Σελίδα 2 από 2

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 15, 2012 10:57 pm
από panoramix3519
Οχι ρε συ σιγα δεν μπορεις οταν θα την εχεις εξω την κεφαλη να κατσεις με ενα παχυμετρο και να μετρησεις και να υπολογισεις? σιγα το πραγμα

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 15, 2012 10:57 pm
από kostas013
να υπολογισω βαση τι? χαχα δεν γνωριζω απο αυτα

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 15, 2012 11:00 pm
από panoramix3519
θα σου πω πχ αμα μετρησεις το ανοιγμα της εδρας της βαλβιδας ο αγωγος απο εκει μεχρι εκει πρεπει να ειναι τοσος δεν ειναι τιποτα απλα θελει και λιγο εμπειρια αλλα δεν ειναι και κατι το τρελο. Η ποιο απλα μπορεις να βρεις καποιον σωστος να το στειλεις για ροικη και να τα υπολογισει αυτος. ΣΩΣΤΟ ομως οχι πανηγυρτζη

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 15, 2012 11:07 pm
από kostas013
χαχααχα θα ρωτησω για να ξερω τι παιζει... στον χρυσαφη πηγαινω εδω στην αθηνα που φτιαχνει αρκετα αγωνιστικα
δεν νομιζω να εχει τοσο μαπα συνεργατη!!!

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 16, 2012 12:36 am
από GusAbarth86
τι να κάνει ο Κώστας να ξηλώσει και να μετρήσει ??? να χαλάσει όλο το μοτέρ θέλεις ??? χαχαχα (πλακίζω Κωστάκηηηη) :D :D :D Πάντως Κώστα γνώμη μου και στο έχω πει και από κοντά δεν αξίζει να μπεις σε τέτοια διαδικασία στα μοτέρ μας τα έχουμε πει 1.2 είναι δεν είναι τίποτα τρελό και αυτό που θα κερδίσεις δεν είναι κατά την γνώμη μου κάτι το ιδιαίτερο άσε που υπάρχει ο κίνδυνος να μην γίνει σωστή δουλειά και να πρέπει να πληρώνεις τα διπλά λεφτά μετά για αγορά άλλου καπακιού κλπ κλπ... βάλε τα καλούδια που έχεις και με το πρόγραμμα θα είσαι άρχοντας και αν θες το κάτι παραπάνω και σίγουρο με τα λεφτά που θα χάλαγες για ροική κλπ φτιάχνεις μια ολόσωμη εξάτμιση!!! Για περισσότερα έχουμε πει τι χρειάζεται και δεν είναι το τόπικ κατάλληλο (tjet μοτέρ και πάμε αλλού :D )

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 16, 2012 12:55 am
από iceman_n
δεν θα μπω σε λεπτομεριες και το πως και τι...βαριεμαι

το μονο που θα πω ειναι οτι δεν αξιζει τα λεφτα του και τετοια σταδια βελτιωσης...σε ενα τουρμπο εχω δει να δινει μεχρι 40 αλογα συν σε ενα ατμοσφαιρικο τερμα τσιτωμενο να δινει και εκει καλα νουμερα...εδω δεν θα κερδισεις τιποτα

κανε ενα απλα ρεκτιφιε στο καπακι να πατησουν σωστα βαλβιδες κτλ...και τελος

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 16, 2012 7:22 am
από panoramix3519
GusAbarth86 έγραψε:τι να κάνει ο Κώστας να ξηλώσει και να μετρήσει ??? να χαλάσει όλο το μοτέρ θέλεις ??? χαχαχα (πλακίζω Κωστάκηηηη) :D :D :D Πάντως Κώστα γνώμη μου και στο έχω πει και από κοντά δεν αξίζει να μπεις σε τέτοια διαδικασία στα μοτέρ μας τα έχουμε πει 1.2 είναι δεν είναι τίποτα τρελό και αυτό που θα κερδίσεις δεν είναι κατά την γνώμη μου κάτι το ιδιαίτερο άσε που υπάρχει ο κίνδυνος να μην γίνει σωστή δουλειά και να πρέπει να πληρώνεις τα διπλά λεφτά μετά για αγορά άλλου καπακιού κλπ κλπ... βάλε τα καλούδια που έχεις και με το πρόγραμμα θα είσαι άρχοντας και αν θες το κάτι παραπάνω και σίγουρο με τα λεφτά που θα χάλαγες για ροική κλπ φτιάχνεις μια ολόσωμη εξάτμιση!!! Για περισσότερα έχουμε πει τι χρειάζεται και δεν είναι το τόπικ κατάλληλο (tjet μοτέρ και πάμε αλλού :D )
Και γω της ιδιας γνωμης ειμαι γιαυτο και δεν εχω ριξει μια στο μοτερ ουτε ευρω. Οταν θα τελειωσω με το στησιμο και ολα τα αλλα που θελω θα μπει οπως ειναι μαμα η το hgt 1.8 η αμα θελω περισσοτερα ενα coupe 2.0 turbo και θα τελειωνει η υποθεση. Στο δικο μας το πατωμα ξερεις τι φτιαχνει το κουπε ειδα ενα απο κοντα και χαζεψα και σε bravo εχω δει το κουπε το 5κυλινδρο εκει απλα δεν μπορω να πω τιποτα.

