Η χοάνη κόβει σε τελική;

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Σάβ Αύγ 20, 2005 8:49 am

με αυτη παντα την λογικη μια σκουπα δεν θα εκανε καλο και σε ενα mk2b sporting???πολλοι μου εχουν πει να μην βαλω σκουπα και να αφησω το ελευθερο φιλτρο που εχω.κοινως τα εχω ψιλομπερδεψει!!!! :? οσο για την καταναλωση μια που η βενζινη εχει φτασει στο θεο??



Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Αύγ 20, 2005 9:18 pm

Ερωτηση:O ανοιχτος παπας ή η σκουπα ρουφαει παραπανω αερα κατα την γνωμη σας?Αναφερομαι στον παπα που εχει το 16ν.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
siiiii
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1086
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 20, 2005 7:39 am

Δημοσίευση από siiiii » Σάβ Αύγ 20, 2005 9:28 pm

σαφως και ο παππας και η σκουπα!!και μαλιστα το συμπερανα προσφατα.εβαλα σκουπα και τελικα την εβγαλα και εβαλα βαρελακι dia της bmg και το αυτοκινητο πεταει

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Αύγ 22, 2005 11:52 am

me diaforetiko tropo travaei aera h skoupa aera me diaforetiko to anoixto filtrokouti k me diaforetiko tropo ta varelakia kai oi kliestou typou filtroxoanes..
Episis yparxei diafora sto na uparxei filtroxoani h filtro ele8euro mesa se egklisto kouti - skoupa...
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Δευ Αύγ 22, 2005 2:26 pm

οταν λες dia τι ακριβως εννοεις???????και η κακομοιρα η καταναλωση ξξαναρωταω???οσο για τις υψηλες ταχυτητες το αμαξι στεγνωνει η ανεβαζει τα οποια χιλιομετρα μπορει να πιασει πιο ανετα?

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Δευ Αύγ 22, 2005 4:37 pm

μετα απο λιγο ψαξιμο στο site της bmc βρηκα πληροφοριες για το dia.στην ουσια το γνωστο βαρελακι ειναι σε πιο μικρη διαμετρο και με πλαστικο περιβλημα.φθηνοτερο απο το γνωστο οπως αναφερει η σελιδα.παντως αναγραφει οτι η εταιρεια το προτεινει για κινητηρες πανω απο 1600 κυβικα...

Άβαταρ μέλους
siiiii
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1086
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 20, 2005 7:39 am

Δημοσίευση από siiiii » Δευ Αύγ 22, 2005 8:29 pm

εγω το πηρα 170 ευρω.ναι οντως πλαστικο ειναι αλλα ειμαι ευχαριστημενος

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Αύγ 22, 2005 9:27 pm

Η σκουπα ρουφαει παραπανω.Τοσο που ο εγκεφαλος δεν μπορει να προσαρμοσει το καυσιμο και να κερδισεις στα "πολλα".Το ιδιο ισχυει και για το ανοιχτο φιλτροκουτι!Αναφορικα με την καταναλωση , οσο βαραινει το ποδι τοσο αυξανεται.Και βεβαια αφου θελουμε να το ακουμε το μοτερ με την νεα μας εισαγωγη,τοσο βαραινουμε το ποδι μας!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
siiiii
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1086
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 20, 2005 7:39 am

Δημοσίευση από siiiii » Τρί Αύγ 23, 2005 6:45 am

P.A.D.R.C.ακριβως ετσι οπως τα λες ειναι.ενω πριν με την σκουπα ολο γαυγιζε και ολο εκει εμενε και γινομουν ρομπα

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Τρί Αύγ 23, 2005 4:33 pm

συγνωμη αλλα η σκουπα ρουφαει οσο μπορει ο κινητηρας να δεχθει, το υπολοιπο απλα ξεφευγει απο τα πλαγια ειδικα αν εχουνε γινει τρυπες σε αντιθεση με το βαρελακι οπου ο αερας ακολουθει μονοδρομο προς την πεταλουδα καθως δεν υπαρχει διεξοδος διαφυγης...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Αύγ 23, 2005 9:14 pm

Για την σκουπα δεν ξερω τιποτα για τις τρυπες..Και το jwrc που ειχα δει δεν φαινονταν τρυπες στην σκουπα.
παντως ο αερας ειναι πολυ παραπανω απο οσος χρειαζεται οσο αυξανονται τα χλμ γιατι αυξανεται πιεση στην εισαγωγη ενω ο ογκος μενει σταθερος,σε αντιθεση με τον κλειστο παπα.
Επισης αμα εχεις ηλεκτρογκαζο τοτε ειναι που το αμαξι παιρνει οσο αερα χρειαζεται αναλογα με τις στροφες ακομη και οταν εσυ εχεις κολλημενο το γκαζι στο πατωμα.Εγω που δοκιμασα με ανοιχτο παπα καταλαβα με 5η και 6η ποτε ανοιγε τερμα και ποτε περιοριζοταν η εισαγωγη στον αερα !
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
siiiii
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1086
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 20, 2005 7:39 am

Δημοσίευση από siiiii » Τρί Αύγ 23, 2005 9:20 pm

εγω παρολο που δεν εχω ηλεκτρογκαζο το ιδιο διαπιστωσα

Άβαταρ μέλους
MAXRISTOS
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm

Δημοσίευση από MAXRISTOS » Σάβ Σεπ 10, 2005 2:19 pm

εγω εχω δοκιμασει και φιλτροελευθερας στο φιλτροκουτι,και φιλτροχοανη της bmc (οχι βαρελακι) και φιλτροχοανη τηs novitec κιτ (που ειναι πιο μεγαλη απο της bmc)
Στο μκ2 8v,ειχα διαπιστωσει οτι το καλυτερο ηταν το φιλτροελευθερας μεσα στο φιλτροκουτι τησ k&n που χα.Η φιλτροχοανη της bmc εκανε πιο πολυ θορυβο αλλα ειχα διαπιστωσει οτι μετα τα 120χλμ δεν τραβουσε οσο το φιλτροελευθερας.Tης novitec που χα βαλει και το χω ακομα ειχε κερδισει κατι στα χαμηλα στα ψηλα ειχε κοψει.Δυστυχως ο καθενας εχει την αποψη του και ακομα δεν εχει δοθει μια απαντηση οριστικη τι ειναι το πιο σωστο και που φυσικα.Διοτι συμπεριφερεται αλλιωσ ενα ``φιλτρο`` σε αυτοκινητο που χει βελτιωσει καποιος μηχανικα ατμοσφαιρικα και διαφορετικα σε ενα turbato.εμενα δυστυχως τρωει ολοι την ζεστη η φιλτροχοανη μου διοτι ειναι ακριβως πανω απο την εισαγωγη μου,και οσο να ναι πλεον το αυτοκινητο μου τρωει τρελλες ζεστες μεσα...το θεμα ειναι σε turbata ειναι καλο φιλτροχοανη η κατι αλλο?

Άβαταρ μέλους
goku_oahazaru
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2005 5:19 pm

Δημοσίευση από goku_oahazaru » Πέμ Οκτ 13, 2005 2:48 pm

ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΤΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΟ ΠΟΛΥ 6-7 ΙΠΠΟΥΣ ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΟΝΩΣΗ ΡΟΠΗΣ ΣΤΙΣ ΜΕΣΑΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ.

Άβαταρ μέλους
Sonicboom
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3153
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από Sonicboom » Πέμ Οκτ 13, 2005 3:17 pm

Φίλε μου θα σε παρακαλέσω να γράφεις με μικρά.
Εικόνα
.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”