ 12, 2008 12:57 pm

Το αυτοκίνητο το πηρα μεταχειρισμένο και φοράει εκκεντροφόρο.Το θέμα είναι οτι μου μπουκώνει χαμηλά (μέχρι τις 2.500) πάρα πολύ όταν έχει ζέστη και λίγο λιγοτερο οταν κανει κρύο.Δεν ξέρω αν φοραει προγραμμα (δεν πρεπει να φοράει γιατι ο κόφτης δεν είναι μετατοπισμενος),αν και λογικά δεν θα είναι απο αυτο.Ρε παιδιά έχω τρελλαθει!Τι μπορει να είναι?Το έχουν κοιτάξει 2 μάστορες και δεν έχουν βρει τι έχει...Να φταίει που (μάλλον) δεν έχει πρόγραμμα?
Επίσης φοράει full εξάτμιση με χταπόδι και καταργημένο τον δεύτερο λ στον καταλυτη...Μπορεί να φταίει αυτο?Μήπως τα έχει παίξει ο άλλος λ?Τι να κανω???????

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”