Ο κ.Revlimit είναι φαντάρος...SilverPunto έγραψε:Ο Φωτης που ειναι?
Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- christosl
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 11:46 am
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
Όπως λέει και ο Μπάμπης : Ειπαμε.Τα κιτρινα ειναι πιο γρήγορα........
Giallo HGT mk2b
Giallo HGT mk2b
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
απολυθηκε ρε πριν 3-4 μερες
θα τον ειδοποιησω να μας πει την γνωμη του!
θα τον ειδοποιησω να μας πει την γνωμη του!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
Καλησπερα,
Δυστυχως πλεον δεν εχω την πολυτελεια να μπαινω συνεχεια στα φορουμ λογο φορτου εργασιας. Δυστυχως ο στρατος με αφησε πολυ πισω με τη δουλεια μ και τωρα τρεχω να μαζεψω τα αμαζευτα!
Πολυ ενδιαφερον αυτο το thread για να δουμε και να κατανοησουμε καποια πραγματακια!
Λοιπον ως εργοστασιακο παρατηρειται το εξης με την χρηση LPG
+ ροπη στις μεσαιες
- ιπποδυναμη ψηλα
Να τονιστει ομως και η διαφορα ποιοτητας καυσιμου
Βενζινη: 14.7:1 stoich AFR / 95oct
LPG: 16.5:1 stoich AFR / 105oct
Γιατι λοιπον εχουμε αυξηση λιγο της ροπης στις χαμηλομεσαιες και πτωση στις υψηλες RPM?
Ο λογος ειναι απλος και εχει να κανει με την υψηλη σχεση συμπιεσης του FIRE 1.4T συναρτηση της αντικροτηκοτητας του καυσιμου! Δλδ λογω της υψηλης σχεσης συμπιεσης και του 1bar πιεσης που δουλευει ο multiair πιθανον αδυνατει να κρατησει το προρυθμισμενο αβανς απο το εργοστασιο με χρηση απλη 95αρας, με αποτελεσμα να κοβει καποιες μοιρες αβανς για λογους προστασιας (2-3 ειναι το φυσιολογικο σε ολα τα αμαξια οταν βαζουμε 95αρα). Εαν το μετρουσες με 100αρα τοτε θα παρατηρουσες μια αυξηση της ροπης και μια αυξηση της ιπποδυναμης της ταξης των 2-4hp!
Ετσι λοιπον οταν χρησημοποιεις LPG το οποιο ειναι 105oct παιρνεις πισω το χαμενο avans και αποδιδεις καλυτερα ΜΟΝΟ ΧΑΜΗΛΑ, εφοσον εχεις εργοστασιακη ρυθμιση αβανς!
Γιατι εχουμε πτωση ιπποδυναμης στισ υψηλες RPM με χρηση LPG?
O λογος λοιπον ειναι παλι παρα πολυ απλος και εχει αμεση σχεση με το αβανς. Συνηθως ολα τα μοτερ by default ρυθμιζοντα αρκετα ηπια απο αβανς στις υψηλες στρ ωστε να εχουν οσο το δυνατο μεγαλυτερη ασφαλεις στις τελικες που θα κανει ο 19χρονος πιτσιρικας (σανιδα σε ολη την Εγνατια πχ :Ρ).
Ετσι λοιπον με 95αρα το αβανς ειναι αρκετο και επαρκες για ενα σωστο δουλεμα στις υψηλες RPM και ενα μοτερ ανετο να στροφαρει, ομως για βενζινες 100+ σαν το LPG ειναι παρα πολυ χαμηλο.
Η χρηση LPG 105oct συναρτηση του χαμηλα ρυθμισμενου αβανς για 95οκτ βενζ δεν πετυχαινει την τελεια καυση που θελουμε εμεις οι tuners, δηλαδη πληρη καυση μιγματος (μεγιστη τιμη πιεση θαλαμου) στις 17 μοιρες Μετα το Ανω Νεκρο Σημειο! Ειναι αυτο που λεμε καμια φορα, "Το νιωθω σφικτο ψηλα, δεν στροφαρει, ζοριζεται = δεν εχει το ελαχιστο δυνατο αβανς για να στροφαρει το μοτερ k να δωσει δυναμη!
