Σελίδα 3 από 6

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 20, 2005 8:49 am
από fiat lover
με αυτη παντα την λογικη μια σκουπα δεν θα εκανε καλο και σε ενα mk2b sporting???πολλοι μου εχουν πει να μην βαλω σκουπα και να αφησω το ελευθερο φιλτρο που εχω.κοινως τα εχω ψιλομπερδεψει!!!! :? οσο για την καταναλωση μια που η βενζινη εχει φτασει στο θεο??

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 20, 2005 9:18 pm
από P.A.D.R.C
Ερωτηση:O ανοιχτος παπας ή η σκουπα ρουφαει παραπανω αερα κατα την γνωμη σας?Αναφερομαι στον παπα που εχει το 16ν.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 20, 2005 9:28 pm
από siiiii
σαφως και ο παππας και η σκουπα!!και μαλιστα το συμπερανα προσφατα.εβαλα σκουπα και τελικα την εβγαλα και εβαλα βαρελακι dia της bmg και το αυτοκινητο πεταει

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 22, 2005 11:52 am
από skinboy
me diaforetiko tropo travaei aera h skoupa aera me diaforetiko to anoixto filtrokouti k me diaforetiko tropo ta varelakia kai oi kliestou typou filtroxoanes..
Episis yparxei diafora sto na uparxei filtroxoani h filtro ele8euro mesa se egklisto kouti - skoupa...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 22, 2005 2:26 pm
από fiat lover
οταν λες dia τι ακριβως εννοεις???????και η κακομοιρα η καταναλωση ξξαναρωταω???οσο για τις υψηλες ταχυτητες το αμαξι στεγνωνει η ανεβαζει τα οποια χιλιομετρα μπορει να πιασει πιο ανετα?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 22, 2005 4:37 pm
από fiat lover
μετα απο λιγο ψαξιμο στο site της bmc βρηκα πληροφοριες για το dia.στην ουσια το γνωστο βαρελακι ειναι σε πιο μικρη διαμετρο και με πλαστικο περιβλημα.φθηνοτερο απο το γνωστο οπως αναφερει η σελιδα.παντως αναγραφει οτι η εταιρεια το προτεινει για κινητηρες πανω απο 1600 κυβικα...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 22, 2005 8:29 pm
από siiiii
εγω το πηρα 170 ευρω.ναι οντως πλαστικο ειναι αλλα ειμαι ευχαριστημενος

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 22, 2005 9:27 pm
από P.A.D.R.C
Η σκουπα ρουφαει παραπανω.Τοσο που ο εγκεφαλος δεν μπορει να προσαρμοσει το καυσιμο και να κερδισεις στα "πολλα".Το ιδιο ισχυει και για το ανοιχτο φιλτροκουτι!Αναφορικα με την καταναλωση , οσο βαραινει το ποδι τοσο αυξανεται.Και βεβαια αφου θελουμε να το ακουμε το μοτερ με την νεα μας εισαγωγη,τοσο βαραινουμε το ποδι μας!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 23, 2005 6:45 am
από siiiii
P.A.D.R.C.ακριβως ετσι οπως τα λες ειναι.ενω πριν με την σκουπα ολο γαυγιζε και ολο εκει εμενε και γινομουν ρομπα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 23, 2005 4:33 pm
από fiat lover
συγνωμη αλλα η σκουπα ρουφαει οσο μπορει ο κινητηρας να δεχθει, το υπολοιπο απλα ξεφευγει απο τα πλαγια ειδικα αν εχουνε γινει τρυπες σε αντιθεση με το βαρελακι οπου ο αερας ακολουθει μονοδρομο προς την πεταλουδα καθως δεν υπαρχει διεξοδος διαφυγης...

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 23, 2005 9:14 pm
από P.A.D.R.C
Για την σκουπα δεν ξερω τιποτα για τις τρυπες..Και το jwrc που ειχα δει δεν φαινονταν τρυπες στην σκουπα.
παντως ο αερας ειναι πολυ παραπανω απο οσος χρειαζεται οσο αυξανονται τα χλμ γιατι αυξανεται πιεση στην εισαγωγη ενω ο ογκος μενει σταθερος,σε αντιθεση με τον κλειστο παπα.
Επισης αμα εχεις ηλεκτρογκαζο τοτε ειναι που το αμαξι παιρνει οσο αερα χρειαζεται αναλογα με τις στροφες ακομη και οταν εσυ εχεις κολλημενο το γκαζι στο πατωμα.Εγω που δοκιμασα με ανοιχτο παπα καταλαβα με 5η και 6η ποτε ανοιγε τερμα και ποτε περιοριζοταν η εισαγωγη στον αερα !

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 23, 2005 9:20 pm
από siiiii
εγω παρολο που δεν εχω ηλεκτρογκαζο το ιδιο διαπιστωσα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 10, 2005 2:19 pm
από MAXRISTOS
εγω εχω δοκιμασει και φιλτροελευθερας στο φιλτροκουτι,και φιλτροχοανη της bmc (οχι βαρελακι) και φιλτροχοανη τηs novitec κιτ (που ειναι πιο μεγαλη απο της bmc)
Στο μκ2 8v,ειχα διαπιστωσει οτι το καλυτερο ηταν το φιλτροελευθερας μεσα στο φιλτροκουτι τησ k&n που χα.Η φιλτροχοανη της bmc εκανε πιο πολυ θορυβο αλλα ειχα διαπιστωσει οτι μετα τα 120χλμ δεν τραβουσε οσο το φιλτροελευθερας.Tης novitec που χα βαλει και το χω ακομα ειχε κερδισει κατι στα χαμηλα στα ψηλα ειχε κοψει.Δυστυχως ο καθενας εχει την αποψη του και ακομα δεν εχει δοθει μια απαντηση οριστικη τι ειναι το πιο σωστο και που φυσικα.Διοτι συμπεριφερεται αλλιωσ ενα ``φιλτρο`` σε αυτοκινητο που χει βελτιωσει καποιος μηχανικα ατμοσφαιρικα και διαφορετικα σε ενα turbato.εμενα δυστυχως τρωει ολοι την ζεστη η φιλτροχοανη μου διοτι ειναι ακριβως πανω απο την εισαγωγη μου,και οσο να ναι πλεον το αυτοκινητο μου τρωει τρελλες ζεστες μεσα...το θεμα ειναι σε turbata ειναι καλο φιλτροχοανη η κατι αλλο?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 13, 2005 2:48 pm
από goku_oahazaru
ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΤΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΟ ΠΟΛΥ 6-7 ΙΠΠΟΥΣ ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΟΝΩΣΗ ΡΟΠΗΣ ΣΤΙΣ ΜΕΣΑΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 13, 2005 3:17 pm
από Sonicboom
Φίλε μου θα σε παρακαλέσω να γράφεις με μικρά.