Η χοάνη κόβει σε τελική;
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- EvanSter
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 18
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 01, 2012 7:05 pm
Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;
Μάλιστα , ευχαριστώ πολυ φίλε να σαι καλα θα το κοιταξω.
punto mk1 1.2 16v
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;
αυτες τις μοντες τα κανανε σε GT υποθετω και στο δικο σου στο ιδιο σημειο καθεται ο παππας!!!
κουκλι παντως το εχεις το πουντακι απ οτι βλεπω στην φωτογραφια!!!
καλοριζικο και να το χαιρεσαι φιλε!!!!
καντο και μια παρουσιαση στα αυτοκινητα μελων
κουκλι παντως το εχεις το πουντακι απ οτι βλεπω στην φωτογραφια!!!
καλοριζικο και να το χαιρεσαι φιλε!!!!
καντο και μια παρουσιαση στα αυτοκινητα μελων
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;
Για το μκ1 καλα ειναι.Τα υπολοιπα στις φωτογραφιες ειναι χαζομαρες εκτος και αν το κυκλοφορεις μονο τις στεγνες ημερες...Βεβαιως τοτε καλλιστα θα μπορουσαμε(στα πλαισια της υπερβολης) να θεωρησουμε και περιττο το ιδιο το φιλτρο
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- EvanSter
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 18
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 01, 2012 7:05 pm
- ISOBITHS
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 457
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 22, 2013 6:48 pm
- Τοποθεσία: Λαμια
Φιλτροχοανη ή φιλτρο ελευθερας
Καλησπερα παλικαρια..
Θα θελα τν βοηθεια σας!
Φοραω ενα φιλτρο ελευθερας..
Κ μ ειπε ενα φιλαρακι,πως αναμεσα σε φιλτρο ελευθερας κ φιλτροχοανης , ειναι καλυτερη η φιλτροχοανη..
Ποια η διαφορα τους; Και τ ειναι προτιμοτερο να βαλω-αλλαξω;
Θα θελα τν βοηθεια σας!
Φοραω ενα φιλτρο ελευθερας..
Κ μ ειπε ενα φιλαρακι,πως αναμεσα σε φιλτρο ελευθερας κ φιλτροχοανης , ειναι καλυτερη η φιλτροχοανη..
Ποια η διαφορα τους; Και τ ειναι προτιμοτερο να βαλω-αλλαξω;
Αν καποια στιγμη η ταχυτητα με σκοτωσει εσυ μην κλαψεις,γιατι εγω εκεινη την στιγμη γελουσα...
-Paul Walker-
-Paul Walker-
- AKIS P
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3527
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Φιλτροχοανη ή φιλτρο ελευθερας
εγω προσωπικα στην αρχη ειχα φιλτροχοανη αλλα στα χαμηλα λαγκαριζε λιγο και μετα δικιμασα με ελευθερας το οποιο εκανε και καλυτερη δουλεια
WE RIDE TILL WE DIE!!!!
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Φιλτροχοανη ή φιλτρο ελευθερας
Αν ψάξεις λίγο στο φόρουμ σε παλαιότερα θέματα, θα βρεις τις απαντήσεις που ζητάς.
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Φιλτροχοανη ή φιλτρο ελευθερας
εξαρταται το που και το πως γιωργο...
σε μαμα μκ2 το καλυτερεο ειναι το ελευθερο...
αν θες μετα κατι παραπανω πας σε σκουπα (αλλα απαραιτητο το remap) δηλαδη με προγραμμα
η χυμα χοανη... εξαρταται το που θα ειναι για να μην ρουφαει καυτο αερα απο το μηχανοστασιο...
το παν ειναι οτι και να κανεις να εχεις δροσερο αερα.... μια καλη πατεντα στο ελευθερο φιλτρο ειναι να βγαλεις τον πνιχτη απο πανω και εκει που πηγαινει η σωληνα κατω απο το φαναρι να αντικατασταθει απο αλλη που βγαινει μετωπη (γιατι το μαμα διχαλο εκει εχει πνιχτη και περιοριζει τον αερα)
ο αλλος ο πνιχτης ειναι στο φιλτροκουτι μεσα και αφαιρειται πολυ ευκολα!!!!!
σε μαμα μκ2 το καλυτερεο ειναι το ελευθερο...
αν θες μετα κατι παραπανω πας σε σκουπα (αλλα απαραιτητο το remap) δηλαδη με προγραμμα
η χυμα χοανη... εξαρταται το που θα ειναι για να μην ρουφαει καυτο αερα απο το μηχανοστασιο...
