Βελτιωση κινητηρα multijet 1.3

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
mixalis
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 994
Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Βελτιωση κινητηρα multijet 1.3

Δημοσίευση από mixalis » Τετ Σεπ 20, 2017 4:25 pm

Προς τα μέλη του club που εχουν multijet 1.3!!!!!! επειδή μερα παρα μέρα μου στελνουν και ψαχνονται σιγα σιγα για βελτιωση και ισως καποιοι να φοβουνται σας λεω προχωρηστε αφοβα!! Το μονο που σας λεω να προσεξετε είναι οσοι τα εχετε παρει δευτερο χερι και είναι κυριως εισαγωγης να μην εχετε θεματα με τρομπες-μπεκ και check engine,αν τα αυτοκινητα είναι κομπλε δεν εχετε θεμα! Προχωραμε! Το αυτοκινητο grande punto 2008 1.3 75hp .Από τα 25.000κμ ξεκινησα με ένα φιλτρο και chip,το οποιο το εβγαλα και εγεινε stage 1 με σωστο προγραμμα,φιλτρο downpipe decat ,στα 50.000κμ καπου στο 2012 .στις 100.000κμ και αφου ειχα βαρεθει μπηκε μεγαλυτερο turbo από 1.9 multijet με πλακακι στην μαμα πολλαπλη ,downpipe 60mm decat,εξατμιση από abarth 155hp (55mm επαρκει για τις αναγκες),ένα intercooler στις μαμα σωληνωσεις από abarth 155hp,ένα δισκοπλατο από 95hp μοντελο (είναι πιο ενισχυμένο) και προγραμμα! Δεν εχουν πειραχθει μπεκ ή αντλια,και τσουρλαει με πιεσεις καθημερινα 1.5bar που σε πατημα γινεται και 2+ από τον αυγουστο του 2014,και σημερα εχει 168.500κμ αναθυμιάσεις δεν εχει και λαδια ακομα δεν καιει!!,ετοιμαζομουν να βαλω ακομα μεγαλυτερο turbo αλλα λογο ότι συνεχίζω σπουδες εκτος κρητης το αναβάλω για την ωρα! Με μαμα μπεκ και αντλια μπορεις να φτασεις από 140-160hp αν εχεις το σωστο turbo και προγραμμα,επισης ιταλια τα κανουν 200+ μην φοβάστε για την αξιοπιστία καθολου! Αντεχουν ακομα και 3.5bar αν είναι φρεσκα και αν τα δουλευεις ως 2 bar δεν θα εχεις θεμα… παρακατω θα βαλω ορισμενες φωτο για μια εικονα,το αυτοκινητο εβγαλε το 2014 121hp και 23.3 κιλα ροπη,η ιπποδύναμη δεν είναι πολύ μεγαλη αλλα κραταει αλογα πολύ καλυτερα σε σχεση με το stock turbo το οποιο ότι και να κανεις μετα τις 4000 ψοφάει.ενδεικτικα ένα τυπικο stage 1 εχει 90-95hp peak στις 4000 και στις 4500rpm δεν εχει ουτε 75 όταν εμενα στις 4000 εβγαλε 121 και στις 4800 ακομα εχει 110hp,σημασια δεν εχουν τα απολυτα νουμερα μονο αλλα και οι καμπύλες…
Προχηρήστε αφοβα! Full boost στις 3100rpm και το turbo μου gt1444s(χαρτης ως 1.6 και παροχη στο 1.9 multijet 130-135hp),αν προχωραγα παραπερα θα εβαζα gt 2056 που εχει full boost 3500 rpm και χαρτη 2.5bar που με καλο φουσκωμα θα εβγαζε ότι μπορουσε αντλια και μπεκ κοντα 150-160 δλδ αυτά…
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.


Πικατσου διαλεγω εσενα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”