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 16, 2012 2:14 pm
από AKIS P
ο κωστας δεν χρειαζεται να κανει τιποτα αλλο στο αμαξι του.....ρωτηστε τον σκυλο που κοντεψε να πατησει πριν δυο εβδομαδες :wink: ξερει εκεινος οταν ειδε τον τρομο να ερχεται τσιτωμενος κατα πανω του χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχχαχα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 16, 2012 2:50 pm
από kostas013
Χαχαχαχαχαχααχαχαχαα ας ειναι καλα τα μπρεμπο

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 16, 2012 5:56 pm
από AKIS P
kostas013 έγραψε:Χαχαχαχαχαχααχαχαχαα ας ειναι καλα τα μπρεμπο
και η ικανοτητα σου να οδηγεις με περηφανεια ενα πουντο την ωρα που καποιοι τα υποτιμανε :wink: PDT_Armataz_01_06

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 23, 2015 12:38 pm
από fiat 128
....για δουλειά στο καπάκι, εκτός του ανοίγματος των αυλών εισαγωγής-εξαγωγής σύμφωνα με μελετημένο σχέδιο για κάθε καπάκι που έχει ένας βελτιωτής για να μην γίνει απλά σώβρακο αλλά να έχουν χαρακτηριστικά βεντούρι και να γνωρίζει έχοντας χαλάσει αρκετά όμοια καπάκια πόσο ψωμί έχει ώστε μην σκάψει και βρει ...νερά, χρειάζεται να γίνει δουλειά και στο θάλαμο καύσεις και στις βαλβίδες δηλαδή στις έδρες τους ακόμα και στο μέγεθος των οδηγών. Εάν δεν υπάρχουν καπάκια από βελτιωτικούς οίκους αναλόγων σταδίων βελτίωσης και παράλληλα μετρημένα σε ροή, καλό είναι να μην πειραματιζόμαστε στον κάθε Μαστρο-Κήτσο. Εγώ είχα στα συνεργεία φτιάξει καπάκια για το Μίνι (1275) που είχα, που ειχαν δει βελτιωμένα από Αγγλία, αλλά στο τέλος αγόρασα ένα σταδίου5 από Αγγλία και είδα διαφορές τεράστιες, ενώ ένα απ' τα "φτιαγμένα" καπάκια από Ελλάδα μετά από λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα στους 3 απ' τους 4 θαλάμους καύσεις παρουσίασε ρήγμα μεταξυ βαλβίδων εισαγωγής-εξαγωγής οπότε άμεσω κρέμασμα της δύναμης τους μοτέρ και τρελές θερμοκρασίες που πρόδωσαν τη βλάβη.

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 26, 2015 9:41 pm
από Gazofonix
Η ροικη ειναι γενικα κατι που θεωρητε ιδαιτερης ακριβειας και δυσκολο.Πρεπει να υπαρχει τεχνογνωσια αλλα και εξολισμος.Το πιο απλο πραγμα που μπορει να γινει ειναι ενα καλο "γυαλυσμα" στους αυλους με ελαχιστη τροποποιηση διαμετρηματος.Ειναι και το πιο συνηθες που γινετε σημερα.

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 27, 2015 2:10 pm
από kostas013
και το πιο ασφαλες γιατι αν το ξεχειλωσεις δε σημαινει οτι ειναι καλο απαραιτητα