το παν ειναι οτι και να κανεις να εχεις δροσερο αερα.... μια καλη πατεντα στο ελευθερο φιλτρο ειναι να βγαλεις τον πνιχτη απο πανω και εκει που πηγαινει η σωληνα κατω απο το φαναρι να αντικατασταθει απο αλλη που βγαινει μετωπη (γιατι το μαμα διχαλο εκει εχει πνιχτη και περιοριζει τον αερα)
ο αλλος ο πνιχτης ειναι στο φιλτροκουτι μεσα και αφαιρειται πολυ ευκολα!!!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;
το θεμα συνεχιζει απο εδω... γενικα εχουν αναφερθει πολλα για τα φιλτρα
γιωργο διαβασε τα και τα λεμε σε οτι αλλη απορια εχεις
γιωργο διαβασε τα και τα λεμε σε οτι αλλη απορια εχεις
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Φιλτροχοανη ή φιλτρο ελευθερας
Αυτο τι απαντηση ειναι τωρα δλδ?kostas013 έγραψε:εξαρταται το που και το πως γιωργο...
σε μαμα μκ2 το καλυτερεο ειναι το ελευθερο...
αν θες μετα κατι παραπανω πας σε σκουπα (αλλα απαραιτητο το remap) δηλαδη με προγραμμα
Σκουπα & καθολου απαραιτητα το remap
Απο εκει και περα,αν εψαχνες και λιγο πιο πισω θα εβλεπες πως οι χοανες σε γεμιζουν στα χαμηλα ,σε αντιθεση με το απλο πανελ αλλα αδυνατουν απο εναν αριθμο χλμ και μετα γιατι τοτε ειτε μπουκωνουν ειτε λογω των αεριων συνθηκων δν εχουν την σωστη ροη.
Σημαντικο παραγοντας παντα η διατομη των σωληνων και οι κουρμπες τους.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 12, 2015 3:05 am
Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;
Καλησπεριζω την παρεα με ενα ποστ που σας ειχα υποσχεθει στο φβ το οποιο ειναι και το πρωτο μου η αληθεια ειναι. Οταν ειχα εγω το elx Mk1 ηθελα εξαρχης να βαλω σκουπα. αλλα ειχα δοκιμασει κατι ψιλομουφα απο μαγαζια και δεν κουμπονανε και για φτιαχτη ουτε λογος (ειχα badget μεχρι ενα 100αρι). Οποτε στην πρωτη μου αποπειρα εκανα το παρακατω αισχος:
http://postimg.org/image/e0y06hjmj/
Ας το παραβλεψουμε αυτο, μιας και το αμαξι κρεμασε παντου ηταν μονο ηχο και ασχημια. Το ειχαμε 2 με 2-3 ατομα που ξερανε 2-3 πραγματα παραπανω απο μενα και μου ειπαν βαλε 100αρα σε διαμετρο και γενικως εγινε αυτο το ξερασμα. Ευτυχως μου εκανε την χαρη και εφυγε στον δρομο μια μερα.
Οποτε μετα επεσε μελετη (και παλι low budget, το παραπανω εκτρωμα κοστισε 40 ευρο συνολο) και ειπα αφου δεν μπορω να βαλω σκουπα ας εκμεταλευτω το venturi που στην ουσια δημιουργουν. Μιας και οσο μειωνεται ο ογκος στην ιδια μαζα αερα αυξανεται η ταχυτητα του. Οποτε αγοραστικε το "καπελακι" που εχουν στην εισαγωγη τα seicento (διαμετρο εξοδου 42mm αν θυμαμαι καλα) και τοπεθετηθηκε φιλτρο (βαρελακι simota) στο πλαι αλλα με 65αρα τρυπα. οποτε επεσε και συστολικο μειονοντας στην ουσια σιγα σιγα την διαμετρο και υποτιθεται αυξανοντας ταχυτητα (μοιαζει καπως με την aftermarket εισαγωγη για τα seicento στην φιλοσοφια). Στο δια ταυτα το αμαξι μεχρι 2500 ητα ψιλοταφος, "ξεσπαγε" στις 3500-4500 κρατοντας ικανοποιητικα μεχρι κοφτη. Πληροφοριακα πριν τις 4 με τερμα γκαζι κρεμαγε απειρα. Να σημειωσω πως ειχα ξερη σωληνα στην μαμα διαμετρο για εξατμιση με ενα τελικο μονο. Απο τελικη παντως διαφορα δεν ειδα
http://postimg.org/image/e0y06hjmj/
Το αμαξι δυστυχως μετα απο 2 μενες το αφησα μιας και πηρα το Gt. αν το συνεχιζα ειχα στα σχεδια εκκεντρο fast road και προγραμμα οπου πιστευω θα ακουμπουσε τα 90 αλογα. Μεγαλη βλακεια μου που οταν εκαψα φλαντζα δεν το γαργαλισα την κεφαλη. ΣΙγουρα η εισαγωγη που ειχα κανει παιρνει βελτιωση μιας και ηθελα να κανω σωληνα μεταλικη συστολικη που να καταληγει στην διαμετρο της πεταλουδας να δω τι θα επαιρνα ακομα. Οσον αφορα τα turbo και συγκεκριμενα το gt φιλτροχοανη ειχα βαλει αλλα διαφορα περα απο τον θορυβο σε σχεση με κομμενο φιλτρο δεν ειδα. καλυτερα στο συγκεκριμενο αμαξι καποιος να ριξει τα λεφτα για προγραμμα. Αυτα απο μενα και συγγνωμη αν σας κουρασα
http://postimg.org/image/e0y06hjmj/
Ας το παραβλεψουμε αυτο, μιας και το αμαξι κρεμασε παντου ηταν μονο ηχο και ασχημια. Το ειχαμε 2 με 2-3 ατομα που ξερανε 2-3 πραγματα παραπανω απο μενα και μου ειπαν βαλε 100αρα σε διαμετρο και γενικως εγινε αυτο το ξερασμα. Ευτυχως μου εκανε την χαρη και εφυγε στον δρομο μια μερα.
