Σελίδα 1 από 2

βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2015 1:24 am
από johnylyr
Καλημέρα παίδες, καλώς σας βρήκα.

Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα.

Το HGT μου είναι του 2004, το πήρα στα 62.000 χλμ και τώρα είναι στα 110.000. Τα βασικά του θέματα που εμφανίστηκαν είναι τα εξής:

Έκαιγε αρκετό λαδάκι από την αρχή αλλά απλά συμπλήρωνα και δεν είχα κάτσει να μετρήσω ακριβώς πόσο έκαιγε. Σε κάποια φάση (80.000 χλμ) άλλαξα και 3 βάσεις μηχανής γιατί έτρεμε ολόκληρο ειδικά όταν άλλαζα ταχύτητα.

Το βασικότερο όμως απ' όλα ήταν όταν με είχε αφήσει εν κινήσει. Ο εξουσιοδoτημένος στον οποίο πήγα μου είπε ότι κόπηκε ο ιμάντας, μου έδειξε τις στραβωμένες 8 από τις 16 βαλβίδες και μου πήρε και ένα χιλιαρικάκι! Όπως παραδέχτηκε αργότερα, ο ιμάντας είχε καβαλήσει και όχι κοπεί και ΔΕΝ τον άλλαξε γιατί δεν χρειαζόταν (έλεος). Εννοείται ότι δεν ξαναπήγα εκεί και επειδή μετά από αυτό η κατανάλωση λαδιού είχε εκτοξευτεί στο 1,5 λίτρο ανα 1000 χιλιόμετρα (ότι λάδι και να έβαζα), άρχισα να ψάχνομαι.

Στον επόμενο μάστορα ζήτησα να μου αλλάξει ιμάντα και να μου λύσει το θέμα με το λάδι. Ήμουν παρόν σχεδόν συνέχεια στο συνεργείο και είδα ότι υπήρχαν λάδια σε διάφορα σημεία (η ποδιά δεν άφηνε λάδι να πέσει στο έδαφος ώστε να το είχα δει στο γκαράζ) και ότι τα τσιμουχάκια των βαλβίδων ο προηγούμενος πρέπει να τα είχε βάλει με σφυροκάλεμο γιατί ήταν σακατεμένα. Οπότε μπήκαν με το σωστό εργαλείο τα καινούρια σωστά τσιμουχάκια, μαζεύτηκαν κάτι άλλα πράγματα και περίμενα να έχω μία φυσιολογική κατανάλωση λαδιού. Αμ δε! Παίζω περίπου στο 1 λίτρο να 1000 χλμ. Λίγο καλύτερα από πριν αλλά όχι ικανοποιητικά. Κάνουν και λίγο ντίζελ ήχο τα ωστήρια ώρες ώρες, δεν ξέρω.

Οι ερωτήσεις είναι οι εξής:

Σε ποιον γνώστη του HGT συνεργειατζή στην Αθήνα να πάω;

Από πόσο μέχρι πόσο (σε λεφτά) θα μου πάει να λύσω το θέμα του λαδιού είτε είναι το γνωστό πρόβλημα με τα ελατήρια είτε θέλει κάτι περισσότερο (ρεκτιφιέ ας πούμε);

Με την ευκαιρία τι βελτίωση μπορώ να κάνω για να πάρω λίγη αισθητή ροπή (δεν με ενδιαφέρουν τα ονομαστικά άλογα) παραπάνω; Είναι ρεαλιστικό μια τέτοια βελτίωση να μη μου μειώσει την τελική και να μη μου εκτοξεύσει την κατανάλωση καυσίμου όταν το οδηγώ σαν κυρία; Τι φράγκα μπορούν να χρειαστούν;


Αξίζει να βάλω μηχανικό τούρμπο; Πόσο μπορεί να κοστίσει για να γίνει σωστά;

Σε κάποια από τα παραπάνω υπάρχουν απαντήσεις εντός του forum αλλά τα περισσότερα που διάβασα είχαν πολύ παλιές ημερομηνίες και δεν ξέρω τι μπορεί να έχει αλλάξει.