Για να δουλεψει το LPG σωστα χρειαζεσαι πληρη αναπρογραμματισμο στο αβανς. Ετσι θεωρητικα να πουμε περιπου σαν βασικο πατημα: +2-3 μοιρες αβανς ρελαντι, +7-9 μοιρες αβανς πορεια/cruise, +5-7 μοιρες αβανς στο πληρες φορτιο (σανιδα που λεμε)
Εαν γινουν αυτες τις ρυθμισεις και οδηγησεις το αμαξι σου που εβαλες LPG προσφατα, πιστεψε με θα νομισεις οτι οδηγεις αλλο πραγμα.
Πολυ πιο ζωηρο στο γκαζ
Πιο αποτομα πεταγματα/αρπαγματα
Πιο δυνατο στροφραρισμα
και 10+hp ψηλα ψηλα (χωρις να πειραχτει η πιεση τουρμπινας!
Αυτο σε αμαξια οπου το προγραμμα ειναι σε chip ειναι απολυτα εφικτο και απλο με τη χρηση double map! Στα δικα μας T-Jet multiair mk2b κτλ, δεν γινεται διοτι ειναι ολα μεσα στον microcontroler κ χρειαζομαστε παραλληλο εγκεφαλο ελεγχου αβανς!
Τα παραπανω ειναι ο βασικος λογος που δεν ασχολουμε καθολου με αμαξια διπλης χρησης καυσιμου LPG+βενζινη διοτι κανενας δεν ενδιαφερεται να τα ρυθμισει σωστα και να εχει ενα σωστο αμαξι! Ολοι πανε κ βαζουν τα κιτ οπως πλασαρονται!
Εγω ασχολουμε κυριως με Ε85 κ Μ85 βιοκαυσιμα!
Ελπιζω να σας κατατοπισα λιγακι!
Δυστυχως πλεον δεν εχω την πολυτελεια να μπαινω συνεχεια στα φορουμ λογο φορτου εργασιας. Δυστυχως ο στρατος με αφησε πολυ πισω με τη δουλεια μ και τωρα τρεχω να μαζεψω τα αμαζευτα!
Πολυ ενδιαφερον αυτο το thread για να δουμε και να κατανοησουμε καποια πραγματακια!
Λοιπον ως εργοστασιακο παρατηρειται το εξης με την χρηση LPG
+ ροπη στις μεσαιες
- ιπποδυναμη ψηλα
Να τονιστει ομως και η διαφορα ποιοτητας καυσιμου
Βενζινη: 14.7:1 stoich AFR / 95oct
LPG: 16.5:1 stoich AFR / 105oct
Γιατι λοιπον εχουμε αυξηση λιγο της ροπης στις χαμηλομεσαιες και πτωση στις υψηλες RPM?
Ο λογος ειναι απλος και εχει να κανει με την υψηλη σχεση συμπιεσης του FIRE 1.4T συναρτηση της αντικροτηκοτητας του καυσιμου! Δλδ λογω της υψηλης σχεσης συμπιεσης και του 1bar πιεσης που δουλευει ο multiair πιθανον αδυνατει να κρατησει το προρυθμισμενο αβανς απο το εργοστασιο με χρηση απλη 95αρας, με αποτελεσμα να κοβει καποιες μοιρες αβανς για λογους προστασιας (2-3 ειναι το φυσιολογικο σε ολα τα αμαξια οταν βαζουμε 95αρα). Εαν το μετρουσες με 100αρα τοτε θα παρατηρουσες μια αυξηση της ροπης και μια αυξηση της ιπποδυναμης της ταξης των 2-4hp!
Ετσι λοιπον οταν χρησημοποιεις LPG το οποιο ειναι 105oct παιρνεις πισω το χαμενο avans και αποδιδεις καλυτερα ΜΟΝΟ ΧΑΜΗΛΑ, εφοσον εχεις εργοστασιακη ρυθμιση αβανς!
