βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

johnylyr
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2015 2:00 am

βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από johnylyr » Τετ Ιαν 07, 2015 1:24 am

Καλημέρα παίδες, καλώς σας βρήκα.

Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα.

Το HGT μου είναι του 2004, το πήρα στα 62.000 χλμ και τώρα είναι στα 110.000. Τα βασικά του θέματα που εμφανίστηκαν είναι τα εξής:

Έκαιγε αρκετό λαδάκι από την αρχή αλλά απλά συμπλήρωνα και δεν είχα κάτσει να μετρήσω ακριβώς πόσο έκαιγε. Σε κάποια φάση (80.000 χλμ) άλλαξα και 3 βάσεις μηχανής γιατί έτρεμε ολόκληρο ειδικά όταν άλλαζα ταχύτητα.

Το βασικότερο όμως απ' όλα ήταν όταν με είχε αφήσει εν κινήσει. Ο εξουσιοδoτημένος στον οποίο πήγα μου είπε ότι κόπηκε ο ιμάντας, μου έδειξε τις στραβωμένες 8 από τις 16 βαλβίδες και μου πήρε και ένα χιλιαρικάκι! Όπως παραδέχτηκε αργότερα, ο ιμάντας είχε καβαλήσει και όχι κοπεί και ΔΕΝ τον άλλαξε γιατί δεν χρειαζόταν (έλεος). Εννοείται ότι δεν ξαναπήγα εκεί και επειδή μετά από αυτό η κατανάλωση λαδιού είχε εκτοξευτεί στο 1,5 λίτρο ανα 1000 χιλιόμετρα (ότι λάδι και να έβαζα), άρχισα να ψάχνομαι.

Στον επόμενο μάστορα ζήτησα να μου αλλάξει ιμάντα και να μου λύσει το θέμα με το λάδι. Ήμουν παρόν σχεδόν συνέχεια στο συνεργείο και είδα ότι υπήρχαν λάδια σε διάφορα σημεία (η ποδιά δεν άφηνε λάδι να πέσει στο έδαφος ώστε να το είχα δει στο γκαράζ) και ότι τα τσιμουχάκια των βαλβίδων ο προηγούμενος πρέπει να τα είχε βάλει με σφυροκάλεμο γιατί ήταν σακατεμένα. Οπότε μπήκαν με το σωστό εργαλείο τα καινούρια σωστά τσιμουχάκια, μαζεύτηκαν κάτι άλλα πράγματα και περίμενα να έχω μία φυσιολογική κατανάλωση λαδιού. Αμ δε! Παίζω περίπου στο 1 λίτρο να 1000 χλμ. Λίγο καλύτερα από πριν αλλά όχι ικανοποιητικά. Κάνουν και λίγο ντίζελ ήχο τα ωστήρια ώρες ώρες, δεν ξέρω.

Οι ερωτήσεις είναι οι εξής:

Σε ποιον γνώστη του HGT συνεργειατζή στην Αθήνα να πάω;

Από πόσο μέχρι πόσο (σε λεφτά) θα μου πάει να λύσω το θέμα του λαδιού είτε είναι το γνωστό πρόβλημα με τα ελατήρια είτε θέλει κάτι περισσότερο (ρεκτιφιέ ας πούμε);

Με την ευκαιρία τι βελτίωση μπορώ να κάνω για να πάρω λίγη αισθητή ροπή (δεν με ενδιαφέρουν τα ονομαστικά άλογα) παραπάνω; Είναι ρεαλιστικό μια τέτοια βελτίωση να μη μου μειώσει την τελική και να μη μου εκτοξεύσει την κατανάλωση καυσίμου όταν το οδηγώ σαν κυρία; Τι φράγκα μπορούν να χρειαστούν;


Αξίζει να βάλω μηχανικό τούρμπο; Πόσο μπορεί να κοστίσει για να γίνει σωστά;

Σε κάποια από τα παραπάνω υπάρχουν απαντήσεις εντός του forum αλλά τα περισσότερα που διάβασα είχαν πολύ παλιές ημερομηνίες και δεν ξέρω τι μπορεί να έχει αλλάξει.



Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Ιαν 07, 2015 4:08 pm

για βελτιωση μπορεις να βαλεις σε ατμοσφαιρικο επιπεδο εκκεντροφορους απο 2.0 αλφα ρομεο, τραβας πιο πισω τα διχαλα του μαμα χταποδιου βαζεις και ενα φιλτρο και εισαι κομπλε ;)
για τουρμπο πας σε αγραφο με τα παρελκομενα του αναγκαστικα + τα απαραιτητα για το τουρμπο
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Ιαν 07, 2015 5:04 pm

παντως αν θες υπαρχει μοτερ HGT :D
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Ιαν 07, 2015 6:04 pm

Καλυτερα να λυσεις το προβλημα με την καταναλωση πρωτα .Ελεγχος των οδηγων των βαλβιδων ΄και αντιστοιχα των ελατηριων.Οταν τελειωσεις με αυτα προχωρας στην οποια βελτιωση ξεκινωντας απο το φιλτρο αερος.Μην μπλεξεις με χοανες κτλ .Απλα αφαιρεσε τον πιντη του φιλτρου αερα και θα δεις διαφορα. Στην συνεχεια παιζεις με την εξατμιση ,δλδ αφαιρεση προκαταλυτων ,ελευθερο καταλυτη και ενα καλο μεσαιο-τελικο .Δυστυχως στο θεμα του εγκεφαλου δεν μπορεις να κανεις κατι απο αποψη προγραμματος οποτε το να προσωρησεις σε εκκεντροφορους δεν μπορω να σου πως κατα ποσο μπορουν να δουλεψουν χωρις εναχαρτογραφηση.

Τελος αν θελεις να το τουρμπισεις light το κοστος ειναι σχετικα μικρο κανοντας χρηση παραλληλου εγκεφαλου.Αν παλι τα σχεδια σου ειναι για πολλα αλογα, θα ΠΕΤΑΞΕΙΣ πολλα λεφτα και σε αυτη την περιπτωση θα πρεπει να το δεις ολο το εχγειρημα απο την αρχη.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Ιαν 07, 2015 8:22 pm

απο θεμα εγκεφαλου εισαι καλυμενος ατμοσφαιρικα οτι κι αν θες να κανεις!!!
κανει adjust απο μονο του
ακομη και 2.0 που ειναι το δικο μου με κολομπο δεν εχει θεμα με μαμα!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από polatov » Τετ Ιαν 07, 2015 9:17 pm

Το οτι καιει λαδι το χουμε ως δεδομενο για αυτο το μοτερ...
Αν θες να χεις το κεφαλι σου ησυχο πλανισε καπακι σωστα βαλε καινουρια φλατζα τσιμουχακια και οτι αλλο χρειαστει και κλεισε το μοτερ μια και καλη..
Με εισαγωγη σωστη(ramair ,σωστη κλιση ,σωστη θεση) μπορεις να κερδισεις πολλα.
Μετα μια φουλ εξατμιση επισης απο καλο μαστορα που να ξερεις και τελος..
Μειωσει βαρους αρχης γενομενης απο τος ζαντες!
Με αυτα θα εχεις ενα αψογ αυτοκινητο και με το κεφαλι σου ησυχο κατα τη δικη μπυ αποψη
Μετα να θες ριξε λεφτα σε αναρτηση και φρενα και τιποτε αλλο!
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Ιαν 07, 2015 10:43 pm

kostas013 έγραψε:απο θεμα εγκεφαλου εισαι καλυμενος ατμοσφαιρικα οτι κι αν θες να κανεις!!!
κανει adjust απο μονο του
ακομη και 2.0 που ειναι το δικο μου με κολομπο δεν εχει θεμα με μαμα!!!
Πολυ αμφιβαλλω απο την στιγμη που δεν παιρνει προγραμμα ο Hitachi και κατα συνεπεια δεν μπορεις να σηκωσεις τον κοφτη στροφων ψηλοτερα.Αλλα παλι, ο καθενας λεει τα δικα του.. PDT_Armataz_01_01

