βελτίωση HGT με την ευκαιρία...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2015 1:24 am
Καλημέρα παίδες, καλώς σας βρήκα.
Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα.
Το HGT μου είναι του 2004, το πήρα στα 62.000 χλμ και τώρα είναι στα 110.000. Τα βασικά του θέματα που εμφανίστηκαν είναι τα εξής:
Έκαιγε αρκετό λαδάκι από την αρχή αλλά απλά συμπλήρωνα και δεν είχα κάτσει να μετρήσω ακριβώς πόσο έκαιγε. Σε κάποια φάση (80.000 χλμ) άλλαξα και 3 βάσεις μηχανής γιατί έτρεμε ολόκληρο ειδικά όταν άλλαζα ταχύτητα.
Το βασικότερο όμως απ' όλα ήταν όταν με είχε αφήσει εν κινήσει. Ο εξουσιοδoτημένος στον οποίο πήγα μου είπε ότι κόπηκε ο ιμάντας, μου έδειξε τις στραβωμένες 8 από τις 16 βαλβίδες και μου πήρε και ένα χιλιαρικάκι! Όπως παραδέχτηκε αργότερα, ο ιμάντας είχε καβαλήσει και όχι κοπεί και ΔΕΝ τον άλλαξε γιατί δεν χρειαζόταν (έλεος). Εννοείται ότι δεν ξαναπήγα εκεί και επειδή μετά από αυτό η κατανάλωση λαδιού είχε εκτοξευτεί στο 1,5 λίτρο ανα 1000 χιλιόμετρα (ότι λάδι και να έβαζα), άρχισα να ψάχνομαι.
Στον επόμενο μάστορα ζήτησα να μου αλλάξει ιμάντα και να μου λύσει το θέμα με το λάδι. Ήμουν παρόν σχεδόν συνέχεια στο συνεργείο και είδα ότι υπήρχαν λάδια σε διάφορα σημεία (η ποδιά δεν άφηνε λάδι να πέσει στο έδαφος ώστε να το είχα δει στο γκαράζ) και ότι τα τσιμουχάκια των βαλβίδων ο προηγούμενος πρέπει να τα είχε βάλει με σφυροκάλεμο γιατί ήταν σακατεμένα. Οπότε μπήκαν με το σωστό εργαλείο τα καινούρια σωστά τσιμουχάκια, μαζεύτηκαν κάτι άλλα πράγματα και περίμενα να έχω μία φυσιολογική κατανάλωση λαδιού. Αμ δε! Παίζω περίπου στο 1 λίτρο να 1000 χλμ. Λίγο καλύτερα από πριν αλλά όχι ικανοποιητικά. Κάνουν και λίγο ντίζελ ήχο τα ωστήρια ώρες ώρες, δεν ξέρω.
Οι ερωτήσεις είναι οι εξής:
Σε ποιον γνώστη του HGT συνεργειατζή στην Αθήνα να πάω;
Από πόσο μέχρι πόσο (σε λεφτά) θα μου πάει να λύσω το θέμα του λαδιού είτε είναι το γνωστό πρόβλημα με τα ελατήρια είτε θέλει κάτι περισσότερο (ρεκτιφιέ ας πούμε);
Με την ευκαιρία τι βελτίωση μπορώ να κάνω για να πάρω λίγη αισθητή ροπή (δεν με ενδιαφέρουν τα ονομαστικά άλογα) παραπάνω; Είναι ρεαλιστικό μια τέτοια βελτίωση να μη μου μειώσει την τελική και να μη μου εκτοξεύσει την κατανάλωση καυσίμου όταν το οδηγώ σαν κυρία; Τι φράγκα μπορούν να χρειαστούν;
Αξίζει να βάλω μηχανικό τούρμπο; Πόσο μπορεί να κοστίσει για να γίνει σωστά;
Σε κάποια από τα παραπάνω υπάρχουν απαντήσεις εντός του forum αλλά τα περισσότερα που διάβασα είχαν πολύ παλιές ημερομηνίες και δεν ξέρω τι μπορεί να έχει αλλάξει.
Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα.
Το HGT μου είναι του 2004, το πήρα στα 62.000 χλμ και τώρα είναι στα 110.000. Τα βασικά του θέματα που εμφανίστηκαν είναι τα εξής:
Έκαιγε αρκετό λαδάκι από την αρχή αλλά απλά συμπλήρωνα και δεν είχα κάτσει να μετρήσω ακριβώς πόσο έκαιγε. Σε κάποια φάση (80.000 χλμ) άλλαξα και 3 βάσεις μηχανής γιατί έτρεμε ολόκληρο ειδικά όταν άλλαζα ταχύτητα.
Το βασικότερο όμως απ' όλα ήταν όταν με είχε αφήσει εν κινήσει. Ο εξουσιοδoτημένος στον οποίο πήγα μου είπε ότι κόπηκε ο ιμάντας, μου έδειξε τις στραβωμένες 8 από τις 16 βαλβίδες και μου πήρε και ένα χιλιαρικάκι! Όπως παραδέχτηκε αργότερα, ο ιμάντας είχε καβαλήσει και όχι κοπεί και ΔΕΝ τον άλλαξε γιατί δεν χρειαζόταν (έλεος). Εννοείται ότι δεν ξαναπήγα εκεί και επειδή μετά από αυτό η κατανάλωση λαδιού είχε εκτοξευτεί στο 1,5 λίτρο ανα 1000 χιλιόμετρα (ότι λάδι και να έβαζα), άρχισα να ψάχνομαι.
Στον επόμενο μάστορα ζήτησα να μου αλλάξει ιμάντα και να μου λύσει το θέμα με το λάδι. Ήμουν παρόν σχεδόν συνέχεια στο συνεργείο και είδα ότι υπήρχαν λάδια σε διάφορα σημεία (η ποδιά δεν άφηνε λάδι να πέσει στο έδαφος ώστε να το είχα δει στο γκαράζ) και ότι τα τσιμουχάκια των βαλβίδων ο προηγούμενος πρέπει να τα είχε βάλει με σφυροκάλεμο γιατί ήταν σακατεμένα. Οπότε μπήκαν με το σωστό εργαλείο τα καινούρια σωστά τσιμουχάκια, μαζεύτηκαν κάτι άλλα πράγματα και περίμενα να έχω μία φυσιολογική κατανάλωση λαδιού. Αμ δε! Παίζω περίπου στο 1 λίτρο να 1000 χλμ. Λίγο καλύτερα από πριν αλλά όχι ικανοποιητικά. Κάνουν και λίγο ντίζελ ήχο τα ωστήρια ώρες ώρες, δεν ξέρω.
Οι ερωτήσεις είναι οι εξής:
Σε ποιον γνώστη του HGT συνεργειατζή στην Αθήνα να πάω;
Από πόσο μέχρι πόσο (σε λεφτά) θα μου πάει να λύσω το θέμα του λαδιού είτε είναι το γνωστό πρόβλημα με τα ελατήρια είτε θέλει κάτι περισσότερο (ρεκτιφιέ ας πούμε);
Με την ευκαιρία τι βελτίωση μπορώ να κάνω για να πάρω λίγη αισθητή ροπή (δεν με ενδιαφέρουν τα ονομαστικά άλογα) παραπάνω; Είναι ρεαλιστικό μια τέτοια βελτίωση να μη μου μειώσει την τελική και να μη μου εκτοξεύσει την κατανάλωση καυσίμου όταν το οδηγώ σαν κυρία; Τι φράγκα μπορούν να χρειαστούν;
Αξίζει να βάλω μηχανικό τούρμπο; Πόσο μπορεί να κοστίσει για να γίνει σωστά;
Σε κάποια από τα παραπάνω υπάρχουν απαντήσεις εντός του forum αλλά τα περισσότερα που διάβασα είχαν πολύ παλιές ημερομηνίες και δεν ξέρω τι μπορεί να έχει αλλάξει.