Γιατι εχουμε πτωση ιπποδυναμης στισ υψηλες RPM με χρηση LPG?
O λογος λοιπον ειναι παλι παρα πολυ απλος και εχει αμεση σχεση με το αβανς. Συνηθως ολα τα μοτερ by default ρυθμιζοντα αρκετα ηπια απο αβανς στις υψηλες στρ ωστε να εχουν οσο το δυνατο μεγαλυτερη ασφαλεις στις τελικες που θα κανει ο 19χρονος πιτσιρικας (σανιδα σε ολη την Εγνατια πχ :Ρ).
Ετσι λοιπον με 95αρα το αβανς ειναι αρκετο και επαρκες για ενα σωστο δουλεμα στις υψηλες RPM και ενα μοτερ ανετο να στροφαρει, ομως για βενζινες 100+ σαν το LPG ειναι παρα πολυ χαμηλο.
Η χρηση LPG 105oct συναρτηση του χαμηλα ρυθμισμενου αβανς για 95οκτ βενζ δεν πετυχαινει την τελεια καυση που θελουμε εμεις οι tuners, δηλαδη πληρη καυση μιγματος (μεγιστη τιμη πιεση θαλαμου) στις 17 μοιρες Μετα το Ανω Νεκρο Σημειο! Ειναι αυτο που λεμε καμια φορα, "Το νιωθω σφικτο ψηλα, δεν στροφαρει, ζοριζεται = δεν εχει το ελαχιστο δυνατο αβανς για να στροφαρει το μοτερ k να δωσει δυναμη!
Για να δουλεψει το LPG σωστα χρειαζεσαι πληρη αναπρογραμματισμο στο αβανς. Ετσι θεωρητικα να πουμε περιπου σαν βασικο πατημα: +2-3 μοιρες αβανς ρελαντι, +7-9 μοιρες αβανς πορεια/cruise, +5-7 μοιρες αβανς στο πληρες φορτιο (σανιδα που λεμε)
Εαν γινουν αυτες τις ρυθμισεις και οδηγησεις το αμαξι σου που εβαλες LPG προσφατα, πιστεψε με θα νομισεις οτι οδηγεις αλλο πραγμα.
Πολυ πιο ζωηρο στο γκαζ
Πιο αποτομα πεταγματα/αρπαγματα
Πιο δυνατο στροφραρισμα
και 10+hp ψηλα ψηλα (χωρις να πειραχτει η πιεση τουρμπινας!
Αυτο σε αμαξια οπου το προγραμμα ειναι σε chip ειναι απολυτα εφικτο και απλο με τη χρηση double map! Στα δικα μας T-Jet multiair mk2b κτλ, δεν γινεται διοτι ειναι ολα μεσα στον microcontroler κ χρειαζομαστε παραλληλο εγκεφαλο ελεγχου αβανς!
Τα παραπανω ειναι ο βασικος λογος που δεν ασχολουμε καθολου με αμαξια διπλης χρησης καυσιμου LPG+βενζινη διοτι κανενας δεν ενδιαφερεται να τα ρυθμισει σωστα και να εχει ενα σωστο αμαξι! Ολοι πανε κ βαζουν τα κιτ οπως πλασαρονται!
Εγω ασχολουμε κυριως με Ε85 κ Μ85 βιοκαυσιμα!
Ελπιζω να σας κατατοπισα λιγακι!
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- Maserati4200
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 06, 2013 7:54 pm
- Τοποθεσία: Φίλυρο Θεσσαλονίκης
Re: Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
Φίλε μου Φώτη (αν δεν κάνω λάθος το όνομα), ξέρεις κανέναν που δεν ενδιαφέρεται να ρυθμίσει σωστά το αυτοκίνητο του;
Γιατί το λες ελαφρά τη καρδία; πίστεψε με προσωπικά πέρασα ατελείωτες ώρες με τον εγκαταστάτη προσπαθώντας να βελτιστοποιήσουμε το αυτοκίνητο στη διπλή λειτουργία, και πίστεψε με είμαστε πάρα πολύ κοντά με τη βοήθεια του δυναμόμετρου αφού έχουμε και γραφικές πλέον για την απόδοση του αυτοκινήτου πράγμα που βοηθάει τα μέγιστα.
