Η χοάνη κόβει σε τελική;
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- fiat lover
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 519
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- fiat lover
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 519
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm
- fiat lover
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 519
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Η σκουπα ρουφαει παραπανω.Τοσο που ο εγκεφαλος δεν μπορει να προσαρμοσει το καυσιμο και να κερδισεις στα "πολλα".Το ιδιο ισχυει και για το ανοιχτο φιλτροκουτι!Αναφορικα με την καταναλωση , οσο βαραινει το ποδι τοσο αυξανεται.Και βεβαια αφου θελουμε να το ακουμε το μοτερ με την νεα μας εισαγωγη,τοσο βαραινουμε το ποδι μας!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- fiat lover
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 519
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Για την σκουπα δεν ξερω τιποτα για τις τρυπες..Και το jwrc που ειχα δει δεν φαινονταν τρυπες στην σκουπα.
παντως ο αερας ειναι πολυ παραπανω απο οσος χρειαζεται οσο αυξανονται τα χλμ γιατι αυξανεται πιεση στην εισαγωγη ενω ο ογκος μενει σταθερος,σε αντιθεση με τον κλειστο παπα.
Επισης αμα εχεις ηλεκτρογκαζο τοτε ειναι που το αμαξι παιρνει οσο αερα χρειαζεται αναλογα με τις στροφες ακομη και οταν εσυ εχεις κολλημενο το γκαζι στο πατωμα.Εγω που δοκιμασα με ανοιχτο παπα καταλαβα με 5η και 6η ποτε ανοιγε τερμα και ποτε περιοριζοταν η εισαγωγη στον αερα !
παντως ο αερας ειναι πολυ παραπανω απο οσος χρειαζεται οσο αυξανονται τα χλμ γιατι αυξανεται πιεση στην εισαγωγη ενω ο ογκος μενει σταθερος,σε αντιθεση με τον κλειστο παπα.
Επισης αμα εχεις ηλεκτρογκαζο τοτε ειναι που το αμαξι παιρνει οσο αερα χρειαζεται αναλογα με τις στροφες ακομη και οταν εσυ εχεις κολλημενο το γκαζι στο πατωμα.Εγω που δοκιμασα με ανοιχτο παπα καταλαβα με 5η και 6η ποτε ανοιγε τερμα και ποτε περιοριζοταν η εισαγωγη στον αερα !
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- MAXRISTOS
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2004 2:43 pm
εγω εχω δοκιμασει και φιλτροελευθερας στο φιλτροκουτι,και φιλτροχοανη της bmc (οχι βαρελακι) και φιλτροχοανη τηs novitec κιτ (που ειναι πιο μεγαλη απο της bmc)
Στο μκ2 8v,ειχα διαπιστωσει οτι το καλυτερο ηταν το φιλτροελευθερας μεσα στο φιλτροκουτι τησ k&n που χα.Η φιλτροχοανη της bmc εκανε πιο πολυ θορυβο αλλα ειχα διαπιστωσει οτι μετα τα 120χλμ δεν τραβουσε οσο το φιλτροελευθερας.Tης novitec που χα βαλει και το χω ακομα ειχε κερδισει κατι στα χαμηλα στα ψηλα ειχε κοψει.Δυστυχως ο καθενας εχει την αποψη του και ακομα δεν εχει δοθει μια απαντηση οριστικη τι ειναι το πιο σωστο και που φυσικα.Διοτι συμπεριφερεται αλλιωσ ενα ``φιλτρο`` σε αυτοκινητο που χει βελτιωσει καποιος μηχανικα ατμοσφαιρικα και διαφορετικα σε ενα turbato.εμενα δυστυχως τρωει ολοι την ζεστη η φιλτροχοανη μου διοτι ειναι ακριβως πανω απο την εισαγωγη μου,και οσο να ναι πλεον το αυτοκινητο μου τρωει τρελλες ζεστες μεσα...το θεμα ειναι σε turbata ειναι καλο φιλτροχοανη η κατι αλλο?
Στο μκ2 8v,ειχα διαπιστωσει οτι το καλυτερο ηταν το φιλτροελευθερας μεσα στο φιλτροκουτι τησ k&n που χα.Η φιλτροχοανη της bmc εκανε πιο πολυ θορυβο αλλα ειχα διαπιστωσει οτι μετα τα 120χλμ δεν τραβουσε οσο το φιλτροελευθερας.Tης novitec που χα βαλει και το χω ακομα ειχε κερδισει κατι στα χαμηλα στα ψηλα ειχε κοψει.Δυστυχως ο καθενας εχει την αποψη του και ακομα δεν εχει δοθει μια απαντηση οριστικη τι ειναι το πιο σωστο και που φυσικα.Διοτι συμπεριφερεται αλλιωσ ενα ``φιλτρο`` σε αυτοκινητο που χει βελτιωσει καποιος μηχανικα ατμοσφαιρικα και διαφορετικα σε ενα turbato.εμενα δυστυχως τρωει ολοι την ζεστη η φιλτροχοανη μου διοτι ειναι ακριβως πανω απο την εισαγωγη μου,και οσο να ναι πλεον το αυτοκινητο μου τρωει τρελλες ζεστες μεσα...το θεμα ειναι σε turbata ειναι καλο φιλτροχοανη η κατι αλλο?
- goku_oahazaru
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2005 5:19 pm