βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

johnylyr
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2015 2:00 am

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από johnylyr » Πέμ Ιαν 08, 2015 11:18 pm

Τελικά βελτίωση χωρίς άγραφο παίρνει ή όχι; έχω μπερδευτεί. Για τα λάδια, απ' ότι φαίνεται πάω για ελατήρια κτλ. Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα χρειαστεί ρεκτιφιέ (ελπίζω) αλλά αυτό θα φανεί όταν ανοιχτεί. Το θέμα είναι ότι πριν το κλείσω αν υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω με την ευκαιρία, ώστε να τσιμπήσω κάτι τις σε δύναμη χωρίς να πάει ο κούκος αηδόνι. Μια ροϊκή ας πούμε θα δώσει τίποτα από μόνη της ή πάλι μας μπλοκάρει ο hitachi εγκέφαλος; Ο άγραφος αν κατάλαβα καλά εκτός από πανάκριβος, χάνεις και κάποια πράγματα του μαμά εγκεφάλου που δεν θα λειτουργούν σωστά; Το να βάλεις παράλληλο τι μειονεκτήματα έχει; Δουλεύει;

Εν τω μεταξύ ένας φίλος μου βρήκε ένα 6ρι κιβώτιο με μπλοκέ από κάποια υπερσπάνια έκδοση barcheta (ή alfa spider ίσως) και με ψήνει να το βάλω. Ισχυρίζεται ότι μπαίνει ακριβώς και δεν θέλει ούτε πλακάκι ούτε τίποτα. Δεν είναι το 6ρι που έβαλε σε κάποια 1.2 κτλ. Ξέρω ότι δεν θα κερδίσω τίποτα αλλά ακούγεται ενδιαφέρον δεδομένου και ότι λόγω κάποιων συγκυριών μου βγαίνει ψιλοτσάμπα.



Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από kostas013 » Παρ Ιαν 09, 2015 12:00 am

ενα ενα
πρωτα φτιαχνεις το μοτερακι σου να ειναι αρτιο και στη συνεχεια βελτιωνεις!!!
μια καλη φθηνη βελτιωση ειναι να βαλεις εκκεντροφορους απο Alfa Romeo 2.0 twin spark (156 147 klp), ο αγραφος κανει adjust δεν εχεις θεμα
επισης πας σε εξατμισα και τραβας τα μαμα κοντα διχαλα ως τη γεφυρα!!!
το μειονεκτημα με τον αγραφο και το HGT ειναι οτι θελει αισθητηρες τροχαλιες trigger κλπ οοοολα απο την αρχη επειδη τα δοντακια (βημα) της τροχαλιας του hitatchi δε συγχρονιζονται με κανεναν αλλον αγραφο
επομενο προβλημα που θα εχεις με αγραφο ειναι το θεμα των οργανων που ειτε παιρνεις ενα xdash με κοστος 1000? μπορει και 1500 δε θυμαμαι να σου πω την αηθεια
ειτε φτιαχνεις δικο σου καντραν με aftermarket οργανακια
ειτε συνδεεις τον hitatchi μαζι με τον αγραφο για να δουλεψει ο μαμα ΜΟΝΟ τα μαμισια οργανα
και τελος η λυση που θα κανω και εγω αν θα παρεις αγραφο DTA
υπαρχει στο κινητο προγραμμα DTAdroid το οποιο ειναι φτιαγμενο για εγκεφαλους dta να συνδεεονται με το κινητο λαπτοπ η οτιδηποτα και βλεπεις real time καμια 20αρια οργανα, και οταν το βαλεις σε πλαινη λειτουργια σου βγαζει ενα αγωνιστικο ψηφιακο καντραν με ενδειξη χιλιομετρων και θερμοκρασια ψυκτικου υγρου και θερμοκρασια λαδιων
εγω θα παρω ενα tablet 7αρι θα το προσαρμοσω στη θεση των μαμα οργανων οοοοταν βαλω τον αγραφο (θα τσαταρω και στο fb, και θα βγαζω και σελφι με σουφρωμενα χειλη χαχαχα σας γ@μ@ω ολους χαχαχαχαχαχαχαχα)