Είμαι σίγουρος ότι κάθε σωστός μηχανικός κάνει ότι μπορεί να μείνει ο πελάτης του ικανοποιημένος (όπως και εσύ φαντάζομαι) και πίστεψε με δεν "πάω και βάζω τα κιτ όπως πλασάρονται".
Επίσης υπάρχει και ο παράγοντας "χρήση του οχήματος". Όπως ανέφερα παραπάνω το αυτοκίνητο δεν δουλεύει ποτέ πολύ ψηλά, οπότε δεν υπάρχει και λόγος να πειραχτεί το αβανς ή οποιαδήποτε άλλη εργοστασιακή λειτουργία. Αυτό που έπρεπε να γίνει είναι να ρυθμιστεί το LPG από το ρελαντί έως τις περ. 5500σαλ όσο το δυνατό καλύτερα έτσι ώστε το αυτοκίνητο να μην διαφοροποιείται λειτουργικά στην καθημερινή χρήση σε σχέση με τη βενζίνη. Αυτό είναι εφικτό νομίζω.
Φιλικά
Παναγιώτης
Γιατί το λες ελαφρά τη καρδία; πίστεψε με προσωπικά πέρασα ατελείωτες ώρες με τον εγκαταστάτη προσπαθώντας να βελτιστοποιήσουμε το αυτοκίνητο στη διπλή λειτουργία, και πίστεψε με είμαστε πάρα πολύ κοντά με τη βοήθεια του δυναμόμετρου αφού έχουμε και γραφικές πλέον για την απόδοση του αυτοκινήτου πράγμα που βοηθάει τα μέγιστα.
Είμαι σίγουρος ότι κάθε σωστός μηχανικός κάνει ότι μπορεί να μείνει ο πελάτης του ικανοποιημένος (όπως και εσύ φαντάζομαι) και πίστεψε με δεν "πάω και βάζω τα κιτ όπως πλασάρονται".
Επίσης υπάρχει και ο παράγοντας "χρήση του οχήματος". Όπως ανέφερα παραπάνω το αυτοκίνητο δεν δουλεύει ποτέ πολύ ψηλά, οπότε δεν υπάρχει και λόγος να πειραχτεί το αβανς ή οποιαδήποτε άλλη εργοστασιακή λειτουργία. Αυτό που έπρεπε να γίνει είναι να ρυθμιστεί το LPG από το ρελαντί έως τις περ. 5500σαλ όσο το δυνατό καλύτερα έτσι ώστε το αυτοκίνητο να μην διαφοροποιείται λειτουργικά στην καθημερινή χρήση σε σχέση με τη βενζίνη. Αυτό είναι εφικτό νομίζω.
Φιλικά
Παναγιώτης
Sooner or later it will be mine again...
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
Φορας παραλληλο αντι για προγραμμα και η πιεση δν πηγε πανω απο 0,7 ?Ηδη ο Φωτης πιο πανω γραφει για 1bar μαμα..Maserati4200 έγραψε:φίλε μου P.A.D.R.C συγχώρεσε τις ελάχιστες τεχνικές μου γνώσεις, και κάνε μου ποιο λιανά τι εννοείς...
Αν εννοείς την πίεση του turbo, καμία στιγμή δεν ανέβηκε πάνω από 0,7.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
Δηλαδή το Multiair Turbo παίρνει πρόγραμμα μόνο με παράλληλο εγκέφαλο;
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
Δν το νομιζω προσωπικα ,αλλα δν ειμαι και ειδημων.Pani_EVO έγραψε:Δηλαδή το Multiair Turbo παίρνει πρόγραμμα μόνο με παράλληλο εγκέφαλο;
Παντως το ιδιο κολπο του παραλληλου εγκεφαλου υπηρχε απο τα t-jet και εχει το πλεονεκτημα της αμεσης εγκαταστασης(5') & απεγκαταστασης συγκριτικα με τον σειριακο προγραμματισμο.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Maserati4200
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 06, 2013 7:54 pm
- Τοποθεσία: Φίλυρο Θεσσαλονίκης
Re: Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
Κατέληξα στον παράλληλο αφού πρώτα δεν κατάφερα να βρω κάποιον στη Θεσσαλονίκη για αναπρογραμματισμό.
