Δυναμομέτρηση από Τ JET

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Δυναμομέτρηση από Τ JET

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Ιαν 03, 2013 8:52 pm

εξαρταται... το δικο μου στροφαλο το υπολογιζουμε 96-99 αλογα τροχο αν εχω 80 θα ειμαι ευτυχισμενος


Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

vlachos1990
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς

Re: Δυναμομέτρηση από Τ JET

Δημοσίευση από vlachos1990 » Πέμ Ιαν 03, 2013 8:55 pm

η δικια μου η δυναμομετρηση ομως ειναι απο μαγαζι βελτιωσεων.
θελω να πω τα κανονικα και γνωστα δυναμομετρα που ξερουμε που ρολλαρουν επανω τα αμαξια κανουν τετοια δουλεια?
η εχουν τα μαγαζια που προγραμματιζουν δυναμομετρα παγκου για να σου δειχνουν τιμη στροφαλο?
αυτο με παραξενευει, ολοι παιρνουν τιμες τροχου μετα απο τοποθετηση προγραμματος και εγω εχω αυτο.
και κατι αλλο το αμαξι το δυναμομετρουν 131 μεσο ορο στροφαλο απο το εργοστασιο,με προγραμμα και πανελ πηρα 12 αλογα?
τι ειναι ρε παιδια ατμοσφαιρα?

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Δυναμομέτρηση από Τ JET

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Ιαν 03, 2013 8:58 pm

ναι γιατι εχεις εργοστασιακη τουρμπινα που στα tjet στα ψηλα λαχανιαζει πολυ μαμα εξατμιση... καλα εισαι παντως
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

vlachos1990
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς

Re: Δυναμομέτρηση από Τ JET

Δημοσίευση από vlachos1990 » Πέμ Ιαν 03, 2013 9:05 pm

οντως λαχανιαζει ψηλα και δεν ειναι για πολλα.
και εδω η λυση εναι η εξατμιση μαλλον.
με τα δυναμομετρα παγκου και τα ρολλαριστα ξερει κανεις τι παιζει?πως μου προεκυψε τιμη στροφαλου και οχι τροχο?

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Δυναμομέτρηση από Τ JET

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιαν 03, 2013 9:06 pm

Τα δυναμομετρα που αναφερεσαι μετρανε τροχο και χρησιμοποιουν προσεγγιστικους αλγοριθμους που βγαζουν την ιπποδυναμη στον στροφαλο..Σε ατμοσφαιρα 1.4 ιδια βελτιωση θα εδινε 4-5 αλογα το πολυ ;-).Εσυ ομως εκτος απο αλογα πηρες ροπη ,που δεν παιρνουν τα ατμοσφαιρικα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

vlachos1990
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς

Re: Δυναμομέτρηση από Τ JET

Δημοσίευση από vlachos1990 » Πέμ Ιαν 03, 2013 9:11 pm

Αρα για να καταλαβω το μαγαζι που μπηκε το προγραμμα μαλλον, χωρις να ξερω γιατι, θα επελεξε να δωσει τιμες στροφαλου.
Θα ειχε τη δυνατοτητα να μετρησει τροχο αλλα για καποιο λογο δεν το εκανε και μετρησε στροφαλο.
Ισως για να φιανεται περισσοτερα αλλογα το αμαξι.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ δεν το εβαλα εγω το προγραμμα, πηρα το αμαξι 2ο χερι.

Για τη ροπη εχεις πολυ δικιο, τεραστια διαφορα με πριν και σωζει καταστασεις.

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Δυναμομέτρηση από Τ JET

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Ιαν 03, 2013 9:12 pm

ε ναι για ψυχολογικους κυριως λογους χαχαχα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Re: Δυναμομέτρηση από Τ JET

Δημοσίευση από iceman_n » Πέμ Ιαν 03, 2013 9:14 pm

το δυναμομετρο που εγινε η δυναμομετρηση ειναι dynapack

vlachos1990
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς

Re: Δυναμομέτρηση από Τ JET

Δημοσίευση από vlachos1990 » Πέμ Ιαν 03, 2013 9:15 pm

ΣΩΣΤΟΣΣΣΣΣ.......αλλο να βαζεις υπογραφη στο forum ''grande punto 145'' και αλλο ''grande punto 125'' πχ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ. . ..

οταν λες dynapack?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kostas013 την Πέμ Ιαν 03, 2013 9:21 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: προσπαθησε να αποφευγεις συνεχομενα ποστ, μπορεις να κανεις επεξεργασια της προηγουμενης δημοσιευσης σου και να προσθεσεις να αφαιρεσεις η να διορθωσεις κατι

vlachos1990
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς

Re: Δυναμομέτρηση από Τ JET

Δημοσίευση από vlachos1990 » Πέμ Ιαν 03, 2013 10:01 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Καταρχην δν θα ειχες τρομερη διαφορα χωρις εξατμιση αν ηταν με 100ρα.Επιπλεον οταν θα εβαζες 95αρα θα ειχες κοψιματα ,δν θα σου κρατουσε over κτλ ,μιας και τωρα ειναι τερμα το προγραμμα για να δεις αυτα τα αλογα.
Το συγκεκριμενο προγραμμα που ειναι για 95αρα τελικα, αν του βαλεις 100αρα δε θα δουλευει καλυτερα?
Δεν θα εχει διαφορα?

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Δυναμομέτρηση από Τ JET

Δημοσίευση από Gazofonix » Πέμ Ιαν 03, 2013 10:37 pm

Απλα οταν βαζεις 100αρα παει λιγο καλυτερα οπως σε ολα τα αμαξια.Επειδη ομως στα βελτιωμενα υπαρχει ο παραγοντας "προγραμμα" που ουτος η αλλος κανει μια διαφορα η καλυτερη αποδοση ειναι πιο εμφανει και ειδικα στο κομματι "αρπαγμα" στο πατημα του γκαζιου.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Δυναμομέτρηση από Τ JET

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιαν 03, 2013 11:22 pm

Παντα παει καλυτερα με 100αρα γιατι στο προγραμμα των 95 οκτανιων υπαρχει ενα περιθωριο.Ας πουμε ενα δικο που ειναι για 100/100+ οταν ειναι μαπα η βενζινη δν σηκωνει πιεση.Ευτυχως που ειναι σφυρηλατο δλδ γιατι διαφορετικα θα εσπαγε..Σημασια παντως εχουν τα επιστρεφομενα αβανς που εχει αφησει ο προγραμματιστης ..

Οσον αφορα την δυναμομετρηση συνηθως εχει και τα δυο νουμερα επανω.Eπισης το dynapack που αναφερθηκε ειναι δυναμομετρο που κουμπωνει επανω στις πλημνες (δλδ αφαιρουνται οι τροχοι) .Για μενα προσωπικα μικρη η διαφορα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”