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2015 4:08 pm
από kostas013
για βελτιωση μπορεις να βαλεις σε ατμοσφαιρικο επιπεδο εκκεντροφορους απο 2.0 αλφα ρομεο, τραβας πιο πισω τα διχαλα του μαμα χταποδιου βαζεις και ενα φιλτρο και εισαι κομπλε ;)
για τουρμπο πας σε αγραφο με τα παρελκομενα του αναγκαστικα + τα απαραιτητα για το τουρμπο

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2015 5:04 pm
από kostas013
παντως αν θες υπαρχει μοτερ HGT :D

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2015 6:04 pm
από P.A.D.R.C
Καλυτερα να λυσεις το προβλημα με την καταναλωση πρωτα .Ελεγχος των οδηγων των βαλβιδων ΄και αντιστοιχα των ελατηριων.Οταν τελειωσεις με αυτα προχωρας στην οποια βελτιωση ξεκινωντας απο το φιλτρο αερος.Μην μπλεξεις με χοανες κτλ .Απλα αφαιρεσε τον πιντη του φιλτρου αερα και θα δεις διαφορα. Στην συνεχεια παιζεις με την εξατμιση ,δλδ αφαιρεση προκαταλυτων ,ελευθερο καταλυτη και ενα καλο μεσαιο-τελικο .Δυστυχως στο θεμα του εγκεφαλου δεν μπορεις να κανεις κατι απο αποψη προγραμματος οποτε το να προσωρησεις σε εκκεντροφορους δεν μπορω να σου πως κατα ποσο μπορουν να δουλεψουν χωρις εναχαρτογραφηση.

Τελος αν θελεις να το τουρμπισεις light το κοστος ειναι σχετικα μικρο κανοντας χρηση παραλληλου εγκεφαλου.Αν παλι τα σχεδια σου ειναι για πολλα αλογα, θα ΠΕΤΑΞΕΙΣ πολλα λεφτα και σε αυτη την περιπτωση θα πρεπει να το δεις ολο το εχγειρημα απο την αρχη.

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2015 8:22 pm
από kostas013
απο θεμα εγκεφαλου εισαι καλυμενος ατμοσφαιρικα οτι κι αν θες να κανεις!!!
κανει adjust απο μονο του
ακομη και 2.0 που ειναι το δικο μου με κολομπο δεν εχει θεμα με μαμα!!!

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2015 9:17 pm
από polatov
Το οτι καιει λαδι το χουμε ως δεδομενο για αυτο το μοτερ...
Αν θες να χεις το κεφαλι σου ησυχο πλανισε καπακι σωστα βαλε καινουρια φλατζα τσιμουχακια και οτι αλλο χρειαστει και κλεισε το μοτερ μια και καλη..
Με εισαγωγη σωστη(ramair ,σωστη κλιση ,σωστη θεση) μπορεις να κερδισεις πολλα.
Μετα μια φουλ εξατμιση επισης απο καλο μαστορα που να ξερεις και τελος..
Μειωσει βαρους αρχης γενομενης απο τος ζαντες!
Με αυτα θα εχεις ενα αψογ αυτοκινητο και με το κεφαλι σου ησυχο κατα τη δικη μπυ αποψη
Μετα να θες ριξε λεφτα σε αναρτηση και φρενα και τιποτε αλλο!