Οποτε μετα επεσε μελετη (και παλι low budget, το παραπανω εκτρωμα κοστισε 40 ευρο συνολο) και ειπα αφου δεν μπορω να βαλω σκουπα ας εκμεταλευτω το venturi που στην ουσια δημιουργουν. Μιας και οσο μειωνεται ο ογκος στην ιδια μαζα αερα αυξανεται η ταχυτητα του. Οποτε αγοραστικε το "καπελακι" που εχουν στην εισαγωγη τα seicento (διαμετρο εξοδου 42mm αν θυμαμαι καλα) και τοπεθετηθηκε φιλτρο (βαρελακι simota) στο πλαι αλλα με 65αρα τρυπα. οποτε επεσε και συστολικο μειονοντας στην ουσια σιγα σιγα την διαμετρο και υποτιθεται αυξανοντας ταχυτητα (μοιαζει καπως με την aftermarket εισαγωγη για τα seicento στην φιλοσοφια). Στο δια ταυτα το αμαξι μεχρι 2500 ητα ψιλοταφος, "ξεσπαγε" στις 3500-4500 κρατοντας ικανοποιητικα μεχρι κοφτη. Πληροφοριακα πριν τις 4 με τερμα γκαζι κρεμαγε απειρα. Να σημειωσω πως ειχα ξερη σωληνα στην μαμα διαμετρο για εξατμιση με ενα τελικο μονο. Απο τελικη παντως διαφορα δεν ειδα
http://postimg.org/image/e0y06hjmj/
Το αμαξι δυστυχως μετα απο 2 μενες το αφησα μιας και πηρα το Gt. αν το συνεχιζα ειχα στα σχεδια εκκεντρο fast road και προγραμμα οπου πιστευω θα ακουμπουσε τα 90 αλογα. Μεγαλη βλακεια μου που οταν εκαψα φλαντζα δεν το γαργαλισα την κεφαλη. ΣΙγουρα η εισαγωγη που ειχα κανει παιρνει βελτιωση μιας και ηθελα να κανω σωληνα μεταλικη συστολικη που να καταληγει στην διαμετρο της πεταλουδας να δω τι θα επαιρνα ακομα. Οσον αφορα τα turbo και συγκεκριμενα το gt φιλτροχοανη ειχα βαλει αλλα διαφορα περα απο τον θορυβο σε σχεση με κομμενο φιλτρο δεν ειδα. καλυτερα στο συγκεκριμενο αμαξι καποιος να ριξει τα λεφτα για προγραμμα. Αυτα απο μενα και συγγνωμη αν σας κουρασα
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;
στα GT οσοι βαζουν φιλτροχοανη καινε το luft οποτε προσοχη λιγο εκει
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 12, 2015 3:05 am
Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;
Κωστα μονο μια μερτα την εβαλα απλα επειδη την ειχα για να δω τι λεει και γιατον λογο που αναφερεις την ανεφερες. Αν καποιος θελει φιλτρο εκει πρεπει να το κατεβασει μπροστα απο την μπαταριαkostas013 έγραψε:στα GT οσοι βαζουν φιλτροχοανη καινε το luft οποτε προσοχη λιγο εκει
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Η χοάνη κόβει σε τελική;
Στα gt που εχουν το φιλτρο στην μετωπη ανοιγεις τρυπες καινουργιες και ταυτοχρονα βαζεις πανελ.Αν βεβαια φτιαξεις καποιο θηριο με 300 αλογα τοτε αλλαζουν τα πραγματα.
Στο παλιο σου το αμαξι λογικο ηταν να παθεις αυτο που επαθες αφου μονο δροσερο αερα δεν ρουφουσες και μαλιστα χωρις ροη.
Στο παλιο σου το αμαξι λογικο ηταν να παθεις αυτο που επαθες αφου μονο δροσερο αερα δεν ρουφουσες και μαλιστα χωρις ροη.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)