Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Αύγ 14, 2012 11:07 pm

με μια αναζητηση στο φορουμ προσεξα οτι δεν υπαρχει σχετικο θεμα σχετικα με την ροικη εξελιξη για εμας που θελουμε να μαθουμε η ακομη και να πειραματιστουμε με τα αυτοκινητα μας :cool: :cool:
και επισης στο ιντερνετ επικρατει το χαος σχετικα με αυτο το θεμα (ευκαιρια να συμμετασχουμε κι εμεις) :cool:
για καταθεστε τις γνωσεις σας οσοι ξερετε ειτε θεωρητικα ειτε αποτελεσματα στην πραξη...
εν αρχη καποιον που γνωριζει καλυτερα να περιγραψει την ολη διαδικασια του πως γινεται για να μπορουν ολοι να ακολουθησουν την συζητηση...
και το θεμα που τους περισσοτερους μας απασχολει..
το αποτελεσμα!!! τι αναμενεται να κερδισει ενας κινητηρας απο αυτο? αξιοπιστια? κοστος? :mrgreen:

καθε γνωμη ειναι σεβαστη!!!


Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από Gazofonix » Τετ Αύγ 15, 2012 9:56 pm

Φαγωθηκες να σου απαντησω.Λοιπον.Η διαδικασια ειναι απλη.Ανοιγει το καπο,λυνεις το κεφαλαρι,στηριζεις την μηχανη με κανα τριποδο η με "καραγκιοζη" γιατι η πλαινη βαση πιανει στην κεφαλι και το στελνεις στο μηχανουργειο-φιλο-τρελλαμενο που εχει μουρλα με αυτα.Το ξαναμονταρεις και μετα δενεις την συνταγη με της ευλογιες του Φωτη.

Εισαι οκ με την απαντηση η θες κατι αλλο? :lol: :lol: :lol:
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Αύγ 15, 2012 9:58 pm

ναιιιι ποια η διαφορα αναμεσα στο γυαλισμα και στο σκαψιμο στην αποδοση? και ναι προφανως θα ειναι καλυτερο το σκαψιμο αλλα στο δικο μας κεφαλαρι του 1,2 16ν τι λεει περισσοτερο?
επισης... σκαψιμο ναι αλλα ποσο? γιατι ενα τιγκα ξεχειλωμενο μοτερ χανει αντι να κερδισει ;P
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από Gazofonix » Τετ Αύγ 15, 2012 10:07 pm

Λοιπον περα απο την πλακα.
Το γυαλυσμα ειναι κατι που μπορει να γινει ευκολα ανα πασα ωρα.Το κερδος ειναι ελαχιστο.Το θετικο ειναι οτι θα δουλευει οπως την 1η μερα μιας και θα φυγει ολη η μαυριλα,θα κλεισει πιθανους πορους και θα εξαφανισει πιθανα κομματια απο την φθορα που προκαλει ο αερας εισαγωγης αλλα και τα καυσαερια.
Το επομενο κομματι ειναι το δυσκολο.Εκει αρχισει αυτο που λες "σκαψιμο".Εκει πλεον παει αλλου.Δινεις στον αερα "κατευθυνση" ωστε να μειωσεις την δινη που προκαλυτε με αποτελεσμα να εχεις πιο γρηγορη εισαγωγη στον χωρο καυσης αλλα και πιο γρηγορη εξαγωγη των καυσαεριων.Φυσικα με το "σκαψιμο" ανεβαζεις και τον ογκο που επιτρεπει να περασει μεσα ή να βρει.Συγκεκριμενα νουμερα ΔΕΝ υπαρχουν για το ποσο δλδ θα το "φαει".Ειναι καθαρα θεμα εμπειριας μιας και δεν ειναι απλα "ανοιγμα" αλλα και γωνιες-μοιρες.
ΤΟ κοστος για κατι τετοιο ειναι υψηλο μιας και λιγος κοσμος ασχολητε με αυτα.Ελαχιστα λαθος να παει αχρηστευειε το κεφαλαρι ή εχεις χειροτερο αποτελεσμα.Θεμα αξιοπίστιας λοιπον δεν μπορουμε να βαλουμε μιας και δεν ειναι κατι που θα χαλασει.Η θα δουλεψει σωστα και για παντα η θα το πεταξεις μολις το βαλεις στο αμαξι.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Αύγ 15, 2012 10:11 pm

