Η χοάνη κόβει σε τελική;

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
EvanSter
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 01, 2012 7:05 pm

Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;

Δημοσίευση από EvanSter » Κυρ Δεκ 02, 2012 1:20 pm

Μάλιστα , ευχαριστώ πολυ φίλε να σαι καλα θα το κοιταξω.


punto mk1 1.2 16v

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Δεκ 02, 2012 4:33 pm

αυτες τις μοντες τα κανανε σε GT υποθετω και στο δικο σου στο ιδιο σημειο καθεται ο παππας!!!

κουκλι παντως το εχεις το πουντακι απ οτι βλεπω στην φωτογραφια!!!
καλοριζικο και να το χαιρεσαι φιλε!!!!
καντο και μια παρουσιαση στα αυτοκινητα μελων :D
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Δεκ 02, 2012 4:39 pm

Για το μκ1 καλα ειναι.Τα υπολοιπα στις φωτογραφιες ειναι χαζομαρες εκτος και αν το κυκλοφορεις μονο τις στεγνες ημερες...Βεβαιως τοτε καλλιστα θα μπορουσαμε(στα πλαισια της υπερβολης) να θεωρησουμε και περιττο το ιδιο το φιλτρο PDT_Armataz_01_01
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
EvanSter
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 01, 2012 7:05 pm

Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;

Δημοσίευση από EvanSter » Κυρ Δεκ 02, 2012 4:48 pm

Ευχαριστω πολυ φίλε να σαι καλα :)
punto mk1 1.2 16v

Άβαταρ μέλους
ISOBITHS
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Παρ Μαρ 22, 2013 6:48 pm
Τοποθεσία: Λαμια

Φιλτροχοανη ή φιλτρο ελευθερας

Δημοσίευση από ISOBITHS » Τρί Απρ 30, 2013 11:19 pm

Καλησπερα παλικαρια..
Θα θελα τν βοηθεια σας!

Φοραω ενα φιλτρο ελευθερας..
Κ μ ειπε ενα φιλαρακι,πως αναμεσα σε φιλτρο ελευθερας κ φιλτροχοανης , ειναι καλυτερη η φιλτροχοανη..
Ποια η διαφορα τους; Και τ ειναι προτιμοτερο να βαλω-αλλαξω;
Αν καποια στιγμη η ταχυτητα με σκοτωσει εσυ μην κλαψεις,γιατι εγω εκεινη την στιγμη γελουσα...
-Paul Walker-

Άβαταρ μέλους
AKIS P
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3527
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: Φιλτροχοανη ή φιλτρο ελευθερας

Δημοσίευση από AKIS P » Τρί Απρ 30, 2013 11:26 pm

εγω προσωπικα στην αρχη ειχα φιλτροχοανη αλλα στα χαμηλα λαγκαριζε λιγο και μετα δικιμασα με ελευθερας το οποιο εκανε και καλυτερη δουλεια :wink:
WE RIDE TILL WE DIE!!!!

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φιλτροχοανη ή φιλτρο ελευθερας

Δημοσίευση από arpas » Τετ Μάιος 01, 2013 12:09 am

Αν ψάξεις λίγο στο φόρουμ σε παλαιότερα θέματα, θα βρεις τις απαντήσεις που ζητάς.

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Φιλτροχοανη ή φιλτρο ελευθερας

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Μάιος 01, 2013 12:19 am

εξαρταται το που και το πως γιωργο...
σε μαμα μκ2 το καλυτερεο ειναι το ελευθερο...
αν θες μετα κατι παραπανω πας σε σκουπα (αλλα απαραιτητο το remap) δηλαδη με προγραμμα

η χυμα χοανη... εξαρταται το που θα ειναι για να μην ρουφαει καυτο αερα απο το μηχανοστασιο...
το παν ειναι οτι και να κανεις να εχεις δροσερο αερα.... μια καλη πατεντα στο ελευθερο φιλτρο ειναι να βγαλεις τον πνιχτη απο πανω και εκει που πηγαινει η σωληνα κατω απο το φαναρι να αντικατασταθει απο αλλη που βγαινει μετωπη (γιατι το μαμα διχαλο εκει εχει πνιχτη και περιοριζει τον αερα)
ο αλλος ο πνιχτης ειναι στο φιλτροκουτι μεσα και αφαιρειται πολυ ευκολα!!!!!


Εικόνα

Εικόνα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Μάιος 01, 2013 12:25 am

το θεμα συνεχιζει απο εδω... γενικα εχουν αναφερθει πολλα για τα φιλτρα
γιωργο διαβασε τα και τα λεμε σε οτι αλλη απορια εχεις :D
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Φιλτροχοανη ή φιλτρο ελευθερας

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Μάιος 01, 2013 7:31 am

kostas013 έγραψε:εξαρταται το που και το πως γιωργο...
σε μαμα μκ2 το καλυτερεο ειναι το ελευθερο...
αν θες μετα κατι παραπανω πας σε σκουπα (αλλα απαραιτητο το remap) δηλαδη με προγραμμα
Αυτο τι απαντηση ειναι τωρα δλδ?