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2015 10:43 pm
από P.A.D.R.C
kostas013 έγραψε:απο θεμα εγκεφαλου εισαι καλυμενος ατμοσφαιρικα οτι κι αν θες να κανεις!!!
κανει adjust απο μονο του
ακομη και 2.0 που ειναι το δικο μου με κολομπο δεν εχει θεμα με μαμα!!!
Πολυ αμφιβαλλω απο την στιγμη που δεν παιρνει προγραμμα ο Hitachi και κατα συνεπεια δεν μπορεις να σηκωσεις τον κοφτη στροφων ψηλοτερα.Αλλα παλι, ο καθενας λεει τα δικα του.. PDT_Armataz_01_01

Η δικη μου εμπειρια ηταν με SS εξατμιση,αφαιρεμενουςς προκαταλυτες ,κατηργημενο πνιχτη και παραλληλο dustek.
Παρεπιπτοντως αν καποιος θλει να τουρμπισει το 18αρι ,καλυτερα να βρει μοτερ χωρις VFD (marea ~115ps).Σαφως καλυτερο..

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2015 11:05 pm
από kostas013
επειδη εχει γινει,
το μοτερ αυτο που εχω εβγαλε φωτεινελη (που ειναι σφιχτο και πεφτει κλαμα) 159 αλογα με τον χιτατσι 2.0 μαμα φιλτρο μαμα εξατμιση χωρις καταλυτη

εχει μεγαλο ευρος να κανει adjust το HGT

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:00 am
από P.A.D.R.C
Γνωμη σου και γνωμη μου λοιπον. :wink: Και αφου το μετρησες βαλε μας και την δυναμομετρηση να δουμε τις καμπυλες σου PDT_Armataz_01_01

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 08, 2015 12:16 pm
από polatov
στη θεωρια και στο τι εχουμε ακουσει ολα ωραια ειναι..το χουμε πει 1.000 φορες...
Κωστα οταν με το καλο το προχωρησεις θα δεις τελικα καποια πραγματα μονος σου.

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 08, 2015 3:03 pm
από kostas013
Κωνσταντινε θα σου στειλω σε πμ δυναμομετρησεις σε κανα 2ωρο που θα μπω απο πισι

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 08, 2015 5:40 pm
από kostas013
κωνσταντινε εχεις πμ με τις δυναμομετρησεις 2λιτρου HGT με μαμα εγκεφαλο 1.8

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:46 pm
από P.A.D.R.C
Δεν ξερω γιατι μου τα εστειλες σε μηνυμα και οχι εδω.Anyway αυτο που βλεπεις ειναι πως το 18αρι "μπαχαλο"(κατα τα λεγομενα σου) βγαζει την δυναμη στις 6.590 (ουσιαστικα κοφτη) ,πραγμα που σημαινει οτι μπορει να απλωσει κι αλλο λιγο .Αν θελεις την παραθετεις..
Δυστυχως το ιδιο πραγμα μπορει κανεις να δει και στην δυναμομετρηση(κοκκινο) της dustek
Εικόνα με εμφανιση και του προκοφτη.
Δυστυχως με τετοια καμπυλη ,ενω ο κινητηρας μπορει να απλωσει και να κερδισεις χλμ ,ο εγκεφαλος σε περιοριζει κατηγορηματικα σε καθε βελτιωση .

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 08, 2015 8:01 pm
από kostas013
μπορεις να εχεις ωφελη σε αποδοση και ιππους με εκκεντροφορους και αλλες βελτιωσεις ωστοχο χωρις να σκασρις 2500 για αγραφο τοποθετηση και προγραμμα και ωφελος +5 αλογα
+10 σου λεω εγω!!!!
η αναλογια κοστους και κερδους μετατρεπεται αλλιως!!!!

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 08, 2015 8:03 pm
από kostas013
δε θελω να τη παραθεσω γιατι μπορει να ειναι το μοτερ που εχω παρει αλλα οχι πανω στο αμαξι μου επομενως δε ξερω αν υπαρχει η συμφωνη γνωμη του ιδιοκτητη... η δικια μου με 2.0 HGT κολομπο και μετρικα καλουδια ακομη που θα γραφτουν θα ερθει οταν τοποθετηθει συντομα σε εμενα