οσο για το "μπλοκε" που λες ισχυει το εχω παρει και εγω να το βαλω, ειναι το λεγομενο visco drive που το φοραγε απ οσο ξερω το Fiat coupe 20VT (και προφανως και αυτα που ανεφερες), και μπαινει στο σασμαν του HGT με μια μικρη βασουλα ενδεχομενως (δε το εχω ψαξει αρκετα ακομη) καθως coupe και HGT εχουν ιδια ημιαξονια και ταιριαζει απο το ενα στο αλλο
αυτο το "μπλοκε" μη φανταστεις οτι ειναι κανα τρελο με γραναζια, σιλικονατο ειναι και οσο κουραζεται πεφτει η αποδοση του επειδη ζεσταινεται αλλα σιγουρα καλυτερο απο το μαμα ελευθερο διαφορικο και εσυ δυσκολα θα το κουρασεις στο δρομο.. ειμαι περιεργος αν θα αντεξει με 300 αλογα στα μεγαρα αυτο που το σχεδιαζω να το δουλεψω μεχρι να βαλω το bacci χαχαχα
συνοψιζοντας δεν ειναι το αγωνιστικο μπλοκε οπως το φανταζεσαι απλα ουτε 2000ε κανει (μου το χαρισαν εμενα χαχα) οπως ενα αγωνιστικο ουτε το αμαξι σου "χαλας" για καθημερινη χρηση...
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Ιαν 09, 2015 8:09 pm

φιλε μου μαλλον δεν διαβασες προσεκτικα τι σου ειπα.Για να
παρεις δυναμη πρεπει να φτιαξεις προγραμμα .Ομως αν δεν καταφερεις να κατεβασεις περισσοτερες στροφες οσο δυνατοτερο θα γινεται το αμαξι τοσο πιο εντονα θα σε περιοριζει οδηγικα.Αυτο λυνεται μονο με αλλον εγκεφαλο ,ειδικα αν αποφασισεις να βαλεις για αρχη εκκεντροφορους.
Σχετικα με τον αγραφο ,η δυναμομετρηση που εβαλα ηταν 1ου σταδιου.Οπως βλεπεις λιγο κερδος.Μετα ομως εγινε τουρμπο με 270++ αλογα τροχο.Για πλακα χτυπαγε κοφτες η 5η σε ολους τους δρομους.
Και με ολα αυτα τα λεφτα που σλεκεφτεσαι να πεταξεις πανω στο 18αρι HGT ,συμμαζεψε το απλως και αναζητησε αντικαταστατη ειτε σε t-jet ειτε σε Corsa OPC.Σαφως πιο εξελιξημα μοντελα .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

johnylyr
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2015 2:00 am

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από johnylyr » Σάβ Ιαν 10, 2015 12:19 am

Παιδιά εγω δεν είχα στο μυαλό μου τρελά άλογα. Είχα στο μυαλό μου να νοιώσω μια αισθητή διαφορά του στυλ 150-170 άλογα χωρίς να προκαλέσω κάποια δυσλειτουργία στο αμάξι έτσι ώστε να δουλεύουν όλα σωστά αφού το αμάξι αυτό είναι το καθημερινό μου. Τελικά τι μου προτείνετε να κάνω; Υπάρχει κάτι που να πιάνει τόπο χωρίς να μου κάνει τη ζωή δύσκολη!

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από kostas013 » Σάβ Ιαν 10, 2015 1:45 am

για 160 αλογα βαζεις κολομπο μπαριανι απο 2.0 αλφα ρομεο
στροφαλο απο 2.0 αλφα ρομεο μαμα μπιελες
ρεκτιφιε να ανοιξεις τους κυλινδρους και εμποριου μεγαλυτερα πιστονια
τραβας διχαλα πισω, βγαζεις καταλυτη φτιαχνεις μεσσαιο τελικο
παιζεις και με λιγο συμπιεσουλα και ενα φιλτρο
165 αλογα περιπου θα εισαι και δε θα χασει το καθημερινο του χαρακτηρα
το ανα αξιζει η οχι με τα 2000 τουλαχιστον που θα χρειαστεις μπορει και 3000 να το κανεις αυτο ειναι δικο σου θεμα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Ιαν 10, 2015 8:11 am

Το προβλημα ειναι πως για να φτασεις 150 αλογα στον τροχο (απο τα ~120 που βρισκεσαι τωρα) χρειαζεται να δαπανησεις μπολικο χρημα.Οποτε μαλλον το ιδανικο ειναι να το τουρμπισεις(light turbo) με τα ιδια χρηματα+εξτρα εγκεφαλακι για να οδηγεις τα επιπλεον μπεκ.Με πιεση 0.4bar οχι μονο θα δεις τα αλογα που θελεις αλλα και παραπανω ,με σαφως ανεβασμενα τα νουμερα της ροπης.Ετσι θα αποκτησεις ενα σβελτο καθημερινο αμαξι.Θα εχεις ολα τα ηλεκτρικα βοηθηματα και τις ανεσεις ,ενω αν η δουλεια γινει απο αξιολογο μηχανικο ,δεν θα εχεις να αντιμετωπισεις καποιο μηχανικο προβλημα για πολυ καιρο.Σημεωτεον πως μπορει να εχεις λαμπακι κινητηρα μονιμα αναμμενο,αλλα τι να κανουμε,δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα δικα μας παντα.. :smile:
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

johnylyr
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2015 2:00 am

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από johnylyr » Σάβ Ιαν 10, 2015 3:39 pm