χμμμ καταλαβα... απλα πιστευω οτι αυτο σε συνδιασμο με ολα τα καλουδια του μκ1 και μια λογικη ροικη θα δειξει καλα αποτελεσματα... το θεμα ειναι να ξερουμε το ποσο ¨σκαψιμο¨ θα χρειαστει γιατι μαστορες προθυμοι να σου καταστρεψουν το αμαξι υπαρχουν πολλοι... αλλο ειναι να πας ψαγμενος και αλλο σαν προβατο για σφαγη...
και οταν μιλαμε για λεπτοδουλεια που το δεκατο του χιλιοστου παιζει να σου κανει ζημια... δεν μπορουμε κατι να το αφησουμε στον αερα...
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από Gazofonix » Τετ Αύγ 15, 2012 10:16 pm

Κοιτα με τα καλουδια που εχεις η ροικη η εστω και ενα απλο γυαλισμα (λιιιιιιιιιιιιιιγο πιο βαθυ) θα σου δωσει αποτελεσματα.Γνωμη μου ειναι να ΜΗΝ το πας στα ακρα μιας και μεγαλωνεις την πιθανοτητα να γινει λαλακια αλλα το εχεις και για καθημερινο αμαξι.Δλδ αν ειναι να χασεις 3 αλογα αλλα να κοιμασε ησυχος τα βραδια χαλαλι να γινουν.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Αύγ 15, 2012 10:19 pm

ναι σιγουρα αυτο πιστευω κι εγω αρα καλυτερα γυαλλισμα και ελα ελαφρυ σκαλισμα ειναι οτι καλυτερο για να εχω το κεφαλι μου ησυχο (και να μην απειλεισαι και εσυ ε;) χαχαχα
περα απο την πλακα εχεις δικιο γιατι δεν ειμαστε να ψαχνουμε καινουριο κεφαλαρι...

καπου διαβασα οτι με την ροικη χανεις στα χαμηλα επειδη δεν στροβιλιζει τον αερα σωστα και δεν γινεται αναμειξη του μειγματος κλπ τι παιζει με αυτο?
γιατι μαμα οι αυλοι εχουν κατι σαν σπειρωμα ενω μετα ειναι γυαλλιστεροι επομενως και λιγοτερες τριβες κλπ
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
panoramix3519
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 25, 2012 9:51 pm
Τοποθεσία: θηβα-μανδρα
Επικοινωνία:

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από panoramix3519 » Τετ Αύγ 15, 2012 10:25 pm

ο αυλος μεχρι το σημειο που ειναι τα μπεκ δεν πρεπει να ειναι λιος πρεπει να ειναι σαγρε γιατι ο αερας που ερχεται σε επαφη με τα τοιχωματα δημιουργει εναν ελαφρυ στροβιλισμο μειωνοντας την αντισταση του αερα κατι παρομοιο με το φαινομενο μπαλακι του γκολφ. Απο τα μπεκ και μετα πρεπει να γυαλυσει τελειως για να μην κανει υγροποιηση η βενζινη στα τοιχωματα σε χαμηλες στροφες που δεν εχει μεγαλη ταχυτητα ο αερας. Για τις διατομες και τις κλεισεις που πρεπει να δωσεις εχω τα δεδομενα στον υπολογιστη μου στη δουλεια η για καλυτερα μπορεις να την στειλεις για ροικη δοκιμη με αμμο
Η αρχη
http://www.youtube.com/watch?v=_P0LiWrZx3E
συνεχεια
http://www.youtube.com/watch?v=b6bCeb1H-Zw
και το αποτελεσμα μεχρι στιγμης
http://www.youtube.com/watch?v=GBN5OpSP_BU
http://www.youtube.com/watch?v=9AemjhgqP-k
Γιατι να περιοριζομαι στο αυτοματο η στο χειροκινητο αφου μπορω να τα εχω και τα δυο συγχρονος?

