Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
panoramix3519
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 25, 2012 9:51 pm
Τοποθεσία: θηβα-μανδρα
Επικοινωνία:

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από panoramix3519 » Τετ Αύγ 15, 2012 10:57 pm

Οχι ρε συ σιγα δεν μπορεις οταν θα την εχεις εξω την κεφαλη να κατσεις με ενα παχυμετρο και να μετρησεις και να υπολογισεις? σιγα το πραγμα


Η αρχη
http://www.youtube.com/watch?v=_P0LiWrZx3E
συνεχεια
http://www.youtube.com/watch?v=b6bCeb1H-Zw
και το αποτελεσμα μεχρι στιγμης
http://www.youtube.com/watch?v=GBN5OpSP_BU
http://www.youtube.com/watch?v=9AemjhgqP-k
Γιατι να περιοριζομαι στο αυτοματο η στο χειροκινητο αφου μπορω να τα εχω και τα δυο συγχρονος?

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Αύγ 15, 2012 10:57 pm

να υπολογισω βαση τι? χαχα δεν γνωριζω απο αυτα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
panoramix3519
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 25, 2012 9:51 pm
Τοποθεσία: θηβα-μανδρα
Επικοινωνία:

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από panoramix3519 » Τετ Αύγ 15, 2012 11:00 pm

θα σου πω πχ αμα μετρησεις το ανοιγμα της εδρας της βαλβιδας ο αγωγος απο εκει μεχρι εκει πρεπει να ειναι τοσος δεν ειναι τιποτα απλα θελει και λιγο εμπειρια αλλα δεν ειναι και κατι το τρελο. Η ποιο απλα μπορεις να βρεις καποιον σωστος να το στειλεις για ροικη και να τα υπολογισει αυτος. ΣΩΣΤΟ ομως οχι πανηγυρτζη
Η αρχη
http://www.youtube.com/watch?v=_P0LiWrZx3E
συνεχεια
http://www.youtube.com/watch?v=b6bCeb1H-Zw
και το αποτελεσμα μεχρι στιγμης
http://www.youtube.com/watch?v=GBN5OpSP_BU
http://www.youtube.com/watch?v=9AemjhgqP-k
Γιατι να περιοριζομαι στο αυτοματο η στο χειροκινητο αφου μπορω να τα εχω και τα δυο συγχρονος?

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Αύγ 15, 2012 11:07 pm

χαχααχα θα ρωτησω για να ξερω τι παιζει... στον χρυσαφη πηγαινω εδω στην αθηνα που φτιαχνει αρκετα αγωνιστικα
δεν νομιζω να εχει τοσο μαπα συνεργατη!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
GusAbarth86
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Δευ Φεβ 06, 2012 11:10 pm

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από GusAbarth86 » Πέμ Αύγ 16, 2012 12:36 am

τι να κάνει ο Κώστας να ξηλώσει και να μετρήσει ??? να χαλάσει όλο το μοτέρ θέλεις ??? χαχαχα (πλακίζω Κωστάκηηηη) :D :D :D Πάντως Κώστα γνώμη μου και στο έχω πει και από κοντά δεν αξίζει να μπεις σε τέτοια διαδικασία στα μοτέρ μας τα έχουμε πει 1.2 είναι δεν είναι τίποτα τρελό και αυτό που θα κερδίσεις δεν είναι κατά την γνώμη μου κάτι το ιδιαίτερο άσε που υπάρχει ο κίνδυνος να μην γίνει σωστή δουλειά και να πρέπει να πληρώνεις τα διπλά λεφτά μετά για αγορά άλλου καπακιού κλπ κλπ... βάλε τα καλούδια που έχεις και με το πρόγραμμα θα είσαι άρχοντας και αν θες το κάτι παραπάνω και σίγουρο με τα λεφτά που θα χάλαγες για ροική κλπ φτιάχνεις μια ολόσωμη εξάτμιση!!! Για περισσότερα έχουμε πει τι χρειάζεται και δεν είναι το τόπικ κατάλληλο (tjet μοτέρ και πάμε αλλού :D )
When in Doubt........Flat Out

Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από iceman_n » Πέμ Αύγ 16, 2012 12:55 am

δεν θα μπω σε λεπτομεριες και το πως και τι...βαριεμαι

το μονο που θα πω ειναι οτι δεν αξιζει τα λεφτα του και τετοια σταδια βελτιωσης...σε ενα τουρμπο εχω δει να δινει μεχρι 40 αλογα συν σε ενα ατμοσφαιρικο τερμα τσιτωμενο να δινει και εκει καλα νουμερα...εδω δεν θα κερδισεις τιποτα

κανε ενα απλα ρεκτιφιε στο καπακι να πατησουν σωστα βαλβιδες κτλ...και τελος

Άβαταρ μέλους
panoramix3519
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 25, 2012 9:51 pm
Τοποθεσία: θηβα-μανδρα
Επικοινωνία:

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από panoramix3519 » Πέμ Αύγ 16, 2012 7:22 am