Δεν ξέρω αν στην Αθήνα γίνεται πάντως εδώ όχι.
Τα 0, 7 bar δεν τα λέω εγώ αλλά ο Παπαδόπουλος συμφωνα με το δυναμομετρο του και το διαγνωστικό που κούμπωσε
Δεν ξέρω αν στην Αθήνα γίνεται πάντως εδώ όχι.
Τα 0, 7 bar δεν τα λέω εγώ αλλά ο Παπαδόπουλος συμφωνα με το δυναμομετρο του και το διαγνωστικό που κούμπωσε
Sooner or later it will be mine again...
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
Ασε τι σου λενε και βαλε ενα μπαρομετρο.....
Το πρωτο προγραμμα που μου βαλανε εκανε over 2.0 bar και δεν ηξερε κανεις τπτ μεχρι που εβαλα το οργανο.....Πως δεν πηρα το αμαξι στο χερι ουτε εω δεν ξερω.....
Το πρωτο προγραμμα που μου βαλανε εκανε over 2.0 bar και δεν ηξερε κανεις τπτ μεχρι που εβαλα το οργανο.....Πως δεν πηρα το αμαξι στο χερι ουτε εω δεν ξερω.....
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
Μπαρόμετρο απαραίτητα σε βελτιωμένο αμάξι! Δε βλέπεις μόνο over αλλά και πτώση πίεσης αν κάτι δεν πάει καλά σε hardware ή software.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
Φιλε Παναγιωτη ρυθμισατε κ αβανς στο αμαξι η μονο καυσιμο ωστε να δουλευει σωστα το LPG?
Ta multiαιρ παιρνουν κανονικα προγραμμα στην ECU!
Ta multiαιρ παιρνουν κανονικα προγραμμα στην ECU!
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
Hammersword speaking......
- Maserati4200
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 06, 2013 7:54 pm
- Τοποθεσία: Φίλυρο Θεσσαλονίκης
Re: Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
Αβανς δεν πειραχτηκε σιγουρα και ο λόγος είναι οτι κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο σε πολύ ψηλές στροφές πράγμα που δεν με απασχολεί αφού ποτέ δεν ανεβάζω οανω απο 5000 -5500σαλhammersword έγραψε:Φιλε Παναγιωτη ρυθμισατε κ αβανς στο αμαξι η μονο καυσιμο ωστε να δουλευει σωστα το LPG?
Ta multiαιρ παιρνουν κανονικα προγραμμα στην ECU!
Η αλήθεια ειναι ότι ρωτήσαμε αν μπορει να γίνει και η απάντηση ηταν αρνητικη...
Τι εννοείς ότι παίρνουν πρόγραμμα?
Το κάνεις εσύ? το έχεις βάλει και σε άλλο για δώσε ινφο αν θέλεις
Ευχαριστώ προκαταβολικα
Sooner or later it will be mine again...
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
Λυπαμαι που θα στο πω....Ο φωτης βαζει προγραμματα.....και ειναι και ο διανικος για αυτο το αμαξι.....σρλπππππππππππππππ φανταστηκε Φωτη.......
- Maserati4200
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 06, 2013 7:54 pm
- Τοποθεσία: Φίλυρο Θεσσαλονίκης
Re: Δυναμομέτρηση σε PUNTO EVO TURBO
SilverPunto έγραψε:Λυπαμαι που θα στο πω....Ο φωτης βαζει προγραμματα.....και ειναι και ο διανικος για αυτο το αμαξι.....σρλπππππππππππππππ φανταστηκε Φωτη.......
Να μη λυπάσαι καθόλου, μακάρι να μπορεί να βάλει και στο δικό μου και να το υποστηρίξει εδώ στη Θεσσαλονίκη.
Γι'αυτό είναι το φόρουμ.....
Sooner or later it will be mine again...