Η δικη μου εμπειρια ηταν με SS εξατμιση,αφαιρεμενουςς προκαταλυτες ,κατηργημενο πνιχτη και παραλληλο dustek.
Παρεπιπτοντως αν καποιος θλει να τουρμπισει το 18αρι ,καλυτερα να βρει μοτερ χωρις VFD (marea ~115ps).Σαφως καλυτερο..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Ιαν 07, 2015 11:05 pm

επειδη εχει γινει,
το μοτερ αυτο που εχω εβγαλε φωτεινελη (που ειναι σφιχτο και πεφτει κλαμα) 159 αλογα με τον χιτατσι 2.0 μαμα φιλτρο μαμα εξατμιση χωρις καταλυτη

εχει μεγαλο ευρος να κανει adjust το HGT
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιαν 08, 2015 7:00 am

Γνωμη σου και γνωμη μου λοιπον. :wink: Και αφου το μετρησες βαλε μας και την δυναμομετρηση να δουμε τις καμπυλες σου PDT_Armataz_01_01
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από polatov » Πέμ Ιαν 08, 2015 12:16 pm

στη θεωρια και στο τι εχουμε ακουσει ολα ωραια ειναι..το χουμε πει 1.000 φορες...
Κωστα οταν με το καλο το προχωρησεις θα δεις τελικα καποια πραγματα μονος σου.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Ιαν 08, 2015 3:03 pm

Κωνσταντινε θα σου στειλω σε πμ δυναμομετρησεις σε κανα 2ωρο που θα μπω απο πισι
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Ιαν 08, 2015 5:40 pm

κωνσταντινε εχεις πμ με τις δυναμομετρησεις 2λιτρου HGT με μαμα εγκεφαλο 1.8
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιαν 08, 2015 7:46 pm

Δεν ξερω γιατι μου τα εστειλες σε μηνυμα και οχι εδω.Anyway αυτο που βλεπεις ειναι πως το 18αρι "μπαχαλο"(κατα τα λεγομενα σου) βγαζει την δυναμη στις 6.590 (ουσιαστικα κοφτη) ,πραγμα που σημαινει οτι μπορει να απλωσει κι αλλο λιγο .Αν θελεις την παραθετεις..
Δυστυχως το ιδιο πραγμα μπορει κανεις να δει και στην δυναμομετρηση(κοκκινο) της dustek
Εικόνα με εμφανιση και του προκοφτη.
Δυστυχως με τετοια καμπυλη ,ενω ο κινητηρας μπορει να απλωσει και να κερδισεις χλμ ,ο εγκεφαλος σε περιοριζει κατηγορηματικα σε καθε βελτιωση .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Ιαν 08, 2015 8:01 pm

μπορεις να εχεις ωφελη σε αποδοση και ιππους με εκκεντροφορους και αλλες βελτιωσεις ωστοχο χωρις να σκασρις 2500 για αγραφο τοποθετηση και προγραμμα και ωφελος +5 αλογα
+10 σου λεω εγω!!!!
η αναλογια κοστους και κερδους μετατρεπεται αλλιως!!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Ιαν 08, 2015 8:03 pm

δε θελω να τη παραθεσω γιατι μπορει να ειναι το μοτερ που εχω παρει αλλα οχι πανω στο αμαξι μου επομενως δε ξερω αν υπαρχει η συμφωνη γνωμη του ιδιοκτητη... η δικια μου με 2.0 HGT κολομπο και μετρικα καλουδια ακομη που θα γραφτουν θα ερθει οταν τοποθετηθει συντομα σε εμενα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”