Σελίδα 1 από 1

vl36 vl38 σε GP t-jet

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 25, 2017 7:40 pm
από RedRevs
Καλησπέρα,

Εχω ενα Grande Punto T-Jet μοντέλο του 2008 και σκεφτομαι να αλλάξω την μανίσια τουρμπίνα του(vl37) με κάποια άλλη.Η προτάσεις που μου γίνανε ειναι 2 τουρμπίνες της IHI : vl36 και vl38.Επιπλεον αυτο που εμαθα ειναι πως για την τοποθετηση τους, δεν χρειαζεται καμία άλλη αλλάγη περά από το βγάλσιμο της vl37 και την τοποθέτηση της άλλης(vl36 ή vl38) και στην συνεχεια επαναπρογραμματισμό.Καποιοι μου πρότειναν να μην γινει ουτε επαναπρογραμματισμος, απλα να τοποθετήσω την τουρμπινα και πως το αμάξι θα ειναι πιο δυνατο και θα δουλεψει με τον εργοστασιακο χαρτη της ΕCU :shock: .
Anyway...Αν έχετε καποιες γνώσεις επι του θέματος θα με βοηθούσε πολυ!

Υ.Γ Μετα την αλλαγη τι γινεται με wastegate??Intercooler θα πρέπει να αλλαχτει?Ροπή και άλογα πόσο φτανουν περιπου :grin: ??

Re: vl36 vl38 σε GP t-jet

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 28, 2017 12:32 am
από rxbkrs
Η vl36 (την εχει το μαμά Grande Punto Abarth) σίγουρα κάνει T-Jet.. Για την vl38 (νομίζω τη φοράει το Mito), δε γνωρίζω αν κάνει.. Το T-Jet έχει την ίδια πολλαπλή εξαγωγής και καταλύτη με το Abarth. Για τα υπόλοιπα δυστυχώς δε γνωρίζω...

Re: vl36 vl38 σε GP t-jet

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 28, 2017 11:58 pm
από RedRevs
Απο ιντερκουλερ ξερεις τι παιζει?Θα χρειαστω αλλαγη?

Thanks a lot! :)