GusAbarth86 έγραψε:τι να κάνει ο Κώστας να ξηλώσει και να μετρήσει ??? να χαλάσει όλο το μοτέρ θέλεις ??? χαχαχα (πλακίζω Κωστάκηηηη) :D :D :D Πάντως Κώστα γνώμη μου και στο έχω πει και από κοντά δεν αξίζει να μπεις σε τέτοια διαδικασία στα μοτέρ μας τα έχουμε πει 1.2 είναι δεν είναι τίποτα τρελό και αυτό που θα κερδίσεις δεν είναι κατά την γνώμη μου κάτι το ιδιαίτερο άσε που υπάρχει ο κίνδυνος να μην γίνει σωστή δουλειά και να πρέπει να πληρώνεις τα διπλά λεφτά μετά για αγορά άλλου καπακιού κλπ κλπ... βάλε τα καλούδια που έχεις και με το πρόγραμμα θα είσαι άρχοντας και αν θες το κάτι παραπάνω και σίγουρο με τα λεφτά που θα χάλαγες για ροική κλπ φτιάχνεις μια ολόσωμη εξάτμιση!!! Για περισσότερα έχουμε πει τι χρειάζεται και δεν είναι το τόπικ κατάλληλο (tjet μοτέρ και πάμε αλλού :D )
Και γω της ιδιας γνωμης ειμαι γιαυτο και δεν εχω ριξει μια στο μοτερ ουτε ευρω. Οταν θα τελειωσω με το στησιμο και ολα τα αλλα που θελω θα μπει οπως ειναι μαμα η το hgt 1.8 η αμα θελω περισσοτερα ενα coupe 2.0 turbo και θα τελειωνει η υποθεση. Στο δικο μας το πατωμα ξερεις τι φτιαχνει το κουπε ειδα ενα απο κοντα και χαζεψα και σε bravo εχω δει το κουπε το 5κυλινδρο εκει απλα δεν μπορω να πω τιποτα.
Η αρχη
http://www.youtube.com/watch?v=_P0LiWrZx3E
συνεχεια
http://www.youtube.com/watch?v=b6bCeb1H-Zw
και το αποτελεσμα μεχρι στιγμης
http://www.youtube.com/watch?v=GBN5OpSP_BU
http://www.youtube.com/watch?v=9AemjhgqP-k
Γιατι να περιοριζομαι στο αυτοματο η στο χειροκινητο αφου μπορω να τα εχω και τα δυο συγχρονος?

Άβαταρ μέλους
AKIS P
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3527
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από AKIS P » Πέμ Αύγ 16, 2012 2:14 pm

ο κωστας δεν χρειαζεται να κανει τιποτα αλλο στο αμαξι του.....ρωτηστε τον σκυλο που κοντεψε να πατησει πριν δυο εβδομαδες :wink: ξερει εκεινος οταν ειδε τον τρομο να ερχεται τσιτωμενος κατα πανω του χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχχαχα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
WE RIDE TILL WE DIE!!!!

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Αύγ 16, 2012 2:50 pm

Χαχαχαχαχαχααχαχαχαα ας ειναι καλα τα μπρεμπο
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
AKIS P
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3527
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από AKIS P » Πέμ Αύγ 16, 2012 5:56 pm

kostas013 έγραψε:Χαχαχαχαχαχααχαχαχαα ας ειναι καλα τα μπρεμπο
και η ικανοτητα σου να οδηγεις με περηφανεια ενα πουντο την ωρα που καποιοι τα υποτιμανε :wink: PDT_Armataz_01_06
WE RIDE TILL WE DIE!!!!

fiat 128
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Τρί Απρ 21, 2015 12:03 pm

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από fiat 128 » Πέμ Απρ 23, 2015 12:38 pm

....για δουλειά στο καπάκι, εκτός του ανοίγματος των αυλών εισαγωγής-εξαγωγής σύμφωνα με μελετημένο σχέδιο για κάθε καπάκι που έχει ένας βελτιωτής για να μην γίνει απλά σώβρακο αλλά να έχουν χαρακτηριστικά βεντούρι και να γνωρίζει έχοντας χαλάσει αρκετά όμοια καπάκια πόσο ψωμί έχει ώστε μην σκάψει και βρει ...νερά, χρειάζεται να γίνει δουλειά και στο θάλαμο καύσεις και στις βαλβίδες δηλαδή στις έδρες τους ακόμα και στο μέγεθος των οδηγών. Εάν δεν υπάρχουν καπάκια από βελτιωτικούς οίκους αναλόγων σταδίων βελτίωσης και παράλληλα μετρημένα σε ροή, καλό είναι να μην πειραματιζόμαστε στον κάθε Μαστρο-Κήτσο. Εγώ είχα στα συνεργεία φτιάξει καπάκια για το Μίνι (1275) που είχα, που ειχαν δει βελτιωμένα από Αγγλία, αλλά στο τέλος αγόρασα ένα σταδίου5 από Αγγλία και είδα διαφορές τεράστιες, ενώ ένα απ' τα "φτιαγμένα" καπάκια από Ελλάδα μετά από λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα στους 3 απ' τους 4 θαλάμους καύσεις παρουσίασε ρήγμα μεταξυ βαλβίδων εισαγωγής-εξαγωγής οπότε άμεσω κρέμασμα της δύναμης τους μοτέρ και τρελές θερμοκρασίες που πρόδωσαν τη βλάβη.

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Απρ 26, 2015 9:41 pm

Η ροικη ειναι γενικα κατι που θεωρητε ιδαιτερης ακριβειας και δυσκολο.Πρεπει να υπαρχει τεχνογνωσια αλλα και εξολισμος.Το πιο απλο πραγμα που μπορει να γινει ειναι ενα καλο "γυαλυσμα" στους αυλους με ελαχιστη τροποποιηση διαμετρηματος.Ειναι και το πιο συνηθες που γινετε σημερα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Απρ 27, 2015 2:10 pm

και το πιο ασφαλες γιατι αν το ξεχειλωσεις δε σημαινει οτι ειναι καλο απαραιτητα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”