Άρα απ' ότι καταλαβαίνω βελτίωση της προκοπής σε αυτό το αμάξι δεν γίνεται. Ή δε κάτι δε θα δουλέψει σωστά, ή θα είμαι συνέχεια με λαμπάκι check engine;

Θα κάτσω στα αυγά μου απ' ότι φαίνεται. Υπάρχει κάτι φθηνό να κάνω να πάρω έστω 5 γαϊδουράκια για το γαμώτο, χωρίς να έχω ούτε check engine ούτε τίποτα και να είμαι κύριος; :p

Πάντως στο Fiat tipo που έχω το έκανα integrale με 4κίνηση και αν εξαιρέσεις κανά δυο απατεώνες στους οποίους έπεσα και διπλοπλήρωσα κάποια πράγματα, το τελικό αποτέλεσμα δεν έχει κουσούρια. Τώρα πια δουλεύουν όλα και δεν φαίνεται ούτε και ακούγεται τίποτα (εντάξει όχι και δεν ακούγεται τίποτα αλλά είναι πολύ διακριτικό).

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από kostas013 » Σάβ Ιαν 10, 2015 5:14 pm

η μετατροπη σε 2.0 δεν εχει κανενα κουσουρι που σου ανεφερα και πετυχαινεις το στοχο που εθεσες
αν προσθεσεις και εναν αγραφαο μετα κανεις οτι θελεις
για 5 μουλαρια βαζεις εκκεντρα απο 2.0 αλφα ρομεο 147 156 κλπ φιλτρο εξατμιση και θα παρεις καμια 10αρια
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Ιαν 10, 2015 7:48 pm

johnylyr έγραψε:Άρα απ' ότι καταλαβαίνω βελτίωση της προκοπής σε αυτό το αμάξι δεν γίνεται. Ή δε κάτι δε θα δουλέψει σωστά, ή θα είμαι συνέχεια με λαμπάκι check engine;

Θα κάτσω στα αυγά μου απ' ότι φαίνεται. Υπάρχει κάτι φθηνό να κάνω να πάρω έστω 5 γαϊδουράκια για το γαμώτο, χωρίς να έχω ούτε check engine ούτε τίποτα και να είμαι κύριος; :p

Πάντως στο Fiat tipo που έχω το έκανα integrale με 4κίνηση και αν εξαιρέσεις κανά δυο απατεώνες στους οποίους έπεσα και διπλοπλήρωσα κάποια πράγματα, το τελικό αποτέλεσμα δεν έχει κουσούρια. Τώρα πια δουλεύουν όλα και δεν φαίνεται ούτε και ακούγεται τίποτα (εντάξει όχι και δεν ακούγεται τίποτα αλλά είναι πολύ διακριτικό).
Μονο αυτο που περιγραφει ο συνονοματος δουλευοντας με την εργοστασιακη χαρτογραφηση με ο,τι κι αν σημαινει αυτο.
Βεβαια τα πρωτα +8-10 αλογα θα τα παρεις με μια νεα πιο ελευθερη εξατμιση ξεκινωντας απο το χταποδι.Αφαιρεσε και τον πνιχτη του φιλτρου αερα και θα εισαι οκ.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Λαμπρος Μαυροματης
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Σάβ Απρ 23, 2016 4:29 pm

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από Λαμπρος Μαυροματης » Κυρ Απρ 24, 2016 12:09 am

Καλησπερα !!!Προσφατα αγορασα ενα fiat punto hgt !!!Εχω κανει με το αυτοκινητο μολις 4000 χμ.!!!Οταν πηρα το αυτοκινητο ειχε θεμα με το μεταβλητο και τα ωστηρια καθως και με το σασμαν!!!Εχοντας ανταλλακτικα απο lancia delta gt 1.8 vvt ξεκινησα να το φτιαχνω!!!Συνηδειτοποιησα οτι οι εκκεντροφοροι του lancia ηταν σαφως μεγαλυτερη και ετσι με τα ωστηρια τοποθετησα και τους εκκεντροφορους!Οσο για το σασμαν ειναι διαφορετικα στη βαση οποτε πηρα τα σωθικα αππ το lancia και τα βλα στο fiat.!!!Θελω να κανω μια ερωτηση εαν καποιος ξερει που βρισκεται η αντεπιστροφη βαλβιδα λαδιου!

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: βελτίωση HGT με την ευκαιρία...

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Απρ 25, 2016 8:20 am

αν λεμε το ιδιο ειναι αυτο που σου εχω κυκλωσει
image-5b61bfd5f660a5342f0259e8213af50aca7af02448e703631a19a5ca79fb262f-V.jpg
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”