Σκουπα & καθολου απαραιτητα το remap ;-)

Απο εκει και περα,αν εψαχνες και λιγο πιο πισω θα εβλεπες πως οι χοανες σε γεμιζουν στα χαμηλα ,σε αντιθεση με το απλο πανελ αλλα αδυνατουν απο εναν αριθμο χλμ και μετα γιατι τοτε ειτε μπουκωνουν ειτε λογω των αεριων συνθηκων δν εχουν την σωστη ροη.
Σημαντικο παραγοντας παντα η διατομη των σωληνων και οι κουρμπες τους.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Fazerakias
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί Μάιος 12, 2015 3:05 am

Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;

Δημοσίευση από Fazerakias » Τρί Μάιος 12, 2015 12:04 pm

Καλησπεριζω την παρεα με ενα ποστ που σας ειχα υποσχεθει στο φβ το οποιο ειναι και το πρωτο μου η αληθεια ειναι. Οταν ειχα εγω το elx Mk1 ηθελα εξαρχης να βαλω σκουπα. αλλα ειχα δοκιμασει κατι ψιλομουφα απο μαγαζια και δεν κουμπονανε και για φτιαχτη ουτε λογος (ειχα badget μεχρι ενα 100αρι). Οποτε στην πρωτη μου αποπειρα εκανα το παρακατω αισχος:
http://postimg.org/image/e0y06hjmj/

Ας το παραβλεψουμε αυτο, μιας και το αμαξι κρεμασε παντου ηταν μονο ηχο και ασχημια. Το ειχαμε 2 με 2-3 ατομα που ξερανε 2-3 πραγματα παραπανω απο μενα και μου ειπαν βαλε 100αρα σε διαμετρο και γενικως εγινε αυτο το ξερασμα. Ευτυχως μου εκανε την χαρη και εφυγε στον δρομο μια μερα.

Οποτε μετα επεσε μελετη (και παλι low budget, το παραπανω εκτρωμα κοστισε 40 ευρο συνολο) και ειπα αφου δεν μπορω να βαλω σκουπα ας εκμεταλευτω το venturi που στην ουσια δημιουργουν. Μιας και οσο μειωνεται ο ογκος στην ιδια μαζα αερα αυξανεται η ταχυτητα του. Οποτε αγοραστικε το "καπελακι" που εχουν στην εισαγωγη τα seicento (διαμετρο εξοδου 42mm αν θυμαμαι καλα) και τοπεθετηθηκε φιλτρο (βαρελακι simota) στο πλαι αλλα με 65αρα τρυπα. οποτε επεσε και συστολικο μειονοντας στην ουσια σιγα σιγα την διαμετρο και υποτιθεται αυξανοντας ταχυτητα (μοιαζει καπως με την aftermarket εισαγωγη για τα seicento στην φιλοσοφια). Στο δια ταυτα το αμαξι μεχρι 2500 ητα ψιλοταφος, "ξεσπαγε" στις 3500-4500 κρατοντας ικανοποιητικα μεχρι κοφτη. Πληροφοριακα πριν τις 4 με τερμα γκαζι κρεμαγε απειρα. Να σημειωσω πως ειχα ξερη σωληνα στην μαμα διαμετρο για εξατμιση με ενα τελικο μονο. Απο τελικη παντως διαφορα δεν ειδα

http://postimg.org/image/e0y06hjmj/

Το αμαξι δυστυχως μετα απο 2 μενες το αφησα μιας και πηρα το Gt. αν το συνεχιζα ειχα στα σχεδια εκκεντρο fast road και προγραμμα οπου πιστευω θα ακουμπουσε τα 90 αλογα. Μεγαλη βλακεια μου που οταν εκαψα φλαντζα δεν το γαργαλισα την κεφαλη. ΣΙγουρα η εισαγωγη που ειχα κανει παιρνει βελτιωση μιας και ηθελα να κανω σωληνα μεταλικη συστολικη που να καταληγει στην διαμετρο της πεταλουδας να δω τι θα επαιρνα ακομα. Οσον αφορα τα turbo και συγκεκριμενα το gt φιλτροχοανη ειχα βαλει αλλα διαφορα περα απο τον θορυβο σε σχεση με κομμενο φιλτρο δεν ειδα. καλυτερα στο συγκεκριμενο αμαξι καποιος να ριξει τα λεφτα για προγραμμα. Αυτα απο μενα και συγγνωμη αν σας κουρασα

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Μάιος 12, 2015 12:39 pm

στα GT οσοι βαζουν φιλτροχοανη καινε το luft οποτε προσοχη λιγο εκει ;)
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Fazerakias
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί Μάιος 12, 2015 3:05 am

Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;

Δημοσίευση από Fazerakias » Τρί Μάιος 12, 2015 1:25 pm

kostas013 έγραψε:στα GT οσοι βαζουν φιλτροχοανη καινε το luft οποτε προσοχη λιγο εκει ;)
Κωστα μονο μια μερτα την εβαλα απλα επειδη την ειχα για να δω τι λεει και γιατον λογο που αναφερεις την ανεφερες. Αν καποιος θελει φιλτρο εκει πρεπει να το κατεβασει μπροστα απο την μπαταρια

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Μάιος 12, 2015 4:28 pm

Στα gt που εχουν το φιλτρο στην μετωπη ανοιγεις τρυπες καινουργιες και ταυτοχρονα βαζεις πανελ.Αν βεβαια φτιαξεις καποιο θηριο με 300 αλογα τοτε αλλαζουν τα πραγματα.
Στο παλιο σου το αμαξι λογικο ηταν να παθεις αυτο που επαθες αφου μονο δροσερο αερα δεν ρουφουσες και μαλιστα χωρις ροη.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”