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Αύγ 15, 2012 10:27 pm

το ξερεις οτι τα δεδομενα αυτα μου τα στελνεις ε? :emailme :emailme :emailme

αμμοβολη λες εσυ? εφοσον γινει η ροικη νομιζω γινεται για να κερδισεις αυτο το σαγρε... αλλα αν γινει αμμοβολη οτι κερδισεις απο το ανοιγμα θα το χασεις.... :/
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από Gazofonix » Τετ Αύγ 15, 2012 10:28 pm

Κωστα στο δικο μου μετα την ροικη-εκκεντρα-συμπιεση και μεχρι να ερθει ο Φωτης η κατασταση ηταν εως τραγικη.Μετα εστρωσε αρκετα.Θυμησου οπως οτι ως 16βαλβιδα χαμηλα δεν ειναι και το καλυτερο τους.Οποτε οτι κανουμε το κανουμε για ακομα πιο πολυ δυναμη ψηλα.Παντα καπου κερδιζεις και καπου χανεις.

Δεεεεεεεεεεε με λες εταιρε Γαλατη αναλαμβανεις την ευθυνη μιας τετοιας διαδικασιας?
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Αύγ 15, 2012 10:30 pm

αν αναλαμβανει ο κυρος γραναζης του φορουμ θελω κι εγωωωωω!!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
panoramix3519
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 25, 2012 9:51 pm
Τοποθεσία: θηβα-μανδρα
Επικοινωνία:

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από panoramix3519 » Τετ Αύγ 15, 2012 10:34 pm

Ρε συ οχι αμμοβολη ακριβως. Υπαρχει μηχανημα που μεσα απο τους αυλους σου κυκλοφορει αερα με διαφορες ταχυτητες και διαφορα μεγεθη κοκου και ετσι βλεπεις που υποφερει η ροη του αερα και που οχι. Οποτε βλεπεις που πρεπει να σκαψεις και που οχι. Εγω τα εχω παρατησει πλεον για να αναλαβω να φτιαξω για καποιον ασε που δεν προλαβαινω να φτιαξω το δικο μου ξενα θα φτιαξω? Αλλα εχω φτιαξει καμποσα τα σημαδευα εκει που ηθελα να φαγωθει και το εστελνα να μου το φανε.
Η αρχη
http://www.youtube.com/watch?v=_P0LiWrZx3E
συνεχεια
http://www.youtube.com/watch?v=b6bCeb1H-Zw
και το αποτελεσμα μεχρι στιγμης
http://www.youtube.com/watch?v=GBN5OpSP_BU
http://www.youtube.com/watch?v=9AemjhgqP-k
Γιατι να περιοριζομαι στο αυτοματο η στο χειροκινητο αφου μπορω να τα εχω και τα δυο συγχρονος?

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Αύγ 15, 2012 10:36 pm

αρα εχεις και για 1,2 τα σημεια που πρεπει να ανοιχθουν ετσι? :emailme :emailme :emailme :emailme
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
panoramix3519
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 25, 2012 9:51 pm
Τοποθεσία: θηβα-μανδρα
Επικοινωνία:

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από panoramix3519 » Τετ Αύγ 15, 2012 10:40 pm

Δεν υπαρχουν σημεια στανταρ εγω μπορω να σου πω ποσες μοιρες πρεπει να ειναι οι γωνιες και τι διατομη συμφωνα με τις βαλβιδες σου και τις εδρες σου. Μολις στα δωσω αυτα βαζεις την δικια σου στον παγκο μετρας υπολογιζεις σημαδευεις και το στελνεις για φαγωμα. Καταλαβες? Οποτε δεν κανει αυτος οτι θελει γιατι συνηθως το κανουν με το ματι κοροιδευουν η εχουν ενα στανταρ πατρον ανοιγουν λιγο τις γωνιες και 2-3 χιλιοστα την διατομη.
Η αρχη
http://www.youtube.com/watch?v=_P0LiWrZx3E
συνεχεια
http://www.youtube.com/watch?v=b6bCeb1H-Zw
και το αποτελεσμα μεχρι στιγμης
http://www.youtube.com/watch?v=GBN5OpSP_BU
http://www.youtube.com/watch?v=9AemjhgqP-k
Γιατι να περιοριζομαι στο αυτοματο η στο χειροκινητο αφου μπορω να τα εχω και τα δυο συγχρονος?

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Ροική εξέλικη κυλινδροκεφαλής

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Αύγ 15, 2012 10:42 pm

καταλαβα... απλα αλλαζω βαλβιδες αι ελατηρια... εχω και αλλους εκκεντροφορους.. αρα παμε σε αλλαδεδομενα...
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”